Hunters ovat oikeasti paskoja, vaikka monet hehkuttaa heidän olevan hyviä....PASKAT SANON MINÄ!!!
1. Hunters maalivahdista on havaittu prkl monen kertaa ja se siirtää maalia pikkase verran ettei sitä huomaa. PRKL TUOMARI EI EDES HAVAITSE TÄTÄ TAI EDES TARKISTA SITÄ!!!!
2. Pelaajat esittävät loukkaantuneet turhan usein ja jopas Hermes-fanitki huomasivat sen esitystä helposti!
3. Mistä Hunters on saanut tuollaisia taitoa?! Onko Jokereilla jotenki tekemistä tämä kanssa? jos on....NIIN PRKL!!!
4. Hunters osaavat välillä väärentää maalikuvia melko helposti ja tätä temppu on nähty 2-divarilla mm. vuoden 2005-2006 aikana nähtiin GrIFK-otteluissa. ( Vaikka Hunters väittivät kuvan olevan aito )
5. Hunters Fanit eivät OSAA edes kannustaa! Kuulee prkl vain muutama kerran tuota ''Hyvä Hunters'' Voi vitun säälittäviä.
6. Hunters ei tule pärjämää Mestiksessä ja SIITÄ OLEN VARMA >_
HUNTERS PASKOJA!!!
mikkelin3
1
1012
Vastaukset
- kalle-kerava
Mä epäilen enemmän KooKoota! Sillä Kuudes Kenttäpelaaja-faniryhmä on nähnyt tänään porvoossa mm. Hunters - Jokipoikien ottelussa eli mahdollisesti KK lainannut pelaajia. Mäki ihmettelen kans, että mistä hunters on löytänyt ykskaks huippupelaajia?! Olet kyllä oikeassa tuomarin suhteen ja suosivat selvästi huntersia enemmän kuin Jokipoikiin.
PS: Hunters selvästi paskoja ja huijareita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2273166Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa142037Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4311434Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221376Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2151345Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5091212- 1081210
- 1121202
- 46964
- 66954