Jos nainen ei anna ekoilla treffeillä

Tasokas mies

hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Ei jatkoon.

54

457

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • About näin se

      menee kyllä. Jos ei oel kiinnostusta niin sitä ei sitten vaan ole.

    • Ekoilla tapaamisilla annetaan pelkästään laivoissa, ei välttämättä baarista ekalla tapaamisella heruis.
      Laivoissa ihan eri juttu.

      • XXY

        Ihan sama ollaanko maalla, merellä vai ilmassa, seksi ei kuulu ensimmäisille treffeille (eikä toisille, eikä kolmansille). En tapailisi miestä, joka kuvittelee, että seksi kuuluisi kuvioon niin pian.


      • jääkaapin on syytä
        XXY kirjoitti:

        Ihan sama ollaanko maalla, merellä vai ilmassa, seksi ei kuulu ensimmäisille treffeille (eikä toisille, eikä kolmansille). En tapailisi miestä, joka kuvittelee, että seksi kuuluisi kuvioon niin pian.

        seurustella toisen jääkaapin kanssa.


      • Lemmenlaiva
        XXY kirjoitti:

        Ihan sama ollaanko maalla, merellä vai ilmassa, seksi ei kuulu ensimmäisille treffeille (eikä toisille, eikä kolmansille). En tapailisi miestä, joka kuvittelee, että seksi kuuluisi kuvioon niin pian.

        Huomaa että myös DarkFear antoi laivalla, mutta ei mene baariin.


    • ihanaaaa_

      Hyvä niin, ääliöt automaattisesti karsiutuvat pois.

      • Caramela

        Jätkät on kuin kakarat karkkikaupassa. Mitään ei jaksettaisi odottaa, eikä osata vietellä naista. Pelkkää mulle kaikki heti meininkiä. Tuollainen hätäily ei varsianisesti herätä suuria odotuksia ja toiveita tulevan suorituksen suhteen.


      • kannattaako todella
        Caramela kirjoitti:

        Jätkät on kuin kakarat karkkikaupassa. Mitään ei jaksettaisi odottaa, eikä osata vietellä naista. Pelkkää mulle kaikki heti meininkiä. Tuollainen hätäily ei varsianisesti herätä suuria odotuksia ja toiveita tulevan suorituksen suhteen.

        hellan odotella jääkaapin oven avautumista?


      • ihanaaa_
        Caramela kirjoitti:

        Jätkät on kuin kakarat karkkikaupassa. Mitään ei jaksettaisi odottaa, eikä osata vietellä naista. Pelkkää mulle kaikki heti meininkiä. Tuollainen hätäily ei varsianisesti herätä suuria odotuksia ja toiveita tulevan suorituksen suhteen.

        Samoilla linjoilla. Menet treffeille ja alkaa se vihjailu että miten olis tulla kahveil minun luo. Täys turn-off minun kohdalla, vaikka miten ihana äijä olisi ja vaikka kemiaa ja kipinöitä mutta tuo ekoilla treffeillä seksin perään jahkaileminen tekee miehestä täyden nollan, eikä kiinnosta sen jälkeen koko tyyppi. Periaatteessa tekee sen verran palveluksen ettei tarvi niitä ekoja treffejä enempää aikaa tuhlata.


      • homma toimii
        ihanaaa_ kirjoitti:

        Samoilla linjoilla. Menet treffeille ja alkaa se vihjailu että miten olis tulla kahveil minun luo. Täys turn-off minun kohdalla, vaikka miten ihana äijä olisi ja vaikka kemiaa ja kipinöitä mutta tuo ekoilla treffeillä seksin perään jahkaileminen tekee miehestä täyden nollan, eikä kiinnosta sen jälkeen koko tyyppi. Periaatteessa tekee sen verran palveluksen ettei tarvi niitä ekoja treffejä enempää aikaa tuhlata.

        jännämies saa naiselta heti panon. Mutta mahdollinen poikaystäväehdokas saa odotella kiltisti vuoroaan samalla kun nainen panettaa itseään jännämiehillä. Poikaystävämieskandidaatin on osoitetta valtavaa seksuuaalista pidättäytymistä;)


      • ihanaaa_
        homma toimii kirjoitti:

        jännämies saa naiselta heti panon. Mutta mahdollinen poikaystäväehdokas saa odotella kiltisti vuoroaan samalla kun nainen panettaa itseään jännämiehillä. Poikaystävämieskandidaatin on osoitetta valtavaa seksuuaalista pidättäytymistä;)

        Minulta ei saa kukaan ekalla kerralla panon. Avomieheni sai tokalla kerralla :) Ekojen treffien jälkeen pitkään pähkäilen haluanko tavata toiste, koska en etsi irtosuhteita, yhden illan/kerran/viikon -juttuja. Miehet joista olin kiinnostunut seksuaalisesti, jotka toivat sitä kemiaa ja kipinöitä eivät silti päässeet ekoja treffejä pidemmälle jos epäilin ettei hommasta tulisi pikasuhdetta pidempää. Joten ei kannata kaikki naisia ajatella samanlaisiksi, voi se oma unelmanainen livahtaa ohi kun oletat liian paljon kaikenlaista ennakkoluulolla.


      • jääkaapin kaveri
        ihanaaa_ kirjoitti:

        Minulta ei saa kukaan ekalla kerralla panon. Avomieheni sai tokalla kerralla :) Ekojen treffien jälkeen pitkään pähkäilen haluanko tavata toiste, koska en etsi irtosuhteita, yhden illan/kerran/viikon -juttuja. Miehet joista olin kiinnostunut seksuaalisesti, jotka toivat sitä kemiaa ja kipinöitä eivät silti päässeet ekoja treffejä pidemmälle jos epäilin ettei hommasta tulisi pikasuhdetta pidempää. Joten ei kannata kaikki naisia ajatella samanlaisiksi, voi se oma unelmanainen livahtaa ohi kun oletat liian paljon kaikenlaista ennakkoluulolla.

        olkoon pakastin.


    • nainen----'-

      Jotain mielihyvää miehen täytyy kyl treffeil järkätä. Yks mies halas mua niin että silitteli alaselästä ja sain siitä alaselän hivelystä orgasmin (en tietenkään kertonut). Mutta sillon oli molemmilla vaatteet päällä ja olisin silti halunnut tavata toiste. Harmi vaan hän asui 300km päässä eikä toisia treffejä ikinä tullut.

    • ryppis

      Jos nainen haluaa heti sänkyyn, on mies selkeästi hänelle liian tasokas. Jos pari on suunnilleen samaa tasoa, niin pitäähän siinä nyt vähän aikaa selvittää asiaa ennen toimiin ryhtymistä.

      • Caramela

        Meneekö naiset ihan oikeasti tohon "ai sä oot frigidi" halpaan ja rupeavat todistelemaan jollekin jannulle, että kyllä heillä haluja on? Vajakkien touhua.


      • faktahan on
        Caramela kirjoitti:

        Meneekö naiset ihan oikeasti tohon "ai sä oot frigidi" halpaan ja rupeavat todistelemaan jollekin jannulle, että kyllä heillä haluja on? Vajakkien touhua.

        Kokemuksesta voin kertoa, että jos naisen kanssa on kemiaa, ollaan samantien sängyssä. Niinhän se on mennyt aikoinaan luonnossakin, jos on sopiva parittelukumppani sitten paritellaan. Ei siinä ole jääty leikkimään mitään leikkejä.


      • jääkappi on
        Caramela kirjoitti:

        Meneekö naiset ihan oikeasti tohon "ai sä oot frigidi" halpaan ja rupeavat todistelemaan jollekin jannulle, että kyllä heillä haluja on? Vajakkien touhua.

        jääkaappi, ei siitä tarvitse erikseen mainita jääkaapille.


      • Tasokas mies
        faktahan on kirjoitti:

        Kokemuksesta voin kertoa, että jos naisen kanssa on kemiaa, ollaan samantien sängyssä. Niinhän se on mennyt aikoinaan luonnossakin, jos on sopiva parittelukumppani sitten paritellaan. Ei siinä ole jääty leikkimään mitään leikkejä.

        Juuri näin. Jos nainen alkaa pihtailemaan ja testailemaan, niin ei ole tarpeeksi kemiaa.


    • faktahan on

      että ekoilla trefeillä pannaan 25% tapauksista ja kolmansilla on lähes pakko olla viimeistään panemista. Muuten homma kuivuu kasaan.

      • Caramela

        Hyi helvetti millaisia mieslutkia. En huolisi.


      • faktahan on
        Caramela kirjoitti:

        Hyi helvetti millaisia mieslutkia. En huolisi.

        Nainen antaa, mies saa;)


      • neitsyt sedät hiljaa
        faktahan on kirjoitti:

        Nainen antaa, mies saa;)

        Saa-antaa, täysin yhden tekevä sivuhuomio... ei vaikuta mitään, jos edes niin on..


    • 5+2

      Treffisivujen kautta on päässy kymmenille treffeille tämän syksyn aikana . Ja 8 kertaa olen ekoilla treffeillä saanut ja ne ei ole johtaneet mihinkään vakavaan. Muutama antaa ihan säännöllisesti jatkossakin:)
      Muut treffit on johtaneet uusiin treffeihin ja niin edelleen , yleensä ilmennyt naisesta joitain aika outojakin piirteitä niin minä ole luovuttanut.
      Mutta yhden naisen kanssa olen kohta käynyt n 10 kertaa treffeillä ja viimesillä treffeillä ollaan vasta varovasti suudeltu. Ja minä luule että hänen kanssaan saattaa pitkä suhde syntyäkkin. Koska hänessä ihmisenä on niin paljon muutakin kiinostavaa kuin pillu ja ulkonäkö.

      • Tuo tarina kuulostaa niin "uskottavalta" et tippa tulee silmään ;)


      • 2+18
        jussixvaan kirjoitti:

        Tuo tarina kuulostaa niin "uskottavalta" et tippa tulee silmään ;)

        Miksei se vois olla uskottava?
        Se on vaan valitettavan totta että treffisivuilta ei löydy muutakun panoseuraa. Minä en ole vielä tähän ikään mennessä saanut toisia treffejä jos ekalla on jo lohjennut. Voihan se olla taidoistakin kiinni.
        Mutta mulla on semmonen tilanne että olen treffeillä joutunut käymään aika etäälläkin. Et naiset on varmaan korvanneet näkemäni vaivan omalla tavallaan.


    • Kyllä mä tähän aloittajan väittämään nyt sanoisin, että ei nyt pidä paikkaansa tuo. On niitä tietty hyvinkin päällekäyviä naisia omallekin kohdalle sattunut jotta ei mitenkään mahdotonta tollainen tilanne heti ensi treffeillä tietystikään..

      Mun vaatimattoman naiskokemuksen mukaan naiset haluaa aina ensin hieman tuttustua siihen kemiapuoleen noin henkisellä tasolla ensin ja kyllä itsekin tuolla linjalla olen. Tietty jos vaatimukset/tarpeet on vain fyysisiä noin molemmin puolin niin mikä ettei. Mä ainakin olen sen verta erotiikan nälkänen et pieni kiusottelu on aina paikallaan vaikka ihan useampanakin kertana :)

    • rasittava normi

      Toi on yleinen sosiaalinen normi Suomessa, heti baaritapaamisen tai ekojen treffien jälkeen sänkyyn, toisaalta lähes kaikki pillunperässäjuoksijat käyttää tuota hyväkseen ja vihjailee tapaamisten jatkumisesta illan aikana päästäkseen sänkyyn. Mistä sitten tunnistaa jos on muustakin kiinnostunut, jos heti sänkyyn menee. Yleensä 'treffin' jälkeen, kysytään numero ja kukaan ei soita ja jos sattumalta tavataan, niin yleensähän se selittäminen menee jotenkin näin: 'ei vika oo sussa ollekaan, vika on mussa, kun mä en vaan tiedä mitä mä haluun'(lue: halusin vain pillua.).

      • pillunvonkaajien

        taktiikka toimii, herasmiesätmien ei.


      • eihän naiset
        pillunvonkaajien kirjoitti:

        taktiikka toimii, herasmiesätmien ei.

        nykyään baareissa kerro edes nimiään, peläten jotain, mutta saattavat silti hyvinkin antaa pillua ja paljaalla pannaan, nimettöminä. On sekin aika ihmeellistä, mutta se otetaan mikä saadaan.


    • -M-

      Joskus sitä kieltämättä ajattelee että noin se pitäisi hoitaa. Ei minulla olisi asian suhteen mitään erityistä kiirettä, mutta jotenkin se olisi hyvä varmistaa että asiat lähtisivät etenemään edes "normaalilla" aikataulla. Jos homma on nihkeää, niin sitten se saattaa olla nihkeää aina. Nytkin olen käyttänyt jo melkoisesti aikaa ja energiaa erääseen naiseen ja sama arkailu jatkuu edelleen. Hieman tuntuu jo epäreilulta.

      • pillunvonkaajien

        lopeta toi testattavaan olo ja unohda nainen. Mikään ei ole niin turhaa, kuin jäädä roikkumaan jonkun testailijanaisen ulkokehälle. Ja samalla mimmi panettaa itseään jossain ringissä. Näitä kaltaisiasi tapauksia on nähty, ja tarinoita kuultu aivan liikaa.

        kylmä=kylmä
        kuuma=kuuma

        Lopeta nyt hyvämies itsesi nöyryyttäminen.


      • XXY

        Ei ole olemassa mitään oikeaa aikataulua, jonka jälkeen seksi kuuluu asiaan. Riippuu ihmisten välisestä suhteesta miten tilanne kehittyy. Ehtiihän sitä puuhailla kuin puput vaikka joka päivä sitten kun oikeasti ollaan pari.


      • -M-
        XXY kirjoitti:

        Ei ole olemassa mitään oikeaa aikataulua, jonka jälkeen seksi kuuluu asiaan. Riippuu ihmisten välisestä suhteesta miten tilanne kehittyy. Ehtiihän sitä puuhailla kuin puput vaikka joka päivä sitten kun oikeasti ollaan pari.

        Haluaisin nähdä naisen joka olisi yhtä kärsivällinen niiden asioiden suhteen joita itse kaipaa. Vai sovitaanko että tunteista puhumiset, sitoutumiset yms. ovat myös niitä asioita jotka ehtii hoitaa sitten joskus myöhemmin?

        Eiköhän tässä ole kyse siitä että naisella on valta määritellä asiat mieleisikseen. Mies on yleensä se joka joustaa - toinen vaihtoehto on tietysti paluu entiseen yksinäisyyteen.


      • XXY
        -M- kirjoitti:

        Haluaisin nähdä naisen joka olisi yhtä kärsivällinen niiden asioiden suhteen joita itse kaipaa. Vai sovitaanko että tunteista puhumiset, sitoutumiset yms. ovat myös niitä asioita jotka ehtii hoitaa sitten joskus myöhemmin?

        Eiköhän tässä ole kyse siitä että naisella on valta määritellä asiat mieleisikseen. Mies on yleensä se joka joustaa - toinen vaihtoehto on tietysti paluu entiseen yksinäisyyteen.

        Jos toinen vain joustaa, ei suhteessa ole tasa-arvoa, eikä se toimi. Miksi naisella olisi jotenkin erityisesti valtaa suhteessa? Yhtä lailla sitä on nainenkin haavoittuvainen luottaessaan ja rakastaessaan toista. Tunteista ja muista tärkeistä asioista pitäisi mielestäni puhua ennen sitä vällyjen heiluttelua.


      • pillunvonkaajien
        -M- kirjoitti:

        Haluaisin nähdä naisen joka olisi yhtä kärsivällinen niiden asioiden suhteen joita itse kaipaa. Vai sovitaanko että tunteista puhumiset, sitoutumiset yms. ovat myös niitä asioita jotka ehtii hoitaa sitten joskus myöhemmin?

        Eiköhän tässä ole kyse siitä että naisella on valta määritellä asiat mieleisikseen. Mies on yleensä se joka joustaa - toinen vaihtoehto on tietysti paluu entiseen yksinäisyyteen.

        Kemia, kipinä, kiima ne tulee ensin. Sitten pannaan ja pannaan. Sen jälkeen voidaan puhua tunteista kun paneminen ei ole enää pääjuttu.


      • XXY
        pillunvonkaajien kirjoitti:

        Kemia, kipinä, kiima ne tulee ensin. Sitten pannaan ja pannaan. Sen jälkeen voidaan puhua tunteista kun paneminen ei ole enää pääjuttu.

        Wt huoripukkien ja heidän lumppujensa puuhaa. Sen verran pitää kunnioittaa itseään, että pidättäytyy siihen asti, että voi edes puhua jostain suhteesta.


      • pillunvonkaajien
        XXY kirjoitti:

        Wt huoripukkien ja heidän lumppujensa puuhaa. Sen verran pitää kunnioittaa itseään, että pidättäytyy siihen asti, että voi edes puhua jostain suhteesta.

        Sinulla on vääristynyt käsitys ihmisten pariutumisesta. Oletko sinkku?


      • -M- kirjoitti:

        Haluaisin nähdä naisen joka olisi yhtä kärsivällinen niiden asioiden suhteen joita itse kaipaa. Vai sovitaanko että tunteista puhumiset, sitoutumiset yms. ovat myös niitä asioita jotka ehtii hoitaa sitten joskus myöhemmin?

        Eiköhän tässä ole kyse siitä että naisella on valta määritellä asiat mieleisikseen. Mies on yleensä se joka joustaa - toinen vaihtoehto on tietysti paluu entiseen yksinäisyyteen.

        Kyse onkin varmaan siitä ettei nainen ole sinusta oikein varma jos ne signaalit sullepäin on hyvin varovaisia. Tästähän tässä kyse ja sun pitää vaan tehdä päätös jäädä tai lähteä läiskimään niinsanotusti. Tietty voit jotakin sanoa mut mitä tuossa nyt sanois sitte, "annatko vai et?" ei kuulosta kovin toimivalta :)


      • -M-
        XXY kirjoitti:

        Jos toinen vain joustaa, ei suhteessa ole tasa-arvoa, eikä se toimi. Miksi naisella olisi jotenkin erityisesti valtaa suhteessa? Yhtä lailla sitä on nainenkin haavoittuvainen luottaessaan ja rakastaessaan toista. Tunteista ja muista tärkeistä asioista pitäisi mielestäni puhua ennen sitä vällyjen heiluttelua.

        Jostain sitä valtaa tuntuu naisille tulevan koska he voivat tehdä juuri kuten itse haluavat. Jos minä pitkittäisin jotain naiselle tärkeää asiaa kuukausitolkulla, niin mikähän olisi lopputulos? Minulle tärkeää asiaa saa kyllä pitkittää. Totta, tasa-arvoa pitäisi olla mutta vaikea sitä on vaatia kun on pitkään ollut yksinäinen ja tulisi luultavasti olemaan sitä myös eron jälkeen. Siitä kai se naisten valta tulee - miehiä olisi tarjolla vaikka kuinka.


      • pillunvonkaajien
        jussixvaan kirjoitti:

        Kyse onkin varmaan siitä ettei nainen ole sinusta oikein varma jos ne signaalit sullepäin on hyvin varovaisia. Tästähän tässä kyse ja sun pitää vaan tehdä päätös jäädä tai lähteä läiskimään niinsanotusti. Tietty voit jotakin sanoa mut mitä tuossa nyt sanois sitte, "annatko vai et?" ei kuulosta kovin toimivalta :)

        Ihan selvä homma. Nainen ei vaan raaski antaa pakkeja ja siksi tilanne pitkittyy.


      • pillunvonkaajien
        -M- kirjoitti:

        Jostain sitä valtaa tuntuu naisille tulevan koska he voivat tehdä juuri kuten itse haluavat. Jos minä pitkittäisin jotain naiselle tärkeää asiaa kuukausitolkulla, niin mikähän olisi lopputulos? Minulle tärkeää asiaa saa kyllä pitkittää. Totta, tasa-arvoa pitäisi olla mutta vaikea sitä on vaatia kun on pitkään ollut yksinäinen ja tulisi luultavasti olemaan sitä myös eron jälkeen. Siitä kai se naisten valta tulee - miehiä olisi tarjolla vaikka kuinka.

        Kauanko olet ollut löysässä hirressä? 3kk?


      • pillunvonkaajien kirjoitti:

        Ihan selvä homma. Nainen ei vaan raaski antaa pakkeja ja siksi tilanne pitkittyy.

        ..tai lähinnä roikotetaan jotakin siinä varalla mut silloinkin kaverissa on jotakin miksi yleensäkin kuvioo pidetään yllä (naiset ei säälistä tee mitään).


      • pillunvonkaajien
        jussixvaan kirjoitti:

        ..tai lähinnä roikotetaan jotakin siinä varalla mut silloinkin kaverissa on jotakin miksi yleensäkin kuvioo pidetään yllä (naiset ei säälistä tee mitään).

        Helposti voisi kuvitella, että -M- tekee neidille hyödyllisiä palveluita odotaessaan neidin tuomiota. Vaihtaa neidin auton renkaat ja polttimot myös kämpästä ja luo lumet neidin pihalta. Neidin sängyssä saattaa kuiten seikkailla joku muu kuin -M- ..


      • pillunvonkaajien kirjoitti:

        Helposti voisi kuvitella, että -M- tekee neidille hyödyllisiä palveluita odotaessaan neidin tuomiota. Vaihtaa neidin auton renkaat ja polttimot myös kämpästä ja luo lumet neidin pihalta. Neidin sängyssä saattaa kuiten seikkailla joku muu kuin -M- ..

        Mahdollista, näitäkin on nähty ihan käytännössä. Voin vaan kuvitella sitä vitutuksen määrää, kun huomaa tulleensa vedätetyksi.


      • -M- kirjoitti:

        Jostain sitä valtaa tuntuu naisille tulevan koska he voivat tehdä juuri kuten itse haluavat. Jos minä pitkittäisin jotain naiselle tärkeää asiaa kuukausitolkulla, niin mikähän olisi lopputulos? Minulle tärkeää asiaa saa kyllä pitkittää. Totta, tasa-arvoa pitäisi olla mutta vaikea sitä on vaatia kun on pitkään ollut yksinäinen ja tulisi luultavasti olemaan sitä myös eron jälkeen. Siitä kai se naisten valta tulee - miehiä olisi tarjolla vaikka kuinka.

        Sinä itse päätät, miten annat itseäsi kohdella. Naisesi voi saada "valtaa" vain ja ainoastaan sillä tavalla, että sinä annat hänelle sitä. Jos hänelle on ihan sama, onko hän sinun vai jonkun muun miehen kanssa, niin eihän hän silloin ole sinuun ihastunut, rakastumisesta puhumattakaan!


      • voi voi voi
        jussixvaan kirjoitti:

        Mahdollista, näitäkin on nähty ihan käytännössä. Voin vaan kuvitella sitä vitutuksen määrää, kun huomaa tulleensa vedätetyksi.

        Toivottavasti -M- avaa vähän kuviotaan.


      • voi voi voi
        helka kirjoitti:

        Sinä itse päätät, miten annat itseäsi kohdella. Naisesi voi saada "valtaa" vain ja ainoastaan sillä tavalla, että sinä annat hänelle sitä. Jos hänelle on ihan sama, onko hän sinun vai jonkun muun miehen kanssa, niin eihän hän silloin ole sinuun ihastunut, rakastumisesta puhumattakaan!

        -M- on naisen seksuaalisen vallan alistama.


      • näin se menee
        helka kirjoitti:

        Sinä itse päätät, miten annat itseäsi kohdella. Naisesi voi saada "valtaa" vain ja ainoastaan sillä tavalla, että sinä annat hänelle sitä. Jos hänelle on ihan sama, onko hän sinun vai jonkun muun miehen kanssa, niin eihän hän silloin ole sinuun ihastunut, rakastumisesta puhumattakaan!

        Naiset on vähän kuin pikkulapset. Mitä enemmän valtaa niille annat, sitä enemmän ne sitä ottaa ja haluaa ja sitä tyrannimaisempia niistä tulee. Miehen kuuluu asettaa naiselle rajat. Mies joka myötäilee kaikessa päätyy vain kamusektorille tai häntä muuten pidetään löysässä hirressä kun nainen ei ole muka valmis. Sitten kun tulee vastaan se mies, joka laittaa naiselle määrätietoisesti rajat, niin tämä sama nainen joka ei hetki sitten ollut vielä valmis uuteen suhteeseen/seksiin onkin valmis sillä samalla sekunnilla.


    • Nainen ei antaa pakkeja, minä miehenä olen antanut enemmän pakkeja, mitä olen saanu naiselta itse pakkia.
      Harvemmmin minä edes yritäisi naiseen jolta varmudella saisi pakkia.

    • neitsyt_34vee

      ehkä hän ei ole sheivannut vielä ja omaa kauhean pusikon. Tai hän on neitsyt.

      • Pusiko naista sä et enää näkis, jos meinaisit hakea baarista naista.


      • älä-pahastu-mutta
        ruusy kirjoitti:

        Pusiko naista sä et enää näkis, jos meinaisit hakea baarista naista.

        Sun kannattaa kirjoittaa pidempiä lauseita, kun et vielä hallitse noita taivutusmuotoja ihan täysin. Tulee vähän sellaista "osta pimeä leipä", kun pitäs sanoa "ostan tumman leivän" tekstiä ja tuossakin esimerkissä menee sinä ja minä muoto sekaisin ihan "n" kirjaimen puuttumisen takia.


      • ÄTMIT ja KURPAT

        Tässä faktat
        "IS:n verkkokyselyn mukaan 62 prosenttia vastaajista on hypännyt petiin jo ensimmäisenä iltana."

        Ätmit, jos nainen ei anna vika on teidän lerppuvissa vehkeissä!!!
        Kurpat, tehän annatte kaikille, joilla vehket toimii, eli ei ätmeille;)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2013
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1712
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1650
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1608
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1448
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1403
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1207
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1203
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      43
      1123
    Aihe