Vanha täysin palvellut tölkki volkkarini alkaa olla kypsä kuusakosken kasaan.
Hiacea on kehuttu kestäväksi ja varsin huolettomaksi autoksi.
Kokeilemani pitkä versio vuodelta -08 tehokkaimmalla koneella,oli järkytys.
24 vuotta vanhempi tölkkini on kaikin puolin paremman oloinen.
Hiacessa on kauhea melu,ajettavuus on outo aivan kun koko auto olisi tehty kumista.Kunnon ajoasentoa ei miehen kokoinen kuski löydä.
Eikä suorituskyvyssäkään juuri kehumista ollut.
Vastaavan ikäisen volkkarin ostin ja vielä halvemmalla.Varustetaso erosta on kai turha mainita.......
Koeajoin hiacen
13
242
Vastaukset
- Seppo Sepon Seppo
Hiace miesten mielestä paskakin on kultaa.
- Hiasesta moneksi
Aika täydellinen on vieläkin.
http://youtu.be/0vzergBu9rY
http://youtu.be/YcuMsq735yE- jukkajujkanjukanjukk
Niin nuo videon autot kun ovat oikeesti hiaceja,tuollaisen kaikilla herkuilla kun saisi.
Nämä suomeen tuodut viimeiset korimallit vm-96 eteenpaäin,kun eivät ole hiceja ollenkaan.
Vaan toyota granvioita,todella riisuttuina ja pienimmillä mahdollisilla moottoreilla.
Olen ajanut pari pidempää reissua kaverin oikealla granvialla,harmi vaan kun ratti väärällä puolella. 3 litranen turbo automaatti,veti suunpielet hymyyn,kun suomalaiset hissuttelee 2.4 mopon koneilla.
Eroa täällä hiacena myytyyn on kuin myrskyöyllä ja hellepäivällä.
Jotenski tuli tunne että suomen hiaseuskovaisia on vedätetty huolella
- ghfhhdhdh
tilavampi hytti hiaces on kuin porterissa saatana.
- kankeakin
Kyllä ja neliveto Portteri on myös raskasliikkeinen. Turbo vaatii kierroksia.
- Late.e
Mitähän hiacea aloittaja on ajanut?
Vanha tölkki vw ainakin on kauhea p.ska,kuten vw pakut muutoinkin.
Vuonna -89 olen hiacen uutena ostanut,noin viiden vuoden välein uuteen vaihtanut.
Muita merkkejä olen myös vähän katellut,mutta aina vaan valinta on hiace.
Nykyisessä on turbo,ilmastointi,sähkölasit,keskuslukko,alumiinivanteet ja muita
upeita varusteita,joita ei monesta pakusta löydy.
Sanokaa mitä sanotte,mutta turbon kanssa en todellakaan jää jalkoihin,tehoa
on vähintään riittävästi.Taitaa olla oikein coolerikin.
Ja väittäisin ajoominaisuuksien olevan luokkansa ehdotonta kärkeä.
Kateelliset ne hiacea morkkaa.
Nyt alkais olla auton vaihto ajan kohtainen,mutta uutta proacea en huoli.
Ja muilta merkeiltä ei käypäistä löydy.
Taidan jättää vaihtamatta,ettei tule karvaasti petyttyä.- ei edes vaihtoehto
Taidat olla kengänkiilottaja, kun saat työkalusi niin surkean pieneen peltilootaan mahtumaan. Haisuli ei ole edes oikea pakettiauto, vaan ns. farmarikokoluokan koppi.
- hikaseman
Kokonainen putkarin arsenaali mahtuu hyvinkin Hiaseen. Hyllyt toisella sivulla, joissa tarpeellisia osia. Isommat vehkeet tuodaan verstaalta jos tarvitaan.
Timpurikin pärjää haisulilla todella hyvin.Jos pidempiaikainen kohde, niin siellähän ne vekkaat ovat. Puutavara ja levyt telefoonin päässä. .
Oikeastaan pärjäisi jo Vitolla tai Ranskan mersullakin. Ehkä -60 luvun paku-Anglialla. Hiase vaan on isompi hytistään ja sieltä katselee korkeemmalta.
Lähtee käymään pakkasella, kaksi akkua vakio. Lämmin. Vakaa ja tukeva ajettava.
Vahva, pienoiskuorma-auton osat. Ei siis rimpula. Siksi nivelet kestävät, toisin kuin Volkkareissa. Naapurin neliveto Portteri vähän väliä ""huollossa"" - hiacemies
Joo hiace on todellakin ainoa varteenotettava vaihtoehto tosimiehille.
- 10--2
Kaupungin putkiliikkeessä on kymmenen Hiasea. ja pari Transiittia.
- putki-einari
Surkeaa on putkitöitä tehdä Hiasen avulla, liian pienen auton kanssa menee aikaa ja hermot. Pitäisi saada tarvikehyllyt mahtumaan autoon, haisun pienessä kopissa könyät kontillasi etsien milloin mitäkin, tikkaat, kaasupullot, työkalut, pakit, työpöytä, sammuttimia, putkeakin pitäisi kuljettaa, jne. Ei tule mitään.
Lähtökohta on se, että auton takatilassa pitää olla seisomakorkeus ja pituutta min. 3-4 metriä, sellaiseen kun laittaa luukun repsikan jalkatilaan, kulkee mukana jo vähän pidempää tavaraakin.
- jussi jumper
Voihan vitt.... ja k.yrpä vielä päälle.
Toi hiasemiesten hiaseuskollisuus pitäisi kohta mietä omaksi uskonnoksi,ja kaikki karkottaa hiasejensa kanssa savaneille - Jorman Hiace
En mä lainaisi, mun Hiasee
mä lähden sillä, talvipakkaseen,
sin mahtuu sukset, sauvatkin,
ja ykköset mun, tietenkin
.
Pidä sormes pois, mun pakustain,
kun tiellä kiidän , katseet seuraa ain
tää mun vain on ja haluaa
et täydet kympit, nyt me rokataan
Hiace vetää innoissaan, sen kuulee koneesta,
on Jormal puna poskillaan, eikä lakkaa saamasta,
tään maantien tähdet, ain, ain, ain
taas vaihtaa maisemaa
on vuosia jo kaksi kahdeksan
Paku tossa on, lasit härmässä,
joku porukka, umpijäässä.
hei, hypätkää, koslaan lämpöiseen,
me viedään teidät, kauas pohjoiseen
elvis teddy bear
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384102Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html453167Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343056Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4842754Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1912003Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 401447
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51281- 781222