eli missä paloautot tankkaavat? Varmaa tietoa kiitos!
(Omalla asemalla vai julkisella)
Missä paloautot tankkaavat
12
628
Vastaukset
Ihan kuten poliisitkin, tai bussit jos tulee tarve tankata tien päällä, niin Nesteen asemalla. Autoa palauttaessa tms. tilanteissa aseman pihalla
- ottoautomaatti
TAAS jauhamassa paskaa. mene pois "pankkiautomaatti"
ottoautomaatti kirjoitti:
TAAS jauhamassa paskaa. mene pois "pankkiautomaatti"
Sovitaan että käske sä mua lähtemää sitten kun oot itse kans kirjottanut rekattuna 1000 viestiä, jos uskallat
- ottoautomaatt
pankkiautomaatti kirjoitti:
Sovitaan että käske sä mua lähtemää sitten kun oot itse kans kirjottanut rekattuna 1000 viestiä, jos uskallat
Ketään ei kiinnosta sinun Aivopierut. mene pois
ottoautomaatt kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta sinun Aivopierut. mene pois
- ottoautomaatti
Ei sovita!
ottoautomaatti kirjoitti:
Ei sovita!
Säälittävä tapaus, arvostelee anonyymina henkilöä joka on kirjoittanut yli 1000 viestiä rekattuna
- Purjehdus on in
Säälittävä tapaus, arvostelee anonyymina henkilöä joka on kirjoittanut yli 1000 viestiä rekattuna
tarkoitat varmaan Rankattuna, ei rekattuna. ihan huvitti kun joka viestissä on sama virhe. aika noloo :)
Miten olet kirjaittanut 1000 juttua sivuttain purjehduksesta vai oletko kirjoitanut sivuttain ajahtimalla 1000 juttua?
- tiedännämäjutut
Paloautot tankkaa joko omalla asemalla (jos on säiliöt) tai sitten jossain kaupungin varikolla tai mikäli palokunta on tehnyt sopimuksen jonkin huoltoasemaktjun kanssa niin sitten siellä, esim. nesteen truck-automaateilla
- c e o
Omankylän SEO
- onko kompa?
Polttoöljysäiliöltä?
- fgfdgfghgfdhdjhnydsg
Paloautot tankkaa vesitornilla vesitankin täyteen. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit422770Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116