Vaatsastapuhuja oli esiintymässä yleisölle nukkensa kanssa kertoen mm. blondi vitsejä, kun yllättäen yleisön joukossa istunut blondi pomppasi ylös ja huusi.
"Kuinka uskallatte nimittää meitä blondeja tyhmiksi" Hämmentynyt vatsastapuhuja yritti selitellä jotain, mutta blondi keskeytti. "Pysykää te erossa tästä, puhun tuolle sylissänne istuvalle riiviölle"
Blondien tarina.
9
124
Vastaukset
- niin.....
No niin.yhtä älykäs on tämä kommentti
- ^^(:-o)
a.p.'lla tuskin on kovinkaan monta hiusta päässään...
- 0553KannattaisiNukkua
Menisit nukkumaan. Kyllä kaikki tajuavat että olet yksinäinen ja vihaat naisia.
- litsis lätsis
Ehkäpä on aika kertoa sen toisenkin blondin tarina.
Blondi oli kutsuilla joilla oli myös kuuluisa psykiatri. Blondi meni psykiatrin luo ja kysyi.
"Sanokaas tohtoei miten te pystytte erottamaan täydellisen typeryksen normaalista ihmisestä?"
"Se on helppoa, vastasi psykiatri, esitämme vain joukon kysymyksiä ja tavasta jolla he vastaavat teemme omat johtopäätöksemme. Saatamme kysyä esim.
Tutkimusmatkailija James Cook teki kolme matkaa maapallon ympäri, yhdellä hän kuoli, millä?
Blondi hihitti hermostuneesti ja sanoi, "Kuulkaas tohtori, tuo on epäreilua. Minä kun olen niin huono historiassa"- litsis lätsis
piki.piki79 kirjoitti:
ymmärtäisit sinäkin pikkuhiljaa, mennä sille psykiatrille...
Ei minun tarvitse. Minä nimittäin olisin osannut vastata kysymykseen.
- jorezx
Jahah, kopioit siis aiemmin eri palstalla kertomiani vitsejä . Silloin tosin Repo-Man nikillä.
- litsis lätsis
Jatketaan samalla linjalla.
Kuuluisa näytelmäkirjailija Bernad Shaw oli kutsuilla kun hänen luokseen tuli seurapiiri kananen ja sanoi.
"Voi, herra Shaw, meidän on ehdottomasti mentävä naimisiin, asatelkaa lapsiamme jos ne saisivat minun kauneuteni ja teidän älynne"
Shaw lopetti kanan kaakatuksen kuitenkin lyhyeen sanoen. "Entä jos ne saisivatkin
minun kauneuteni ja teidän älynne"
Shaw oli tunnetusti varsin ruma mies
Shaw oli tunnettu salamannopeista terävistä sivallusistaan. Ne jotka tunsivat hänet osasivat varua. Varoa ei selvästikään osannut Kielo Kananen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706