Voiko lantioton nainen olla kaunis?

lantio

Olen parikymppinen nuori nainen. Vasta viime aikoina olen tajunnut, että minulla ei ole lainkaan lantiota! Tai jos yläkropan peittää, niin vyötärö on kyllä selkeästi kapeampi kuin lantio, mutta sitten mulla taitaa olla vain leveät hartiat, koska ne on yhtä leveät (ellei leveämmätkin) kuin lantioni. Tiedän että tämä on kovin pieni asia tässä suuressa maailmassa, mutta tämä on alkanut nakertamaan itsetuntoani kovasti. Tuntuu, ettei mitkään housut näytä hyvältä kun ei ole leveämpää lantiota. Ja tästä aloinkin miettimään, kiinnittäväkö miehet heti huomiota kapeaan lantioon? Itse saan hyvinkin usein miehiltä huomiota, vaikka omasta mielestäni V-mallinen vartaloni ja suuret rinnat on lähinnä typerän näköinen yhdistelmä. Kasvoistani kuulen kehuja usein. Olen siis vartaloltani hoikka, mutta muodokas (ainakin rinnoista ja pepusta), mutta lantio on olematon... voivatko nuo muut avut sitten korvata lantion puutteen? :D En pidä itseäni lainkaan seksikkäänä taikka naisellisena, koska selkeän leveä lantio puuttuu. Kuntosalilla käyn, mutta tietääkseni mitkään liikkeet eivät taio sitä leveää lantiota tähän kroppaan. Macaa on kokeiltu, eroa en huomannut. Ehkä se vain niin menee, että kaikkea ei voi saada ja tämän kanssa on opittava elämään, vaikka nykyajan täydelliset naiset mainoskuvissa yms. tekevät siitä hirvittävän vaikeaa.

11

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiävain

      Täällä kohtalontoveri, tosin mulla ei ole edes rintoja saatika peppua... ymmärrän sua kuitenkin hyvin, nykyään kroppa ja naama on kaikki kaikessa ja se tuottaa paineita. Suhtaudut kuitenkin tohon ihanan realistisesti :) olet varmasti kaunis nainen kun saat miehiltä huomiota!

    • tyttö, sä oot kaunis

      Voi olla. Ei kauneus ole millään tavalla lantion muodosta, tai sen puutteesta, kiinni. Tai rinnoista. Kauneus on itsensä hyväksymistä (kaikkine puutteineenkin), hyvää itsetuntoa, nöyryyttä, vireyttä, sosiaalista ja tunne-älyä. Sen näkee, ryhdistä, katseesta, käyttäytymisestä ja olemuksesta.
      Seksikkyys ja hyvännäköisyys ovat pitkälti ulkopuolisten tekijöiden (media, viihdeteollisuus, muoti, jne) määrittelemiä normeja, joita ihmisille tyrkytetään 'kauneusihanteina'. Joskus ihan säälittää, kun näkee nuoria naisia (15-30v), jotka niin kovasti yrittävät olla jonkin 'kauneus'määritelmän mukaisia ja samaan aikaan silmistä, käytöksestä ja olemuksesta näkyy sisäinen pahoinvointi. Vaikka tämä nainen täyttäisi määritelmän täydellisesti, niin se ei ole kaunista, koska hän ei ole sisimmässään sinut itsensä kanssa.
      Ihan anatomisesti ja fysiologisesti ajatellen, lantion muoto on paljolti riippuvainen lantioluun, reisiluun yläosan ja trokantereiden muodosta ja koosta, sekä lihasten kiinnittymiskohtien ja koon, ja suhteellisen rasvakudoksen määrästä lantion alueella. Myös reisien lihaksikkuus vaikuttaa siihen, miltä lantio suhteessa niihin näyttää.
      Olet nuori ja ilmeisesti sinulla ei paljoa rasvakudosta ole. 30-40 ikävuosien välissä aineenvaihdunta hidastuu ja rasvaakin alkaa pikkuhiljaa kertyä elimistöön. Naisilla rasva yleisesti ottaen, tutkimusten mukaan, kertyy helpommin lantion, takapuolen ja reisien alueelle, sekä rintoihin ja olkavarsiin. Miehillä yleisesti rasva alkaa kertyä vatsaonteloon (viskeraalinen) ja vyötärölle. Myös perintötekijät määräävät osaltaan vartalotyyppiä, joten kannattaa katsoa millaisia vartaloita vanhemmillasi ja sukulaisillasi tuppaa olemaan. Se voi antaa jotain suuntaa tulevasta.
      Muista: kauneutesi on sinusta itsestäsi kiinni. Viat on katsojan silmissä.

      • raw

        Pitkän jutun olit kirjaillu, mutta täyttä asiaa:)


      • aloittaja!

        Kaunis kiitos ihanasta tekstistäsi! :)


    • mies123456

      Ytimekkäästi: Kyllä voi! Aivan varmasti.

    • Mies.

      "Olen parikymppinen nuori nainen."

      Parikymppinen amispissis.

      jos nainen aiot joskus olla, kasva vielä 10 vuotta lisää.
      kasvaa samalla järkikin.

      • TSP.

        "30-40 ikävuosien välissä aineenvaihdunta hidastuu ja rasvaakin alkaa pikkuhiljaa kertyä elimistöön. Naisilla rasva yleisesti ottaen, tutkimusten mukaan, kertyy helpommin lantion, takapuolen ja reisien alueelle, sekä rintoihin ja olkavarsiin. Miehillä yleisesti rasva alkaa kertyä vatsaonteloon (viskeraalinen) ja vyötärölle. Myös perintötekijät määräävät osaltaan vartalotyyppiä, joten kannattaa katsoa millaisia vartaloita vanhemmillasi ja sukulaisillasi tuppaa olemaan. Se voi antaa jotain suuntaa tulevasta.
        Muista: kauneutesi on sinusta itsestäsi kiinni. Viat on katsojan silmissä. "


        Se että haluaa näyttää laiheliinilta, voi tehdä monesta ruman.
        Syy:

        1. muutut miehekkäämmäksi ( kuten monilla fitness ämmillä )
        2. muodot katoaa, rinnat pienenee

        kovia syitä.

        naisessa pitää olla rasvaa, se on normaalia ja kaunista.
        Ennen asia ymmärretttiin mutta nyt on näitä v itun nettikiihkoilijoita ja muijat alkaa näyttämään norsunv ituilta kun posket on kuopalla ja reisissä ei ole edes kokoa... vain kuiva karahka.


      • raw
        TSP. kirjoitti:

        "30-40 ikävuosien välissä aineenvaihdunta hidastuu ja rasvaakin alkaa pikkuhiljaa kertyä elimistöön. Naisilla rasva yleisesti ottaen, tutkimusten mukaan, kertyy helpommin lantion, takapuolen ja reisien alueelle, sekä rintoihin ja olkavarsiin. Miehillä yleisesti rasva alkaa kertyä vatsaonteloon (viskeraalinen) ja vyötärölle. Myös perintötekijät määräävät osaltaan vartalotyyppiä, joten kannattaa katsoa millaisia vartaloita vanhemmillasi ja sukulaisillasi tuppaa olemaan. Se voi antaa jotain suuntaa tulevasta.
        Muista: kauneutesi on sinusta itsestäsi kiinni. Viat on katsojan silmissä. "


        Se että haluaa näyttää laiheliinilta, voi tehdä monesta ruman.
        Syy:

        1. muutut miehekkäämmäksi ( kuten monilla fitness ämmillä )
        2. muodot katoaa, rinnat pienenee

        kovia syitä.

        naisessa pitää olla rasvaa, se on normaalia ja kaunista.
        Ennen asia ymmärretttiin mutta nyt on näitä v itun nettikiihkoilijoita ja muijat alkaa näyttämään norsunv ituilta kun posket on kuopalla ja reisissä ei ole edes kokoa... vain kuiva karahka.

        "Viat on katsojan silmissä"... Tai toisin sanottuna "kauneus on katsojan silmissä";) eiköhän kuitenkin kaikilla ole oikeus näyttää juuri siltä miltä itse haluaa...


      • aloittajbjaa

        Pissistä en ole nähnytkään :) ja järkeäkin löytyy. Unohdin tosiaan mainita, että rasvaa löytyy kehostani kyllä riittävästi ja minulla se keräytyy lähinnä vain rintoihin/reisiin/peppuun. Lantioon ei sitten niin millään. Kiitos teille muutamille kommenteistanne :-)


    • KyläOnNäin

      Luulin että se on nykyajan muotia olla ko mallinen? Ei siinä, kyllä se naisellisuus on kokonaisuus. Turha ulkonäöstä paineita ottaa, voithan toki vähän lihasta/läskiä kerätä sinne mistä tuntuu omasta mielestäs puuttuvan.

    • Voi kyllä

      Voi


      On hyvin erilaisia tapoja olla kaunis, taitavalla pukeutumisella voi tietysti hyviä puoliaan korostaa mutta totuus on se että kun rätit putoavat niin monen näköistä ja mallista kaunotarta sieltä löytyy. Jokainen kaunis omalla tavallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe