Sivarit "armeijassa"

Maan toivoja

Helsingin sivariasuntolassa huume-epäily – useita evakuoitu

Epäilyjen mukaan sivariasuntolassa on käytetty kannabista ja myös kovempia aineita.

Kaupunki sai viime viikolla tiedon, jonka mukaan useat asuntolan asukkaat olisivat syyllistyneet huumeidenkäyttöön.

Helsingin kaupungin hallinnoimassa siviilipalvelusmiesten asuntolassa on paljastunut vakava huumetapaus.

Helsingin Uutisten tietojen mukaan osa Hämeentien asuntolan siviilipalvelusmiehistä on jouduttu evakuoimaan tapauksen vuoksi väliaikaistiloihin.

Vahvistamattomien tietojen mukaan huume-epäilyt koskevat useita siviilipalvelusmiehiä, ja tapauksissa epäillään kannabiksen ja kovempienkin aineiden käyttöä.

Varmaa on, että ainakin yhden noin 20-vuotiaan sivarin palvelussuhde on katkaistu huume-epäilyjen seurauksena.

Varsinkin Hämeentien alkupää on vilkasta katuhuumekaupan aluetta.”

Kaupungin asuntolassa on asunut kourallinen siviilipalvelusmiehiä, jotka suorittavat palvelustaan helsinkiläisissä palveluspaikoissa.

Siviilipalveluksen täytäntöönpanosta huolehtivan siviilipalveluskeskuksen johto ei vahvista tietoa, jonka mukaan Hämeentien asuntolassa olisi laajamittaista huumeidenkäyttöä ja että osa asukkaista olisi evakuoitu.

8

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain hyvääkin

      Oikein hyväkin, että tuo porukka ei pesiydy armeijaan. Sivari on parempi paikka tuommoiselle.

      • pohnis1

        Kyllä intistäkin lentelee jengiä kuin leppäkeihästä kannabiksen polton tai muiden huumeiden käytön seurauksena, mutta propagandamielessä ja hyvän maineen säilymiseksi niistä jätetään kertomatta.


      • ne kyllä lentää
        pohnis1 kirjoitti:

        Kyllä intistäkin lentelee jengiä kuin leppäkeihästä kannabiksen polton tai muiden huumeiden käytön seurauksena, mutta propagandamielessä ja hyvän maineen säilymiseksi niistä jätetään kertomatta.

        Juu, heitetään ihan kaikki. Yhtään ei suvaita.


      • 10+1
        pohnis1 kirjoitti:

        Kyllä intistäkin lentelee jengiä kuin leppäkeihästä kannabiksen polton tai muiden huumeiden käytön seurauksena, mutta propagandamielessä ja hyvän maineen säilymiseksi niistä jätetään kertomatta.

        Olen kuullut, että intissä tapahtuu myös paljon itsemurhia, joista ei ulkopuolelle kerrota.


    • UUuh aaah ooh

      Intissä suihkussa hierotaan suihkusaippuaa persereikään ja homoillaan ihan homona ja tästä ei kerrota kenellekkään.

      • Vitun_vässykät

        Tapahtuipa kerran intissä yksikkömme pesutiloissa:

        Suihkussa ollessani kumarruin poimimaan
        saippuan lattialta. Seuraavana päivänä en istunut
        oppitunneilla. Istunut..


    • kyllä lähtee vielä
    • Helppo nakki

      Poliisille helppo nakki. Tarvitsee vain tietää mihin sivarit ovat pesiytyneet ja käydä käräyttämässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe