Oli tosi musta perjantai että piti itkeä katkerasti, osuva nimi oli päivälle annettu
Black Friday
11
122
Vastaukset
- Röhönauru-BF
Black Friday (musta perjantai) on kiitospäivän jälkeinen päivä eli marraskuun neljäs perjantai, ja sitä pidetään Yhdysvalloissa kauppojen joulusesongin avauspäivänä.
Black Friday on kaupoille vuoden suurin yksittäinen ostospäivä
ja ne myyvät erilaisia tuotteita alennettuun hintaan.
Kaupat avaavat ovensa normaalia aikaisemmin,
yleensä viideltä tai kuudelta,
ja ne pysyvät avoinna jopa iltayhteentoista asti.
Vuosittain amerikkalaiset kuluttavat päivän aikana
kymmeniä miljardeja dollareita
http://fi.wikipedia.org/wiki/Black_Friday
Kyllä täälläSuomessakin Black Friday kilisytti kauppojen kassoja niin tiuhaan
että kauppiaita makeasti nauratti.- BF-upeet ALEt
https://www.google.fi/search?q=Black Friday&rlz=1C1CHMZ_fiFI398FI398&oq=Black Friday&aqs=chrome..69i57j69i61&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8
oli Suomessakin TOSI hyviä
ALE-tarjouksia BF:n kunniaksi
mua ei ainakaan yhtään itkettänyt LOL
- BF - - pakkopaasto
mulla Black Friday on
AINA
*älä osta mitään*-päivä
loppukuussa ei pienestä eläkkeestä ole jäljellä centiäkään,
jääkaapissa vain valot
paastopäivä siis, ja
koko vkl paastoa
iloinen mieli kuitenkin,
onhan huomenna jo joulukuu
ja saa kohta taas eläkkeen jolla ostaa ruokaa- osat vaihtelee
Hyvää adventtia sinulle! Hienoa, että sinulla on iloinen mieli!
- mummoja hakkaat...;
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Minulle se oli sysi musta päivä
naisten hakkaamiseen yllyttäjää
ei iloinen päivä kohtaa,
itke vaan syntejäsi,
syntisäkki! - naistenhakkaaja linn
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Minulle se oli sysi musta päivä
totuusvoittaaaina30.11.2014 23:480 SULJE
on kuitenkin hyvä oppi ja oikeuden mukainen että ovikellon soittavaa jehovan todistaa lyödään luu vitosella oikein kunnolla että taju menee
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11836695#comment-74412774-view
artonissi se kehoittelee,
että ihan luu vitosella taju kankaalle
todistaja-naisilta ja
jt-mummoilta
ihan SYSI MUSTA sielu tällä nissillä
- Maisalis
Niin, oikeus voitti. Me voitimme, tasa-arvo ja ihmisoikeudet toteutuvat.
- että silleen
Mikä oikeus Se on kun tullaan toisen tontille vaatimaan oikeuksiaan, niinkuin homot nyt tekivät.
- oikeutta
"Oikeus työnnetään takaperin, ja vanhurskaus seisoo kaukana, sillä totuus kompastelee torilla, suoruus ei voi sisälle tulla." (Jes.59:14)
- smsrtj
Yileb itse musitamaan tämän menneen perjantain päivämäärän varman loppuuni asti: Erosin kirkosta perjantaina mikäli ero tosiaan meni läpi. Ainakin ilmoitin itseni, helsinkiläisen, haluavani eriota kirkosta kuten tein 2-3 v sitten. Silloin sain säjköpostiini viestin ettei eroani hyväksytä koska olen helsinkiläinen.
Ajattelein silloin ttä liekö Herran tahto etttn eroa kirkosta mutta pahaa on tehnyt kuulua kirkkoon kun tietää papiston laadun, mätiä hedelmiä, hyvin mätiä hedelmiä joukossa. En heidän palkkojaan maksele enää.
Homostelulle ei ja se on syntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
