Uskovat rukoilkaa!

139

Kaikki Jeesuksen omat, rukoilkaa nyt enemmän kuin koskaan aiemmin. Jumala voi tehdä ihmeitä! Kaikki ei ole sitä, miltä äänekkäimmät yrittävät saada sen näyttämään!!

24

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rukouksissa mukana. Älä anna minkään asian viedä sinua harhaan. Avaa sokeain silmät näkemään, mikä tämän taustalla todellisuudessa on.

• Kestävä rukous

Jos Herra ei huonetta rakenna sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät.
      Rukoilen.

• rukouksen hengessä

Hänen on valta, voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen.

• "Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."Matt. 18:19-20

Muistakaa tämä. "Vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras." (Jaak. 5:16).

• mieti sitä

"Vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras."
        Aamen , nyt kaikki USKOVAT rukoukseen yhteisen asian puolesta !

Ensimmäinen Johanneksen kirje 5
        että jos me jotakin anomme hänen tahtonsa mukaan, niin hän kuulee meitä

Sananlaskujen kirja 29 luku
        12 Jos hallitsija kuuntelee valheita, on hovissa kohta pelkkiä lurjuksia.

• "Sinä olet valehdellut muutakin rikollisuuden herraa edutavana sontaluukkuna joten olet uskontunnustuksese kaltainen rikollisuuden edustaja!"

Tämä on minun uskontunnustukseni, siis se uskontunnustus minkä olen oppinut koulussa uskontotunneilla ja rippikoulussa.

ENSIMMÄINEN USKONKAPPALE.
        Luomisesta.

Minä uskon Isään Jumalaan, kaikkivaltiaaseen, taivaan ja maan Luojaan.

Mitä se on?

Minä uskon, että Jumala on minut ja kaikki olennot luonut, antanut minulle ruumiin ja sielun, silmät, korvat ja kaikki jäsenet, järjen ja kaikki aistit, ja että hän nämä vielä pitää voimassa; antaa myös vaatteet ja kengät, ruoan ja juoman, kodin ja konnun, puolison ja lapset, pellot, karjan ja kaiken omaisuuden; lahjoittaa runsaasti ja joka päivä ravinnon ja kaikki tämän elämän tarpeet, suojelee kaikissa vaaroissa, varjelee ja pelastaa kaikesta pahasta; ja että hän tekee tämän kaiken sulasta isällisestä, jumalallisesta hyvyydestänsä ja laupeudestansa, ilman mitään minun ansiotani ja mahdollisuuttani; mistä kaikesta minun tulee häntä kiittää ja ylistää, palvella häntä ja olla hänelle kuuliainen. Tämä on varmasti totta.
        TOINEN USKONKAPPALE.
        Lunastuksesta.

Minä uskon Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme, joka sikisi Pyhästä Hengestä, syntyi neitsyt Mariasta, kärsi Pontius Pilatuksen aikana, ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin, astui alas tuonelaan, nousi kolmantena päivänä kuolleista, astui ylös taivaisiin, istuu Jumalan, Isän kaikkivaltiaan, oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.

Mitä se on?

Minä uskon, että Jeesus Kristus, totinen Jumala, Isästä iankaikkisuudessa syntynyt, ja myös totinen ihminen, syntynyt neitsyt Mariasta, on minun Herrani, joka on lunastanut minut, kadotetun ja tuomitun ihmisen, ostanut ja voittanut minut vapaaksi kaikista synneistä, kuolemasta ja perkeleen vallasta, ei kullalla eikä hopealla, vaan pyhällä, kalliilla verellään ja viattomalla kärsimisellään ja kuolemallaan; että minä olisin hänen omansa ja eläisin hänen valtakunnassaan hänen alamaisenaan ja palvelisin häntä iankaikkisessa vanhurskaudessa, viattomuudessa ja autuudessa, niinkuin hän on noussut kuolleista, elää ja hallitsee iankaikkisesti. Tämä on varmasti totta.
        KOLMAS USKONKAPPALE.
        Pyhityksestä.

Minä uskon Pyhään Henkeen, pyhän yhteisen seurakunnan, pyhäin yhteyden, syntien anteeksisaamisen, ruumiin ylösnousemisen ja iankaikkisen elämän. Amen.

Mitä se on?

Minä uskon, etten minä voi omasta järjestäni enkä voimastani uskoa Jeesukseen Kristukseen, Herraani, enkä tulla hänen tykönsä; vaan Pyhä Henki on kutsunut minua evankeliumin kautta, valistanut minua lahjoillaan, pyhittänyt ja varjellut minua oikeassa uskossa; niinkuin hän koko kristikuntaa maan päällä kutsuu, kokoaa, valaisee, pyhittää ja Jeesuksessa Kristuksessa varjelee ainoassa oikeassa uskossa; jossa kristikunnassa hän antaa minulle ja kaikille uskovaisille joka päivä kaikki synnit runsain määrin anteeksi, herättää viimeisenä päivänä minut ja kaikki kuolleet ja antaa minulle sekä kaikille uskoville Kristuksessa iankaikkisen elämän. Tämä on varmasti totta.

Minä olen vain nöyrästi kiitollinen jos olen voinut olla tämän uskontunnustuksen kaltainen.

• ><>

Jos tekstini poistatte niin sekin on rikollisten suojelemista, siis Lain vastainen rikos!

• että silleen

Saat olla varma, että poistetaan, ja ihan oikeutetusti.

• käyttäkää järkeä

LOL! Siinäpähän rukoilette. Mitään apua siitä ei ole.

• rukoilemaan

Sehän nähdään, mitään ei ole kirkossa kuulutettu.

• rukous on hyvä asia

Uskon että koko Suomen Siion nyt rukoillee ettei pahuuden voimat saa valtaa Suomessa.

• 139

Hei, nimim. "rukous auttaa", ehdotan, että ei aleta minkäänlaisiin keskusteluihin tuon tyypin kanssa - hän on jo pitkään häiriköinyt palstaa vastaavin mielipitein, eikä siitä keskustelusta ole kertaakaan tullut mitään tolkkua. Rukoillaan hänenkin puolestaan, mutta ennenkaikkea nyt koko Suomen puolesta.

• 139 kirjoitti:

Hei, nimim. "rukous auttaa", ehdotan, että ei aleta minkäänlaisiin keskusteluihin tuon tyypin kanssa - hän on jo pitkään häiriköinyt palstaa vastaavin mielipitein, eikä siitä keskustelusta ole kertaakaan tullut mitään tolkkua. Rukoillaan hänenkin puolestaan, mutta ennenkaikkea nyt koko Suomen puolesta.

139, juuri näin, on helpompi poistaa massapostaajan tekstit, kun kukaan ei vastaa hänelle, koska poiston yhteydessä lähtee myös kaikki vastaukset automaattisesti.

Sinun ja evitan viestit kaivoin esille uudelleen, mutta työkin on kaksinkertainen.

Tuon numeroyhdistelmän viestejä tulee nykyisin lähes kaikkiin ketjuihin ja siinä on kohtuuttoman paljon siivottavaa, niitä on väliin usieta kymmeniä illassa.
        Asiasta olen tehnyt ylläpidolle monta ilmoitusta, te voitte auttaa asiassa, kun ette vastaa niihin ja ilmoitatte ne asiattomiksi ( ala laita, ilmoita asiaton viesti ), näin myös moderointi reagoi siihen.

• Rukouksessa mukana, " uskovan rukous voi paljon...."

Jeesuksen nimessä.

• Rukoilua on ja paljon; silti asiat menevät miten menevät.

Sen kai rukoilijat ovat havainneet satoja kertoja, ja tuhansia?

• kestävä rukous

Jatketaan rukousta. Mitään ei ole vielä menetetty. Jumala näytä voimasi.

• rukoustaisteluun

Rukoustaisteluun. Tämä on todellista henkien taistelua. Saatana yrittää kovasti hangoitella vastaan, mutta sitä voimakkaammin rukoillaan Jeesuksen nimessä ja veressä, ja hengessä ja totuudessa.

• Nosto.
      Jatketaan rukoustaistelua.

• uskova mies

Rukousta pitää jatkaa....

Ilmoitin juuri kansanedustajalle, joka on luvannut pitää perinteisestä avioliitosta kiinni ja ilmoitin tämän palstan rukoilijat hänelle......

Rukollaan Jeesuksen nimessä siunausta nykyiselle, tasa-arvoiselle avioliitolle, aamen.

• jatketaan

Amen.

• Jeesuksen nimessä

Tule Jeesus jokaisen ihmisen sydämeen ja anna ne oikeat sanat kohdalleen silloin kun niitä pitää sanoa.
      Jeesus Isän nimessä, anna meille vielä aikaa, että voimme toteuttaa sinun tahtoasi, aamen.

• Voltti

Olen homo ja rukoilen lain läpimenon puolesta. On kyllä mahdollista, että Jumala haluaa tämän kamppailun jatkuvan. Se puhdistaa enemmän kuin uusi laki. Kun jokainen kivi käännetään meidän homojen avioliiton tieltä, saamme paljon enemmän kuin pelkän lain.

• ei taida auttaa

Valitettavasti näyttää siltä ettei rukouksiinne vastata. Kannattajilla on yliote, myönteisen kantansa on ilmoittanut 101 kansanedustajaa. Se riittää vaikka kaikki 12 jotka eivät ole kantaansa ilmoittaneet äänestäisivät ei.

Karnevaalitunnelmaa luvassa tänään, mielenosoitukseen lain puolesta on ilmoittautunut 14000 ihmistä ja 2500 sanoo ehkä tulevansa.

https://www.facebook.com/events/628621217246340/?ref_newsfeed_story_type=regular&source=1

Kaikki ilmoittautuneet eivät varmasti tule mutta tuhansia tulee, ehkä jopa yli 10000. Hienosoitus suvaitsevaisuuden puolesta. Vastustajien mielenosoituksen rinnalla joka keräsi muutamia satoja tämä on voitto suvaitsevaisuudelle varmasti.

Lakin tie ensimmäiseen äänestykseen on ollut kimurantti ja vaikea. Jumalalla olisi ollut vaikka kuinka monta mahdollisuutta puuttua peliin. Ehkä olettekin väärässä Jumalan tahdon suhteen?

• heh ...

Vaikka lakialoite ei etenisikään nyt niin sama olisi edessä uudella eduskunnalla. Lakialoite tulisi käsiteltäväksi hallituksen esityksestä, kansanedustajien aloitteen pohjalta tai kansalaisaloitteen kautta.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3444
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2678
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      388
      2624
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1787
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1425
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1210
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1026
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      75
      995
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      819
    10. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      68
      811
    Aihe