Kehtaanko lähteä yksin baariin

Kyllästynyt

Just muutin Tampereelle eikä kavereita vielä juuri ole, ainakaan niitä joiden kanssa viettää vapaata viikonloppua... En jaksa olla koko viikonloppua kotona joten päätin että illalla lähden jonnekin vaikka yksin. Viikonloppuna siis...

En oo ikinä käynyt yksin edes leffassa joten tämä ei ole helppoa mutta... Vinkkejä mihin mennä (oon 35v nainen), siisti ja simpsakka joten ei mitään lähiö-räkälöitä muttei kyl mitään ihan teinimestaakaan?

Mä en edes tiedä miten olla missään baarissa yksin kun eikä se oo vähän noloa seisoskella naisena yksin lasi kourassa tiskillä tms?!. Äh, en tiedä... onko musta tommoseen kuitenkaan.

14

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+14

      Ihan hyvin kehtaa lähteä yksin baariin, nainen on helpommin lähestyttävä kun on yksin joten senkin puolesta kannattaa.

    • Mä en ole baareissa käyny.. en sitte vuosikausiin, noh ehkä ohimennen joo mut sama ongelma. Ei viittis yksin lähtee, lähtisin messiin jos en asuis ihan hevon kuusessa :)

    • FearOfTheBar

      Älä hyvä ihminen mene missään nimessä yksin baariin! Etkö tiedä, että siitä ajatellaan aina ja kaikkialla pelkästään negatiivista!? Pitää olla aina lauma kavereita mukana, jotta voi baariin mennä!!!

      • Kyllä sitä naiset voi hyvin mennä baariin yksinkin, sillä siitä naisten yksinolosta kun ei koskaan ajatella mitään negatiivista, kuten miesten yksinolosta aina ajatellaan, varsinkin jos kyseessä on nuori mies ja hän sattuukin olemaan yksin baarissa tai laivaristeilyllä.


      • 5 + 16
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä sitä naiset voi hyvin mennä baariin yksinkin, sillä siitä naisten yksinolosta kun ei koskaan ajatella mitään negatiivista, kuten miesten yksinolosta aina ajatellaan, varsinkin jos kyseessä on nuori mies ja hän sattuukin olemaan yksin baarissa tai laivaristeilyllä.

        Minä ainakin ajattelen kaikkea negatiivista sellaisesta nuoresta miehestä, jolla on omituinen päähänpinttymä siitä, että baarissa tai laivalla yksin liikkeellä olevasta nuoresta miehestä ajatellaan aina kaikkea negatiivista.


      • 13+7
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä sitä naiset voi hyvin mennä baariin yksinkin, sillä siitä naisten yksinolosta kun ei koskaan ajatella mitään negatiivista, kuten miesten yksinolosta aina ajatellaan, varsinkin jos kyseessä on nuori mies ja hän sattuukin olemaan yksin baarissa tai laivaristeilyllä.

        Ajattelen jatkuvasti kaikkea negatiiviista miehestä jolla on spedekalju, on liian nössö tekemään mitään elämässään ja elää elämäänsä tämän palstan kautta.


      • 13+7 kirjoitti:

        Ajattelen jatkuvasti kaikkea negatiiviista miehestä jolla on spedekalju, on liian nössö tekemään mitään elämässään ja elää elämäänsä tämän palstan kautta.

        Hyvä juttu, jos ajattelet kaikkea negatiivista niistä spedekaljuista. Mä kun ajattelen myös sellaisista tukista vain kaikkea negatiivista, sillä suvaitsevaisella, nykyaikaisella ja kansainvälisillä EUROOPPALAISILLA MIEHILLÄ sitä kun pitääkin olla hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, eikä mikään ahdasmielisille persujunteille tyypillinen kaljuuntunut tukka.


    • Yksin mies kehtaa lähteä baariin tarpeeksi kännissä.
      Känni päässä ei enää ajatelee mitä mut susta ajatelesivat kun ole yksin baarissa liikentessä.
      Sitä paitsi yksin baarissa on helpompi lähestyä naislauma, kerrot vaan, että olet täältä kertaa yksin liikentessä.
      Kaikki mies kaverit ovat kotona vaimoensa luona ja sä olet ainut sinkku, joka on suhtessa ollu ainoan naisen kanssa yli 5 vuotta.

    • Minä käyn aina yksin sama mihin menen. Kaverit hankitaan paikanpäällä.
      Kait se vaatii tietynlaisen luonteen, et on munaa olla itsekseenkin välillä.
      Yhden sopeutumisoluen jälkeen siinä ei kyllä ole yhtikäs mitään ongelmaa. Väillä sitä miettii, et miten ihmisistä on tullu niin orpoja polosia, et siin' pitää olla kaikenaikaa joku lohduttamassa. Noh kait se on vaan harjotuksen puutetta. Toistakymmentä vuotta kun yksinäs elät, niin ei se toinen ihminen ole enää niin suuressa roolissa ihmisen elämässä.

    • Ätmi.

      Menet vaan sinne baariin ja baaritiskille niin ei mene kun minuutti niin saat seuraa jostain miehestä. Jos oot vähänkin nätti niin kyllä joku sua yrittää iskeä. Mutta älä sitten ole helppo ja anna miehelle pillua heti koska 99,7 % miehistä haluaa naiselta heti pil.lua.

    • Mies.

      Mies saa kyllä baarista seuraa siinä missä nainenkin mutta nämä älypää ätmit ei uskalla peräkammaristaan lähteä minnekkään. Jos nainen on tyly niin miehen pitää näyttää sille ja sanoa samalla mitalla takaisin.

    • paleasete

      No kyllä minä vain pidän yksin baarissa kävijöitä vähän epätoivoisina. Itse käyn harvoin baarissa, mutten koskaan yksin. Yksin baarissa käyvät vaikuttavat juuri siltä että ovat ainoastaan seuraa hakemassa tai sitten alkoholisoituneita ja syrjäytyneitä elämäntapajuoppoja.

      • n48

        Voi hyvät hyssykät ihmiset! Tulkaa nyt tälle vuosisadalle!

        Olen 48 v nainen ja käyn yksin bilettämässä, enkä paskaan välitä onko mies tai nainen yksin siellä.

        Onneks tommoset paskat pysyvät kämpissään loppuelämänsä, ei todellakaan kiinnosta törmätä noin vanhanaikaisesti ajatteleviin ihmisiin. Se kertoo täysin millainen ajatusmaailma ko. ihmisellä on kaikkeen muuhunkin.


      • No totta vitussa sinne mennään seuraa hakemaan ja lisäks ihan vaan näkemään ihmisiä ja nauttimaan musiikista ja oluesta.. Epätoivoisena....Voi vittu mikä pässi. Kaupastako sitä seuraa mielestäsi kuuluu etsiä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe