Eräs ystäväni kirjoitti tällaisen kirjeen. Arvoisat Suomen Kansanedustajat,
Jumala antakoon hyvän Pyhän Henkensä tehdä jokaisessa lukijassa siunatun vaikutuksen, jotta Sana saisi itää sydämessä ja tuottaisi hedelmää niin, että muistaisit äänestäessäsi Luojasi sanaa, joka tahtoo kaikkea hyvää Sinulle ja kansallemme, mutta älä potki tutkainta vastaan, emmehän halua olemme tomua ja tuhkaa vain. Muista ihminen elinpäivinäsi kuinka pieni sinä olet ja kuinka vähän aikaa täällä ajassa ollaan.
Olen saanut tekstiviestin jossa oli voimakkaat sanat: "Jos tämä (sukupuolineutraali avioliittoolaki) tulee voimaan Jumalan siunaava käsi poistuu kansamme yltä."
Alla on Raamatusta muutama teksti:
--------------------------------------------------------------
Ensimmäinen Mooseksen kirja 19:1-11, Tuomarien kirja 19:16-30
Ensimmäisen Mooseksen kirjan luvusta 19 löytyy kertomus siitä, kuinka Jumala hävitti Sodoman ja Gomorran kaupungit asukkaiden syntisyyden tähden. Kertomuksen yhteys homoseksuaalisuuteen juontaa juurensa siitä, että Sodoman kaupungin miehet kokoontuvat Lootin kodin eteen iltana ennen kaupungin tuhoa ja vaativat saada maata Lootin kotiinsa majoittamien kolmen miespuolisen enkelin kanssa. Aikaisemmin kirjoituksessa kerrotaan, että Jumala oli päättänyt tuhota Sodoman kaupungin jo ennen kuin enkelit olivat saapuneet kaupunkiin ja siis ennen kaupungin miesten hyökkäystä (1. Moos. 18:17-33). Samantapainen kertomus kaupungin miesten hyökkäyksestä kuvataan Tuomarien kirjassa 19:16-30.
--------------------------------------------------------------
Kolmannen Mooseksen kirjan luvuissa 18 ja 20 annetaan käskyt:
(22. Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. 3.Moos. 18:22)
(3. 13. Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset. Moos. 20:13)
Eikö olekin suoraa ja myös kovalta tuntuvaa tekstiä, mutta se on Jumalan sana, Jumala on edelleen vanhurskas Jumala, joka vihaa syntiä, mutta rakastaa syntistä, jolla on särjetty sydän ja koeteltu usko, toisin kuin Suomen arkkipiispa Mäkisen mietteitä omia hourahtaneita, omassa järjessään paisuneita joka sanoo mm. ” Ei ole eroa homo- ja heterosuhteiden välillä” * Uusi Suomi. Hän sanoi myös, että hänen näkemyksensä ei pohjaudu vain tasa-arvoisuudesta, vaan nousee Raamatun ihmisarvon määrityksestä.
Mutta Jumalan sana todistaa, että tuo lause nousee pohjattomuudesta valheen isältä saatanalta, jota myös perkeleeksi kutsutaan. Hän jatkoi heti perään, että rukoilee Jumalaa, että antaisi viisautta päättäjille äänestykseen. Taitaa rukoilla tietäen tai tietämättään perkelettä Kaikkivaltiaan ainoan elävän Jumalan sijaan.
Jatketaan Jumalan sanan tutkimista homoudesta yhdestä kauhistuttavasta synnistä.
17. Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
18. Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
19. Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
20. Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan. (Matt.5:17-20).
Hesekielin kirja 16:49-50 antaa pisimmän selityksen Sodoman synneistä:
49 Sinun sisaresi Sodoman synti oli julkea itsekkyys. Hän vietti tyttärineen yltäkylläistä ja huoletonta elämää, mutta kurjalle ja köyhälle hän ei avannut kättään. 50 He kävivät yhä julkeammiksi ja ryhtyivät minua uhmaten yhä uusiin iljettävyyksiin, ja silloin minä pyyhkäisin heidät pois, kuten olet nähnyt.
VIIME HETKEN VETOOMUS
36
168
Vastaukset
Jeesus kuitenkin selkeästi ylläpitää Vanhan testamentin lain, jossa määritellään suhtautuminen homoseksuaalisiin tekoihin (Matt.5:17-20).
Uuden testamentin roomalaiskirjeen 1:26-27 kuuluu:
26. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
27. samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
Paavalin ensimmäisessä kirjeessä korinttilaisille 6:9-10 kirjoitetaan:
9. Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
10. eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa
Paavalin kirje Timoteukselle 1:10, jonka 9-10 jakeissa:
9. ja tiedetään, että lakia ei ole pantu vanhurskaalle, vaan laittomille ja niskoitteleville, jumalattomille ja syntisille, epähurskaille ja epäpyhille, isänsä tappajille ja äitinsä tappajille, murhamiehille,
10. haureellisille, miehimyksille, ihmiskauppiaille, valhettelijoille, valapattoisille ja kaikelle muulle, mikä on tervettä oppia vastaan Ja vielä yksi varoittava kohta homoseksuaalisuuteen viittaavassa Raamatun tekstissä tulee ilmi Juudaksen kirjeessä 1:7 jossa kirjoitetaan:
7. samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.
Kaikkivaltias Kolmiyhteinen Jumala saakoon kirkastaa Teille arvoisat edustajat ennen äänestystä ja muistuttaa peruslaatuaan olevalla asialla, jos vanhempanne, esivanhempanne jne. eivät olisi olleet heteroja ja harrastaneet luonnollista yhteyttä niin kuin Jumala on sen hyväksi nähnyt ja ainoaksi lisääntymismuodoksikin säätänyt, niin eihän teitä ja meitä olisi, pitäisikö nyt vähän lyödä jarruja tälle junalle, joka tuntuu jyskyttävän eteenpäin tietämättään, mikä on määränpää. Jos tätä vauhtia jatkuu, niin kyllä taitaa onnettomuus kohdata rakasta kansaamme. "Poliittista ja taloudellista taivasta" kun seuraa, niin yksi kipinä pohjattomuudesta riittää, että maailma on vielä tulessa.
Jumala siitä meitä ja lapsiamme armossaan varjelkoon."Olen saanut tekstiviestin jossa oli voimakkaat sanat: "Jos tämä (sukupuolineutraali avioliittoolaki) tulee voimaan Jumalan siunaava käsi poistuu kansamme yltä.""
"Jos tätä vauhtia jatkuu, niin kyllä taitaa onnettomuus kohdata rakasta kansaamme."
Siis, katsotaanpa tilannetta...
Teidän uskovaisten rakastava, oikeudenmukainen ja moraalisesti täydellinen jumala on sellaista oikeudenmukaisuutta edustava taho joka rankaisee kokonaista valtiota ja koko sen väestöä siitä mitä pieni osa tekee vastoin hänen tahtoaan?
Aivan kuin jos eläintarhassa jossain aitauksessa on henkilökunnan mielestä muutama eläin jotka eivät käyttäydy kuin tarhan johtajan mielestä niiden pitäisi käyttäytyä, silloin kaikkein rakastavin, oikeudenmukaisin ja moraalisin ratkaisu on jättää KAIKKI kyseisen aitauksen eläimet heitteille ja ruuatta, eikö niin?
EI!!!
Sellaisen tempun tekevä ihminen olisi moraaliton hirviö, mutta useille teille uskovaisille näyttää olevan helppoa ajatella että vastaavan heitteillejätön ihmisille tekevä jumala olisi täydellisen moraalin omaava.
Kirjoituksesi taitaa vaan olla jälleen kerran yksi osoitus siitä kuinka uskonnot kykenevät kierouttamaan moraalia niin että sinunkin onnistuu ajatella että massarangaistukset koko kansaa vastaan siitä että vähemmistö saa lisää oikeuksia
olisivat jotenkin oikeudenmukaisia ja sopisivat mitenkään yhteen sellaisen olennon kanssa jonka väitetään olevan meitä ihmisiä äärettömästi paljon moraalisempi...
Kykenetkö sinä ymmärtämään kuinka naurettavan lapsellista ja öykkärimäistä kuvaa te kaikkein "hartaimmat" uskovaiset maalaatte siitä jumalastanne?boxerblock kirjoitti:
"Olen saanut tekstiviestin jossa oli voimakkaat sanat: "Jos tämä (sukupuolineutraali avioliittoolaki) tulee voimaan Jumalan siunaava käsi poistuu kansamme yltä.""
"Jos tätä vauhtia jatkuu, niin kyllä taitaa onnettomuus kohdata rakasta kansaamme."
Siis, katsotaanpa tilannetta...
Teidän uskovaisten rakastava, oikeudenmukainen ja moraalisesti täydellinen jumala on sellaista oikeudenmukaisuutta edustava taho joka rankaisee kokonaista valtiota ja koko sen väestöä siitä mitä pieni osa tekee vastoin hänen tahtoaan?
Aivan kuin jos eläintarhassa jossain aitauksessa on henkilökunnan mielestä muutama eläin jotka eivät käyttäydy kuin tarhan johtajan mielestä niiden pitäisi käyttäytyä, silloin kaikkein rakastavin, oikeudenmukaisin ja moraalisin ratkaisu on jättää KAIKKI kyseisen aitauksen eläimet heitteille ja ruuatta, eikö niin?
EI!!!
Sellaisen tempun tekevä ihminen olisi moraaliton hirviö, mutta useille teille uskovaisille näyttää olevan helppoa ajatella että vastaavan heitteillejätön ihmisille tekevä jumala olisi täydellisen moraalin omaava.
Kirjoituksesi taitaa vaan olla jälleen kerran yksi osoitus siitä kuinka uskonnot kykenevät kierouttamaan moraalia niin että sinunkin onnistuu ajatella että massarangaistukset koko kansaa vastaan siitä että vähemmistö saa lisää oikeuksia
olisivat jotenkin oikeudenmukaisia ja sopisivat mitenkään yhteen sellaisen olennon kanssa jonka väitetään olevan meitä ihmisiä äärettömästi paljon moraalisempi...
Kykenetkö sinä ymmärtämään kuinka naurettavan lapsellista ja öykkärimäistä kuvaa te kaikkein "hartaimmat" uskovaiset maalaatte siitä jumalastanne?Kuinka kävi sodomalle ja gomoralle missä harjoitettiin tuota syntiä homoutta????
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Kuinka kävi sodomalle ja gomoralle missä harjoitettiin tuota syntiä homoutta????
"Kuinka kävi sodomalle ja gomoralle missä harjoitettiin tuota syntiä homoutta????"
No, jos nyt oletetaan että jumala olisi olemassa ja sodoman ja gomorran tuho olisi ollut todellinen tapahtuma, niin...
MIKÄ SINUSSA ON VIKANA?
Sinä vastaat kommenttiin kuinka olisi väärin ja julmaa rankaista koko kansaa muutamien rikkeistä ja kuinka tälläiseen turvautuva jumala ei kovin rakastavalta, oikeudenmukaiselta tai moraaliselta vaikuta, tuomalla esille sen kuinka tämä oletettu jumala palopommitti kokonaisen kaupungin tappaen sen väestön???
Mieti hetkonen seuraavaa ajatusleikkiä...
Sinä seisot talon ulkopuolella. Sinä olet teljennyt sen ovet ja ikkunat. Talon sisällä on parikymmentä ihmistä jotka ovat eläneet vastoin jumalan tahtoa. Ateisteja, homoseksuaaleja, muslimeita, miehiä, naisia ja lapsia.
Sinulla on kädessäsi polttopullo.
Kykenisitkö sinä sytyttämään sen pullon ja heittämään sen taloa päin?
Kykenisitkö sinä seisomaan siinä kun sisältä alkaisi kuulua tuskanhuutoja?
Kykenisitkö sinä tappamaan ihmisiä polttamalla ja pitämään itseäsi hyvänä ihmisenä?
Minä todellakin toivon että vastauuksesi olisivat että et moiseen kykenisi, vaan pitäisit moista tekoa hirviömäisenä.
Mutta jälleen, kun hirviömäinen teko kasvatetaan vielä suuremmaksi, kokonaisen kaupungin ja sen väestön polttamiseksi, se muuttuukin yhtäkkiä jumalan tekemänä jotenkin moraalisen esikuvan täydellistä rakkautta osoittavaksi oikeudenmukaiseksi teoksi.
Mitä minä sanoinkaan siitä kuinka uskonto kierouttaa moraalia?
Minä toistan kysymykseni edellisest viestistä...
KYKENETKÖ SINÄ YMMÄRTÄMÄÄN KUINKA NAURETTAVAN LAPSELLISTA JA ÖYKKÄRIMÄISTÄ KUVAA TE KAIKKEIN "HARTAIMMAT" USKOVAISET MAALAATTE SIITÄ JUMALASTANNE?
Kunnon ihmiset eivät käytä polttopulloilla murhaamista oikeusjärjestelmänään, joten miten ihmeessä minkäänlainen jumala jonka pitäisi meitä moraalisempi olla, voisi edes harkita moista?
- Vähäinen lapsi
Minä toivon että homostelupuoltajista moni saurastuisi niib kovasti ettei pääsisi äänestämään sellaiset suntisallijat.
Saako toiselle toivoa tällä tavoin sairastumista että menisi tyyliin jalat alta, nousisi vaikka korkea kuume vai syyllistyisinkö itse vääryyteen tällaista rukoilemalla.
Jumalalla on tietenkin muitakin keinoja olemassa. Vaikka hissiin jumiutuisi joku ja joku syntihyväksyjä nukahtaisi syvään uneen je.
Minä vaan että : Herra, vaikuta niin ettei syntiliittolakia hyväksytä eduskunnassa. Aamenta.
Silleen se minä vaan sitten sanoitan rukouksen. Jos on jokin valmisrukous niin voisin senkin rukoilla, jotta saisin osallistua monen uskovan kanssa samansisältöiseen rukoukseen jonka muutkin majassaan rukoilevat Herran korvaan.- mieti sitä
"Saako toiselle toivoa tällä tavoin sairastumista että menisi tyyliin jalat alta, nousisi vaikka korkea kuume vai syyllistyisinkö itse vääryyteen tällaista rukoilemalla."
No ei tuo kovin fiksua ole.
Parempi rukoilla, että Jumala avaisi näiden ihmisten ymmärryksen, että ymmärtävät mitä ovat tekemässä.
Jumalalla on kaikki valta ja hän halua meille hyvää.
Toinen aikakirja 6 luku
Kuule, mitä palvelijasi tähän paikkaan päin kääntyneenä rukoilee. .
35 niin kuule taivaaseen sen pyynnöt ja rukoukset ja anna sen menestyä.
Jeremian kirja
7 Toimikaa sen kaupungin parhaaksi, johon minä olen teidät siirtänyt.
Rukoilkaa sen puolesta Herraa, sillä sen menestys on teidänkin menestyksenne. mieti sitä kirjoitti:
"Saako toiselle toivoa tällä tavoin sairastumista että menisi tyyliin jalat alta, nousisi vaikka korkea kuume vai syyllistyisinkö itse vääryyteen tällaista rukoilemalla."
No ei tuo kovin fiksua ole.
Parempi rukoilla, että Jumala avaisi näiden ihmisten ymmärryksen, että ymmärtävät mitä ovat tekemässä.
Jumalalla on kaikki valta ja hän halua meille hyvää.
Toinen aikakirja 6 luku
Kuule, mitä palvelijasi tähän paikkaan päin kääntyneenä rukoilee. .
35 niin kuule taivaaseen sen pyynnöt ja rukoukset ja anna sen menestyä.
Jeremian kirja
7 Toimikaa sen kaupungin parhaaksi, johon minä olen teidät siirtänyt.
Rukoilkaa sen puolesta Herraa, sillä sen menestys on teidänkin menestyksenne.Rukous voi vain auttaa ettei tuota hirvittävää lakia tule ettei Suomesta tulisi Sodomaa
- murhemielin
Rukous voi vain auttaa ettei tuota hirvittävää lakia tule ettei Suomesta tulisi Sodomaa
Koko maailma on jo ajautunut tuohon homopariturmioon, johon Suomen kansaa nyt syöstään oikein arkkipiispan arvovallalla.
Meille uskoville tämä on aikain merkki, ei yllätys. - jaan murheesi
murhemielin kirjoitti:
Koko maailma on jo ajautunut tuohon homopariturmioon, johon Suomen kansaa nyt syöstään oikein arkkipiispan arvovallalla.
Meille uskoville tämä on aikain merkki, ei yllätys.Olen samaa mieltä kanssasi. Jeesus sanoi viimeisistä ajoista:
Matteus 24
1. Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
2. Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
3. Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
4. Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
6. Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
7. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
8. Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
10. Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
11. Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
12. Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
13. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu. - alennustilaan
jaan murheesi kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi. Jeesus sanoi viimeisistä ajoista:
Matteus 24
1. Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
2. Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
3. Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
4. Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
6. Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
7. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
10. Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
13. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.Lopun Ajan merkkejäjähän se on,
jumalattomien hommista tulee aina vaan riettaampia,
nyt
Pyhä Avioliitto poljetaan homosuhteeksi. - heh heee
Rukous voi vain auttaa ettei tuota hirvittävää lakia tule ettei Suomesta tulisi Sodomaa
Ei auta pölhökustaa. Läpihän lakialoite menee ja se etenee. Ei ole Jumalanne auttanut tähänkään saakka vaikka esyetä on vastustajien taholta kasattu eteen roppakaupalla. Olettekohan väärässä Jumalan tahdon suhteen kun hän tuntuu auttavan enemmän kannattajia?
- murhemielin
jaan murheesi kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi. Jeesus sanoi viimeisistä ajoista:
Matteus 24
13. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu."Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu."
En usko mihinkään tempauksiin, jonka kautta pääsisimme pakoon ahdistuksen ajasta. Tuo, sen sijaan, on aina ollut kristittyjen toivo: kilvoitella loppuun asti Jumalan tahdon tiellä. Siellä ei nyt aivan ruuhkaa ole, ikävä kyllä. totuusvoittaaaina kirjoitti:
Ja TOTUUSVOITTAAAINA sai huomata. 1. Jumala ei ollut samaa mieltä hänen kanssaan, tai hylkäsi koko ukon. 2. Tai huomasi, ettei Jumalaa olekaan.
helsinkijokkeri kirjoitti:
Ja TOTUUSVOITTAAAINA sai huomata. 1. Jumala ei ollut samaa mieltä hänen kanssaan, tai hylkäsi koko ukon. 2. Tai huomasi, ettei Jumalaa olekaan.
Jumala on samaa mieltä mutta sallii tämän lopunajan eksytyksen ja luopumuksen
Jumala on samaa mieltä mutta sallii tämän lopunajan eksytyksen ja luopumuksen
Ja TOTUUSVOITTAAAINA luulee tietävänsä että hän ja Jumala ovat "samaa mieltä".
Ja jos tätä ei voinut estää Jumalan toiminnan takia, niin mikä järki oli niin kovasti rukoilla tätä vastaan? Tyhmyyttä, ei voi muuta sanoa. Et näkynyt siis aiemmin tietävän Jumalan tahtoa; se tuli mieleesi vasta pettymyksesi jälkeen.helsinkijokkeri kirjoitti:
Ja TOTUUSVOITTAAAINA luulee tietävänsä että hän ja Jumala ovat "samaa mieltä".
Ja jos tätä ei voinut estää Jumalan toiminnan takia, niin mikä järki oli niin kovasti rukoilla tätä vastaan? Tyhmyyttä, ei voi muuta sanoa. Et näkynyt siis aiemmin tietävän Jumalan tahtoa; se tuli mieleesi vasta pettymyksesi jälkeen.Jumala on sallinut kautta aikain eksytystä, mutta palauttaa sitten takaisin tai ottaa omansa turvaan ja hukuttaa syntiset kunte nkävi sodomassa ja gomorassa ensin pelasti Lootin perheineen ja sitten hukutti kaupunkit tulikiveen ku nharjoittivat homoutta. Sama kohtalo on Suomella edessä
- ystävällisesti
murhemielin kirjoitti:
"Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu."
En usko mihinkään tempauksiin, jonka kautta pääsisimme pakoon ahdistuksen ajasta. Tuo, sen sijaan, on aina ollut kristittyjen toivo: kilvoitella loppuun asti Jumalan tahdon tiellä. Siellä ei nyt aivan ruuhkaa ole, ikävä kyllä.Mihin loppuun asti?
- vajukkijumala
Jumala on sallinut kautta aikain eksytystä, mutta palauttaa sitten takaisin tai ottaa omansa turvaan ja hukuttaa syntiset kunte nkävi sodomassa ja gomorassa ensin pelasti Lootin perheineen ja sitten hukutti kaupunkit tulikiveen ku nharjoittivat homoutta. Sama kohtalo on Suomella edessä
Sehän murhas lootin vaimon ja sitten katseli tyytyväisenä pilven päältä kun lootin tyttäret ratsastivat isänsä kyrvän päällä...
... mitenköhän sillä lootilla seisoi niin kovassa humalassa. totuusvoittaaaina kirjoitti:
Jumala on sallinut kautta aikain eksytystä, mutta palauttaa sitten takaisin tai ottaa omansa turvaan ja hukuttaa syntiset kunte nkävi sodomassa ja gomorassa ensin pelasti Lootin perheineen ja sitten hukutti kaupunkit tulikiveen ku nharjoittivat homoutta. Sama kohtalo on Suomella edessä
Tuosta näkee, miksi TOTUUSJAVALE ei saanut Jumalasta vastausta rukoiluunsa Hän ei tajua mistään yhtään mitään: hän sanoo "homouden harjoittamiseksi tätä:
"Me aiomme pidellä nuo kaksi kaupunkiin tullutta miestä PAHOIN, mutta koska Loot on tullut asumaan tänne muukalaisena, niin me pitelemmekin hänet PAHEMMIN".
Koska homouden harjoittaminen on ollut väkivaltaa muualta tulleita kohtaan? Jumala ei kai välitä umpityhmien rukouksista, ja vastasi siten vain homomyönteisille.helsinkijokkeri kirjoitti:
Tuosta näkee, miksi TOTUUSJAVALE ei saanut Jumalasta vastausta rukoiluunsa Hän ei tajua mistään yhtään mitään: hän sanoo "homouden harjoittamiseksi tätä:
"Me aiomme pidellä nuo kaksi kaupunkiin tullutta miestä PAHOIN, mutta koska Loot on tullut asumaan tänne muukalaisena, niin me pitelemmekin hänet PAHEMMIN".
Koska homouden harjoittaminen on ollut väkivaltaa muualta tulleita kohtaan? Jumala ei kai välitä umpityhmien rukouksista, ja vastasi siten vain homomyönteisille.Suomesta tehtiin nyt sodoma ja Jumala sallii sen jokun aikaa ja sitten sataa tulikiveä kuten satoi Sodomaan Lootin aikana tulee Suomeen
Mutta taistelu ei ollu tmeillä turha on aina oikein seitä Jumalan sanan takana vaikka takkiin tuleekin saamme joskus palkinnon kun homojen kannattajat menevät h.e.l.v.e.t.t.i.i.ntotuusvoittaaaina kirjoitti:
Suomesta tehtiin nyt sodoma ja Jumala sallii sen jokun aikaa ja sitten sataa tulikiveä kuten satoi Sodomaan Lootin aikana tulee Suomeen
Mutta taistelu ei ollu tmeillä turha on aina oikein seitä Jumalan sanan takana vaikka takkiin tuleekin saamme joskus palkinnon kun homojen kannattajat menevät h.e.l.v.e.t.t.i.i.nMissä TOTUUSJAVALE nyt näkee sellaista, että Suomen kaupungeissa kaikkien miesten toimesta otetaan kaikki muualta tulleet miehet käsittelyyn ja tehdään heille "pahoin".
Tai että kukaan ei enää auta köyhiä eikä kurjia
Minä en ole sellaisesta mitään kuullut. Jos sinä olet kuullut ja nähnyt, niin olet kyllä paremmin tietoinen kuin kukaan muu Suomen maassa.
Sinulle taas saattaa olla hevetti sekä nyt että kuoleman jälkeen. Et sinä voi päättää noista asioista, Muista että Jeesus antoi tuomitun varkaan päästä paratiisin, mutta monelle omahyväiselle fariseukselle hän antoi madonluvut.- Kai Mattila
helsinkijokkeri kirjoitti:
Missä TOTUUSJAVALE nyt näkee sellaista, että Suomen kaupungeissa kaikkien miesten toimesta otetaan kaikki muualta tulleet miehet käsittelyyn ja tehdään heille "pahoin".
Tai että kukaan ei enää auta köyhiä eikä kurjia
Minä en ole sellaisesta mitään kuullut. Jos sinä olet kuullut ja nähnyt, niin olet kyllä paremmin tietoinen kuin kukaan muu Suomen maassa.
Sinulle taas saattaa olla hevetti sekä nyt että kuoleman jälkeen. Et sinä voi päättää noista asioista, Muista että Jeesus antoi tuomitun varkaan päästä paratiisin, mutta monelle omahyväiselle fariseukselle hän antoi madonluvut.helsinkijokkeri
1.12.2014 11:41
0
Sulje
Unohditko mitä Jumala ensin tarkoitti: koska mies oli yksin, niin hänelle piti antaa "apu, joka hänelle sopii", Ja se apu oli joku eläin, joita Jumala alkoi miehelle tekemään. Mutta kun se meni pieleen, niin hoksasi tehdä naisen.
Mutta kaikkia eläimiä ja ihmisiä on sekä naaras että urospuolisia. Ja sitten niitä on sekä heteroja, biseksuaalisia, homoja, pitkiä, lyhyitä, sinisilmäisiä, ruskea ja vihreäsilmäisiä, terveenä syntyneitä ja vammaisina, toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä, toiset sekä miehestä että naisesta, toiset ovat vaaleita, toiset tummia, on vasen ja oikeakätisiä, ja moneen eri uskontoon uskovia, ja niitä jotka eivät usko, toiset synnyttävät, toiset jäävät lapsettomiksi.
Me olemme todellakin miehiä ja naisia, mutta me olemme erilaisia: emme samanlaisia. Onko se Kai Mattialle vaikea ymmärtää?
- PlusjaMiinus
>>>>>>>>>>>>>....Ettekö ole lukeneet, että Luoja jo alussa 'loi heidät mieheksi ja naiseksi....
- Ruusunoksa
Vaikka täyttäisit jokaisen Raamatun lain ja sydänmesi olisi kova, Taivaan portit eivät aukeisi sinulle. Korostiko Jeesus Raamatun painoarvoa?Jeesus itse rikkoi lakia parantamalla sapattina. Lakeja ylempänä on sydänmellisyys.
Jos näet rakkaudessa irstautta, kiusan henki on sinussa eikä rakastajassa.
Tällä viikolla löydettiin geenit, jotka aiheuttavat homouden. Kuten hyvin tiedät, geenit ovat Jumalan työtä. Hyökkäämällä homoja vastaan, olet kuin rikas, joka syyttää nälkänsä takia omenan varastanutta nuoruksista Kymmenen käskyn rikkomisesta. Mitä Jeesus sanosi? Useimmat meistä tietää vastauksen. Jeesus ei ole tekopyhien puolella. Kun mesoat synneistä, jotka eivät edes houkuta sinua, sinussa on jotain todella rumaa.- murhemielin
Mitä geeneistä?
Eivät mitkään geenit pakota ihmistä seksiin. Se on oma valinta. On olemassa ystävyyttä ilman seksiä.
Jumala on tarkoittanut seksin vain miehen ja naisen väliseen avioliittoon. Senhän ymmärtää paavikin! - EROOOOOON !!
murhemielin kirjoitti:
Mitä geeneistä?
Eivät mitkään geenit pakota ihmistä seksiin. Se on oma valinta. On olemassa ystävyyttä ilman seksiä.
Jumala on tarkoittanut seksin vain miehen ja naisen väliseen avioliittoon. Senhän ymmärtää paavikin!NYT KAIKKI USKOVAT KIIREESTI EROON EV.LUT KIRKOSTA !
- Puksipuu
Jeesus nimenomaan painitti Pyhien Kirjoitusten merkitystä ja pysyvyyttä. Jos avoimin silmin luet evankeliumitekstit, voit havaita Jeesuksen toistuvasti perustelevan toimintaperiaatteitaan sanoilla "sillä kirjoitettu on". Jeesus sanoi myös, että jos te uskoisitte Moosesta ja profeettoja, te uskoisitte minua, sillä minusta he kirjoittavat. Olet aiemmin väittänyt, ettei kristinuskon perussanoma ota kantaa seksuaalimoraaliin. Siinä "Ruusunoksa" olet todellakin väärässä, koska Apt. 15 raportoi Jerusalemin kirkolliskokouksen päätöksestä koskien pakanuudesta kääntyneille annettavia säädöksiä. Haureuden karttaminen oli yksi niistä neljästä säädöksestä, jotka heille ilmoitettiin, että heille kävisi hyvin. Paavalin kirjeet seurakunnille toistuvasti varoittavat haureuden synnistä, joista homoseksin harjoittaminen on mainittu luonnottomaksi.
- mennyohisilmien
**Tällä viikolla löydettiin geenit, jotka aiheuttavat homouden.**
laittakaapas linkki uutiseen? - mnbvcfgtyuiop23
EROOOOOON !! kirjoitti:
NYT KAIKKI USKOVAT KIIREESTI EROON EV.LUT KIRKOSTA !
Todellakin eroon kirkosta, se on ainoa millä voi vaikuttaa asiaan, myöskin se että et ole mukana Raamatun vastaisuudessa.
- homot voitti
105 - 92
- Totuus voittaa!
Loppu peleissä homot häviää, näin sanoo Sana!
- hehjheeeee
No Arto, miten meni? Missä se sinun jumalasi luuraa? :D Taitaa olla mielikuvitusolento :D
- luonnottomia liittoj
On se vekkulia sit kuunnella Kirkossa...kuulutuksia....
Kuulutetaan Kristilliseen Avioliittoon
Matti Möttönen ja Matti Muttinen,
Maija Virtanen ja Maija Lahtinen
hehehe
onnex erosin kirkosta jo ajat sitten,
juurikin sen takia että Kirkko HALVEKSII Raamattua.- Pudis54
Teidän jumalaanne tämä asia ei taida kiinnostaa. En ole kuullut yhtään kannanottoa hänen suunnaltaan. Onko kukaan?
- Näinlukee
1.Moos. 2:22. "Ja Herra Jumala rakensi vaimon siitä kylkiluusta, jonka hän oli ottanut miehestä, ja toi hänet miehen luo. 23. Ja mies sanoi: "Tämä on nyt luu minun luistani ja liha minun lihastani; hän kutsuttakoon miehettäreksi, sillä hän on miehestä otettu". 24. Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi. 25. Ja he olivat molemmat, mies ja hänen vaimonsa, alasti eivätkä hävenneet toisiansa..."
Matt.19:3. "Ja fariseuksia tuli hänen luoksensa, ja he kiusasivat häntä sanoen: "Onko miehen lupa hyljätä vaimonsa mistä syystä tahansa?" 4. Hän vastasi ja sanoi: "Ettekö ole lukeneet, että Luoja jo alussa 'loi heidät mieheksi ja naiseksi' 5. ja sanoi: 'Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi'? 6. Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako.".."
1.Kor.11:3." Mutta minä tahdon, että te tiedätte sen, että Kristus on jokaisen miehen pää ja että mies on vaimon pää ja että Jumala on Kristuksen pää. 4. Jokainen mies, joka rukoilee tai profetoi pää peitettynä, häpäisee päänsä. 5. Mutta jokainen vaimo, joka rukoilee tai profetoi pää peittämätönnä, häpäisee päänsä, sillä se on aivan sama, kuin jos hänen päänsä olisi paljaaksi ajeltu. 6. Sillä jos vaimo ei verhoa päätään, leikkauttakoon hiuksensakin; mutta koska on häpeäksi vaimolle, että hän leikkauttaa tai ajattaa hiuksensa, niin verhotkoon itsensä. 7. Miehen ei tule peittää päätänsä, koska hän on Jumalan kuva ja kunnia; mutta vaimo on miehen kunnia. 8. Sillä mies ei ole alkuisin vaimosta, vaan vaimo miehestä; 9. eikä miestä luotu vaimoa varten, vaan vaimo miestä varten.."- niin lukee
Mitä tästä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185153MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1152674- 102164
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5811930Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1191693Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411289Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691289Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31058Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641037Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2211028