Genyal EI PYSY!

karvas kokemus

Laitoin reilut kolme viikkoa sitten Lääkäriklinikka Esteticillä Genyal-nimistä täyteainetta, jonka luvattiin olevan pitkäkestoinen , vaan eipä ollut! Vaikutus kesti viikon. Aivan kamalaa huijausta. Kaikki ei ole kultaa,mikä kiiltää.

82

3270

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sara k

      Mikä aine toi on?

    • Kristiina85

      Miksi ihmeessä ota yhteyttä klinikalle ? Asiaton haukkuminen keskustelupalstoilla on lapsellista. Genyalissa on on toki sen verran eroa, että Genyal volume kaikista kestävin . Oliko varmasti kyseisessä Genyal Volume? Kävin3 kk sitten I Love My messuilla ottamassa Genyal volumea 1 ml huuliin ja huippu on kyllä. Poskipäät oli nostettu myös. Muuten Sofia on aina varovainen ja toki jos pistäjänä ollut Sofi itse , kyllä hän aina ottaa vastuun työstään. Itse olen ollut esteticin asiakkaana jo 4 vuotta. ihan kantis siis! Minun mielestäni ehdottomasti Suomessa asiantuntevin injektio- ja pistoshoitaja on oman kokemukseni kautta Sofia. Ja Genyal on paras! Tyytyväinen olen .

      • Sofi mainostaa

        tämä äskeinen on selvä mainos!!!


      • messut 2014

        I LOVE ME -messut olivat kyllä lokakuun puolivälissä, eli alle 2 kk sitten!


    • ryppyrita

      Samaa mieltä edellisen nimim kanssa. Mainospuhe

    • Kristiina85

      Ryppyrita ja Sofi mainostaa : Tässä ei nyt puhuta Sofiasta, vaan Genyalista.
      Olen kyllä ihan oikea asiakas, ja haluan vain puolustaa Sofiaa ja Genyalia.
      Te sen sijaan ihan selvästi olette arvatenkin kilpailioita! :)

      • Taas pienihuulinwn

        Itse asiassa, täällä myös toinen, jolla Genyal ei ole pysynyt kun 1kk ajan. Sofia on hyvä ammattilainen, huulet olivat todella kauniit muutaman viikon ajan, mutta Genyal ei ainakaan mulla pysynyt. Nyt näyttävät siltä miltä näyttivät ennen pistoksia ja olen siis seurannut kuvista, joita olen ottanut huulista. Että näin :( klinikkaan en ole ottanut yhteyttä, mutta nyt mietin et pitäisköhön ilmoittaa?


      • suu kuin p
        Taas pienihuulinwn kirjoitti:

        Itse asiassa, täällä myös toinen, jolla Genyal ei ole pysynyt kun 1kk ajan. Sofia on hyvä ammattilainen, huulet olivat todella kauniit muutaman viikon ajan, mutta Genyal ei ainakaan mulla pysynyt. Nyt näyttävät siltä miltä näyttivät ennen pistoksia ja olen siis seurannut kuvista, joita olen ottanut huulista. Että näin :( klinikkaan en ole ottanut yhteyttä, mutta nyt mietin et pitäisköhön ilmoittaa?

        Miksi pitää laitattaa sellaiset töröhuulet, ei ymmärrä. Kyllä ihmiset on hulluja!


      • Merja7
        suu kuin p kirjoitti:

        Miksi pitää laitattaa sellaiset töröhuulet, ei ymmärrä. Kyllä ihmiset on hulluja!

        Genyal 1ml laitettu huuliin ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen. Kesto on myös ollut todella hyvä, 2v sitten Tampereella ja vieläkin näkyy:)


      • Genyal pysyy
        Merja7 kirjoitti:

        Genyal 1ml laitettu huuliin ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen. Kesto on myös ollut todella hyvä, 2v sitten Tampereella ja vieläkin näkyy:)

        Olen itse kosmetologi. Ja käynyt vuosia laitamassa Restylanea Bulvardi klinikassa. Maksoin tuhansia euroja. kyllä palvelu siellä toimii mutta 800-1000 eur 1 ml on vähän liikaa. Ja tulokset kestivät 6 kk. Aina hoidon jälkeen silmien alle tulleet aikamoiset pussit. Nyt laitettu toisessa paikassa Genyalia 3 ml koko kasvojen alueelle, ja maksoin vain 650€ . Mitään pusseja ei tullut, ja muutenkin olen tosi tyytyväinen lopputulokseen.


      • hohhoiiijjaaa
        Genyal pysyy kirjoitti:

        Olen itse kosmetologi. Ja käynyt vuosia laitamassa Restylanea Bulvardi klinikassa. Maksoin tuhansia euroja. kyllä palvelu siellä toimii mutta 800-1000 eur 1 ml on vähän liikaa. Ja tulokset kestivät 6 kk. Aina hoidon jälkeen silmien alle tulleet aikamoiset pussit. Nyt laitettu toisessa paikassa Genyalia 3 ml koko kasvojen alueelle, ja maksoin vain 650€ . Mitään pusseja ei tullut, ja muutenkin olen tosi tyytyväinen lopputulokseen.

        Mainos!
        Laita ennen ja jälkeen kuvat...


      • v-enakko
        Genyal pysyy kirjoitti:

        Olen itse kosmetologi. Ja käynyt vuosia laitamassa Restylanea Bulvardi klinikassa. Maksoin tuhansia euroja. kyllä palvelu siellä toimii mutta 800-1000 eur 1 ml on vähän liikaa. Ja tulokset kestivät 6 kk. Aina hoidon jälkeen silmien alle tulleet aikamoiset pussit. Nyt laitettu toisessa paikassa Genyalia 3 ml koko kasvojen alueelle, ja maksoin vain 650€ . Mitään pusseja ei tullut, ja muutenkin olen tosi tyytyväinen lopputulokseen.

        Moi Sofia! nimimerkit "Kristiina85/Genyal pysyy" Sun kirjoitustyylin kyllä tunnistaa, oikeesti noloa kirjoitella tänne eri nimimerkeillä :D


      • Genyal pysyy
        v-enakko kirjoitti:

        Moi Sofia! nimimerkit "Kristiina85/Genyal pysyy" Sun kirjoitustyylin kyllä tunnistaa, oikeesti noloa kirjoitella tänne eri nimimerkeillä :D

        Mistäköhän tässä on nyt kysymys? Minä kävin siis Joensuussa, tarkoituksella jätän nimen mainitsematta, koska haukkuja näköjään tulee heti! Ja en ole mikään venakko, ihan suomalainen, kiitos vaan! En kyllä viitsi omia kuvia tänne laittaa.


      • v-enakko
        Genyal pysyy kirjoitti:

        Mistäköhän tässä on nyt kysymys? Minä kävin siis Joensuussa, tarkoituksella jätän nimen mainitsematta, koska haukkuja näköjään tulee heti! Ja en ole mikään venakko, ihan suomalainen, kiitos vaan! En kyllä viitsi omia kuvia tänne laittaa.

        Peukutit vielä oman postauksesikin, wau!


      • lapsellista
        Genyal pysyy kirjoitti:

        Mistäköhän tässä on nyt kysymys? Minä kävin siis Joensuussa, tarkoituksella jätän nimen mainitsematta, koska haukkuja näköjään tulee heti! Ja en ole mikään venakko, ihan suomalainen, kiitos vaan! En kyllä viitsi omia kuvia tänne laittaa.

        v-enakkolle(hohhoiiijjaaalle,sofi mainostaa-lle) -Täällähän pitäisi hyvässä hengessä kertoa omia kokemuksiaan eikä lähteä asiattomuuksiin.. ?!!Mikä tä -sofia- on? se on sinulle ihan selvästi punainen vaate?


      • suomi24/vinkki
        v-enakko kirjoitti:

        Peukutit vielä oman postauksesikin, wau!

        Nettivinkki

        suomi24 poliisi lomakkeella voit jättää poliisille ei kiireellisen tiedon Internetissä havaitsemastasi epäilyttävästä aineistosta. Poliisi tarkistaa lähetettyjä tietoja arkipäivisin virka-aikana 8 - 16.

        Tämän järjestelmän kautta ei oteta vastaan rikosilmoituksia. Käytä siinä tapauksessa sähköistä rikosilmoitusta.

        Täytä vähintään merkillä * osoitetut kentät.

        Havainto koskee*
        Huumausaineisiin liittyvät havainnot
        Petosrikoksiin liittyvät havainnot
        Rasistiset rikokset ja ihmisviha !!!!!!!
        Väkivaltaan liittyvät havainnot


    • terhi77

      Itse olen käynyt esteticillä jo pitkään ja käyttänyt erilaisia täyteaineita. Genyal on ollut musta paras tähän asti,eikä tullut turvotustakaan. :)

    • Neiti aurinko

      Varasin ajan perjantaiksi , kyllä ilmoitan ja laitan kuvia. Olen kyllä tutkinut paikat ja aineet. Olen vähän kartoitanut paikat Helsingissa, käynyt konsultatiossa, katsoin keskustelupalstat . Sofialla on kyllä vankka kokemus ja palkinto vaikutti. Se että Sofia on venakko(onko edes?) tai mikä lie on vain bonus .
      Plastic Syrgery Centerissa kävin ensin -mainostivat huulet 260 eur konsultaatiossa selvisi 420 eur, Juvedermia suosittelivät . Cityklinikasta tai Estetiasta en oiken saanut selvää miksi 2 eri yritystä samassa tilassa. No enkuitenkaan suostunut Prinsessa -aineeseen vaikka hinta oli 99 eur /1m enkä ottanut Restylanea 450 eur... Ihoacademiassa konsultaatio maksoi ja huulet tulee maksaa 400 eur. Aineena Filorga. Aavassa oli ulkomalainen lääkäri 1ml maksoi 460 eur ja alv päälle,Kalliita paikkoja en ottanut harkintaan lainkaan edes ja The lookin paikat jätin suosiolla väliin. Joten peukut mulle ,kerron ja otan kuvia. Aineena oli Genyal .

      • lempineito

        ja Sofia kommentoi


      • Lopeta jo pliiiis

        Ja Sofia taas. Etkö ymmärrä että sun hoono suomi kirjoitustyylisi paljastaa sinut. Menee kyllä maku niin tohon Clinic Esteticiin.


      • terhi77
        Lopeta jo pliiiis kirjoitti:

        Ja Sofia taas. Etkö ymmärrä että sun hoono suomi kirjoitustyylisi paljastaa sinut. Menee kyllä maku niin tohon Clinic Esteticiin.

        "Lempineidolle", "Lopeta jo pliiis", "v-enakko", "hohhoiiijjaaa" jne jne.. Eikös teillä ole muuta tekemistä kuin tarkkailla ihmisten kirjoitustyyliä, mistä te tiedät kuka kirjoittaa ja mikä on kirjoittajan kansalaisuus.... ihan sama onko venakko vai somali... onko Sofia teille jokin uhka vai kilpailija kuin noin jaksatte täällä toista mollata, säälittävä suoritus.... tulee ensimmäisenä mieleen perinteinen suomalainen kateus;) tai sitten noiden nimimerkkien takana vain sama säälittävä persoona.....ps, itse en ole hoidossa käynyt enkä tunne Sofiaa, vituttaa vain ala-arvoinen haukkuminen jonkin nimimerkin varjossa.....


      • terhi777
        terhi77 kirjoitti:

        "Lempineidolle", "Lopeta jo pliiis", "v-enakko", "hohhoiiijjaaa" jne jne.. Eikös teillä ole muuta tekemistä kuin tarkkailla ihmisten kirjoitustyyliä, mistä te tiedät kuka kirjoittaa ja mikä on kirjoittajan kansalaisuus.... ihan sama onko venakko vai somali... onko Sofia teille jokin uhka vai kilpailija kuin noin jaksatte täällä toista mollata, säälittävä suoritus.... tulee ensimmäisenä mieleen perinteinen suomalainen kateus;) tai sitten noiden nimimerkkien takana vain sama säälittävä persoona.....ps, itse en ole hoidossa käynyt enkä tunne Sofiaa, vituttaa vain ala-arvoinen haukkuminen jonkin nimimerkin varjossa.....

        Valitettavasti nykyinen palvelu ei vaadi rekisteröitymistä, jokainen kuka haluaa voi kirjoitella toisen henkilön luoman nimimerkin varjossa täällä...


      • Marikah
        Lopeta jo pliiiis kirjoitti:

        Ja Sofia taas. Etkö ymmärrä että sun hoono suomi kirjoitustyylisi paljastaa sinut. Menee kyllä maku niin tohon Clinic Esteticiin.

        aikamoista arvostelua yhtä ihmistä ja klinikkaa kohtaan. oletko kenties vihamies itse vai mistä kuvittelet tuntevasi jonkun henkilön kirjoitustyylin?! aika säälittävää mollaamista sinulta ja sitäkin läpinäkyvämpää :D


      • Anonyymi

        Vaikka kirjoitus onkin vanha, niin täysin puolueettomasti kantasuomalaisena itsestäni huolehtivana laatutietoisena naisena voiv vain todeta, että Sofia _on paras_ja hinnat ovat kilpailukykyiset.

        Olen haksahtanut kokeilemaan paria muutakin klinikkaa tarjousten perässä, eikä ikinä enää. On sekä pistetty botoxit pieleen, että täyteaineet muhkuraisiksi. Minulta on myös tivattu, että millaisia pistoksia haluan ja mihin.
        Sofian käsittelyssä olen aina saanut mitä olen toivonut ilman, että minun olisi itse pitänyt tietää kuinka se toteutetaan. Olen näyttänyt ongelmakohdat, antanut vapaat kädet ja lopputulos on aina ollut 10 . Sofia antaa aina myös mahdollisuuden maksuttomalle fiksauskäynnille, mikäli asiakas ei ole aivan tyytyväinen.
        Kun kyseinen henkilö on vielä äärimmäisen mukana, kertoo mitä tekee ja miksi ja saa aina tuntemaan tervetulleeksi ja tilanteen rennoksi, niin enää en pistäjää vaihda.
        Ja minulla sentään tulee 400km matkaa Helsinkiin.

        Tämä ei ole mainospuhe. Tämä on on puhtaasti omaa kokemusta.


    • omalla nimellä

      Tämä on hölmö viestiketju. On totta, että jokaisen pitäisi kirjoittaa omalla nimellään kaikkiin näihin ketjuihin, niin haukkujien kuin "kehujienkin". Eikös?

    • jessi_k

      jos et ole tyytyväinen aineeseen miksi et kerro siitä kyseiselle klinikalle jossa kävit. mikäli aine ei esimerkiksi sovi juuri sinulle tai muuten et pidä siitä älä käytä sitä, on muitakin vaihtoehtoja....

    • vierailijat1

      no..ehkä se aloitti sen ketjun, ja kutsui meitä,mutta me kaikki ollaan vaan sofiat täällä. .ehkä lääkitys ei vaan otettu.,no

    • Neiti aurinko

      Unohdin koko palstan. :) Mutta kuin tänään on perjantai ja bileet tiedossa ja tässä meikkailen ja katson peilistä huuliani, niin on pakko todeta että huuleni ovat niin upeat ja täyteläiset, että oli pakko tulla tänne taas kommentoimaan! Kaikki klinikalla toimi mallikkaasti! Oli huomioitu jopa se että olin ensimmäistä kertaa, ja minulla on paha neulakammo. Jopa meikit löytyivät wc-ssä! . Kuvia en saanut tänne , pystyykö kukaan neuvomaan miten kuvien laitto onnistuu?

    • AnnaBella89

      Mistä saisi oikeata tietoa Genyalista? Tietääkö kukaan? Nyt kyllästyin Restylaneen, koska se aiheuttaa niin pahan alkuturvotuksen ja pysyy max 3 kk..Nyt olen kuullut paljon hyvää Genyalista. En kuitenkaan usko, että tämä palsta on oikea tiedonlähde, mutta olen kiitollinen ,jos joku osaa neuvoa.

    • AinoaHuippuammatilainen

      Sofia paras pistäjä ja Genyal on huippu luokan täyteaine !!! <3

      • kaukanahuipusta

        Genyal on rinnastettavasissa Revanesseen ja Pluryaliin.Täysin vastaava aine.


      • entinenasiakas

        Sofia se jaksaa itseään kehuskella.


    • kauhukokemus

      Pysykää kaukana Clinic Esteticistä! Siellä ei potilastietoja kirjata mihinkään, ja minulle jäi kyllä kuva ettei tämä sihteerin taitelijaksi määrittämä Sofia todellakaan ota vastuuta siitä jos pistos on mennyt pieleen. Vaikka asiakas, kuten minä, palaa paikanpäälle keskustelemaan asiasta, ei hän pysty ottamaan minkäänlaista kritiikkiä vastaan teoistaan. Minulla oli tavoite saada väsyneet silmät pois, ja pistettäessä ilmoitti että nostetaan poskipäät - mitä siihen sanomaan? Pitää vaan luottaa, että asiantuntija tietää mitä tekee. Lopputulos oli se, että toisen silmän alle hän nirhaisi pistettäessa suonta, joka vaurioitui ja pullottaa edelleen 4 viikon jälkeen. Toisen silmän alle nosti poskipäätä niin paljon, että silmän alla on nyt ylimääräinen poimu eli itse silmän alle ei tullut tarpeeksi ainetta. Kun palasin näyttämään tulosta niin puhui ihan omiaan ja laittoi sanoja asiakkaan suuhun. Mitään korjaustoimenpiteitä ei voitu tehdä, koska luottamus oli mennyt. Rahoja luvattiin palauttaa takaisin, mutta eivät maksa – kommentoitiin vain että katsotaan sitten mitä kuluttajansuojalautakunta sanoo. Kun otin yhteytä uudelleen nroon, josta itse olivat yhteydessä, niin uhkailtiin että on häirintää. Kaikenlaista uhkailua ja sanojen suuhun panemista, siis todella aivan pöyristyttävää käytöstä. Nyt olen käynyt korjauttamassa pieleen mennyttä hoitoa ihan kotimaisessa, luotettavassa paikassa. PITÄKÄÄ NAISET HUOLTA ITSESTÄNNE, Esteticissä teistä ei teistä huolta pidetä!!

      • Idiootti123

        Yleinen suositus (muissa maissa laki), etta silman alle tai silmaa ymparoivaa ihoa ei saa lavistaa kuin laakari tai kirurgi!!!
        Bulevardin klinikalla seka aikanaan Professori Nordstromilla kerrottiin nain. Siina on niin suuri sokeutumis seka hermoratojen invaliditeetti riskit, etta siksi Sofia ei onneksi ole alkanut korjaamaan. Lisaksi ainetta saa laittaa vain max 0,25millia. Vaikka menisi pieleen, aluetta ei koskaan saa korjata lisaamalla ainetta. Seurauksena silman hermot voi rapistua.


    • Miesasiakas68

      Miksi valita täällä ei ole oikeea paikka !! Sofia on voittanut pohjoismaissa arvostetun pistos palkinnon vuonna 2011 ja on Suomen paras pistäjä !
      Kateellisia riitää ja pahann puhujia

      • venäläinenrumilus

        Suomen paras pistäjä? Älä nyt oikeesti viitsi naurattaa. Se että Sofia on osallistunut johonkin pistoskilpailun ei tee hänestä suomen parasta. Tässä maassa on aika monta huippupistäjää, jotka pistäneet vuosikausia ja kouluttautuneet alalle. Joten voidaan unohtaa nämä sinun höpinäsi.


      • Ammatilainenosaa

        Sofia korjaa jatkuvasti kilpailioiden tekemät virheet . Kuinka monella on samanlainen esteetinen silmä ja huippu luokan koulutus , palkinto kansainvälisestä pistos kilpailusta ??


      • omakehu

        huh huh mitä shittii


      • suomenkieli
        Ammatilainenosaa kirjoitti:

        Sofia korjaa jatkuvasti kilpailioiden tekemät virheet . Kuinka monella on samanlainen esteetinen silmä ja huippu luokan koulutus , palkinto kansainvälisestä pistos kilpailusta ??

        mitä ihmettä, miten voit väittää tuollaista? "kilpailioiden"?


      • soosoosofia

        Kuulemani perusteella aika moni pistäjistä on korjaillut jonkun toisen tekemiä esim. huulia. Joten se siitä.
        Tämä hoono soomi kirjoittaja postailee tänne runsaasti kommentteja eri nimimerkeillä. Kaikissa sisältö on sama: Sofia sitä, Sofia tätä... Todella säälittävää :)


      • Jaskakoo75

        Se että on voittanut jotain ei hirveesti merkkaa.. mutta tosi se on, että Sofia osaa pistää. Harmi vain kaikki muu sitten on niin. Päin peetä. Asiakaspalvelu, tuotteet huononee kokoajan. En tiedä mistä johtuu. Ei päivitä koneitaan. Panostaisi hurjasti luotettavuuteen (ei pistä salassa mitä tahansa ainetta jne). Tykkäisin käydä, mutta kyllä nuo muut asiat tökkii sen verran että vähän pelottaisikin mennä.


    • inskaansku

      Hahaha,kaikesta niitä kilpailuja on,pistoskilpailu:D.Mä voittasin varmaan paras insuliinin pistäjä kisan.

    • kiiltokuvanen

      Mikä tämä klinikka on? Missä sijaitsee?

      • Sofiaparas

        On paras klinikka Helsingin keskustassa. Aleksanterinkatu 15. Pohjosmaan paras pistäjä Sofia osaa katsoa että tulos on hyvä . Olen käynyt Plastic surgery centeristä ja cityklinikalla mutta Sofia tekee nin paljon parempi jälki etten enää mene tarjosten perässä epä ammattitaitosiin klinikkoihin .


      • lukivika
        Sofiaparas kirjoitti:

        On paras klinikka Helsingin keskustassa. Aleksanterinkatu 15. Pohjosmaan paras pistäjä Sofia osaa katsoa että tulos on hyvä . Olen käynyt Plastic surgery centeristä ja cityklinikalla mutta Sofia tekee nin paljon parempi jälki etten enää mene tarjosten perässä epä ammattitaitosiin klinikkoihin .

        voi lukivika vai venäläinen


      • sofiaparaspistäjä

        Olen Brasilialanen ja muuttanut Suomen . Sofia on ehdoton valintani monen joukosta en enää mene mualle, hyvää tarjouksia ja huippu ammatilainen verratuna kilpailioihin jotka siinä lähelä !!!! Katsoka kenen annatte pistää , koska ala on villi länsi eikä tarjous hinnan perässä kannata mennä .


      • idiootti123
        Sofiaparas kirjoitti:

        On paras klinikka Helsingin keskustassa. Aleksanterinkatu 15. Pohjosmaan paras pistäjä Sofia osaa katsoa että tulos on hyvä . Olen käynyt Plastic surgery centeristä ja cityklinikalla mutta Sofia tekee nin paljon parempi jälki etten enää mene tarjosten perässä epä ammattitaitosiin klinikkoihin .

        Tuo Sofian voitto on 5 vuotta sitten. Kavin kerran Bulevardin Klinikalla. Laakari lato riiviin kansainvaliset todistukset ja palkinnot. Nettisivuille naita ei edes oltu vaivauduttu laittamaan. Moni suomalainen plastiikkakirurgi kay muutaman kuukauden valein jossain koulutuksessa. Heilla loppuisi tila, jos kirjoittaisivat kaikki CVn. Normaalit Pohjoismaiset kirurgit jotka leikkaavat sisaelimia, osaavat varmasti pistaa yhden piikin oikein!!!


      • Idiootti123
        idiootti123 kirjoitti:

        Tuo Sofian voitto on 5 vuotta sitten. Kavin kerran Bulevardin Klinikalla. Laakari lato riiviin kansainvaliset todistukset ja palkinnot. Nettisivuille naita ei edes oltu vaivauduttu laittamaan. Moni suomalainen plastiikkakirurgi kay muutaman kuukauden valein jossain koulutuksessa. Heilla loppuisi tila, jos kirjoittaisivat kaikki CVn. Normaalit Pohjoismaiset kirurgit jotka leikkaavat sisaelimia, osaavat varmasti pistaa yhden piikin oikein!!!

        = Lahes 100% varmasti KAIKKI KIRURGIT osaavat pistaa paremmin kuin Sofia. Ihmiset kuolisi leikkauspoydalle samantien, jos piikki ja puukko eivat menisi kohdilleen! =,) Sydammen operointia esimerkiksi ei voi edes verrata millaan tasolla tahan hoitajien kilpailuun...


      • totuusonse
        Idiootti123 kirjoitti:

        = Lahes 100% varmasti KAIKKI KIRURGIT osaavat pistaa paremmin kuin Sofia. Ihmiset kuolisi leikkauspoydalle samantien, jos piikki ja puukko eivat menisi kohdilleen! =,) Sydammen operointia esimerkiksi ei voi edes verrata millaan tasolla tahan hoitajien kilpailuun...

        Sitä onnen tunnetta ei voi sanoin kuvailla kun viimeksi astuin ulos Clinic Esteticin tiloista…
        Vielä tuntia aiemmin minulla oli ollut huulet, joita aina olin hieman hävennyt vaikka hyvällä itsetunnolla olin karaissut itsen pitämään niitä ainoastaan persoonallisina. Minulla on huulikitalakihalkio, joten huultani koristaa arpi ja ylähuuli on lähes olematon sekä kireä. Myös nenän alapuolella on arvesta johtuva syvänne, joka vain on aina ollut enkä ole ymmärtänyt, että asialle voisi myös tehdä jotain. Iän myötä nämä arvet ovat alkaneet korostua entistä enemmän ja siksi käännyinkin ammattitaidostaan kuuluisan Sofian puoleen. Sofia ymmärsi enemmän kuin mitä osasin edes selittää ja se jos mikä teki minuun syvän vaikutuksen.

        Maria laittoi minulle ennen toimenpidettä puuduttavaa voidetta huuliin ja tämän jälkeen Sofia teki taikansa pistosten avulla. Toimenpide ei sattunut puudutuksen ansiosta, mutta aivan nenän alapuolella hiukan kirpaisi hyvin lyhyen hetken. En sano, että olisin nauttinut toimenpiteestä, mutta kukaan ei voi ymmärtää sitä fiilistä, kun minulle lopuksi annettiin peili käteen… Minulla oli täyteläiset huulet, joista olin koko ikäni haaveillut! Siis oikeasti! Kasvoni olivat saaneet sen, mitä olin ollut koko elämäni vailla: symmetriset, kauniit ja täyteläiset huulet! Halasin Sofiaa ja tunsin leijailleeni metrin ilmassa. Totesin hänen olevan enkeli, joka oli täyttänyt toiveeni unelmasta saada kauniit huulet ja se kuoppa nenän allakin oli kuin taikaiskusta häipynyt olemattomiin! Heti ulos päästyäni suuntasin Stockan kemppariosastolle ostamaan sen kaikkein huomiota herättävimmän huulipunan ja minä olin - ja olen yhä onnellinen! Kiitos Sofia että olet olemassa ja teet unelmista totta!


    • kirurgi

      Kannattaa antaa plastiikka kirurgin hoitaa toimenpiteen. On vähän kalliimpi, mutta turvallisempi.

      • kirurgihukassa

        Plastiikkakirurgeilla lienee muitakin hommeleita kun huulitäytöt...


    • omakokemus

      Hei. Toinen samanlainen kokemus clinic esteticistä,minua pisti genyalia sofia itse,ja olin itse ensikertaa huulien laitossa.Olen itse kauneusalalla joten tiesän asioista jonkin verran mutta itseitseäni en voi pistää.Kerroin en halunnut ylähuuleen missään nimeen ankkamaista efektiä enkä isommaksi kuin alahuuli,haluan täytettä en korjata muotoa,hän nyökyti ja hoitaja teki aivan päin vastoin kun sain peilin käteen. Ylähuuleen oli pistetty vääriin kohtiin niin että minulle syntyi jokerimainen efekti,ja nyt hampaani näkyvät jänismäisesti valitettavasti. Hän näytti, olin sanaton kuinka iso ylähuuleni on ja ei haitta vaikka turvotus lakisi,mutta muoto itse on pilattu.Ei muuta vaihtoehtoa kuin odotella 6-18kk ja peittää meikillä,lisää ainetta en korjailun puitteissa halua ettei mene lisäää pilalle. Potilastietoja ei kirjoitettu ylös eikä kassalla tarjottu edes kuittia mitä jäin ihmettelemään,eikös pitäisi edes tarjota tai antaa aina kuitti,(jota jäin odottamaan). Itse toimenpide oli myöhässä 45minuuttia.. itse hoitaja Sofia itse,ei antanut mitään ohjeita ensikertaa huulia laitattaneena,kysyi vain onko hyvät ja moimoi. Vastaaanotossa tietoa.

      • S83J

        Juu täällä myös ensikertalainen juuri huulien täytössä ollut, Sofialla.. Minun aikani alkoi myös myöhässä aika reilusti, ei potilastietojen kirjaamista vaan lappu jonka täytin jäi lepäämään huoneen pöydälle; sitä ei edes katsottu. Sofia ei mielestäni osannut tulkita toiveitani, lopputulos on itseasissa aika mitäänsanomaton. Pientä eroa entiseen, mutta hyvin vähän. Halusin täyteläisyyttä ylähuuleen, sain muhkeamman alahuulen. Olisin voinut pyytää ainetta lisää, mutta epävarman olon takia en uskaltanut. Pelkäsin ettei tule ankkahuulia, tai mene muutoin pilalle. Mukava ja ystävällinen Sofia kyllä oli. Mitään jälkihoito ohjeita en saanut, ennenkuin menin niitä itse pyytämään kun olin jo melkein ehtinyt lähteä. Myöskään kuittia en korttiostoksesta saanut..en menisi uudestaan tuolle Clinic Esteticille.


      • idiootti123

        Ei kuitteja eika potilastietojen kirjaamista. Varmasti verottajaa alkaa jossakin vaiheessa kiinnostaa, mikali tama on totta. Helppo ynnata ostetut piikit valmistajalta vs kuitit.

        Sofialla kuitenkin on sairaan -ja terveydenhoitajan paperit seka venalaiset laakarinopinnot. Lisaksi osallistunut oikeasti hyville seka kalliisiin koulutuksiin ulkomailla. Tama on se vahimmaismaara mika esimerkiksi Ruotsissa hoitajalla taytyy olla, mikali ei ole laakari, ja tekee pistoksia. Toivottavasti Suomessa lait muuttuvat pikimmiten.


    • mikäpysyvyys

      mikä genyalin pysyvyys ensikertalaisella??

    • itammikuu

      Myös täää,ei kuittia, ja aluksi ei katsottu/kysytty/kerrottu edes kontraindikaatioita eli mahdollisia esteitä, kuume ulehdus,raskaus,pigmentointi,tietyt lääkkeet ym. ei edes kysytty. Kuittia en saanut eikä tarjottu.

      • Idiootti123

        Tee ilmoitus harmaantalouden sivustolle. TV:ssa taisi jokin aika sitten mainoskin siita. Muutenkin jokaisen kaynnit pystytaan varmasti todistamaan rakennuksen turvakameroista. Lisaksi puhelut nakyy jokaisen asiakkaan laskulla. Todella typeraa toimintaa siis, jos kuitteja ei olisi annettu...


    • suositteluenemmin

      suosittelen Heikki Kupia. Tarkka ja suomen parhaita plastiikkakirurgeja. Kc clinic,erittäin tarkka ja yli20 vuoden kokemus alan yksi parhaista, fitnesspiireissä myös suosittu.

    • maltillisesti

      pistäjä ei ole hyvä jos ei laita vain vähän kerrallaan esim 0,2 ja kysy peilin kanssa asiakkaalta KOKOAJAN ONKO HYVÄ,eikä pursuta kaikkia huuliin sinne tänne että ampulli 1m loppuu ja näytä valmis onko hyvö- :) siinä se onki ei voi enää korjailla kiitos moi moi.Laittajan parempi näyttää vähän kerrallaan ja tehdä työ hyvin sillä sitä saa vaatia on kyse asiakkaasta,parempi vähän kuin huono lopputulos.

    • kauneusasiasta

      vaatikaa kuittia kauneushoitoja ottaesanne.jos jotain sattuisi kuitti takaa sen, ja myös estää toimimasta pimeästi. ym ym ?

      • Hämmästynyt

        Kuittia ei vaan annettu. Tässä kierretään veroja, kassan ohi rahat pimeesti. Ilmankos kyseisen klinikan liikevaihto/tulos onkin ollut aika niukkatuloista papereissa, rahat vedetään kirjanpitojen ohi..


    • Shokissatotaalisesti

      Sama kokemus täälä! Ensimmäistä kertaa olin huulien täytössä ja tuntuu kun olisin ollut näkymätön. 1h vaikutti puudutus aine huulissani kunnes päästiin itse täyttöön. Ensi kertalaisena luotin toki tekijään eli sofiaan ja kerroin että ei muotoa muuteta vain volyymia lisää, sillä omistan erittäin paksut ja hyvät huulet jo luonnostaan! Hän pursotti suoraan 1ml ylähuuleeni ja antoi peilin käteeni. En suoraan sanottuna edes muista olenko ikinä elämäni aikana järkyttynyt niin pahasti? Tulos oli aivan järkyttävä ja huuleni olivat järkyttävän kokoiset:s olin niin shokissa että en saanut sanaa edes suustani:o mitään jälki ohjeita ei annettu eikä kerrottu turvotuksesta. Kassalla kysyin peloissani että ei kai huulet jää tämän näköisiksi:o kuittia ei tosiaan annettu vaikka odotin! Normaalisti sen pyydän mutta halusin lujaa ovesta ulos! Eli selvästi tekee pimeänä suoraan rahat käteen! Tähän toimintaan pitäisi puuttua ehdottomasti. Toivon vain että aika kuluu ja aine häviää huulistani muu ei auta:/ en tiedä edes mitä tekisin:s

      • idiootti123

        Jos olet maksanut pankkikortilla, etka ole saanut kuittia, tayta vihjesivu veroviraston harmaantalouden palvelussa. Taalla valittaminen ei auta. Verottaja pystyy tarkistamaan suoraan onko pankkikortti ostoksesi kirjattu heidan tilitykseen.


    • psyvyys

      mikä on genyalin pysyvyys/omia kokemuksia?

    • idiootti123

      Hei Kaikki! Verohallintoon voi todella helposti antaa nimettomana tai nimella vihjeen, jos epailee harmaata taloutta ja/tai kuittia ei ole annettu. Soittaminen onnistuu myos. Puolet ilmoituksista johtaa toimenpiteisiin.

      Mikali totta, ja enemman kuin yksi pystyy todistamaan, niin silloin se on aika surullista. Kannattaa kuitenkin muistaa, etta perusteettomia ilmiantoja ei myoskaan ole hyva tehda!

    • Kataxoxo

      Huhu mitä tekstiä 😂😂 olen käynyt Sofialla täyttämässä huulia viimeiset 5 vuotta, aina olen ollut tyytyväinen lopputulokseen, olen aina selkeästi sanonut mitä haluan ja Sofian on antanut asiasta aina oman mielipiteensä myös. Kuitin olen saanut jokaikinen kerta vaikka en ole sitä erikseen pyytänyt! Juvederm on ollut itselle mieluisin, tänään kokeiltiin Genyalia, vaikuttaa hyvältä sekin! Olen vienyt noin 10 ystävääni myös Clinic Estetiticille eikä kenelläkään ole ollut valittamista tuloksista. Olen käynyt myös mm. cityklinikalla jossa joutuu samalla tavalla odottamaan joka kerta noin 30min. Palvelu sielläkin loistava. Tällaisella alalla ajat pakostakin venyy koska asiakkaan kanssa tulee jutella ja työ tehdä huolella. Siinä vasta olisikin upeaa jälkeä jos jokaiselle vain survaistaan piikit naamaan ja ulos huoneesta jotta seuraava pääsee juuri oikeaan aikaan sisään 😂 Huomatkaa myös että jokainen ihminen reagoi eri tavalla näihin aineisiin, toisella pysyy kuukauden toisella 6kk.. Siihen ei pistäjä ainakaan voi vaikuttaa millään tavalla! Antakaa klinikalla suoraan palautetta jos ette ole tyytyväisiä asiakaspalveluun. Varmasti otetaan huomioon!!! Suomalainen tyyli huudella jälkikäteen foorumeilla kun ei uskalleta itse tilanteessa suuta avata!!! JA OLEN SUOMALAINEN ENKÄ OLE SOFIA 😂😂❗️❗️

    • Annis123

      Mulla pelkästään hyvää sanottavaa Sofiasta ja koko klinikasta. Joustavaa ja ystävällistä palvelua olen aina saanut. Myös kuitti on kyllä kysymättä lykätty käteen :DD Sofia on 3 kertaa täyttänyt mun huulia ja Genyaliin ja sen pysyvyyteen olen ite ollut tyytyväinen. Mä en hevillä Sofiasta luovu, hänen kanssa joku esteettinen näkemys mun huulista tuntuis menevän täysin yksiin. Voin suositella.

    • Expl

      Täyteaineet, jotka poistuvat kudoksesta ovat riskittömämpiä, kuin sellaiset jotka jäävät pysyväksi. Hyaluronihappo, jota kudoksissa on muutenkin poistuu yleensä noin puolessa vuodessa. Riippuu jonkin verran myös hoitotekniikasta ja paikasta, mihin sitä käytetään. Kannattaa kuitenkin käyttää tunnetuista lähteistä tulevia tuotteita, joiden sisällöstä voit olla varma.
      Kauemmin kudoksessa säilyvät, esimerkiksi vierasaineta, kuten akryyliä sisältävät täytemateriaalit aiheuttavat melkein 100% ongelmia 10 vuoden kuluessa. Niitä joutuu usein poistamaan infektion takia ja voidaan saada pahoja arpiongelmia.
      Ole iloinen, että poistui ja voit vielä yrittää jotain muuta, esim oman rasvan siirtoa.

    • Törkeetä

      Sofia itse kirjottelee täälä! Älkää vain hyvät ihmiset menkö sofialle, jossette halua pilata huulianne:/ sanokaa mun sanoneen, menkää ammattilaiselle :)

      • oletkosairas

        olet kovin katkera ja kateellinen muille.


    • Kkkkkkkkkkkklllööööö

      Sofia on mielestäni hyvä ja omaa silmää. Ärsyttää vaan se kun on aina myöhässä ja saa varata puoli päivää 15 minuutin hoitoon.

    • sara_v

      Kävin Sofia Kazakovin vastaanotolla noin kuukausi sitten ja jo konsultaatiokäynnillä ihastuin siihen kuinka täydellisesti hän ymmärsi kasvojen alueen ongelmani. Erityisesti vaikutuksen teki se, että vaikka olen tavallinen 41 -vuotias nainen, sain ymmärtäväisyyttä hienotunteisella tavalla. Kauneuden hoito ei kuulu vain superkauniille naisille, vaan aivan kaikille. Sofia osasi etsiä sellaiset ratkaisut, jotka sopivat minunlaiselle ihmiselle joka toivoo luonnollista kauneutta, jota kuitenkaan ei voi olla huomaamatta. En entuudestaan tuntenut tai tiennyt kuka Sofia on ja nähdessäni hänen kauneutensa pelkäsin, että hän suhtautuisi ylimielisesti ongelmiini. Olenhan todellakin aivan totaalisen "tavis". Epäilykseni osoittautuivat kuitenkin täydellisen vääriksi. Sain ihanaa ohjausta siinä, mitä kannattaisi ja mitä on mahdollisuus tehdä.

      Sofia suositteli minulle mm. Fractora-toimenpidettä, jonka lupauksena on mm. kiinteyttää ja kohottaa ihoa. Erityisenä ongelma-alueenani ovat kaksoisleuka ja kasvojen veltostunut iho, joihin kipeimmin tarvitsin muutosta.
      Tullessani vastaanotolle minulle siveltiin puudutusvoidetta koko kasvoille ja leualle. Puolen tunnin vaikutuksen jälkeen Sofia aloitti Fractora-hoidon kysellen aika ajoin tuntemuksiani. Tunne oli pientä polttelua, mutta kipukammoisena ihmisenä sitä ei todellakaan voinut kutsua kivuksi. Leuan, poskien ja otsan alueilla toimenpide ei sattunut lainkaan. Lähinnä nenän vierestä tunne oli hiukan epämukava, mutta siinäkään kohtaa ei voinut puhua kivusta. Toimenpide kesti ehkä max. puoli tuntia ja tämän jälkeen Sofia levitti kasvoilleni ihanan ja viilentävän kasvonaamion. Tämä helpotti välittömästi ihon kuumottavaa tunnetta ja tämä jälkeen saatoin hyvin lähteä ihmisten ilmoille. Sain huolelliset ohjeet, kuinka hoitaa ihoa kotona. Ostinkin illaksi aloe vera –geeliä viilennykseksi, mutta en sittenkään kokenut sille tarvetta. Tunne oli lähinnä samanlainen kuin takana olisi auringon otto tai saunan jälkeinen olotila.

      Kolme päivää kasvoni hiukan hilseilivät, mutta ei kuitenkaan häiritsevästi. Kauneuden eteen kuulukin kokea hiukan vaivaa ja tässä tapauksessa se todellakin oli myös sen arvoista! Koen, että toimenpiteen voisi vielä uusia parikin kertaa, mutta jo nyt huomaan merkittäviä muutoksia ihon kimmoisuudessa.

      Suosittelen kokeilemaan Fractora hoitoa ennakkoluulottomasti, sillä jo näin paksussa ihossa kuin mitä minulla on, sen vaikutukset ovat huomattavat!

      • jotakinaivanmuuta

        Fractorahoito oli omalta osaltani kamala kokemus. Lopputuloksena ei mitään muuta kuin kirjava iho. Kivulias ja epämiellyttävä. Jälkihoito-ohjeita ei annettu. En voi kehua. En koskaan kokeile uudelleen.


      • sara_v
        jotakinaivanmuuta kirjoitti:

        Fractorahoito oli omalta osaltani kamala kokemus. Lopputuloksena ei mitään muuta kuin kirjava iho. Kivulias ja epämiellyttävä. Jälkihoito-ohjeita ei annettu. En voi kehua. En koskaan kokeile uudelleen.

        Missä kävit tekemässä sitä Fractoraa?


    • robok

      Jep Genyal ei todellakaan pysy. Huulten täyttö ei tosin koskaan ole sellaista hommaa että tulos kestäisi ensimmäisestä pistoksesta sen puoli vuotta/vuoden. Alkaa pysymään kyllä mitä useammin laittaa. Alkuun on hyvä varata rahaa sen verran että voi käydä täytössä parin kk välein n. kolme/neljä kertaa. Ei ole köyhien hupia.

      • anita.jääs

        Kaikista huonoin mitä kokeilin on Princess-täyteaine. Kesti tasan 3 viikkoa ja sen jälkeen piti varata ajan uudestaan. Menin Esteticiin ( ei Estetiaan) ja minulle laitettiin Genyalia. Olen kyllä tyytyväinen tuloksiin, jotka vieläkin pysyy. :)
        Kyllä, vähän sattui kun hoitaja laittoi, mutta mikäs siinä kun tulokset on niin hyviä.


    • warashko

      Kazakovits kehuu omia aineitaan kun muut ei kehu

    • Miratuulia

      Olen käynyt kerran messuilla täyttämässä huulia Sofialla ja olin niihin tyytyväinen. Seuraavan kerran menin nenänmuotoilu konsultaatioon Sofialle. Jäin vielä miettimään toimenpidettä, kunnes sain tarjousviestin. Viesti oli kirjoitettu huonolla suomella, mutta siinä selvästi sanottiin että tarjous on voimassa viikon (viesti tuli ke). Soitin maanantaina klinikkaan varatekseni aikaa, mutta respa ilmoittikin, että talous on päättynyt sunnuntaina ja että Sofia kirjoittaa ja vastaa viesteistä. Ihmeettelin kovasti, että enkö voi saada tarjousta jos niin viestissä lukee, mutta en saanut. Harmittaa kovasti, että jäin näin huono maku kyseisestä yrityksestä. Huonoa ja epäammattimaista käytöstä. Huom. Tarjous viestejä tulee edelleen huonolla suomella ja välillä jopa niissä ei ole mitään päätä eikä häntää.

      • Oneofthis

        Tämä on kyllä suuri ongelma heidän kohdalla. Luvataan tarjouksia ja ne ei kuitenkaan ole voimassa. Luvattiin laser yksi alue 100€, no, piti ottaa muutakin että sai tuolla hintaa. Ja jos vakio asiakas kyselee tarjousta, sitä ei tule. Itse ainakin panostaisin olemassa oleviin asiakkaisiinkin. Jos tarjous olisi voimassa viikon, ja vakioasiakas kysyy saako saman alennuksen 1,5 vkon päästä koska pääsee vain silloin, minä ainakin antaisin! Haluaisin pitää nykyiset asiakkaat tyytyväisinä.
        Se vastaanotto-apulainen on todella, siis todella huono asiakaspalvelija. Paljonkohan Sofia menettää asiakkaitaan hänen vuokseen?!?


    • Anniina93

      Pakko laittaa oma kokemus kun täälä on melkoisen kirjavaa tekstiä...
      1. Jos missään kohtaa tuntuu epämiellyttävältä / mietyttää tms niin voit kävellä pois, kysyä, keskeyttää! Sinunhan huuliani siinä laitetaan ja rahojasi käytetään. Jos pelottaa tai et luota tekijään; älä laita niihin huuliin mitään!
      2. Esteticillä olen laittanut huulia 4-5krt ja lopputulos on ollut aina hyvä. Erityisesti Genyal on aineena pysynyt hyvin, eikä turvota huulta.
      Palvelu ei tietenkään ole ”suomalaista koska Sofia ei ole Suomesta. Annetaanpa tähän väliin vähän kulttuurille tilaa. Jos ymmärrätte. Sofian palvelu on erittäin ystävällistä, viestittely on suoraviivaista. Ajanvaraukset kannattaa tehdä soittamalla .
      Esteticille päädyin täyteaineiden. koska otin rinnat sielä -15 ja paikka oli tuttu. Luotin Sofian ammattitaitoon.

    • Kävin viikko sitten clinic esteticissä täyttämässä huulet. Oletin saavani restylanea tai juvedermia, mutta ilmeisesti laittoivat sitä Genyalia. Ensimmäiset 4 vrk näytti hyvältä. Nyt huulet ihan samanlaiset kuin ennen laittoa. Ei mitään vaikutusta. Hukkaan meni rahat. Arvelin, että Sofia olisi paras joten varasin ajan hänelle. Ennen täyttöä minulle ei kerrottu mitä huuliin laitetaan, joten oletin automaattisesti, että restylanea. En ole tästä Genyalista kuullutkaan. Ei toimi, ei lainkaan. Veikkaan, että ks.firman tuotteita pistämällä saa pistäjä jotain provikkaa. Tuotetta en voi kehua, sillä ei pysy. Mahtaakohan tällaisessa tilanteessa olla klinikalla joku korvaus velvollisuus? Ei kai se voi niin olla, että sitä maksaa tyhjästä? Harmittaa.

    • Anonyymi

      Palleihinko aine laitettiin?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe