Loppu on lähellä

Toinen tuleminen

Tänään eduskunta äänesti sukupuolineutraalin avioliittolain puolesta äänin 105-92. Viimeisen kuukauden aikana Suomessa kaksi äitiä menetti järkensä. Toinen ajoi autolla päin bussia, surmaten itsensä, sekä pienet lapsensa. Kuopiossa äiti ei itselleen mitään tehnyt, lapsensa vain surmasi. Missä me menemme? Tiedostammeko itsekään? Mitä tuo eduskunnan päätös sukupuolineutraalista avioliittolaista poikineekaan. Adoptio oikeus homo- ja lesbopareille? Kirkolliset vihkimykset? Niihin en aio osallistua raamatullisin perustein. Jari Tervo heitti raamatun Uutisvuodossa lattialle! Eipä uskaltanut koraania nakata menemään. Seuraavaksi kerättäneen kansalaisadressi siitä, ettei Jumalaa ole olemassa. Ensin eduskunta vastustaa, sitten rahanvallassa olevat ottavat puhutteluun kokoomuslaiset. Vihreitä, sossuja ja kommareita ei edes tarvitse puhutella. Päätös nuijitaan pöytään. Jumalaa ei ole olemassa

14

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen tuleminen

      Lopun ajan merkit ovat käsillä. Jumala raamattuineen menettää merkityksensä. Hänen asemansa anastavat rahanvallan sumentamat, ideologioidensa eteen uhrautuneet. Tasa-arvo käsite valtaa ihmisten mielet. Jumalallinen tarkoitusperä mitätöidään. Tulevaisuuden parisuhteet luodaan helpoimman kaavan mukaisesti. Samaa sukupuolta olevat menevät naimisiin keskenään. Nainen ymmärtää helopommin naista, mies miestä. Miksi kärsiä kun helpomminkin saa seksuaalisen tyydytyksen. Mistä sitten adoptiolapset, jos niitä ei tule enää normaalin parisuhteen tuottamina?

      • Toni Jaivola

        Kansalaisadressin allekirjoitti 160.000 ihmistä. Kommarit, vihreät, RKP, sosiaalidemokraatit ja käännytetyt kokoomuslaiset. setalaiset ja muut huuhaa tasa-arvolaiset. Viimeinkin pääsemme eroon raamatullisista rasitteista ja jumalista.


      • Miljoona kärpästä:.!
        Toni Jaivola kirjoitti:

        Kansalaisadressin allekirjoitti 160.000 ihmistä. Kommarit, vihreät, RKP, sosiaalidemokraatit ja käännytetyt kokoomuslaiset. setalaiset ja muut huuhaa tasa-arvolaiset. Viimeinkin pääsemme eroon raamatullisista rasitteista ja jumalista.

        .

        "Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä"

        "Syökää p askaa"

        har!11

        .


      • Toinen tuleminen
        Miljoona kärpästä:.! kirjoitti:

        .

        "Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä"

        "Syökää p askaa"

        har!11

        .

        "Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä"

        Oli vain 160000 adressin kirjoittajaa. Oli uhkailuilla manipuloituia kansanedustajia. Oli vain Krisus ja antikirstus vaikuttamassa tahtotiloihin ja äänestyskäyttäytymisiin.


      • ☆☆☆☆¿¿¿¿
        Miljoona kärpästä:.! kirjoitti:

        .

        "Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä"

        "Syökää p askaa"

        har!11

        .

        Harrin kämpäässä on siis 1 000 000 homoa kärpästä, niinkö.

        Siiitähän tulee 500 000 hääparia jotka suutelevat yhtäaikaa


      • jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, eli hänessä on homoseksuaalliset puoletkin.


      • Toinen tuleminen
        monte24 kirjoitti:

        jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, eli hänessä on homoseksuaalliset puoletkin.

        Ymmärrän kyllä itsekin homoutta. Onhan minulla tosi hyviä ystäviä homoissakin. Siskoni tytär etsii identiteettiiään. Kasvoi karvapeitettä jo murrosiässä jalkoihinsa ja muuallekin. Oli muutenkin poikamainen. Protestoin median kasvavaa suitsutusta ruokkiakseen samaa sukupuolta olevien parisuhteiden luomiseksi. Pelkään sitä, että uusi laki luo uuden minuuden kaikille niille, jotka eivät halua ottaa vastaan parisuhteen (mies/nainen) raskasta vastuuta elämän koko ajalle. Tämän päivä ihminen haluaa kulkea elämänsä helpoimman kaavan mukaisesti. Media ruokkii saippuaoopperoissaan homosuhteita, tasa-arvo valtuutetut suorastaan kiihdyttävät valinnan mahdollisuutta.


      • harrihar
        Miljoona kärpästä:.! kirjoitti:

        .

        "Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä"

        "Syökää p askaa"

        har!11

        .

        ei voikaan,

        paska on kärpäsille hyväksi


    • Pervertit homot:.!1#
    • Jos jossain on lopun ajan merkit, niin ne on kyllä sulla pöksyissä.
      Tseinz ti pänts änd pii häpi agein...

    • ...

      Mites nämä hulluuteen ajautuneet ja rakkaudettomat äidit tasa-arvoiseen avioliittolakiin liittyvät? Hulluja on ollut aina. Entisinä aikoina lapsen tappoja on ollut enemmän kuin nykyisin, vaikka silloin saikin naida vain vastakkaista sukupuolta.

      Se on ihan sama mihin sinä osallistut. Ei sinun osallistumista mihinkään tarvita.

      Kotiolosuhteet ja todellinen lapsirakkaus ovat ainoat oikeat perusteet adoptioille - ei adoptiovanhempien seksuaalinen suuntautuminen.

      Jumalan olemassa olosta ei päätä eduskunta, emmekä me. Mutta jos hän on olemassa, niin kyllähän se tällaiselle kinastelulle nauraa. (Ja ihmettelee, kuka sen raamattu -nimisen satukirjan kirjoitti)

      • ☆☆☆☆¿¿¿¿

        Kirjan? Raamattuhan on kaanon eli kirja koelma, jossa on 66 eri kirjaa 3000 vuoden ajalta ja jokainen poikkeaa muista kirjoista omiilla hörhöilyillänsä
        kuten Joanneksen hallsinaatiot sienisoppaa syödessä


      • Toinen tuleminen

        "Mites nämä hulluuteen ajautuneet ja rakkaudettomat äidit tasa-arvoiseen avioliittolakiin liittyvät?"

        Molemmat viestittävät lopun ajan olevan lähellä.

        "Hulluja on ollut aina"

        Hulluus ei ole syntiä.

        "Entisinä aikoina lapsen tappoja on ollut enemmän kuin nykyisin, vaikka silloin saikin naida vain vastakkaista sukupuolta"

        Siis syntisyys on kaksinkertaistunut. Valitettavasti.


        " Se on ihan sama mihin sinä osallistut."

        Sinun mielestäsi, ei minun.

        "Ei sinun osallistumista mihinkään tarvita."

        Mistä sinä sen muka tiedät?

        "Jumalan olemassa olosta ei päätä eduskunta, emmekä me. Mutta jos hän on olemassa, niin kyllähän se tällaiselle kinastelulle nauraa."

        Nauraa suomalaisille. Nauraa sille, että suomalainen eliitti ja muka intellektuellit/sukupuolisesti poikkeavat määrittelevät raamatun sisällön tulkinnan. Nauraa luterilaiselle arkkipiispalle, joka kannanotollaan lisää ortodoksien ja katolisten veronmaksajien joukkoa.


      • Toinen tuleminen
        Toinen tuleminen kirjoitti:

        "Mites nämä hulluuteen ajautuneet ja rakkaudettomat äidit tasa-arvoiseen avioliittolakiin liittyvät?"

        Molemmat viestittävät lopun ajan olevan lähellä.

        "Hulluja on ollut aina"

        Hulluus ei ole syntiä.

        "Entisinä aikoina lapsen tappoja on ollut enemmän kuin nykyisin, vaikka silloin saikin naida vain vastakkaista sukupuolta"

        Siis syntisyys on kaksinkertaistunut. Valitettavasti.


        " Se on ihan sama mihin sinä osallistut."

        Sinun mielestäsi, ei minun.

        "Ei sinun osallistumista mihinkään tarvita."

        Mistä sinä sen muka tiedät?

        "Jumalan olemassa olosta ei päätä eduskunta, emmekä me. Mutta jos hän on olemassa, niin kyllähän se tällaiselle kinastelulle nauraa."

        Nauraa suomalaisille. Nauraa sille, että suomalainen eliitti ja muka intellektuellit/sukupuolisesti poikkeavat määrittelevät raamatun sisällön tulkinnan. Nauraa luterilaiselle arkkipiispalle, joka kannanotollaan lisää ortodoksien ja katolisten veronmaksajien joukkoa.

        Katsoin aamuteeveen lähetyksen. Jälkeen sen kun sukupuolineutraali avioliittolaki oli hyväksytty. Nuori nainen, joka säteili onnea päätöksestä/vieraistaan oli toimittajana. Kaksi vierastaan, toinen homo, toinen lesbo. Lesbo nainen välillä itki, välillä nauroi. Oli niin onnellinen päätöksestä. Oli jo menossa kirkkoon vihittäväksi. Katsoin mielenkiinnolla ulkopuolisena heterona lähetystä. Nainen mielestäni oli tyypillinen lesbo, se vaimon osan valinnut. Homopoika taas oli hoikka, vatsa vähän kasvanut. Pukeutui nuorekkaasti. Kiinnitin huomioni tuon nuoren miehen silmiin. Oudot olivat. Jotain täysin outoa ja vierasta kohtaamiini silmiin/katseeseen. Miten nuo silmät teille kuvaisin? Ensimmäisenä tulee mieleeni ihminen, jonka toinen silmä on vaihdettu lasisilmään. Juuri tuollaiset lasisilmät olivat nuorella miehellä. Mieleeni nousi kysymys. Onko tuo nuori mies sairas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe