Kuinka paljon lääkkeet rasittavat maksaa? Olen alkoholin takia seurannassa ja ajattelin, että pitääkö vielä vähentää lääkkeiden syöntiä? Käytän Truxalia 50 mg ja Kedtipinoria 200 mg. Miten on sen alkoholin laita, on oltava viikkokaupalla ilman, että arvot ovat kelvolliset?
Lääkkeet ja maksa?
2
266
Vastaukset
- kannattaa vähentää
Jos sinulle on nuo lääkkeet määrätty niin älä niitä lopeta. Voithan kysyä lääkäriltä lisää. Kannattaa ihan oikeasti olla läträämättä tuon viinan kanssa. Tauolla voivat arvot parantua melko nopeastikin, mutta jos taas uudelleen jatkat niin palautuvat nopeasti taas samoihin lukemiin ja ylikin. Pienen taipaleen kuljin henkilön kanssa joka sairastui maksakirroosiin ja ei pystynyt alkoholista luopumaan. Vajaa neljä vuotta kesti sairastumisesta kuolemaan. Menehtyi tänä kesänä.
EI ollut mukavaa vierestä katsoessa saati sitten loppuvaiheessa hänellä itselläänkään. Neuvoni on - yritä vähentää. Jokapäiväinen läträäminen on pahasta. Parempi on vetää kunnon kännit silloin tällöin sanoi lääkäri. Hei,
kiitti viestistäsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905469Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553637Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961856- 471616
- 961501
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441397Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91353