Kuvittele, että tappajavirus hävittäisi suurimman osan maapallon ihmisistä ja olisit itse elossa säilyneiden joukossa. Eloon jäävälle ihmiskunnan osalle kunnnon tappajaviruksen leviäminen saattaisi olla onnnenpotku. Maapallo olisi paljon parempi paikka elää ilman liian suurta ja yhä kasvavaa ihmismäärää.
Haaveiletko tappajaviruksesta?
6
429
Vastaukset
- 911
niin se menee
Sellanen ku lähtis täällä koulussa leviämään ja vain minä ja pari muuta selvittäis ni aijai.
- ei nimi miestä pahenna jos..
hehe, luulin olevani ainut joka tuollaisesta haaveilee. maapallohan muuttuisi suunnilleen paratiisiksi ja suurin osa taudeista (lue: kaikki) häviäisivät.
- ---
Mahtaisi olla mukavaa kaiken sen inhmillisen kärsimyksen näkemisen jälkeen miettiä, miksi itse jäi eloon, ja miksi rakkaat ihmiset (joillakin on rakkaita jopa köyhissä maissa) kuolivat.
Siinä sitten tanssittaisiin ruumiiden äärellä, kun ei jakseta kaikkia haudata? - olisi
--- kirjoitti:
Mahtaisi olla mukavaa kaiken sen inhmillisen kärsimyksen näkemisen jälkeen miettiä, miksi itse jäi eloon, ja miksi rakkaat ihmiset (joillakin on rakkaita jopa köyhissä maissa) kuolivat.
Siinä sitten tanssittaisiin ruumiiden äärellä, kun ei jakseta kaikkia haudata?sanoinkuvaamaton. Siinä varmasti jo tappaisi itsensä. Sillä ei voisi verrata keskenään sellaista ja esim. juhannusfestareiden wc löyhkää. Yök!
Scifi-kirjoissa eräs aihe on juuri se, että suurin osa ihmiskuntaa kuolee, mutta sankarit tietysti jäävät eloon. Tällaisissa kuvitelmissa kaikki kuvittelevat itsensä niiksi eloon jääviksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91972Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181186- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51983Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli238961Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63894Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253776- 81763
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42663