Miehiähän on enemmän pörssiyhtiöiden huipulla...
Vastaukset 6
- Jos1
Jos miestenpäivä pitäisi poistaa, pitäisi ehdottomasti poistaa myös naistenpäivä. Ette te naiset mitään erityiskohtelua ansaitse siksi että teillä sattuu olemaan p***u ja kyky synnyttää lapsia.
- Kyky synnyttää...
... ja ajaa ne bussin keulaan, heittää pakastimeen tai muuten vaan teloa hengiltä.
- Niin, entäs sitten?
Ei se olekaan pörssiyhtiöiden johtajamiesten päivä, kuten naistenpäiväkään ei ole rikkaiden perijättärien päivä.
Kukaan ei myöskään estä Anniinaa perustamasta omaa firmaa ja viemästä sitä pörssiin, jos ei oteta huomioon Anniinan omia älynlahjoja.Älä nyt, kyllä feministi aina kykenee unohtamaan kaikki muut ihmiset ja keskittymään siihen tärkeimpääm, eli minkä ympärillä kuvittelee maailman pyörivän. Olkoon nyt tässä vaikka se oma napa.
Mikä tarkoittaa, että konvehteja ahmiva femari vertaa aina itseään Barak Obamaan ja Christine Lagardeen. Ehkä se selittää noiden todellisuupakoiset ajatukset. Omassa boksissa fantasioidaan herttuoista ja perijöistä, lukien yhä uudelleen kauhutarinoita miesten todellista tai kuvitelluista väärinteoista (ei kai sillä niin väliä), että saadaan pidettyä miesvihaa (juu) yllä.
Asiahan sinänsä olisi jokin seksuaalipsykologian sivujuonne, mutta feminismi kokoaa kaikki elämässään epäonnistuneet ja -NYT SEURAA SE TÄRKEIN: haluaa kriminalisoida tämän kaiken kertomisen ja siitä seuraavan politiikan kritisoimisen. Jotta kaikki ajattelisivat femareiden olevan jotenkin vahvoja.
Kun itsellä ei ole perhettä ja lapsia, niin eivät muut, onnellisemmatkaan saisi määrätä asioista omissa perheissään, saada leskeneläkettä, eikä yhtään onnellisuutta ylipäätään, sillä mitään mitään muuta ei feministi siedä yhtä vähän, kuin hymyilevää naapuria. Tätä me siedetään, koska säälimme feministejä sekä ruumiltaan, että hengeltään heikompina. Katselemme heitä neuroottisian ja epäpätevinä johtajina työpaikalla ja kotona, jossa he palavat loppuun ja kusettavat lapset valtion tuella....Mutta tietyn rajan jälkeen sääli on sairautta ja toisen siipeilyn kustantaminen alkaa kyrpiä tarpeeksi.
Ai se miesten päivä? Jaa, uskon kyllä suomalaisten karkottavan naistenpäivää eurot silmissä hihkuvat feministit piakkoin tuonne luusereiden maahan länsirajan taa. Jos en usko siihen, ei kannata uskoa koko Eurooppaan.
- Vai kultainen vittu
Onko naisia kielletty perustamasta yrityksiä, viemästä niitä pörssiin, tai kielletty tekemään lujasti töitä? Pitäisikö naiset nostaa johtajiksi vain vittunsa ansiosta?
Pörssiyhtiöiden huipulla ja kodittomina. Naiset ne näkee vain ne menestyvät miehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25770Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103750Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407