ihmisen risteytys" , oli edesmennyt Martti Innanen luonnehtinut. Kyllä tuo jotenkin naurattaa osuvuudessaan,,,,,,,kuinka kukin tulkitsee.......:P
http://yle.fi/uutiset/muusikko-taidemaalari_martti_huuhaa_innanen_on_kuollut/7668878
"Suomalainen on ryssän ja
18
373
Vastaukset
- Palkki
Rauha Martin muistolle....
Perässä tullaan...kukin vuorollaan.- Anonyymi
Veriryhmä N tulee siperiasta ja 60% kantaa sitä verta!!!!
- Anonyymi
Mun veri tulee ( I ) tulee Babyloniasta ja euroopan ja ruotsin kauttta suomeen!!!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Veriryhmä N tulee siperiasta ja 60% kantaa sitä verta!!!!
Ei Martti geeneistä puhunna.
- Anonyymi
Onkohan myös Putinia risteymässä??
Ja Juice sanoi, ettei elämästä selviä hengissä.
Mutta mitä sitten?- Anonyymi
Ei toistaiseksi mitään
- Anonyymi
;)
Sitä sitten, et aripuheloinen ylipäälliköks HETI ja teistä mm-alafoorumin vakkareista PMöön MM-AF-joukko-osasto -niminen neuvoa-antava-lössi ja EDES tämä yks erittäin, erittäin vaatimattoman kokoinen kansakuntamme Elävään Kristinuskoon. Niin voijaanpi alkaa eres uneksia Suomen voittamisesta.
;D
Leskinen oli muuten aito ässä.
Vaan Nykänen oli tuota - kuten stupido sen tokaisisi - potensiin kolme.
Minä olin ikirakastunut Nykäseen. Hän epäonnistui enemmän kuin kaikki muuta Suomes yrittivät, yhteensä. Ja silti - kaikesta äärikatastrofaalisimmast - pysyi elossa sit kuitenkin, jotenkin.
En voisi enempää kunnioittaa syvämasentuneen Nykäsen elämänhalua.
11/10 soturi. Ehkä jopa 12/10 keissi :)
- Anonyymi
Kukaan ei ole täydellinen.
Mutta voimme lohduttautua sillä että olemme vain puoliksi paskaa :P - Anonyymi
Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku. Ei Suomi ole länsimaa. EI Suomi ole AAA-maa. Ei Suomen kuuluisi olla Natossa. Ei, ei, ei, ...
- Anonyymi
Jos Suomi tuntisi itsensä.
Suomea ei pompottaisi KUKAAN.
Ei. YKSI. Vitun. Taho. KOKO. Maailmassa.
Vaan kun ei tunne, eikä tuntenut - eikä tahdo.. tuntea.
Huokauksii..
- Anonyymi
Soini tuli vessasta ja kertoi, että "Nyt tuli Jytky".
Duunikaveri tuli vessasta ja kertoi, että "Kävin erottamassa kaksi paskaa toisistaan".
Mitäpä sitä totuuksia salaamaan. - Anonyymi
Olen aina miettinyt, että olisiko sitten niin, että n...ri on ihmisen ja apina risteytys. Eli evoluutiotarina olisikin oikeasti satua ja ihminen olisikin luotu heti ihmiseksi.
- Anonyymi
Kiehtovaa.
Pls, feel free to elaborate. - Anonyymi
Noin voi vain täysin tietämätön ja ymmärtämätön ihminen pohtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin voi vain täysin tietämätön ja ymmärtämätön ihminen pohtia.
Voitko tarkentaa?
- Anonyymi00016UUSI
Valitettavasti se on näin. Itämeren länsipuolella on Eurooppa, taloudellinen menestys ja tulevaisuus. Itämeren itäpuolella on Aasia, kateus ja kelvottomuus. Vielä ehtii muuttamaan maasta pois. Vuonna 2027 tulee sosialismi ja vauhti alamäessä kiihtyy.
- Anonyymi00017UUSI
Onko vaalitulos jo varma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723382Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211863Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281527- 841411
- 1371058
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.65894Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86786Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51686