Isäni käytti minua seksuualisesti hyväkseen

narsmismi

Olin 60 - luvulla 3- vee vanha, kun isäni käytti minua seksuualisesti hyväkseen. Olen soittanut isälleni, että mitä paskaa teit, niin hän kieltää. Muistan kun olin lapsi, niin hän vei minut vuoteeseen ja mukamas puhdisti hiekat alapäästäni. Vuodin verta kolmen vanhana, mutta äitini ei vienyt minua mihinkään hoitoon. Isäni vain sanoi, että me hoidetaan tämä asia lapsen kanssa. Isäni myös hakkasi minua, sain monesti hakea koivun vihtaa ulkoa ja hän löi minua vyön remmillä. Kun olen puhunut aikuisuudessa isälleni, niin hän kieltää kaiken. Hän haukkui meidät lapset jo, kun olin 9 vee vanha, niin jotkut naapurit sylkäisivät perääni. Olen myös käynyt monissa uskonnollissa kerhoissa, jotka kehoittavat antamaan anteeksi. Mutten ikinä voi isälleni sille paskiaiselle antaa anteeksi. Eihän hän myöskään koe mitään väärin tunnetta, ei hän ole koskaan antanut anteeksi. Isäni on varmaan narsismi paska. Jolla ei ole mitään syyllisyyden tunnetta.

4

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7777777777

Sellasia ne lestadiolaiset on.

• nea4

Ota yhteys juristiin. Jos ei ole rahaa niin ota yhteys Oikeusaputoimisoon. On tärkeää, että asia hoidetaan myös juridisesti ja tärkeää on myös, että saat terapiaa. Asiaa ei voi jättää vain näin. En tiedä mikä on asian vanhenemisaika Suomessa. Amerikassa se on 30-35 vuotta muistaakseni. Mielenterveystoimiston kautta pääset terapiaan.

Sydämesi haavat parantaa parhaiten Jeesus Kristus Pyhän Henkensä kautta. Olen sen itse kokenut. Psykoterapia on myös hyvä juttu.

Suomen laki ohjaa ihmisiä oikeaan ja vanhempasi tarvitsevat tällaista ohjausta. He eivät ymmärrä mikä on hyvä ja paha ja mikä on oikein ja väärin.

• SuomenLakiOnPerseestä

Sulla olis pitäny kertoa tästä aiemmin! Alle 18-vuotiaan raiskaus vanhenee kun raiskattu henkilö täyttää 28-vuotta. Et voi valitettavasti enää tehdä yhtään mitään. Ja onko se sun isä edes vielä hengissä jos raiskaus on tapahtunu 60-luvulla? Sähän oot itsekin jotain yli 50...

• Ei ihmiselle

Just jää muistoja ikävuodesta 3 vee, joten suostun epäilemään tarinaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      52
      3769
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      118
      2807
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      642
      2460
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      20
      2107
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      86
      2074
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      44
      1781
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1723
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1665
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      97
      1526
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1486
    Aihe