Jonne saa kirjoitella mitä vaan, vaan palstalle tehdyt avaukset pitää aina tavalla tai toisella liittyä kreationismiin. Kaikki palstan aiheen ulkopuolelle menevät avaukset tullaan poistattamaan.
Ystävällisin terveisin
Palstan Fiksu kreationisti
PSA: Tämä palsta ei ole mikään blogi
13
110
Vastaukset
- Niikkoska
Meni jyri nukkumaan jo. Teidän homojenkin täytyy välillä nukkua.
- Jatkakaa
Olen koittanut ymmärtää noita kiihkouskovaisia hörhöjä, mutta tuo pakonomainen ja säälittävän läpinäkyvä multinikkitrollaus ja yleinen paskanjauhanta on osoittanut, ettei heillä vain ole kaikki lepakot kellotapulissa.
- aito jyri
Ja näin saarnaa menninkäisiin ja ufoihin ja hikrauhasnisiin uskova hörhötin, he heh.
- Aito sekopää
aito jyri kirjoitti:
Ja näin saarnaa menninkäisiin ja ufoihin ja hikrauhasnisiin uskova hörhötin, he heh.
"Hylänneet pääskyset on räystään, lepakot ryömii luolistaan"
- sekopäälle
Aito sekopää kirjoitti:
"Hylänneet pääskyset on räystään, lepakot ryömii luolistaan"
Onkohan täällä missään hölmömpiä kirjoittelijoita kuin palstamme evokit?
sekopäälle kirjoitti:
Onkohan täällä missään hölmömpiä kirjoittelijoita kuin palstamme evokit?
"Onkohan täällä missään hölmömpiä kirjoittelijoita kuin palstamme evokit?"
Toki. Esim. palstamme kreationistit.
- aebwf
Kuka on tämä Jonne, joka saa kirjoitella mitä vaan?
- tieteenharrastaja
Sukunimi on tietääkseni Tonnemäki.
- yhrt4ew
Fiksu kreationisti ei ole tainnut elämänsä aikana kirjoittaa tänne mitään fiksua?
- Fiksu kreationisti
Uskonnot ja uskomukset - palstalla ei tästedes saa puhua Jeesuksesta, koska se sodatsallivat HOM0 ei ole enää jumala minulle.
Ystävällisin terveisin
Palstan Fiksu kreationisti - Hmm.m.
Aloitus ei liity kreationismiin.
Sinä pilaat tämän palstan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8772
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675