Black Friday

Oli tosi musta perjantai että piti itkeä katkerasti, osuva nimi oli päivälle annettu

11

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Röhönauru-BF

      Black Friday (musta perjantai) on kiitospäivän jälkeinen päivä eli marraskuun neljäs perjantai, ja sitä pidetään Yhdysvalloissa kauppojen joulusesongin avauspäivänä.

      Black Friday on kaupoille vuoden suurin yksittäinen ostospäivä
      ja ne myyvät erilaisia tuotteita alennettuun hintaan.

      Kaupat avaavat ovensa normaalia aikaisemmin,
      yleensä viideltä tai kuudelta,
      ja ne pysyvät avoinna jopa iltayhteentoista asti.

      Vuosittain amerikkalaiset kuluttavat päivän aikana
      kymmeniä miljardeja dollareita
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Black_Friday

      Kyllä täälläSuomessakin Black Friday kilisytti kauppojen kassoja niin tiuhaan
      että kauppiaita makeasti nauratti.

      • BF-upeet ALEt

        https://www.google.fi/search?q=Black Friday&rlz=1C1CHMZ_fiFI398FI398&oq=Black Friday&aqs=chrome..69i57j69i61&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8

        oli Suomessakin TOSI hyviä
        ALE-tarjouksia BF:n kunniaksi

        mua ei ainakaan yhtään itkettänyt LOL


    • BF - - pakkopaasto

      mulla Black Friday on
      AINA
      *älä osta mitään*-päivä

      loppukuussa ei pienestä eläkkeestä ole jäljellä centiäkään,
      jääkaapissa vain valot

      paastopäivä siis, ja
      koko vkl paastoa

      iloinen mieli kuitenkin,
      onhan huomenna jo joulukuu
      ja saa kohta taas eläkkeen jolla ostaa ruokaa

      • osat vaihtelee

        Hyvää adventtia sinulle! Hienoa, että sinulla on iloinen mieli!


      • Minulle se oli sysi musta päivä


      • mummoja hakkaat...;
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Minulle se oli sysi musta päivä

        naisten hakkaamiseen yllyttäjää
        ei iloinen päivä kohtaa,
        itke vaan syntejäsi,

        syntisäkki!


      • naistenhakkaaja linn
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Minulle se oli sysi musta päivä

        totuusvoittaaaina30.11.2014 23:480 SULJE
        on kuitenkin hyvä oppi ja oikeuden mukainen että ovikellon soittavaa jehovan todistaa lyödään luu vitosella oikein kunnolla että taju menee
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11836695#comment-74412774-view

        artonissi se kehoittelee,
        että ihan luu vitosella taju kankaalle
        todistaja-naisilta ja
        jt-mummoilta
        ihan SYSI MUSTA sielu tällä nissillä


    • Maisalis

      Niin, oikeus voitti. Me voitimme, tasa-arvo ja ihmisoikeudet toteutuvat.

      • että silleen

        Mikä oikeus Se on kun tullaan toisen tontille vaatimaan oikeuksiaan, niinkuin homot nyt tekivät.


      • oikeutta

        "Oikeus työnnetään takaperin, ja vanhurskaus seisoo kaukana, sillä totuus kompastelee torilla, suoruus ei voi sisälle tulla." (Jes.59:14)


    • smsrtj

      Yileb itse musitamaan tämän menneen perjantain päivämäärän varman loppuuni asti: Erosin kirkosta perjantaina mikäli ero tosiaan meni läpi. Ainakin ilmoitin itseni, helsinkiläisen, haluavani eriota kirkosta kuten tein 2-3 v sitten. Silloin sain säjköpostiini viestin ettei eroani hyväksytä koska olen helsinkiläinen.

      Ajattelein silloin ttä liekö Herran tahto etttn eroa kirkosta mutta pahaa on tehnyt kuulua kirkkoon kun tietää papiston laadun, mätiä hedelmiä, hyvin mätiä hedelmiä joukossa. En heidän palkkojaan maksele enää.

      Homostelulle ei ja se on syntiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe