Tuossa Pari artikkelia...

14

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei-



      Oikein hyvältä näyttää- Jokaisen blogissa on rakkaita aiheita-

      On hengellistä ja jalkapalloa- tai hengellistä ja hevoskärryjä ja pyöräilyä, esim.

      Ovat yksityisiä ja vallan mukavia välineitä pitää yhteyttä ihmisiin joita on elämässään tavannut- mutta joista ei tiedä missä menee eivätkä pidä yhteyttä.

      Jumalan omilla on vilpitön usko oman tietomääränsä mukaan.

      - Laita valolkuviakin lisää- Olet iloinen veikko. Oikein hieno blogi ja arvokkaan näköinen.


      Jumalan siunausta
      Jari Laurila
      keskustelija

      • Kiitos Jarinhotelli ! Ihan alkutekijöissä bogi vielä mutta tietous sitäkin parempaa :))


    • tiedon sanat

      ´Ja Jeesus salli demonien mennä otakopin sydämeen, ja saarnata sieltä. ´Ette suinkaan kuole, vaan menette paratiisiin, sinne takaisin josta teidät synnin takia karkoitettiin´

      Demoni sanoo. ´ Taistelin niitä enkeleitä vastaan , jotka vartioivat,
      elämän puun tietä, ja voitin heidät.

      ´Nyt olen avannut teille tien elämänpuun luo, ja saatte syödä siitä rikoittepa
      sapatin tahi ette´

      Tein liiton kuoleman ja tuonelan kanssa sopimuksen,--älkää peljätkö
      ilmoitan teille suuren ilon,..Étte suinkaan kuole´ t. benkku

    • pyh!

      Puhut täyttä potaskaa.

      • En kommentoi

        3 sillä olette yhä vanhan luontonne vallassa. Kun teillä kerran on keskinäistä kateutta ja riitaa, silloinhan vanha luontonne vallitsee teitä ja te elätte niin kuin ihmiset elävät.


      • veli.
        En kommentoi kirjoitti:

        3 sillä olette yhä vanhan luontonne vallassa. Kun teillä kerran on keskinäistä kateutta ja riitaa, silloinhan vanha luontonne vallitsee teitä ja te elätte niin kuin ihmiset elävät.

        Jospa voisimme enemmän rukoilla kuin arvostella.

        Siunausta kaikille.




    • Mielenkiintoinen on sivustosi, otakoppi. Kyllä sieltä sain minäkin vahvistusta henkeeni.

      • Kiva jos kiinnosti sen verran... :)

        Se on vielä vähän alkutekijöissä... Täytyy välillä lisäillä sinne jotain kun saisi jäsenneltyä ja tiivistettyä hyväksi kokonaisuuksiksi asioita, joista olen kirjoitellut artikkeleita...


    • ~ Kotimatka ~

      Pisteestä pisteeseen
      on Valon matka

      Ei sen pidempi

      Pudistelen kenkäni
      vasten tahtoani
      tuomioksi sen teen

      Niin vain on tehtävä

      Aikansa on kaikella
      myös neuvolla
      neuvokkuuteen

      Aikansa on kaikella

      Siispä ilolla nyt jatkan
      sinun kanssasi ainoastaan
      tämän elämäni matkan

      Sillä kaikenhan sinä
      jo minulle ennalta näytit

      Karttaasi piirrettynä
      joka risainen metri
      myös tulevaisuus ja se...

      Lasinen meresi

      ~~ ¤ ~~

      https://www.youtube.com/watch?v=ZYeYold6Uys

      • ...

        Ilm 15:2 Ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet voiton pedosta ja sen kuvasta ja sen nimen luvusta, seisovan sillä lasisella merellä


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe