Suhteessa ei-seksuaalisesti viehättävän ihmisen kanssa?

kyssäri

Voitko olla suhteessa jossa mies / nainen ei viehätä sinua seksuaalisesti? Jos otetaan huomioon, että hän on kuitenkin luonteeltaan mukava, teillä on paljon yhteisiä asioita jne.

28

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • humus

En, silloin hän on kaveri.

• En. En ole valmis elämään loppuelämääni ilman seksiä.

• hjuty66

Miten miesystäväsi kykenee?

• Aika ilkeästi sanot
        hjuty66 kirjoitti:

Oliko kysymyksesi suunnattu helkalle? Mistä edes tiedän miltä hän näyttää?

• en kritisoi
        hjuty66 kirjoitti:

Kansalaisuuden vuoksi sitä suostuu monenlaiseen.

• äly hoi älä jätä
        en kritisoi kirjoitti:

Kansalaisuuden vuoksi sitä suostuu monenlaiseen.

Kyllähän tuo on kritisointia jos vihjailee että helka on niin ruma ettei mies nauttisi seksistä hänen kanssaan.

• Mimmi_1

Jos ei viehätä, sitten ollaan vaan kavereita.
      Yksinkertaista.

• No en minäkään kyllä voisi seurustella, ellen haluaisi kumppaniani seksuaalisesti. Kaverisektori häämöttää...

• Totuus.

Mutta minä en olekkaan sinun kaveri...

• En. Ystävät ovat elämänkumppaneita, joihin en tunne seksuaalista vetoa. Parisuhteelta haluan enemmän.

• naisellinen nainen

Sanoisin sille, että susta saa joku vielä hyvän miehen joskus jossain.

• hgyuilkjhgtyuiuyyhjb

Jos toisesta oikeasti tykkää niin tietysti. Harvapa parisuhteessa oleva tuijottaa toisiaan kuola valuen muutenkaan.

• äly ja järki hoi

Aika monessa aviksessa toinen osapuoli tai molemmat on epäviehättävä.

Ei seksiä ole joka päivä muutenkaan.

• Ei onnistu

No kyllä yleensä pariskunnilla (siis niillä joilla on kaikinpuolin toimiva suhde) on sitä intohimoa suhteessa, jos toinen ei viehätä seksuaalisesti niin kyllä suhde on silloin pelkästään kaverillinen.

• n32N

Ei, se on kaverisuhde sillo. Yhtä hyvin voi elää soluasunnossa kaverin kanssa.

• dsvsda

Kaukana taitaa olla seksuaalinen himo näillä tavis-pulleapariskunnillakin mitä omassa tuttavapiirissä piisaa, milloin kumpikin on valittamassa kavereilleen ku se ukko/akka on taas lihonu lisää ja bläääblää. Ne seksihommatki taitanu vaihtua kiihkosta pelkäksi bisnekseksi jo aikoja sitten. Tyyliin pitää se muija tyydyttää että sais huomenna lähteä kavereiden kanssa kaljalle ja muija antaa suihinotot että äijä vaihtais huomenna palaneen lampun yms.

• marianne89...

Hmmm no nuorempana olisin voinut olla vaikka mielestäni kuinka fyysisesti "epämiellyttävän" miehen kanssa kun oli itsetunto nollissa.

Mutta nykyään en kyllä siitä enää tingi, että miehen tulee olla ulkoisesti joko neutraali (esim. pari vuotta sitten viehätyin ulkoisesti neutraalista ja hieman ylipainoisestakin miehestä, koska yksityiskohtana hänellä kuitenkin oli yhdet kauneimmista silmistä jotka olen koskaan livenä nähnyt...) tai mieluiten OMAAN makuuni söpö. Sen ei kuitenkaan tarvitse tarkoittaa mitään "universaalisti" komeana pidettyä (= valtaosan naisista komeaksi lukemaa) tapausta - sellaisia itseasiassa pikemminkin yleensä pelkään/vierastan, koska silloin harvemmin kun sellainen mua lähestyy tiedän jo etukäteen sen yleensä hakevan pelkkää seksiä.

En pidä tätä vaatimusta liian kovana myöskään siksi, että olen huomannut että sen "omaan silmään söpön" suhteen meidän naisten maku vaihtelee keskenämme todella rajusti laidasta laitaan. Tämän näkee paitsi kaveripiiristäni, myös siitä että tiedän esim. sellaisia kymmeniä naisia panneita miehiä (monet heistä myös lukuisia yhden illan juttuja kokeneita), jotka ovat omaan makuuni ulkoisesti jopa jo aika turn-offeja - tuskinpa kuitenkaan niin hemmetin montaa seksikumppania olisivat saaneet, elleivät olisi joidenkin muiden naisten makuun vähintäänkin "söpöjä".

• Salix

Kyllä suhteeseen kuuluu seksuaalinen värinä. Ajan mittaan kumpikin vanhenee, mutta ei se vie intohimoa jos parisuhde voi hyvin. Jos ei alussakaan ole seksuaalista viehtymystä, edessä on todennäköisesti ongelmia.

• Aika vaikeata varmaankin olisi olla tyytyväinen semmoisessa suhteessa jossa sitä hellyyttä saisi vain semmoiselta ihmiseltä johon ei itse koe minkäänlaista seksuaalista halua. Varmaan aika sama kuin jos heterona yrittäisi seurustella samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa.

Kyllä siinä varmastikin ainakin yrittäisi katsella jotain parempaa, jos nyt läheisyydenkaipuun ja harkinnan puutteen takia hetkeksi tuommoiseen tilanteeseen sattuisi joutumaankin.

• Mitsumi

Olen nainen ja olin yli 4 vuotta miehen kanssa, joka ei ulkoisesti ollut minulle "se oikea" mutta meillä synkkasi muuten todella hyvin. Jos olisin tavannut hänet ensin luonnollisesti, ei suhde varmaankaan olisi edennyt, mutta ehdimme tuntea toistemme pitkään netin välityksellä niin olisi ollut mielestäni sydämetöntä lopettaa niin pinnallisista syistä. Lopulta kariutui koko juttu siihen, että mies oli enemmän kakara kuin aikuinen mies kotona ja petti vielä minua lopuksi. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tämä nainen alensi rimaansa.

• 555666554466

Jos komea mies kusettaa ja pettää niin se kirvelee vähemmän?

• hyvät hyssykät
        555666554466 kirjoitti:

ei kai kukaan noin oikeasti ajattele...

• 3+6
        555666554466 kirjoitti:

tietty, pallinaaman pettäessä tuntee varmaan itsensä aika mitättömäksi :)

• Terveisiä perseestä
        3+6 kirjoitti:

tietty, pallinaaman pettäessä tuntee varmaan itsensä aika mitättömäksi :)

Näitä pallinaamoja on suurin osa suomalaisista, täällä kauniit ihmiset ovat harvassa.

• uhöiefjkbeöföjk

Miksi edes pitää olla suhteessa jonkun kanssa? Tämä maailma olisi huomattavan paljon parempi paikka, jos porukka malttais okeasti keskittyä toisiinsa ja erilaisiin ihmisiin, eikä vaan hankkia sitä sopivalla geenipankilla varustettua näyttelykappaletta, jolla parantaa statustaan muiden silmissä tässä rotu-uskovaisessa yhteiskunnassa. Planeetta muutenkin ylikansoittunt ja vanhemmiksi valikoituu aivan vääränlaisia, vastuuttomia ihmisiä.

• Reipas Mies

No sinä sanot sen tuolla tavalla. Kyllähän sitä lapsien parasta ajatellen on perhe jossa isä ja äiti diggailevat yhdessä oloa ja lasten etua on hyvä ratkaisu. Sehän se vasta ironista on että lapsia tekevät hyvin suurella todennäköisyydellä he joilla on siihen heikoimmat edellytykset. Sitten erotaan, yh:ta elättää kymmenentä eri toimistoa ja yh työllistää pari tusinaa eri virkailijatarta. Koska julkinen sektori.

Mitä tekee ne yh:ksi naisia tehneet miehet?

Ähkivät lisää eri naisten kanssa. Sitä se aina tarkoittaa. Jos joku at-mies saisi tolppalaukauksen maaliin niin olisi varmaan maailman varmin isä lapselleen.

Mutta kun nämä naiset eivät kykene valkkaamaan miestä järkiperustein- vaan kipinällä, kuumotuksella, hekumalla ja K..., anteeksi, Audin koon perusteella. Naamasta se lähtee ja lovejuiceen päättyy.

Sitten väsähdetään kun pitäisi lasten ohella jumpata ja näyttää edes pimeällä Victoria's Secret-mallilta, eikä Suomessa ytmeillä edes ole tapana palkata kodinhoitajaa jotta aviovaimo saa käydä rauhassa kosmetologilla ja joogassa. Vaikeaa se tuppaa olemaan.

Nämä parasta-ennen parisuhteet ovat juuri pinnallisen valkkauksen tulosta, kun miehen naama muuttuu niin kipinä katoaa.

Suurin osa komeaa miestä vaativista naisista on nippa nappa keskitason jos verrataan oikeasti kasvoista kauniisiin naisiin joilla on myös hyvä kroppa. Ei siis pikkupojan tai pingviinin.

Minua ihan oikeasti naurattaa että naiset kuvittelevat että miehen naama takaa koko paketin laadun. Tavisperusnaamaiset miehet ovat realisteja tai uunoturhapuro-sovinisteja naisensa suhteen. Laadukas mies asettaa vastuuta sekä velvoitteita aina miehen naiselle. Turha jankata feministisesti "omana itsenä olosta". Se ei vain pitkään riitä, Levillä vai firman pikkujouluissa mies on stailimman naisen matkassa? Niin käy jos ei ole hereillä.

Suurin osa parisuhde ongelmista on naisen omaa syytä kun on erehtynyt koettamaan sitouttaa itseensä liian laadukasta miestä.

Olen pitkään palstalla sanonut: naiset ovat yleensä alttiita supliikille ja miehen komeudelle, jos ne yhdistyy, seuraukset ovat vakavia. Kannattaa miettiä kannattaako luottaa.

• Evoluutio 101

Minkäs nainen sille voi, että biologinen vaisto ihan alitajuntaisestikin pistää kiihottumaan ja antamaan parastaan vahvoille, komeille, pitkille ja esiintymiskykyisille miehille koska, ta-daa: lapset perivät ominaisuuksia vanhemmiltaan.

Eli ätmken (kuten minun) on turha jankata, että naisen pitäisi antaa kivoille mutta ei-niin komeille miehillekin tilaisuus, koska ei kyse ole vain siitä yhdessäolosta pariskuntana vaan lasten menestymisestä on oikeasti kyse.

Nainen haluaa YTM:n koska haluaa YTM/YTN-lapsia, niin yksinkertainen peli tämä on.

• karu peli
        Evoluutio 101 kirjoitti:

Minkäs nainen sille voi, että biologinen vaisto ihan alitajuntaisestikin pistää kiihottumaan ja antamaan parastaan vahvoille, komeille, pitkille ja esiintymiskykyisille miehille koska, ta-daa: lapset perivät ominaisuuksia vanhemmiltaan.

Eli ätmken (kuten minun) on turha jankata, että naisen pitäisi antaa kivoille mutta ei-niin komeille miehillekin tilaisuus, koska ei kyse ole vain siitä yhdessäolosta pariskuntana vaan lasten menestymisestä on oikeasti kyse.

Nainen haluaa YTM:n koska haluaa YTM/YTN-lapsia, niin yksinkertainen peli tämä on.

Harva kiva, mutta ei niin komea mieskään antaa mitään mahdollisuuksia älykkäälle tai mukavalle naiselle, jonka ulkonäkö ei ole kovin kummoinen. Ulkonäkö ratkaisee, eikä muulla ole kummemmin mitään väliä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6644
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4512
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3198
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3017
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1576
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1379
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1303
    Aihe