Te rukoilitte, te paastositte ja saitte vastauksen?

Mitä vielä vaaditte?

Te kanssakristityt rukoilitte ja te paastositte, jotta eduskunnassa tehtäisiin Jumalan tahdon mukainen päätös viime perjantaina. Nyt te saitte sen vastauksen, mitä rukoilitte! Ehkä vastaus ei ollut odottamanne, mutta vastauksen saitte kuitenkin. Eikö? Vai epäilettekö, että Jumala hylkäsi teidät, eikä vastannut rukouksiinne?

Jos te nyt valitatte päätöksestä, niin miettikää, oletteko tulkinneet raamattua ja Jumalan tahtoa väärin. Kirkon viisaat ja oppineet piispat ovat olleet ihmisoikeuksien ja lähimmäisten tasaveroisen kohtelun kannalla ja ovat puolustaneet tätä päätöstä. Jopa maailmalla tunnettu ja arvostettu (Nobel-palkittu) arkkipiispa Desmond Tutu on ollut seksuaalisten vähemmistöjen oikeuksien puolestapuhuja jo pitkään. Ja Jeesus, kyllä, JEESUS, oli kaltoinkohdeltujen ja syrjittyjen isoin puolustaja!

Oletteko nyt täysin varmoja, että toimitte Jumalan tahdon mukaisesti tuomitessanne arkkipiispa Kari Mäkisen tai piispa Irja Askolan? Teettekö oikeasti Jumalan tahdon mukaisesti erotessanne kirkosta? Miten voitte olla niin varmoja? Ymmärtäkää se, että korkeasti koulutetulla kirkon johdolla voi olla paljon parempi ymmärrys Jumalan tahdosta ja teologiasta kuin teillä. Älkää kompastuko omaan ylimielisyyteenne ja toimiko Jumalan tahtoa vastaan!

38

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä täällä

Olen erittäin varma, että Jumala voi edelleenkin kääntää päätöksen homoliitoille negatiiviseksi.
      Homoja siunaamme ja heidän puolestaan rukoilemme, mutta homoliitto ei KOSKAAN rinnastu kristilliseen avioliittoon.

Osa vastausta voi olla nyt siinä, että kirkko on jälleen asian suhteen paljastetussa tilassa ja joutuu juuriaan myöten ottamaan kantaa. Myös asiasta puhutaan nyt aivan eri tavalla, kun kirkko kohisee sisältä jälleen. Asian todelliset realiteetit alkavat nousta esille ja asia voi kääntyä vielä aivan päälaelleen

Kristittynä oleellisin asia on se, mitä me vastaamme asiaan kristillisenä seurakuntana.

• minä taas

Tosin itse myönnän, etten ole kovin paastonnut, enkä edes rukoillutkaan asian puolesta viime päivinä. Tosin luultavasti tulevina päivinä panostan asiaan enemmän. Siinäkin lienee vastaus jonkun toisen paastoon ja rukoukseen.

• Mitä vielä vaaditte?

Eikö rukouksilla ollutkaan mitään merkitystä? Noinko paljon epäilet Jumalan vaikutusmahdollisuuksia eduskunnan äänestyksessä? Luuletko oikeasti, että sinulla on ehdoton totuus siitä, mitä Jumala haluaa? Jumalan tahto tapahtui viime perjantaina. Hyväksy se!

Matteus 24:

37 "Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa? 38 Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut? 39 Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?' 40 Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'

(Matt. 22:34–40)

»Kun fariseukset kuulivat, että Jeesus oli tukkinut saddukeuksilta suun, he kokoontuivat neuvonpitoon. Sitten yksi heistä, joka oli lainopettaja, kysyi Jeesukselta pannakseen hänet koetukselle: "Opettaja, mikä on lain suurin käsky?" Jeesus vastasi: "Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi. Tämä on käskyistä suurin ja tärkein. Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Näiden kahden käskyn varassa ovat laki ja profeetat.»

(Matteus 7:1-5)

"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan. Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi? Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi? Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."

• minä taas
        Mitä vielä vaaditte? kirjoitti:

Eikö rukouksilla ollutkaan mitään merkitystä? Noinko paljon epäilet Jumalan vaikutusmahdollisuuksia eduskunnan äänestyksessä? Luuletko oikeasti, että sinulla on ehdoton totuus siitä, mitä Jumala haluaa? Jumalan tahto tapahtui viime perjantaina. Hyväksy se!

Matteus 24:

37 "Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa? 38 Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut? 39 Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?' 40 Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'

»Kun fariseukset kuulivat, että Jeesus oli tukkinut saddukeuksilta suun, he kokoontuivat neuvonpitoon. Sitten yksi heistä, joka oli lainopettaja, kysyi Jeesukselta pannakseen hänet koetukselle: "Opettaja, mikä on lain suurin käsky?" Jeesus vastasi: "Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi. Tämä on käskyistä suurin ja tärkein. Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Näiden kahden käskyn varassa ovat laki ja profeetat.»

"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan. Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi? Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi? Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."

Me rakastamme kuten rakastava isä rakastaa lastaan, kertomalla, ettei heikoille jäille kannata mennä, koska siinä voi käydä huonosti. Ja jos lapsi siitä huolimatta menee, me voimme rakkaudessamme käyttää jopa kovempaa ääntä ja vaikka tarttua lasta takin liepeestä kovallakin otteella pelastaaksemme hänet.

• minä taas
        minä taas kirjoitti:

Me rakastamme kuten rakastava isä rakastaa lastaan, kertomalla, ettei heikoille jäille kannata mennä, koska siinä voi käydä huonosti. Ja jos lapsi siitä huolimatta menee, me voimme rakkaudessamme käyttää jopa kovempaa ääntä ja vaikka tarttua lasta takin liepeestä kovallakin otteella pelastaaksemme hänet.

Ja raamatun lauseita käytti myös itse saatana yrittäessään eksyttää itseään Jeesusta. Raamattu on otettava kokonaisuutena, ei irrallisina lauseina.

• minä taas kirjoitti:

Ja raamatun lauseita käytti myös itse saatana yrittäessään eksyttää itseään Jeesusta. Raamattu on otettava kokonaisuutena, ei irrallisina lauseina.

Pöllö, MINÄ TAAS. Nuo nyt sattuvat olemaan Jeesuksen tärkeimpiä oppeja; niiden jättäminen "irrallisiksi lauseiksi" johtaa niiden mukaan "ikuiseen kärsimykseen".

Taitaa satana pannut sinut ajattelemaan, ettei Jeesuksen sanat ole mitenkään varteenotettavia. Eksytät siten itseäsi.

• eroa saasta kirkosta

" Te rukoilitte, te paastositte ja saitte vastauksen? "

VÄÄRIN ! Vastaus on vielä matkalla, mutta se tulee !
        JESAJA 55
        1. Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei
        ole rahaa,
        tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa

10. Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee,ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
        11. niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on,

ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

Jumala ei koskaan siunaa syntiä, ei nytkään.Väärämieliset piispat ja papit saavat tuomionsa aikanaan.

• Ota Jeesus vastaan

Matteus 24:

"Eikö rukouksilla ollutkaan mitään merkitystä? Noinko paljon epäilet Jumalan vaikutusmahdollisuuksia eduskunnan äänestyksessä? Luuletko oikeasti, että sinulla on ehdoton totuus siitä, mitä Jumala haluaa? Jumalan tahto tapahtui viime perjantaina. Hyväksy se!"

Rukous kannattaa aina - turhaan viljelet täällä epäuskoa.

Jeesuksen omilla on ehdoton totuus, koska meillä ei ole varaa olla väärässä. Joudumme helvettiin jos olemme väärässä. Ja siksi Jeesus pitää meistä tarkan vaarin että oikein toimimme - Hän on niin hyvä ja rakastava.

Jumalan tahtoa ei ole se että kansakunta rappeutuu. Mutta Jumala sallii näiden koettelemusten tulla homoseksuaaleille, joita nyt liberaalit harhaan johtaa valehtelemalla homoseksuaaleille ettei homoseksi olisikaan synti. Näin viime perjantain päätöksen perusteella monia homoja nyt koetellaan että kumpaa haluavat totella - Jumalaa vai omia himojaan. Viime perjantain päätös oli suuri takaiskus homoseksuaaleille, sillä he ovat nyt menettämässä taivasosuutensa.

• Mitä vielä vaaditte?
        Ota Jeesus vastaan kirjoitti:

"Eikö rukouksilla ollutkaan mitään merkitystä? Noinko paljon epäilet Jumalan vaikutusmahdollisuuksia eduskunnan äänestyksessä? Luuletko oikeasti, että sinulla on ehdoton totuus siitä, mitä Jumala haluaa? Jumalan tahto tapahtui viime perjantaina. Hyväksy se!"

Jeesuksen omilla on ehdoton totuus, koska meillä ei ole varaa olla väärässä. Joudumme helvettiin jos olemme väärässä. Ja siksi Jeesus pitää meistä tarkan vaarin että oikein toimimme - Hän on niin hyvä ja rakastava.

Jumalan tahtoa ei ole se että kansakunta rappeutuu. Mutta Jumala sallii näiden koettelemusten tulla homoseksuaaleille, joita nyt liberaalit harhaan johtaa valehtelemalla homoseksuaaleille ettei homoseksi olisikaan synti. Näin viime perjantain päätöksen perusteella monia homoja nyt koetellaan että kumpaa haluavat totella - Jumalaa vai omia himojaan. Viime perjantain päätös oli suuri takaiskus homoseksuaaleille, sillä he ovat nyt menettämässä taivasosuutensa.

Jumalan tahtoa ei todellakaan ole se, että kansakunta rappeutuu. Juuri siksi teidän tulee lopettaa vihanlietsonta! Paholainen on näköjään mustannut sydämenne, siksi haastatte riitaa ja pyritte aiheuttamaan eripuraa. Menkää itseenne ja antakaa muidenkin iloita elämästä!

• Ota Jeesus vastaan kirjoitti:

Ja mikä se mahtaa olla se "ehdoton totuus"?

Että pitää myydä kaikki ja antaa avustuksia? Että pitää käydä katsomassa vankeja? Että pitää parantaa sairaat panemalla kädet heidän päälle? Että ei pidä jakaa tuomioita? Onko Jeesuksen sanat se totuus vai onko totuus jotain muuta?

Ja miten "kansakunta rappeutuu", kun myös homot voivat avioitua siinä kuin biseksuaaliset ja heterotkin?

• höpö höpö

Eihän mitään kirkon päätöstä ole vielä vahvistettu, eikä myös lakia mistään liitosta.

Aikaisintaan 2017 laki tulee voimaan, mikäli tulee.....

Eduskuntavaalit ovat keväällä 2015 ja eduskunta vaihtuu, siihen voi jokainen vaikuttaa, minkälainen eduskunta on tuleva

- joten odotellaanko vielä tovi ?

• luopio kirkko

Siitä huolimatta kirkko sen johtaja ja pappiensa toimesta on sanonut kantansa joka on Jumalan sanan vastainen. Kirkko on luopunut Jumalasta ja uhmannut Hänen käskyjään kävi lskn kanssa miten vain. Tämä on uskoville hengellinen kysymys, ymmärräthän?

• fight is back

"Eduskuntavaalit ovat keväällä 2015 ja eduskunta vaihtuu, siihen voi jokainen vaikuttaa, minkälainen eduskunta on tuleva

- joten odotellaanko vielä tovi ?"

Emme odottele - me taistelemme.

Jumalan totuutta tulee loppuun saakka levittää.

• Pappislupaus
        luopio kirkko kirjoitti:

Siitä huolimatta kirkko sen johtaja ja pappiensa toimesta on sanonut kantansa joka on Jumalan sanan vastainen. Kirkko on luopunut Jumalasta ja uhmannut Hänen käskyjään kävi lskn kanssa miten vain. Tämä on uskoville hengellinen kysymys, ymmärräthän?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi#Pappislupaus

Papiksi vihittävät antavat vihkimistoimituksen yhteydessä pappislupauksen, jonka sanamuoto on seuraavanlainen:

"Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon noudattaa kirkon lakia ja järjestystä sekä palvella alttiisti seurakuntaa ja sanankuulijoita. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

Onko Kari Mäkinen noudattanut tätä?

• Pappislupaus kirjoitti:

Papiksi vihittävät antavat vihkimistoimituksen yhteydessä pappislupauksen, jonka sanamuoto on seuraavanlainen:

"Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon noudattaa kirkon lakia ja järjestystä sekä palvella alttiisti seurakuntaa ja sanankuulijoita. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

"Onko Mäkinen noudattanut tätä?"

Sen mitä olen häntä kuullut, niin kyllä vain on noudattanut, mutta moni muu uskova on siitä kaukana. Siksi ovatkin pelkkiä maallikkoja.

• ek ole ei
        Pappislupaus kirjoitti:

Ei ole. Näkeehän sen sokee Reettakin. Voi, etä sr eilinen Patmos-veljien keskustelu oli hyvä.

• samaa mieltä
        helsinkijokkeri kirjoitti:

"Onko Mäkinen noudattanut tätä?"

Sen mitä olen häntä kuullut, niin kyllä vain on noudattanut, mutta moni muu uskova on siitä kaukana. Siksi ovatkin pelkkiä maallikkoja.

Juuri näin! He lietsovat vihaa ja riitoja ihmisten välille. Heistä on oikea hengellisyys kaukana.

• kirjat avataan

Jumalan tahto ei nyt toteutunut, mutta Jumalan sallimus toteutui. Miksi Jumala yleensäkin sallii kansakuntien rappeutua näin lopun aikoina? Syynä voi olla, että näin kansakunnat valmistautuu kohti Jumalan tuomioita. On tärkeää että Jumalalla on sitten kestävät perusteet, kun tuomiot kohtaa kansakuntia. Eikös näin olekin laita?

• Mitä vielä vaaditte?

Jos Jumala sallii jotakin, se on Jumalan tahto. Kansakunta rappeutuu ainoastaan eripurasta ja vihasta. Lopettakaa se vihaaminen ja antakaa muidenkin elää. Eivät seksuaaliset vähemmistöt kenellekään ole uhka, eivätkä he halua vihaa. He haluavat elää onnellista elämää niin kuin muutkin. Suokaa se heille. Se on Jumalan tahto.

• Jumalan tahto

Jos Jumala sallii jotakin, se on Jumalan tahto. Kansakunta rappeutuu ainoastaan eripurasta ja vihasta. Lopettakaa se vihaaminen ja antakaa muidenkin elää. Eivät seksuaaliset vähemmistöt kenellekään ole uhka, eivätkä he halua vihaa. He haluavat elää onnellista elämää niin kuin muutkin. Suokaa se heille. Se on Jumalan tahto.

Sodomassa ei ollut eripuraa vaan kaikki miehet yksimielisesti halusivat yhtyä vieraisiin miehiin. Homoseksuaalisuudessa on jotain maanista joka valtaa keskustelut, median, agendat, politiikan ja yhteiskunnat. Tämän ainakin Sodoman tapaus opettaa ja kun nykyaikaa katsoo niin asia vahvihtuu vielä enemmän.

Emme vihaa homoseksuaaleja vaan kristillisen lähimmäisrakkauden nimissä olemme velvoitettuja kertomaan myös homoseksuaaleille totuuden siitä että homoseksuaaliset aktit ovat syntiä.

• Ei laulua

Seireenien laulusi ei pure uskoviin. Tiesimme jo etukäteen että yritätte oveluuttanne hymykamppanjaa. Ja iskisitte taas sitten kun tunnette olevanne niskanpäällä. Muslimit käyttää samaa taktiikkaa.

• Jumalan tahto kirjoitti:

Sodomassa ei ollut eripuraa vaan kaikki miehet yksimielisesti halusivat yhtyä vieraisiin miehiin. Homoseksuaalisuudessa on jotain maanista joka valtaa keskustelut, median, agendat, politiikan ja yhteiskunnat. Tämän ainakin Sodoman tapaus opettaa ja kun nykyaikaa katsoo niin asia vahvihtuu vielä enemmän.

Emme vihaa homoseksuaaleja vaan kristillisen lähimmäisrakkauden nimissä olemme velvoitettuja kertomaan myös homoseksuaaleille totuuden siitä että homoseksuaaliset aktit ovat syntiä.

Sodoman miehet halusivat yksimielisesti yhtyä näin sanoen: "Olisimme pidelleet nuo kaksi miestä pahoin, mutta koska Loot on muuttanut tänne muukalaisena ja pyrkii meitä alati hallitsemaan, niin me pitelemmekin hänet pahemmin".

Kummallista sakkia olivat, jos tuolla tyylillä halusivat yhtyä miehiin. Vai onko joku nyt käsittänyt pahasti väärin?

Minä kerron puolestani, että makaaminen naisen kanssa, jolla on kuukautiset, on syntiä. Samoin jos katsoo naisia himoiten. En vihaa, heteroja, vaan haluan kertoa totuuden.

• homostelu on synti

Homostelu on synti päätti eduskunta mitä hyvänsä.

• homostelu on synti kirjoitti:

Homostelu on synti päätti eduskunta mitä hyvänsä.

Eduskunta on historian saatossa laatinut vaikka kuinka monta Raamatun vastaista lakia. Homostelu, jos sillä tarkoitetaan miehen kanssa makaamista, niin se ei ole enää laitonta ollut pitkään aikaan. Mutta sitä syntiä tekevät monet miehet riippumatta seksuaalisesta suuntauksesta. Siitä todistaa ukkomiehet, biseksuaaliset, ja homot.

Mutta turha oli rukoilla ja paastota avioliitolakia vastaan, koska se ei ole edes Raamatun ja Jumalan vastainen asia. Jumala ei siis koskaan voi vastata teille myönteisellä tavalla.

• homous laajenee
        helsinkijokkeri kirjoitti:

Sodoman miehet halusivat yksimielisesti yhtyä näin sanoen: "Olisimme pidelleet nuo kaksi miestä pahoin, mutta koska Loot on muuttanut tänne muukalaisena ja pyrkii meitä alati hallitsemaan, niin me pitelemmekin hänet pahemmin".

Kummallista sakkia olivat, jos tuolla tyylillä halusivat yhtyä miehiin. Vai onko joku nyt käsittänyt pahasti väärin?

Minä kerron puolestani, että makaaminen naisen kanssa, jolla on kuukautiset, on syntiä. Samoin jos katsoo naisia himoiten. En vihaa, heteroja, vaan haluan kertoa totuuden.

"Kummallista sakkia olivat, jos tuolla tyylillä halusivat yhtyä miehiin. Vai onko joku nyt käsittänyt pahasti väärin? "

Hyvä huomio! Jumalan näkökannan mukaan siis homoseksuaalinen himo muuntuu asteittain väkivallaksi. Tästähän on jo merkkejä USAssa ja Kanadassa kun homot ovat räyhänneet uskovien edessä ja seurakuntien edessä väkivaltaisesti ja äänekkäästi häiriten. Myös Suomessa on havaintoja kuinka homot esim. vanhusten edessä esittävät "taitojaan".

• homous laajenee kirjoitti:

"Kummallista sakkia olivat, jos tuolla tyylillä halusivat yhtyä miehiin. Vai onko joku nyt käsittänyt pahasti väärin? "

Hyvä huomio! Jumalan näkökannan mukaan siis homoseksuaalinen himo muuntuu asteittain väkivallaksi. Tästähän on jo merkkejä USAssa ja Kanadassa kun homot ovat räyhänneet uskovien edessä ja seurakuntien edessä väkivaltaisesti ja äänekkäästi häiriten. Myös Suomessa on havaintoja kuinka homot esim. vanhusten edessä esittävät "taitojaan".

Mitä sinä oikein kirjoittelet?

1. On järjenvastainen ajatus, että kaupungissa tai kylässä kaikki miehet ovat homoja.

2. On järjenvastaista, että homoille tarjotaan naisia: Näin kävi Gibeassakin, jossa saatu NAINEN raiskattiin ja pahoinpideltiin kuoliaaksi. Ei ole homojen touhua.

3. Missään Raamatussa ei Jumala eikä Jeesus sano Sodomaa esimerkkinä homouden pahuutena. Ei myöskään sitä, että sillä oli homoja ollenkaan.

4. Homot ovat olleet aina säyseää porukkaa verrattuna maailman uskovien edesottamuksiin. Homoja on tapettu ja koko ajan tapetaan: toisin päin ei näy merkkejä.

5. Homot eivät rakastele käymällä väkivalloin päälle, ja että sanovat syyksi toisen tulleen kaupunkiin muualta. Rasismi ja muukalaisviha kuuluvat yhteiskuntaan yleensä, lähinnä tulee mieleen homovastainen Perustuslailliset.

• Pride is not good

"Teettekö oikeasti Jumalan tahdon mukaisesti erotessanne kirkosta? Miten voitte olla niin varmoja? "

No tämä on ainakin Jumalan kirjoitettu tahto, että uskovat lähtee pois tuhoutuvasta kirkosta. Itseasiassa Jumala kehoittaa kansaansa lähtemään pois Ilmestyskirjassa.

Saattehan te sitten homot tilalle, vaikka he kyllä kyllästyvät nopeasti leikkimään "uskovaa".

• minä tas

Jumalan seurakunta on paljon suurempi kuin Suomen ev.lut kirkko. Tai sanotaanko, että sen rajat ovat salatut, näkymättömät ja vain Jumalan tiedossa.
        Me taistelemme hänen seurakuntansa puolesta, emme jonkin tietyn kirkkkunnan puolesta

• yhteiskristillinen
        minä tas kirjoitti:

Jumalan seurakunta on paljon suurempi kuin Suomen ev.lut kirkko. Tai sanotaanko, että sen rajat ovat salatut, näkymättömät ja vain Jumalan tiedossa.
        Me taistelemme hänen seurakuntansa puolesta, emme jonkin tietyn kirkkkunnan puolesta

Olemme Jeesuksen seurakunta. Siinä olemme yhtä.

• USKOVAT lähtekää

"Saattehan te sitten homot tilalle, vaikka he kyllä kyllästyvät nopeasti leikkimään "uskovaa".
        Ja homothan ne maksaa arkkipiispan pienet tulot, 120th.€/v. Eivätkä he mitään uskovaa leiki, tuovat vainomat iljetyksensä mukanaan, mutta mäkisellä on hauskaa..

• ihmettelevä ateisti

Voisimmeko sen verran välittää muista ihmisistä, että antaisimme heidän tavoitella onnea rakastamansa ihmisen kanssa? Mikä siinä homoseksuaalisuudessa on niin hirveää? Etenkin jos se tehdään rakkaudesta? Tässä maailmassa tehdään paljon pahempia tekoja, jotka oikeasti tuottavat kärsimystä. Keskittykää mielummin niihin, niin tuomitsemisesta voisi olla jotakin hyötyäkin.

Seksuaalinen suuntautuminen on tutkitustikin geneettinen ominaisuus. Olisi väärin muita ihmisiä kohtaan tuomita muut perustuen muinaisiin perusteettomiin ja taikauskoisiin uskomuksiin kuin tutkittuun tietoon.

• se vain on

He voivat elää kuten haluavat. Me pidämme vain kiinni siitä, että kristillinen avioliitto on miehen ja naisen.
        Se on Jumalan arvovaltakysymys. Ja me olemme kuitenkin viime kädessä Jumalan puolella, emme yksittäisten ihmisten onnen puolella, jos se on vastoin Jumalan säätämystä.
        Emmehän me puolla yksittäisen ihmisen onnea silloinkaan, kun hän haluaa erota perheestään ja löytää uuden "onnen"
        Yhtä väärin sekin on Jumalan silmissä.

• pultti ja mutteri

Kaikkia himoja ja haluja ei tule toteuttaa, tiesitkö sitä? Homous luonnotonta.

• Ilmoitettu

>>>>>>>>>>>>Oletteko nyt täysin varmoja, että toimitte Jumalan tahdon mukaisesti tuomitessanne arkkipiispa Kari Mäkisen tai piispa Irja Askolan? Teettekö oikeasti Jumalan tahdon mukaisesti erotessanne kirkosta? Miten voitte olla niin varmoja? Ymmärtäkää se, että korkeasti koulutetulla kirkon johdolla voi olla paljon parempi ymmärrys Jumalan tahdosta ja teologiasta kuin teillä. Älkää kompastuko omaan ylimielisyyteenne ja toimiko Jumalan tahtoa vastaan!

• Mitä vielä vaaditte?

20. epäjumalanpalvelus, noituus, *********vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot, 21. kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, ******* joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa. ."

Katsokaapa tuo merkitty kohta tuosta. Lukekaa ajatuksella.

Ja sen jälkeen lukekaa myös tämä ajatuksella:

"Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi? Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi? Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."

• ystävällisesti nam

"Ota e n s i n hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."

Omat silmät on nyt puhdistettu.
        Sinä Homostelija, älä enää syntiä tee!

• synti on syntiä

Tuo on totta, että ensin tulee tarkata omaa vaellusta ja tehdä parannuksen jos on aihetta.

Mutta kun tämä on tehty, niin voi hyvällä omalla tunnolla mennä sanomaan myös homoseksuaaleille, että homoseksuaaliset teot ovat syntiä eikä sinun tällaista tule harjoittaa.

• tilaus3

Arkkipiispa Kari Mäkinen esitti kannanottonsa Facebook-profiilissaan tasa-arvoisen avioliittolain äänestyspäätöksen ratkettua.

Arkkipiispa Kari Mäkinen iloitsee äänestystuloksesta.

– Tiedän miten paljon tämä päivä merkitsee sateenkaariväelle, heidän läheisilleen ja monille muille. Iloitsen täydestä sydämestäni heidän puolestaan ja heidän kanssaan, Mäkinen kirjoittaa Facebook-päivityksessään.

– Kiitän lämpimästi lakialoitteen tekijöitä ja niitä, jotka ovat osallistuneet keskusteluun eri tavoin ja eri kannoin.

Mäkinen kertoi iloitsevansa täydestä sydämestään sateenkaariväen puolesta ja heidän kanssaan.

Mäkisen mukaan avioliittolaista käyty keskustelu on ravistellut myös kirkkoa myönteisellä tavalla.

– Avioliittokäsityksemme tarvitsee perusteellista tarkastelua. Omasta puolestani ajattelen, että siinä on uudelleenarvioinnin paikka. Se tapahtuu kirkon omista perusteista käsin.

- Minusta näyttää siltä, että tässä osat ovat kääntyneet. Yhteiskunta saarnaa nyt etiikasta, jossa ei puolusteta instituutioita ja periaatteita, vaan ihmisiä. Sellaista saarnaa kirkko tarvitsee, Mäkinen sanoo.

Mäkisen Karin, Suomen evankelis-luterilaisen kirkon ja Turun arkkipiispa, vuositulot olivat 124 679 euroa.

http://www.eroakirkosta.fi/static/ek-tilastot/

http://www.adressit.com/kari_makisen_erottava

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1526
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1166
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      223
      1146
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      257
      997
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      959
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      940
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      923
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      869
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      71
      777
    10. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      32
      758
    Aihe