voit kertoa omasi ja kumppanisi horoskooppimerkin.
Kerro horoskooppimerkkisi
4
96
Vastaukset
- litsis lätsis
En minä hoeoskooppeihin usko, mutta saadakseni tietää tulevaisuudestani käännyn aina kahvinporosta ennustavan eukon puoleen.
Siinä vasta taitava tulevaisuuteen näkijä. Nykyisin en tee mitään kysymättä ensin neuvoa häneltä
Suosittelen lämpimästi muillekin.- kale 1
sun merkkisi on skorppiooni hihihiihhihi
Vaimoni on Kauris ja itse olen Rapu.
Kun ihan mielenkiinnosta rupesin netistä etsimään mitä Rapu / kauris yhteensopivuudesta sanotaan niin pisti ihan miettimään josko horoskoopeissa olisikin jotain perää..
Suhdetta ylistetään lähes täydelliseksi ja juuri sellainen meidän suhteemme on - on ollut jo 12 vuotta.- Chom chom
En kerro :) Sen paremmin länsimaisen kuin kiinalaisen horoskoopin suhteen minä ja mieheni emme (muka) ole kovin yhteensopivia, joskin länsimaiset horoskoopit ovat niin ympäripyöreitä, että niistä löytää aina itseensä sopivia luonnehdintoja, jos usko vain on luja.
Meille suhteemme on, jos ei nyt täydellinen, niin tyydyttävä joka suhteessa :) Moni saattaa ihmetellä, mitä nuo näkevät toisissaan, mutta ehkä sitten näemme toisissamme sellaista, mitä muut eivät näe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413040Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452867100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es492491Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462265Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks252074Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451749
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361