Eli siis, tarvisin apuu kuinka syödä oikein!olen siis 15v poika,painan 59kiloa ja 171cm pitkä, oon käyny salilla 1kk ja treenaan 3kertaa viikossa. teen joka ilta kotona vatsalihaksia, selkää ja punnerruksia mutta entiedä syömisestä, proteiineista ynm juuri mtn. eli apuu? kuinka syödä ja mitä syödä, rahkaa esim?
HEI! kuinka syödä oikein, liittyen treenaamiseen
5
145
Vastaukset
- akjshg
5-6 purkkia rahkaa ja paketti kananmunia joka päivä muun ruoan lisäksi. 3 kananrintaa esim hyvä ateria kolmen tunnin välein. Toivottavasti vanhemmillasi hyvät tulot, sillä ruokaan menee kuukaudessa ainakin 500 euroa eli vuoteen 6000e.
- ,--
Syö mitä äitis laittaa ja aina lautanen tyhjäksi. Muista kiittää ruokapöydästä lähtiessäsi.
- yhagfbrsgnö-mjyyh
Pottuja saat syödä ahkerasti. Ja lihaa. Ja rahkaa. Siinäpä se onkin.
- pojalleApuu
kiitos!
- sopivaa ruokaa
pojalleApuu kirjoitti:
kiitos!
Jos peruna turvottaa vatsaa, sen voi vaihtaa bataattin. Jos oikein hyvin haluat syödä, hyvä opas, kirja minusta on siihen: Syö oikein oman tyyppisi mukaan. Googlaa netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725