Kari Mäkinen

piti hämmästyttävän hyvän puheen. Tunnistin itseni hänen sanoistaan kun hän sanoi iloitsevansa sateenkaariporukan kanssa ja puolesta.

Kirkon virallinen kanta on vanhojen kirkolliskokousten päätösten vuoksi yhä negatiivinen.

En usko että homot saa kirkkohäitä mutta liberaalit ja uskomattomat tulevat eroamaan sen sijaan sankoin joukoin kirkosta.

Eilen erosi konservatiivit. Yli 2000 eronnutta.

Eropiikki alkoi jo ennen Kari Mäkisen puhetta, jo heti kello yhden jälkeen kun homojen avioliittoasiasta oli päätetty.

Mutta monet sanoivat Kari Mäkisen kannanoton syyksi eroonsa.

Tänäänkin on eronnut jo muutama sata ihmistä vaikka on näin aikainen aamu.

Näyttää siltä että konsuja ohjaava voima on jälleen kerran viha. Suoranainen raivohulluus.

20

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hämmästyttävän Raamattuvastainen puhe hän piti !! Ja hyvä että Kari saa ihmiset eroamaan ja juoxemaan saastasta Jumalaan luoxe.

      • kuinkas muutenkaan

        Jos haluaa pitää hyvän puheen, se on luonnollisesti Raamatunvastainen.


      • Kristityn pahin vihollinen on toinen kristitty.

        En minä sinun kanssa ala tappelemaan.

        Saat sitä sellaista palautetta toisilta uskovilta ihan niin että riittää. Sinust ei tykkää ateistit mutta ei myöskään ne toiset uskovat.


      • kuinkas muutenkaan kirjoitti:

        Jos haluaa pitää hyvän puheen, se on luonnollisesti Raamatunvastainen.

        Niin voi olla monen mieltä siit hyvästä mutta moraali on lakituvassa ylläpidetty tähän asti suomessa Raamatun avulla ja arvovallalla.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Kristityn pahin vihollinen on toinen kristitty.

        En minä sinun kanssa ala tappelemaan.

        Saat sitä sellaista palautetta toisilta uskovilta ihan niin että riittää. Sinust ei tykkää ateistit mutta ei myöskään ne toiset uskovat.

        Niin ateistit ja uskonnolliset käyvät käsi kädessä kamppailussa Raamattu ja Jeesusta vastaan aina ja Jeesuxen joukkoon haluan kuulua ei sateenkaarien.


      • savonarola kirjoitti:

        Niin ateistit ja uskonnolliset käyvät käsi kädessä kamppailussa Raamattu ja Jeesusta vastaan aina ja Jeesuxen joukkoon haluan kuulua ei sateenkaarien.

        Et halua kuulua "sateenkaarien"joukkoon? Hihi... ällöä. Mikset sä voi puhua suomea niin kuin muutkin?


      • savonarola kirjoitti:

        Niin voi olla monen mieltä siit hyvästä mutta moraali on lakituvassa ylläpidetty tähän asti suomessa Raamatun avulla ja arvovallalla.

        Tuo ei pidä onneksi paikkansa.


      • Saasta kontra pyhä

        >>>Hämmästyttävän Raamattuvastainen puhe hän piti !! Ja hyvä että Kari saa ihmiset eroamaan ja juoxemaan saastasta Jumalaan luoxe.


      • Eenokki 12
        savonarola kirjoitti:

        Niin voi olla monen mieltä siit hyvästä mutta moraali on lakituvassa ylläpidetty tähän asti suomessa Raamatun avulla ja arvovallalla.

        Voihan Raamattu olla siellä lakituvassa pöydällä pälyisenä ja rinnalla voi olla koraani ja sen rinnalla tuntematon sotilas. Eivät tuomarit vanno Jumalan nimeen ei sitten aikoihin. Voihan saatanakin kantaa mukanaan Raamattua arkkipiispan selkänahasta tehdyssä pussakasta. Tulkita Raamattua saatana kyllä osaa sen näkee uudestikastajista.


    • j.t.p.

      Arkkipiispa on matkalla ikuiseen kadotukseen, niin kuin tämän ketjun aloittajakin.

      Vielä on mahdollisuus armoon ja parannukseen.

      Näyttää kuitenkin siltä, että Herra on ikään kuin "lukinnut" nämä onnettomat painamaan sitä nappia, joka vie ikuiseen pimeyteen.

      • Sinullako vain on se ainoa oikea hyvä usko? Uskomatonta omahyväisyyttä sinulta.

        Liberaalisiipi on uskossa yhtä lailla. He vain tulkitsevat raamattua eri tavoin kuin sinä.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Sinullako vain on se ainoa oikea hyvä usko? Uskomatonta omahyväisyyttä sinulta.

        Liberaalisiipi on uskossa yhtä lailla. He vain tulkitsevat raamattua eri tavoin kuin sinä.

        Mahdatko itse uskoa tuo ja mitä mahtaa oikeasti nuo lipeerit uskoa? Eikö se ollut john vikström joka julisti että oli se vaikea saarnata kun ei ite uskonut tuohon Jumalaan johon hän julisti?


      • kilvoittelija1
        auroraboreallis kirjoitti:

        Sinullako vain on se ainoa oikea hyvä usko? Uskomatonta omahyväisyyttä sinulta.

        Liberaalisiipi on uskossa yhtä lailla. He vain tulkitsevat raamattua eri tavoin kuin sinä.

        "Liberaalisiipi on uskossa yhtä lailla. He vain tulkitsevat raamattua eri tavoin kuin sinä. "

        Ihan ovat omassa uskossaan. Silla ei ole mitään tekemistä perinteisen kristinuskon kanssa. Oikea kristitty taistelee syntiä vastaan.


      • kilvoittelija1 kirjoitti:

        "Liberaalisiipi on uskossa yhtä lailla. He vain tulkitsevat raamattua eri tavoin kuin sinä. "

        Ihan ovat omassa uskossaan. Silla ei ole mitään tekemistä perinteisen kristinuskon kanssa. Oikea kristitty taistelee syntiä vastaan.

        Oikea kristitty vihaa vääräuskoisia, niinhän se menee. Tuollaisesta asenteesta ne uskonsodatkin kumpuavat.

        Etpä paljon poikkea isisläisistä enää.


    • Sä vastasit nyt väärään paikkaan. Viesti oli jtp:lle ei sinulle.

    • sammuta kynttiläkin

      ss on niin pihalla kuin olla voi ja rakastaa sitä pimeää oloaan.

      eihän kukaan muuten ole pimeydessä ellei sitä rakastaisi, vai vahingossako siellä ollaan, voi tyhmyyden määrää.

    • * Aurora se aina iloitseekin kakikesta joka on vastaan tervettä Jumala suhdetta, ja sitä mä ihmettelen, jos kerran aurora on itsekkin ollut Jeesusken oma? Ei Jeesus ainakaan ole Aurooraa voinut katkeroittaa ? Niin miksi muiden ilkeydet on saanut noin vastahenkiseksi ?

    • blot.

      Ehkä homoseksuaaliset henget asuu huoneessa ja sänkyssä?

      • sieltä ne tuijottaa

        ainakin punkkupullossa ne luuraa se on varma.


    • Ja Kari Mäkinen ressukka ,, luuli että hän tulis äärettömän suosittu ja sais pusu poskelle homoilta,, mutta kirkko hän kaatoi ja on tuleva vihattu kun rutto kun lutherilaiset ja työttömät papit sun muut joutuvat laittamaan ovet kiinni. Mutta sopii ajan trendiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe