Ruualla leikkimistä

minkä tähren

Missä ohjelmissa on viime aikoina ollut kunnon ruokasotaa tai muuta ruualla pelleilyä/sotkemista? Possen Minkä tähren illallinen on ihan loistava mutta mitä muita vastaavia olisi? Onko täällä muita joihin ruokaleikit kolahtaa? (:

15

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dubbeliduu

      Todellakin kolahtaa!! Mitä enemmän sotkua sen parempi :DD

      • RuuatMurskax

        Juuri näin! Itse tykkään katsoa kun ruualla leikitään ja sitä sotketaan mahdollisimman suuria määriä lol.... Ruuan murskaaminen on vain niin hauskaa!!!


    • posssse

      Kyllä on hauska tuo Minkä tähären illallinen. Sille käsijutulle oon varsinki nauranu. Paras oli, kun HP kaivo Isac Elliotin nenää siinä yhdessä jaksossa :D

    • ellentube
    • Ruoka on kallista

      Näissä ruoallaleikkimisohjelmissa sopisi välillä myös näyttää, millaista on jossain päin maailmaa, todellinen nälänhätä. Eikö Saariluoma ja Kuustonen vieraillut jossakin hyväntekeväisyyskohteessa. Mutta siellä ei ilmeisesti sitten ollut ruoasta pulaa.
      Jokaisen joka ruoalla leikkii, pitäisi nähdä nälänhädän uhreja.Ymmärtää myös se, ettei omassa maassammekaan kaikilla ole varaa syödä kunnolla.
      Jos ihminen on henkisesti terve ja fiksu, hän ei todellakaan leiki ruoalla. Ei etenkään tee siitä tv.viihdettä. Onko ravinnosta tullut ilmaista, tai liian halpaa? Vai miksi sillä on alettu näin leikkimään?

      • pieface

        Mun mielestä maailman nälkäongelmaa ei ratkaista sillä että lopetetaan ruokaleikit. Kyllä siihen tarvitaan erilaiset JÄREÄMMÄT toimet. Tarkoitan vaan sitä, että Afrikan nälkäiselle ei ole mitään hyötyä suomalaisesta tai usalaisesta täytekakusta, läiskäistään se sitten naamalle vai syödäänkö se kyltymättömiin mahoihin!


      • eat it
        pieface kirjoitti:

        Mun mielestä maailman nälkäongelmaa ei ratkaista sillä että lopetetaan ruokaleikit. Kyllä siihen tarvitaan erilaiset JÄREÄMMÄT toimet. Tarkoitan vaan sitä, että Afrikan nälkäiselle ei ole mitään hyötyä suomalaisesta tai usalaisesta täytekakusta, läiskäistään se sitten naamalle vai syödäänkö se kyltymättömiin mahoihin!

        No ei tietenkään hyödytä, mutta olen samalla linjalla kuin nimimerkki Ruoka on kallista: mitä järkeä on tuhlata ruokaa leikkimiseen, kun se kuuluisi syödä. Itseänikin iljettää, jos esim. jossain leffassa on kohtaus jossa alkaa ruokasota... Pienestä pitäen on ainakin minulle opetettu, että ruualla ei leikitä vaan se syödään.


      • pieface
        eat it kirjoitti:

        No ei tietenkään hyödytä, mutta olen samalla linjalla kuin nimimerkki Ruoka on kallista: mitä järkeä on tuhlata ruokaa leikkimiseen, kun se kuuluisi syödä. Itseänikin iljettää, jos esim. jossain leffassa on kohtaus jossa alkaa ruokasota... Pienestä pitäen on ainakin minulle opetettu, että ruualla ei leikitä vaan se syödään.

        No noin mullekin on opetettu mutta on mulle muutakin turhaa opetettu :D Ja onko se sitten tuhlaamista, jos on hauskaa?


      • eat it
        pieface kirjoitti:

        No noin mullekin on opetettu mutta on mulle muutakin turhaa opetettu :D Ja onko se sitten tuhlaamista, jos on hauskaa?

        On se edelleen tuhlaamista, siitä ei mihinkään pääse. Muutenkin suomalaiset heittävät ruokaa kilotolkulla roskiin.


      • pieface
        eat it kirjoitti:

        On se edelleen tuhlaamista, siitä ei mihinkään pääse. Muutenkin suomalaiset heittävät ruokaa kilotolkulla roskiin.

        Nimenomaan! Joten jos edes pieni osa roskiin lentävistä saadaan viihteen hyötykäyttöön niin eikös se ole hyvä vaan? :)


      • eat it
        pieface kirjoitti:

        Nimenomaan! Joten jos edes pieni osa roskiin lentävistä saadaan viihteen hyötykäyttöön niin eikös se ole hyvä vaan? :)

        Vaikea uskoa, että esim. parin päivän tähteet kelpaisi kuvailemaasi toimintaan... :D


    • niinnähty

      Noi "food fight"-jutut on NIIN suoraan joistain Amerikan teinileffoista. Jokaisessa High School-leffassa tai sarjassa on ainakin kerran school cafeteriassa food fight... Ei hyvää päivää, kun kohta 4-kymppiset miehet aka Duudsonit jaksaa esittää teinixiä!

      • näännihty

        Duudsonit=ikuisia lapsia. Itsekin laittaisin ruokasodan pystyyn jos olis sopiva paikka ja porukka! Hienoa että edes tvstä voi joskus katsella!


      • growupman
        näännihty kirjoitti:

        Duudsonit=ikuisia lapsia. Itsekin laittaisin ruokasodan pystyyn jos olis sopiva paikka ja porukka! Hienoa että edes tvstä voi joskus katsella!

        Äly hoi!


    • sairastasataaaaaaa

      Parempi olisi jos sieltä minne aurinko ei paista niin leikittäis sillä. Tiedätte miltä tuntuu meistä jotka ei pidä ruualla leikkimisestä kun niin moni suomessakin on sitä vailla.
      Kauhee hirnuminen on myös kuvottavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5749
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      495
      3636
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      169
      3453
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2674
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2459
    6. 275
      2100
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1543
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1190
    Aihe