Blondien tarina.

litsis lätsis

Vaatsastapuhuja oli esiintymässä yleisölle nukkensa kanssa kertoen mm. blondi vitsejä, kun yllättäen yleisön joukossa istunut blondi pomppasi ylös ja huusi.
"Kuinka uskallatte nimittää meitä blondeja tyhmiksi" Hämmentynyt vatsastapuhuja yritti selitellä jotain, mutta blondi keskeytti. "Pysykää te erossa tästä, puhun tuolle sylissänne istuvalle riiviölle"

9

129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin.....

No niin.yhtä älykäs on tämä kommentti

• ^^(:-o)

a.p.'lla tuskin on kovinkaan monta hiusta päässään...

• 0553KannattaisiNukkua

Menisit nukkumaan. Kyllä kaikki tajuavat että olet yksinäinen ja vihaat naisia.

• litsis lätsis

Ehkäpä on aika kertoa sen toisenkin blondin tarina.
      Blondi oli kutsuilla joilla oli myös kuuluisa psykiatri. Blondi meni psykiatrin luo ja kysyi.
      "Sanokaas tohtoei miten te pystytte erottamaan täydellisen typeryksen normaalista ihmisestä?"
      "Se on helppoa, vastasi psykiatri, esitämme vain joukon kysymyksiä ja tavasta jolla he vastaavat teemme omat johtopäätöksemme. Saatamme kysyä esim.
      Tutkimusmatkailija James Cook teki kolme matkaa maapallon ympäri, yhdellä hän kuoli, millä?
      Blondi hihitti hermostuneesti ja sanoi, "Kuulkaas tohtori, tuo on epäreilua. Minä kun olen niin huono historiassa"

• ymmärtäisit sinäkin pikkuhiljaa, mennä sille psykiatrille...

• litsis lätsis
        piki.piki79 kirjoitti:

ymmärtäisit sinäkin pikkuhiljaa, mennä sille psykiatrille...

Ei minun tarvitse. Minä nimittäin olisin osannut vastata kysymykseen.

• jorezx

Jahah, kopioit siis aiemmin eri palstalla kertomiani vitsejä . Silloin tosin Repo-Man nikillä.

• litsis lätsis

Jatketaan samalla linjalla.
      Kuuluisa näytelmäkirjailija Bernad Shaw oli kutsuilla kun hänen luokseen tuli seurapiiri kananen ja sanoi.
      "Voi, herra Shaw, meidän on ehdottomasti mentävä naimisiin, asatelkaa lapsiamme jos ne saisivat minun kauneuteni ja teidän älynne"
      Shaw lopetti kanan kaakatuksen kuitenkin lyhyeen sanoen. "Entä jos ne saisivatkin
      minun kauneuteni ja teidän älynne"
      Shaw oli tunnetusti varsin ruma mies
      Shaw oli tunnettu salamannopeista terävistä sivallusistaan. Ne jotka tunsivat hänet osasivat varua. Varoa ei selvästikään osannut Kielo Kananen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      16
      3461
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      20
      2336
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1965
    4. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1881
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1848
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1582
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      29
      1450
    8. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1417
    9. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1394
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1334
    Aihe