Hunters ovat oikeasti paskoja, vaikka monet hehkuttaa heidän olevan hyviä....PASKAT SANON MINÄ!!!
1. Hunters maalivahdista on havaittu prkl monen kertaa ja se siirtää maalia pikkase verran ettei sitä huomaa. PRKL TUOMARI EI EDES HAVAITSE TÄTÄ TAI EDES TARKISTA SITÄ!!!!
2. Pelaajat esittävät loukkaantuneet turhan usein ja jopas Hermes-fanitki huomasivat sen esitystä helposti!
3. Mistä Hunters on saanut tuollaisia taitoa?! Onko Jokereilla jotenki tekemistä tämä kanssa? jos on....NIIN PRKL!!!
4. Hunters osaavat välillä väärentää maalikuvia melko helposti ja tätä temppu on nähty 2-divarilla mm. vuoden 2005-2006 aikana nähtiin GrIFK-otteluissa. ( Vaikka Hunters väittivät kuvan olevan aito )
5. Hunters Fanit eivät OSAA edes kannustaa! Kuulee prkl vain muutama kerran tuota ''Hyvä Hunters'' Voi vitun säälittäviä.
6. Hunters ei tule pärjämää Mestiksessä ja SIITÄ OLEN VARMA >_
HUNTERS PASKOJA!!!
mikkelin3
1
973
Vastaukset
- kalle-kerava
Mä epäilen enemmän KooKoota! Sillä Kuudes Kenttäpelaaja-faniryhmä on nähnyt tänään porvoossa mm. Hunters - Jokipoikien ottelussa eli mahdollisesti KK lainannut pelaajia. Mäki ihmettelen kans, että mistä hunters on löytänyt ykskaks huippupelaajia?! Olet kyllä oikeassa tuomarin suhteen ja suosivat selvästi huntersia enemmän kuin Jokipoikiin.
PS: Hunters selvästi paskoja ja huijareita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627