Miksi tuon nimimerkin kirjoitukset poistettiin palstalta.
MM. hyvä evankelioiva kirjoitus poistettiin.
Miksi?
Poistoihin pitäisi olla peruste.
Mielivaltaa minä en ymmärrä.
Kirjoittaja on uskovainen kristitty.
Mukava realisti
10
141
Vastaukset
- ---
Hänkin joutui palstan mielipidejohtaja-multinikkihäirikkösekopään uhriksi. Täällä eivät muut saa kirjoitella mitään.
Pelastava evankeliumi on Raamatussa. Kaikki muu johtaa kadotukseen. Joidenkin mielestä "Mukava realisti" on "Pyhä Järjestys".
"Krislam/pyhä järjestys, eksyttäjä on nyt nikki mukava realisti, joka inhottava realisti ateistin kanssa keskustelee palstalla profetiat. Siis kummallakaan ei ymmärrystä palstan aiheesta."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/13010664
_______
Langennut maailma tarvii kutsun.
> Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle.
Jeesus sanoo, että Isä on antanut (kutsunut) ihmisiä Hänelle Joh. 17: 24. Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.
Rakas lukija. Jos Isä vetää sinua tai jotain tuttuasi Jeesuksen puoleen niin käänny tai anna tutullesi ohje kääntyä Jeesuksen puoleen heti ja ota vastaan pelastava usko. Raamattu sanoo miksi Jeesus, Kristus, Messias, Herra, Jumala, Jumalan Poika, syntiemme Sovittaja on tullut maailmaan Joh. 3: 16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Kuinka sitten voit ottaa vastaan Jeesuksen henkilökohtaisena pelastajana. Se on elämäsi tärkein asia. Alla on yksinkertaiset ohjeet.
1. Kuuntele tai lue ilosanoma Jeesuksesta, evankeliumi
Jeesus on tullut pelastamaan Hänestä täysin tietämättömiä, Jeesuksesta jotain kuulleita, tapakristittyjä, kastettuja nimikristittyjä, omavanhurskaudessa eläviä uskonnollisia kristittyjä ja kaikkia pelastavasta uskosta osattomia. On ihmisiä jotka eivät tiedä ovatko he uskossa vai ei. Jos tunnet epävarmuutta oletko uskossa niin omasta kokemuksesta tiedän sinun kuuluvan uskosta osattomien ja pelastusta vailla olevien suureen joukkoon. Herra on tällöin aloittanut työnsä sydämessäsi ja sinun osasi on nöyrtyä, tunnustaa syntisyytesi ja ottaa Jeesus vastaan sydämeesi.
Jokaisen on kuultava mitä ilosanoma Jeesuksesta tarkoittaa. Jokainen on syntiä tehnyt ja tekee joka päivä elämänsä aikana vaikka olisi jo saanut uskon armolahjan. Raamattu sanoo monta kertaa ilosanoman Jeesuksesta. Lyhyesti se on 1. Kor. 15:
Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan.
2. Usko, että Jeesus on elänyt ja ristiinnaulittu
Jotta Jeesuksen voi ottaa vastaan niin täytyy uskoa järjellä, että Jeesus eli ja ristiinnaulittiin. Tämä on nykyisin varsin helppo asia koska lähes kaikki historioitsijat näin sanovat ja myös Wikipedia sen kertoo. <
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm- Inhottava realisti
Evankeliumien luoma tarina on kaikkea muuta kuin yksiselitteinen. Kun minä luen evankeliumeja, mieleeni nousee lukuisia kysymyksiä. Alan pohtia esim. sitä, mitä Raamatusta on jätetty pois. Alan pohtia myös sitä, miten paljon tarinoista on jäänyt pois jo ennen Raamattuun lisäämistä.
Sitten pohdin väkisinkin sitä, millaisin tavoittein Raamattu koottiin. En voi välttää miettimästä sitä, miten luotettavia ylipäänsä ovat tarinat, joiden tapahtumista on kulunut vuosikymmeniä. Tuleepa mieleeni myös pohtia sitä, miten paljon evankeliumien kirjoittajien ja opetuslasten omat mielipiteet ovat vaikuttaneet teksteihin.
Se herättää pohdintaa, miten paljon vaikkapa Paavalin MIELIPITEET ovat vaikuttaneet kristinuskon näkemyksiin. Paavalilla ja hänen näkemyksillää perustellaan kovasti monienkin kristittyjen mielipiteitä. Ihminen hän kuitenkin oli? Tämä asia vain väistetään sillä, että Paavalin oletetaan puhuvan ikäänkuin "Jeesuksen nimissä". Mitkähän mahtavat olla loppujen lopuksi perustelut sillekin ajatukselle? Asia on niin, koska se on Raamatussa? Paavalin inhimilliset ominaisuudet tuosta vain häivytetään, kun hän puhuu uskosta? Hän on tavallaan yli-ihminen?
Jeesus - tai hänen esikuvanaan toiminut ihminen tau peräti ihmiset ristiinnaulittiin. Luultavasti näin oli. Hänen ylösnousemuksensa ja jumaluutensa ovat uskon varassa. Se, että ihmisillä on Jeesukseen ja kristinuskoon liittyen uskonnollisia kokemuksia, ei ole ainutlaatuista. Niitä on muidenkin uskontojen piirissä uskovaisilla ihmisillä. Inhottava realisti kirjoitti:
Evankeliumien luoma tarina on kaikkea muuta kuin yksiselitteinen. Kun minä luen evankeliumeja, mieleeni nousee lukuisia kysymyksiä. Alan pohtia esim. sitä, mitä Raamatusta on jätetty pois. Alan pohtia myös sitä, miten paljon tarinoista on jäänyt pois jo ennen Raamattuun lisäämistä.
Sitten pohdin väkisinkin sitä, millaisin tavoittein Raamattu koottiin. En voi välttää miettimästä sitä, miten luotettavia ylipäänsä ovat tarinat, joiden tapahtumista on kulunut vuosikymmeniä. Tuleepa mieleeni myös pohtia sitä, miten paljon evankeliumien kirjoittajien ja opetuslasten omat mielipiteet ovat vaikuttaneet teksteihin.
Se herättää pohdintaa, miten paljon vaikkapa Paavalin MIELIPITEET ovat vaikuttaneet kristinuskon näkemyksiin. Paavalilla ja hänen näkemyksillää perustellaan kovasti monienkin kristittyjen mielipiteitä. Ihminen hän kuitenkin oli? Tämä asia vain väistetään sillä, että Paavalin oletetaan puhuvan ikäänkuin "Jeesuksen nimissä". Mitkähän mahtavat olla loppujen lopuksi perustelut sillekin ajatukselle? Asia on niin, koska se on Raamatussa? Paavalin inhimilliset ominaisuudet tuosta vain häivytetään, kun hän puhuu uskosta? Hän on tavallaan yli-ihminen?
Jeesus - tai hänen esikuvanaan toiminut ihminen tau peräti ihmiset ristiinnaulittiin. Luultavasti näin oli. Hänen ylösnousemuksensa ja jumaluutensa ovat uskon varassa. Se, että ihmisillä on Jeesukseen ja kristinuskoon liittyen uskonnollisia kokemuksia, ei ole ainutlaatuista. Niitä on muidenkin uskontojen piirissä uskovaisilla ihmisillä.IR. Ellet tule temmatuksi, pyydän ettet ottaisi "merkkiä" oikeaan käteesi tai otsaasi. Uskon tempauksen tapahtuvan 3 vuoden sisällä. Mikset noteeraa maailmanhallituksen rakentumista?
https://www.youtube.com/watch?v=BuVgVFGOW-g
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=eurot pois siru tulee
- Usk. vap. san. vap.!
Eli jälleen nähtiin se mitä tämän palstan "kristityt" todella ovat: ihminen on ihmiselle susi. Täällä saa muka kirjoittaa vain heidän näkemysten mukaan. Varoitan nyt tästä poistoilmoitusten väärinkäystöstä (vain sensuurin työkaluna); ken leikkiin lähtee, se leikin kestäköön. Palstalla tullaan näkemään jatkossakin yleistä ja kriittistäkin keskustelua profetioista - tämä on keskustelufoorumi, ei julistusfoorumi!
- uskova pappa
Aloitusviestin kirjoitin ylläpitäjälle sinne sivustolle, minne ne kuuluu kirjoittaa. Ylläpitäjä vastasi, että siirsi sen tänne sivustolle.
Vastausta tai mitään selitystä ei ole kuulunut.- uskova pappa
'"Krislam/pyhä järjestys, eksyttäjä on nyt nikki mukava realisti,'
Tämän kirjoittajasta tein ilmoituksen ylläpitäjälle. Aloitus on valhe ja loukkaava. - uskova pappa
uskova pappa kirjoitti:
'"Krislam/pyhä järjestys, eksyttäjä on nyt nikki mukava realisti,'
Tämän kirjoittajasta tein ilmoituksen ylläpitäjälle. Aloitus on valhe ja loukkaava.Odottelen tässä vielä vähän, ehkä tästä saadaan poliisiasia.
- Inhottava realisti
uskova pappa kirjoitti:
Odottelen tässä vielä vähän, ehkä tästä saadaan poliisiasia.
Poliisiasia! Mistä?
On teillä omituisia visioita!
- ei resursseja
Vai niin? Lue enmmän, luulet vähemmän..
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/poliisi-uupuu-tyotaakkaansa-pyoravarkauksien-ja-huumerikosten-tutkinnan-voi-lahes-unohtaa/4541406
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62958
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel113860Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294850- 58768
- 55673
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k95589- 57580
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45576- 23566
- 79554