Minne olet matkustanut? Minne haluaisit matkustaa?

Matkasinkku

Miten matkustat mieluiten, yksin vai seurassa? Pakettimatkoilla vai itsenäisesti?

Mä olen matkustanut todella vähän, mutta nyt luen ihan intona reppumatkablogeja. Parin kaverin seurassa olisi kivointa lähteä omatoimimatkalle.

16

111

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsekin suosin omatoimimatkoja. Muutaman kaverin kanssa reissataan eri kokoonpanolla, nykyään lähinnä Euroopan alueella kaupunkeja tutkien.
      Yksinkin on tullut joskus matkustettua, mutta onhan se kiva jakaa kokemukset jonkun kanssa.

    • yksi matkailija

      En muista onko tässä kaikki valtiot missä olen käynyt, mutta eiköhän suurin osa ainakin: Alankomaat, Belgia, Englanti, Espanja, Etelä-Korea, Italia, Itävalta, Japani, Kiina, Kreikka, Kroatia, Luxembourg, Portugali, Puola, Ranska, Ruotsi, Saksa, Sveitsi, Thaimaa, Tšekki, Unkari, USA, Venäjä ja Viro.

      Yleensä suunnittelen matkan itse (varaan lennot ja hotellit). Tykkään tietynlaisesta vapaudesta mitä pakettimatkoilta ei saa. Olen myös aktiivilomailija eli yritän nähdä ja kokea mahdollisimman paljon. Jos menen johonkin maahan yritän käydä useammassa kaupungissa matkan aikana. Yleensä matkustelen tyttöystävän kanssa, jos sellainen löytyy, mutta välillä olen matkustellut yksinkin.

    • Yksin omatoimimatkoilla. Saa nyt nähdä, miten tilanne muuttuu, kun Jännämieskin on innokas matkailija; ihan mielelläni hänenkin kanssa lähden reissuun mutta varmasti tulee myös aikoja ja kohteita, jolloin hän ei pääse/häntä ei kiinnosta eli saan jatkaa myös yksin reissaamistani.

    • Sonne

      Mun pitäs päästä Malediiveille live boardiin sukeltelemaan yli viikoksi. Se jotenkin rentouttaisi.

      Mutta mistä mä revin siihen fygyt? Laitteet on ja vähän ylikin.

      (Naurua)

    • ätmi

      Thaimaa on vakio lomakohteita.

    • AT-analyysit

      Tässä lista maista joissa olen käynyt, monessa vieläpä YKSIN:

      -Vietnam,Unkari,Ukraina,Thaimaa,Ruotsi,Venäjä,Englanti,Tanska,Saksa,Belgia,Italia,Itävalta,Indonesia,Malesia,Singapore,Laos,Kambodzha,Espanja,Montenegro,Kroatia,Albania,Viro,Turkki

      Tässä lista maissa joissa DarkFear on käynyt: Ruotsinristeily kansainvälisellä merialueella.

    • erinis

      Erooppaa olen kierrellyt perheen ja ystävien kanssa aika tehokkaasti. Seuraavaksi lähden reissuun todennäköisesti yksikseni vähän Eurooppaa pidemmälle, kunhan valmistun. Pää pitää saada tuuletettua.

    • 0pi67777777

      Pakettimatkalla en ole ikinä ollut, vaan tykkään ottaa liput yms. varaukset itse. Kaverin kanssa tullut käytyä Venäjää lukuunottamatta euroopassa.
      Mutta jos rahaa olisi niin voisin käydä missä vaan.

    • En vielä minnekkään kun rahat on menneet pesän rakentamiseen, mut tulevaisuudessa esim. thaimaa haluttas nähdä. Kuvitelkaa jos ostais tulevaisuudessa vaikka jonkun osakkeen tuolta tai jostain muualta lämpimästä ja eläis osan vuodesta siellä sitten eläkepäivillä. Sellaista suunnittelen.

      • Ätmi.

        Olen käynyt portugalissa, italiassa, englannissa, ruotsissa, sveitsissa, itävallassa , espanjassa, ranskassa ja usassa. 3 kesää sitten kiersin reppureissulla euroopassa 6 viikkoa. Usassa kävin 7 vuotta sitten.

        Haluaisin lähteä kiinaan ja kiinan muurille, argentiinan patagoniaan kalastamaan, ja peruun sitä inka kaupunkia katsomaan.


    • ölölölölölölöööööööö

      Minä menisin pohjoisnaval jos olis rahaa sellaseen. Siel viel suht raikasilma, mitä ihmine eiole kokonaan saastuttanu.

      • 1nainen

        Sama suunta.Grönlannissa olisi mukava joskus käydä..


    • ätmi

      kävin kerran tallinnassa.

    • Ei ole tullut koskaan käytyä suomen rajojen ulkopuolella... koskaa ei oo ollut sen verran paljoa ylimäärästä rahaa. Mutta jos jonnekin haluaisin mennä niin jenkkeihin ehdottomasti käymään ainakin :)

    • PohPuhPih

      En ole käynyt Etelämantereella.

      Enkä käy.

      • Mona Lisa

        Kävin viime talvena Pattayalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1685
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1240
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      927
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      875
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      50
      858
    8. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      230
      830
    9. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      22
      780
    10. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    Aihe