Ylilaudan herjausketjusta rikosilmoitus

asdkjhqweiuyasdkjhas

21

1430

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linkitä

ketjuun.

• Huutonaurua_heh

Kertokaahan mikä tuolla on herjausta? Epäilykset Teemun mielenterveydestä? Hänhän on ollut hoidossa ihan aiheesta kun sai huumepäissään psykoosin.

• Anonyymi00021

Ylilauta on yli-Kusipäitten foorumi.

• Huutonaurua_heh

Minä sain valtamediasta russofobisen psykoosin ja en ole siitä päässyt vieläkään parantumaan. Siksi puran ahdistustani ja pahaa oloani mm. hyökkäämällä näitä muutamia poliittisia toisinajattelijoiden mielipiteitä vastaan ja alan haukkumaan heitä ad hominem. linjoilla.

• Huutonaurua_heh

Puhutsä mulle?

• Huutonaurua_heh
        Huutonaurua_heh kirjoitti:

Puhutsä mulle?

Alter-egolleni

• Huutonaurua_heh

Alter-egolleni

Kirjoita vaan omalla nimelläsi please....

• Ajatuspoliisi.

Kirjoita vaan omalla nimelläsi please....

Ei oo kyllä sulla ihan kaikki muumit laaksossa.

• Huutonaurua_heh
        Ajatuspoliisi. kirjoitti:

Ei oo kyllä sulla ihan kaikki muumit laaksossa.

Sellaista ne psyykelääkkeet aiheuttavat. Joudun Putin-psykoosin takia edelleen nauttimaan suuria annoksia muuta kuin kansalaisluottamusta.

• Juristi miettii

Jos olen oikein ymmärtänyt oikeudessa esille pitää tuoda asianosaisten sairaskertomuksetkin todistusaineistona.

Saako ne sen jälkeen jostain anottua luettavaksi?

• juu risti oot

Kyllä huomaa kuinka suuri piikki nwo blogi joillekkin on.

• Aikaa seuraava
        juu risti oot kirjoitti:

Kyllä huomaa kuinka suuri piikki nwo blogi joillekkin on.

Piikki? Jutut on lainattu toisaalta webistä, välillä paljonkin jälkijunassa.

Ja jutut yhdistyy toisiinsa.

Edelleen odotellaan Teemun varmana julistamia NESARA salkin avajaisia, Ameron tuloa, FEMA leirien täyttöä. Taisi se Maya-maailmanloppukin olla "varma tieto".

• Supo maksaa hyvin

Teemu on juoppo. Mikään muu ei selitä sitä, että hän varastaa täällä aina muiden nimimerkit ja on olevinaan kritisoija ja vetää pöytään ihmeellistä tuubaa aamuöisin. Ei kukaan normaali työssäkäyvä ihminen juopottele keskellä viikkoa.

• Samoin muita

Samoin hän on kokoomuksen palkkaama nettitrolli, valelääkäri, gay ja skitsofreenikko. Häneltä puuttuu aina argumentointi, joten hänellä ei ole akateemista, tieteellistä ajattelua, jota tarvitaan jo kandidaatin opinnoissa.

• CIA maksaa hyvin
        Samoin muita kirjoitti:

Samoin hän on kokoomuksen palkkaama nettitrolli, valelääkäri, gay ja skitsofreenikko. Häneltä puuttuu aina argumentointi, joten hänellä ei ole akateemista, tieteellistä ajattelua, jota tarvitaan jo kandidaatin opinnoissa.

No en yhtään ihmettele jos kuuluu ruskean reiän ritarikuntaa.

• adressi
    • Ylilauta

Jumalauta >:(

• lelellelelele

Joko olette saaneet haastepapereita? :'---Dd

• leilesalamiiii

Nosto

• Tollopeloton

Painukaa röllit vittuun ja lopettakaa vainoamiseni!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe