Jonne saa kirjoitella mitä vaan, vaan palstalle tehdyt avaukset pitää aina tavalla tai toisella liittyä kreationismiin. Kaikki palstan aiheen ulkopuolelle menevät avaukset tullaan poistattamaan.
Ystävällisin terveisin
Palstan Fiksu kreationisti
PSA: Tämä palsta ei ole mikään blogi
13
104
Vastaukset
- Niikkoska
Meni jyri nukkumaan jo. Teidän homojenkin täytyy välillä nukkua.
- Jatkakaa
Olen koittanut ymmärtää noita kiihkouskovaisia hörhöjä, mutta tuo pakonomainen ja säälittävän läpinäkyvä multinikkitrollaus ja yleinen paskanjauhanta on osoittanut, ettei heillä vain ole kaikki lepakot kellotapulissa.
- aito jyri
Ja näin saarnaa menninkäisiin ja ufoihin ja hikrauhasnisiin uskova hörhötin, he heh.
- Aito sekopää
aito jyri kirjoitti:
Ja näin saarnaa menninkäisiin ja ufoihin ja hikrauhasnisiin uskova hörhötin, he heh.
"Hylänneet pääskyset on räystään, lepakot ryömii luolistaan"
- sekopäälle
Aito sekopää kirjoitti:
"Hylänneet pääskyset on räystään, lepakot ryömii luolistaan"
Onkohan täällä missään hölmömpiä kirjoittelijoita kuin palstamme evokit?
sekopäälle kirjoitti:
Onkohan täällä missään hölmömpiä kirjoittelijoita kuin palstamme evokit?
"Onkohan täällä missään hölmömpiä kirjoittelijoita kuin palstamme evokit?"
Toki. Esim. palstamme kreationistit.
- aebwf
Kuka on tämä Jonne, joka saa kirjoitella mitä vaan?
- tieteenharrastaja
Sukunimi on tietääkseni Tonnemäki.
- yhrt4ew
Fiksu kreationisti ei ole tainnut elämänsä aikana kirjoittaa tänne mitään fiksua?
- Fiksu kreationisti
Uskonnot ja uskomukset - palstalla ei tästedes saa puhua Jeesuksesta, koska se sodatsallivat HOM0 ei ole enää jumala minulle.
Ystävällisin terveisin
Palstan Fiksu kreationisti - Hmm.m.
Aloitus ei liity kreationismiin.
Sinä pilaat tämän palstan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344741- 503245
- 363234
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 462687
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562602