Uusi ulottuvuus

uskontieteeseen

Olen miettinyt pienestä asti kuolemaa.

Olen 72 vuotias, mutta koska minulla todettiin syöpä puolivuotta sitten päätin kertoa teoriani kuolemasta, jos vaikka joku muukin olisi näin ajatellut.
Kun täytin 21 vuotta, elämäni oli kamalaa. Luulin näkeväni "näkyjä" mutta en koskaan kertonut kenellekkään, sillä pelkäsin että minua pidettäisiin hulluna. Tätä kesti kymmeniä vuosia, kunnes en enään kestänyt ja aloin kirjoittamaan "näkyjäni" ylös. Ensin kirjoja tippuili hyllyiltä ilman mitään selitystä, kaikki kelloni alkoivat pyöriä taaksepäin... Myöhemmin jutut pahentui, mutta ne ovat niin henkilökohtaisia joten en voi kertoa niitä. Kun olin laskenut satoja eri laskuja ja teoriota tajusin, entä jos onkin joku ulottuvuus josta emme vielä tiedä. Uskotaan että kun kuolemme, nousemme eloon uutena ihmisenä tai eläimenä, lepäämme rauhassa haudassa tai pääsemme taivaaseen. Entä jos pääsemmekin uuteen ulottuvuuteen jota emme olisi koskaan uskoneet edes olevan. Laskekaa vaikka itse, tieteellisesti se olisi mahdollista, mutta voiko kukaan sitä todistaa? Minulla on vielä pari kuukautta elin aikaa, mutta toivoisin ihmisten oikeasti miettivän tätä asiaa.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotainperää

      Hieman hölynpölyltä kuulostaa tämä tarina, mutta ehkä tässä voikin olla ideaa.
      Jos tämä koko juttu kuitenkin oli totta niin otan osaa jo ystäviesi ja sukulaistesi puolesta. :(

      • hjoli

        Jos ei ole edes yhtä ainutta videoa näistä kirjantippumisesta ja kellojen pyörimisestä taaksepäin, niin kyseessä on taitaa olla niin sanottu psykologinen havainto.

        Eli oman pään sisällä tapahtuva kuvittelu.

        Jutut ovat liian henkilökohtaisia kerrottavaksi? Kyllä niistä voi nimettömänä kertoa, kun muuttelee paikan ja henkilöiden nimiä. Eli kaikki teksti vai nettiin, niin tutkitaan yhdessä.


    • otan vakavasti

      Otan sinut vakavasti ja et ole höperö. Sain kokea lapsena että henkimaailma on totta. Minulla on kaipaus Taivaan Isän puoleen koko ajan, vaikka en sitä silloin ymmärtänyt. Minäkin sain jotain aistihavaintoja pimeästä henkimaailmasta ja sitten nuorena pelasin spiritismiä ym. Luin sitten myös kirjoja, Riku Rinteen kirjoittamia saatanan palvonnasta. Luin myös kirjan Olin noita, Irwin Doreen.
      Kiitos Jumalalle että sain tulla nuorena uskoon ja kaikki selveni. Kaikki pelottava ja paha väistyi. Väistyi myös kuoleman pelko.
      Totuus kyllä on että on olemassa kaksi todellisuutta: Jumalan hallitsema Taivaan valtakunta ja langenneen enkelin, Luciferin isännöimä pimeyden maailma demoneineen.
      Hyvä ystävä, kun sinulla on aikaa enää noin vähän ajassa, niin on aika saada asiat kuntoon iankaikkisuutta varten. Varmaan Pyhä Henki vaikuttaa sinussa, että olet alkanut kysymään näistä asioista.
      Ainut tie Jumalan valtakuntaa löytyy Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen kautta. Voit kääntyä omin sanoin vapaasti rukoilemalla Jeesuksen puoleen ja rukoilla, että hän antaisi kaikki pahat asiat, synnit anteeksi ja ottaisi sinut taivaan kotiin kun lähtöhetkesi koittaa.
      Saat tietoa UskoTV, NettiTV, Nettmissioin kautta. Lue Jumalan sanaa Raamattua Uuden testamentin puolelta.

      • p9l

        Minä taas tajusin jo pienenä, että henkimaailma ei ole totta.


      • se kummittelu
        p9l kirjoitti:

        Minä taas tajusin jo pienenä, että henkimaailma ei ole totta.

        Minä tajusin jo pienenä että henkimaailman on oltava totta koska kuulin kummittelusta.


    • Me Again

      "Laskekaa vaikka itse, tieteellisesti se olisi mahdollista, mutta voiko kukaan sitä todistaa?"

      Teoreettisen fysiikan alalla on yritetty selvittää ylimääräisten tilaulottuvuuksien olemassaoloa jo vuosikymmenien ajan, mutta tähän asti työ on käytännössä rajoittunut hienostuneisiin matemaattisiin malleihin. Toisten ulottuvuuksien saavuttaminen fysikaalisesti, mikäli niitä on olemassa, vaatisi todella äärimmäistä tekniikkaa ja lienee ihmisen ulottumattomissa ainakin nyt.

      Uskonkysymyksestä väiteltäessä kaikki mielipiteet ovat tietenkin samalla tasolla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      67
      2904
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      411
      2798
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      99
      2237
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      87
      1984
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1904
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1830
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      9
      1821
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      151
      1775
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1592
    Aihe