Hunters ovat oikeasti paskoja, vaikka monet hehkuttaa heidän olevan hyviä....PASKAT SANON MINÄ!!!
1. Hunters maalivahdista on havaittu prkl monen kertaa ja se siirtää maalia pikkase verran ettei sitä huomaa. PRKL TUOMARI EI EDES HAVAITSE TÄTÄ TAI EDES TARKISTA SITÄ!!!!
2. Pelaajat esittävät loukkaantuneet turhan usein ja jopas Hermes-fanitki huomasivat sen esitystä helposti!
3. Mistä Hunters on saanut tuollaisia taitoa?! Onko Jokereilla jotenki tekemistä tämä kanssa? jos on....NIIN PRKL!!!
4. Hunters osaavat välillä väärentää maalikuvia melko helposti ja tätä temppu on nähty 2-divarilla mm. vuoden 2005-2006 aikana nähtiin GrIFK-otteluissa. ( Vaikka Hunters väittivät kuvan olevan aito )
5. Hunters Fanit eivät OSAA edes kannustaa! Kuulee prkl vain muutama kerran tuota ''Hyvä Hunters'' Voi vitun säälittäviä.
6. Hunters ei tule pärjämää Mestiksessä ja SIITÄ OLEN VARMA >_
HUNTERS PASKOJA!!!
mikkelin3
1
1039
Vastaukset
- kalle-kerava
Mä epäilen enemmän KooKoota! Sillä Kuudes Kenttäpelaaja-faniryhmä on nähnyt tänään porvoossa mm. Hunters - Jokipoikien ottelussa eli mahdollisesti KK lainannut pelaajia. Mäki ihmettelen kans, että mistä hunters on löytänyt ykskaks huippupelaajia?! Olet kyllä oikeassa tuomarin suhteen ja suosivat selvästi huntersia enemmän kuin Jokipoikiin.
PS: Hunters selvästi paskoja ja huijareita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650