Tuossa Pari artikkelia...

14

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei-



      Oikein hyvältä näyttää- Jokaisen blogissa on rakkaita aiheita-

      On hengellistä ja jalkapalloa- tai hengellistä ja hevoskärryjä ja pyöräilyä, esim.

      Ovat yksityisiä ja vallan mukavia välineitä pitää yhteyttä ihmisiin joita on elämässään tavannut- mutta joista ei tiedä missä menee eivätkä pidä yhteyttä.

      Jumalan omilla on vilpitön usko oman tietomääränsä mukaan.

      - Laita valolkuviakin lisää- Olet iloinen veikko. Oikein hieno blogi ja arvokkaan näköinen.


      Jumalan siunausta
      Jari Laurila
      keskustelija

      • Kiitos Jarinhotelli ! Ihan alkutekijöissä bogi vielä mutta tietous sitäkin parempaa :))


    • tiedon sanat

      ´Ja Jeesus salli demonien mennä otakopin sydämeen, ja saarnata sieltä. ´Ette suinkaan kuole, vaan menette paratiisiin, sinne takaisin josta teidät synnin takia karkoitettiin´

      Demoni sanoo. ´ Taistelin niitä enkeleitä vastaan , jotka vartioivat,
      elämän puun tietä, ja voitin heidät.

      ´Nyt olen avannut teille tien elämänpuun luo, ja saatte syödä siitä rikoittepa
      sapatin tahi ette´

      Tein liiton kuoleman ja tuonelan kanssa sopimuksen,--älkää peljätkö
      ilmoitan teille suuren ilon,..Étte suinkaan kuole´ t. benkku

    • pyh!

      Puhut täyttä potaskaa.

      • En kommentoi

        3 sillä olette yhä vanhan luontonne vallassa. Kun teillä kerran on keskinäistä kateutta ja riitaa, silloinhan vanha luontonne vallitsee teitä ja te elätte niin kuin ihmiset elävät.


      • veli.
        En kommentoi kirjoitti:

        3 sillä olette yhä vanhan luontonne vallassa. Kun teillä kerran on keskinäistä kateutta ja riitaa, silloinhan vanha luontonne vallitsee teitä ja te elätte niin kuin ihmiset elävät.

        Jospa voisimme enemmän rukoilla kuin arvostella.

        Siunausta kaikille.




    • Mielenkiintoinen on sivustosi, otakoppi. Kyllä sieltä sain minäkin vahvistusta henkeeni.

      • Kiva jos kiinnosti sen verran... :)

        Se on vielä vähän alkutekijöissä... Täytyy välillä lisäillä sinne jotain kun saisi jäsenneltyä ja tiivistettyä hyväksi kokonaisuuksiksi asioita, joista olen kirjoitellut artikkeleita...


    • ~ Kotimatka ~

      Pisteestä pisteeseen
      on Valon matka

      Ei sen pidempi

      Pudistelen kenkäni
      vasten tahtoani
      tuomioksi sen teen

      Niin vain on tehtävä

      Aikansa on kaikella
      myös neuvolla
      neuvokkuuteen

      Aikansa on kaikella

      Siispä ilolla nyt jatkan
      sinun kanssasi ainoastaan
      tämän elämäni matkan

      Sillä kaikenhan sinä
      jo minulle ennalta näytit

      Karttaasi piirrettynä
      joka risainen metri
      myös tulevaisuus ja se...

      Lasinen meresi

      ~~ ¤ ~~

      https://www.youtube.com/watch?v=ZYeYold6Uys

      • ...

        Ilm 15:2 Ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet voiton pedosta ja sen kuvasta ja sen nimen luvusta, seisovan sillä lasisella merellä


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      258
      2386
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2085
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      100
      1805
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1639
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      175
      1203
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      117
      1048
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      65
      1042
    9. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1036
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1033
    Aihe