Blondien tarina.

litsis lätsis

Vaatsastapuhuja oli esiintymässä yleisölle nukkensa kanssa kertoen mm. blondi vitsejä, kun yllättäen yleisön joukossa istunut blondi pomppasi ylös ja huusi.
"Kuinka uskallatte nimittää meitä blondeja tyhmiksi" Hämmentynyt vatsastapuhuja yritti selitellä jotain, mutta blondi keskeytti. "Pysykää te erossa tästä, puhun tuolle sylissänne istuvalle riiviölle"

9

124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin.....

No niin.yhtä älykäs on tämä kommentti

• ^^(:-o)

a.p.'lla tuskin on kovinkaan monta hiusta päässään...

• 0553KannattaisiNukkua

Menisit nukkumaan. Kyllä kaikki tajuavat että olet yksinäinen ja vihaat naisia.

• litsis lätsis

Ehkäpä on aika kertoa sen toisenkin blondin tarina.
      Blondi oli kutsuilla joilla oli myös kuuluisa psykiatri. Blondi meni psykiatrin luo ja kysyi.
      "Sanokaas tohtoei miten te pystytte erottamaan täydellisen typeryksen normaalista ihmisestä?"
      "Se on helppoa, vastasi psykiatri, esitämme vain joukon kysymyksiä ja tavasta jolla he vastaavat teemme omat johtopäätöksemme. Saatamme kysyä esim.
      Tutkimusmatkailija James Cook teki kolme matkaa maapallon ympäri, yhdellä hän kuoli, millä?
      Blondi hihitti hermostuneesti ja sanoi, "Kuulkaas tohtori, tuo on epäreilua. Minä kun olen niin huono historiassa"

• ymmärtäisit sinäkin pikkuhiljaa, mennä sille psykiatrille...

• litsis lätsis
        piki.piki79 kirjoitti:

ymmärtäisit sinäkin pikkuhiljaa, mennä sille psykiatrille...

Ei minun tarvitse. Minä nimittäin olisin osannut vastata kysymykseen.

• jorezx

Jahah, kopioit siis aiemmin eri palstalla kertomiani vitsejä . Silloin tosin Repo-Man nikillä.

• litsis lätsis

Jatketaan samalla linjalla.
      Kuuluisa näytelmäkirjailija Bernad Shaw oli kutsuilla kun hänen luokseen tuli seurapiiri kananen ja sanoi.
      "Voi, herra Shaw, meidän on ehdottomasti mentävä naimisiin, asatelkaa lapsiamme jos ne saisivat minun kauneuteni ja teidän älynne"
      Shaw lopetti kanan kaakatuksen kuitenkin lyhyeen sanoen. "Entä jos ne saisivatkin
      minun kauneuteni ja teidän älynne"
      Shaw oli tunnetusti varsin ruma mies
      Shaw oli tunnettu salamannopeista terävistä sivallusistaan. Ne jotka tunsivat hänet osasivat varua. Varoa ei selvästikään osannut Kielo Kananen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      104
      3558
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3207
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2704
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      82
      2507
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe