Miehiä ja naisia on yhtä paljon

Turha valittaa

Isoissa kaupungeissa, esim. Helsinki, naisia on enemmän. Mikä siis on ongelma, kyllä jokaiselle miehelle nainen löytyy. Jos ei löydy niin silloin pitää olla todella surkea ja säälittävä tapaus. Tosin voihan silloinkin saada säälipillua joltain ystävälliseltä naiselta...

27

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7uiiiiiiiiiiiiiiiii

      Ei löydy, koska naiset ovat jyystärien panoringeissä.

    • näin se menee

      Iso osa naisista etsii aina tasoaa korkeampia miehiä joka taas johtaa siihen, että heidän tasoisensa miehet eivät koskaan kelpaa heille. Tämän takia moni KTM saattaa tyytyä jopa ATN:hin. ATM ei kelpaa kenellekään.

      YTM:lle tosin kelpaa myös välillä KTN yhden illan suhteisiin joka saa KTN:n luulemaan olevansa YTN.

      • Turha valittaa

        Saahan naiset etsiä mutta eivät he löydä koska unelmamiehiä on vähän. Naiset tyytyvät tavikseen tai jäävät yksin, siinä vaihtoehdot.

        Mitä nuo ihmeelliset lyhenteet oikein ovat?


      • ölkkjjjkkll
        Turha valittaa kirjoitti:

        Saahan naiset etsiä mutta eivät he löydä koska unelmamiehiä on vähän. Naiset tyytyvät tavikseen tai jäävät yksin, siinä vaihtoehdot.

        Mitä nuo ihmeelliset lyhenteet oikein ovat?

        Eivät tyydy vaan ovat alfojen sivupanoina.


      • tasoteoria
        Turha valittaa kirjoitti:

        Saahan naiset etsiä mutta eivät he löydä koska unelmamiehiä on vähän. Naiset tyytyvät tavikseen tai jäävät yksin, siinä vaihtoehdot.

        Mitä nuo ihmeelliset lyhenteet oikein ovat?

        Lyhenteet opit kunhan olet seurannut palstaa edes päivän :P

        ATM / ATN = Alemman Tason Mies / Nainen
        KTM / KTN = KeskiTason Mies / Nainen
        YTM / YTN = Ylemmän Tason Mies / Nainen

        Sitten on vielä erikseen HC-ATM joka on vissiin DarkFear.


      • NäinMeillä
        Turha valittaa kirjoitti:

        Saahan naiset etsiä mutta eivät he löydä koska unelmamiehiä on vähän. Naiset tyytyvät tavikseen tai jäävät yksin, siinä vaihtoehdot.

        Mitä nuo ihmeelliset lyhenteet oikein ovat?

        "Mitä nuo ihmeelliset lyhenteet oikein ovat?"

        Ne ovat joidenkin sinkkujen näennäistieteellinen tapa selittää se, miksi he ovat vielä sinkkuja.


      • tärkeintä on
        tasoteoria kirjoitti:

        Lyhenteet opit kunhan olet seurannut palstaa edes päivän :P

        ATM / ATN = Alemman Tason Mies / Nainen
        KTM / KTN = KeskiTason Mies / Nainen
        YTM / YTN = Ylemmän Tason Mies / Nainen

        Sitten on vielä erikseen HC-ATM joka on vissiin DarkFear.

        sisäistää:
        ätmi=ei saa pillua
        ytmi=saa pillua

        ytmit pyörittävät panorinkejä joissa useita naisia.


      • väärin väärin
        NäinMeillä kirjoitti:

        "Mitä nuo ihmeelliset lyhenteet oikein ovat?"

        Ne ovat joidenkin sinkkujen näennäistieteellinen tapa selittää se, miksi he ovat vielä sinkkuja.

        kyseessä on vain tapa luokitella ihmisiä markkina-arvon mukaan.


      • kyllä valitan
        Turha valittaa kirjoitti:

        Saahan naiset etsiä mutta eivät he löydä koska unelmamiehiä on vähän. Naiset tyytyvät tavikseen tai jäävät yksin, siinä vaihtoehdot.

        Mitä nuo ihmeelliset lyhenteet oikein ovat?

        http://www.iltalehti.fi/viihde/2014120818907316_vi.shtml

        Yksi panomies voi sitouttaa jopa 20 naista yhden illan aikana. Naiset ovat laumasieluisia haaremiolentoja ja myös liittyvät mieluummin "unelmamiehen" haaremiin kuin tyytyisivät vähempään.


      • Turha valittaa
        NäinMeillä kirjoitti:

        "Mitä nuo ihmeelliset lyhenteet oikein ovat?"

        Ne ovat joidenkin sinkkujen näennäistieteellinen tapa selittää se, miksi he ovat vielä sinkkuja.

        Vai niin. Kyllä tavallinen peruspertti saa naista, surkimukset eivät saa. Näin se aina on ollut ja tulee aina olemaan.


      • Turha valittaa
        tasoteoria kirjoitti:

        Lyhenteet opit kunhan olet seurannut palstaa edes päivän :P

        ATM / ATN = Alemman Tason Mies / Nainen
        KTM / KTN = KeskiTason Mies / Nainen
        YTM / YTN = Ylemmän Tason Mies / Nainen

        Sitten on vielä erikseen HC-ATM joka on vissiin DarkFear.

        "ATM / ATN = Alemman Tason Mies / Nainen
        KTM / KTN = KeskiTason Mies / Nainen
        YTM / YTN = Ylemmän Tason Mies / Nainen"

        Tulihan tämä selväksi. Keskitason mies saa keskitason naisia. Ylemmän tason miehet saavat parhaat ja alemman tason miehen eivät mitään. Mitä ihmeellistä tässä on, näin se aina on ollut.

        Naiset miehet valitsee eikä naisten päätöksistä voi valittaa hallinto-oikeuteen. Pitää alistua kohtaloonsa eikä turhia haaveilla, onhan sitä elämässä muutakin. Vaikka postimerkkien keräily. Tai sitten voi alkaa juoda viinaa, se on suosittu vaihtoehto.


    • sinkku9

      NO MIKS HESAS ON SIT NIIN VITUSTI NIITÄ SIKKUJA !?!? KERROPPA SE KUN OOT NIIN VITUN VIISAS ! VITUN ÄÄLIÖ !! !

      • NäinMeillä

        Koska osa miehistä huutaa jatkuvasti levottomia kuten sinä?


      • Turha valittaa

        Surkimukset eivät saa naisia. Monet ovat sinkkuina vapaaehtoisesti, siinä syy miksi Helsingissä on sinkkuja.


    • -----

      En asu Helsingissä. Naisia on tosiaan paljon näissä 50 vuotiaissa. Siitä vaan joka poika ottamaan oma mummorakastaja, kun niitähän on tarjolla.

      • kyllä 50+

        nainen kelpaa panoksi, jos on hoikka. Suhteeseen ei tietenkään kelpaa.


      • alosia
        kyllä 50+ kirjoitti:

        nainen kelpaa panoksi, jos on hoikka. Suhteeseen ei tietenkään kelpaa.

        Ei vanhempi nainen huoli nuorempaa miestä edes panoksi. Ei kukaan halua omien lasten ikäisiä naida ja useimmilla sen ikäisillä on lapsia


      • iäkkäämmän
        alosia kirjoitti:

        Ei vanhempi nainen huoli nuorempaa miestä edes panoksi. Ei kukaan halua omien lasten ikäisiä naida ja useimmilla sen ikäisillä on lapsia

        ytmin panoringissä lienee todellinen tungos.


    • paskapuhetta.
      • lottamari<3

        Olin perjantaina baarissa ja tupa täynnä kaakkattavia akkoja, miehiä oli vain kourallinen ja niilläkin sormus kiilsi nimettömässä, eikä heitä näyttänyt kiinnostavan muuta kuin juominen.

        En tiedä miksi ukkomiehet käyvät baarissa yksin ilman kumppaneitaan,..mitä he sieltä hakevat, kun viinaa ja kaljaa saa juoda kotonakin.

        Naiset taas juovat itsensä kamalaan kuntoon ja ei todellakaan mitään kaunista katsottavaa. En tajua miksi lähteä baariin vai juomaan päänsä täyteen, eikä tajuta mistään mitään??


      • 9+7
        lottamari<3 kirjoitti:

        Olin perjantaina baarissa ja tupa täynnä kaakkattavia akkoja, miehiä oli vain kourallinen ja niilläkin sormus kiilsi nimettömässä, eikä heitä näyttänyt kiinnostavan muuta kuin juominen.

        En tiedä miksi ukkomiehet käyvät baarissa yksin ilman kumppaneitaan,..mitä he sieltä hakevat, kun viinaa ja kaljaa saa juoda kotonakin.

        Naiset taas juovat itsensä kamalaan kuntoon ja ei todellakaan mitään kaunista katsottavaa. En tajua miksi lähteä baariin vai juomaan päänsä täyteen, eikä tajuta mistään mitään??

        Ukkelit menevät istumaan iltaa ja kavereiden kanssa juttelemaan. Tietystihän se ois edullisempaa kokoontua jonkun kotiin, mutta sielä on usein vaimot joten ei hyvä paikka miesporukalle.


      • ytmi
        lottamari<3 kirjoitti:

        Olin perjantaina baarissa ja tupa täynnä kaakkattavia akkoja, miehiä oli vain kourallinen ja niilläkin sormus kiilsi nimettömässä, eikä heitä näyttänyt kiinnostavan muuta kuin juominen.

        En tiedä miksi ukkomiehet käyvät baarissa yksin ilman kumppaneitaan,..mitä he sieltä hakevat, kun viinaa ja kaljaa saa juoda kotonakin.

        Naiset taas juovat itsensä kamalaan kuntoon ja ei todellakaan mitään kaunista katsottavaa. En tajua miksi lähteä baariin vai juomaan päänsä täyteen, eikä tajuta mistään mitään??

        Ei ytmien tarvitse tehdä aloitteita baarissakaan. Suuret sinkkunaismassat joutuvat itsekin hieman työskentelemään miehen saannin eteen. Itsekin keskityn baarissa aina viinan kiskomiseen ja kavereiden kanssa jutusteluun. Ja jos nainen on kiinnostunut, tervetuloa keskustelemaan. Itse en vaivaidu minkäänlaiseen aloitteelisuuteen. Ei näet tarvitse.


    • Kaikki eivät asu helsingissä.

      • Kiltti atm

        Täält hesast ei löydy mitään. Treffi palstalla on paljon hesalaisia mutta eivät ne koskaan vastaa. Olen ainakin 300 naiselle kirjoittanut. Naiset tosiaan on jännämiesten patjoina. Enkä ole tosiaan komea joten naiset ei kiinnostu.


      • 5+6
        Kiltti atm kirjoitti:

        Täält hesast ei löydy mitään. Treffi palstalla on paljon hesalaisia mutta eivät ne koskaan vastaa. Olen ainakin 300 naiselle kirjoittanut. Naiset tosiaan on jännämiesten patjoina. Enkä ole tosiaan komea joten naiset ei kiinnostu.

        Hesaan menee kullankaivajanaiset jotka haluaa rikasta miestä korkealla elintasolla. Lisäksi lentokenttä lähellä, joten voi kokoajan matkustella ympäri maailmaa. Sinun pitää vaan pystyä tarjoamaan helsingistä naiselle hyvä asunto ja matkoja mailman ympäri. Tämän takia Helsingissä on eniten naisia, kaikki rahan ahneet huorat menevät sinne porvarimiehiä etsimään.


    • -M-

      Miehellä on tosiaan yksi mahdollisuus. Ensin pitää luopua unelmistaan ja suunnata johonkin suureen kaupunkiin. Mielellään muuttaa sinne jotta pääsisi helposti ravintoloihin ja voisi sanoa asuvansa "tässä ihan kulmilla". Siellä voi sitten yrittää treffailla naisia, syödä eksoottisia ruokia, shoppailla hiestä märkänä ja vaikka polkea kuntosalilla jotain tyhjänpolkemislaitetta. Näkee siellä sentään lokkeja, myös talvisin. Jos hyvin käy niin saa jonkun naisen vakuuttuneeksi että tämä mies on moderni kunnon kaupunkilainen ja suhtautuu maaseutuun lämpimän ironisesti.

      Sitten sitä voikin nauttia parisuhteesta ja yrittää unohtaa rakkaat kotiseudut, tutut maisemat ja vanhat kaverit. Kai siihen pian turtuu. Kun kestää vielä kuukauden niin pääsee seuraavan kerran käymään kotipuolessa.

      • Caramela

        En kyllä muuttaisi Helsinkiin parisuhteenkaan perässä. Ei sopisi minulle se paikka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe