Jos ajattelee viimeisintä kymmentä vuotta kirkon eroissa. Kuinkahan moni olisi eronnut kirkosta ilman tätä homohärdelliä.
Ja jos kirkko olisi pysynyt lestissään ja ollut ihan hiljaa. niin moniko olisi eronnut.
Tuskin kolmasosaa tästä määrästä, koska ihmiset eivät olisi edes vaatineet kirkkoa osallistumaan pahemmin.
Liberaalit kirkon sisällä aloittivat tämän shown.
Mutta toisaalta - eikä niiden olekkin hyvä erota, jotka eivät edes kirkon ideologiaan usko.
Luultavasti tämä seulonta on vaan ihan hyvä.
Olisiko ilman homohässäkkää eronnut kuinka moni ?
57
154
Vastaukset
- evl.kirkkolainen
Meinaatko että oikea asia pitäisi olla sanomatta vaan sen takia ettei tulis hässäkkää?
- jaa jaa
Miten tämä homoliitto on kristinuskon nälökulmasta oikea asia :)
Jos perustelist käyttäen kristinuskon omaa käsikirjaa - evl.kirkkolainen
jaa jaa kirjoitti:
Jos perustelist käyttäen kristinuskon omaa käsikirjaaNo kirjaimellisesti otettuina Mooses ja Paavali ei pohjaa anna. Jeesuksen moraaliset ohjeet tuon pohjan antaa. Kyse on miten asian näkee.
- Asiat oikeilla nimil
jaa jaa kirjoitti:
Jos perustelist käyttäen kristinuskon omaa käsikirjaaTaaskin ihmettelen, kun luterilaisuus mainitaan kristinuskona! Silti luterilaiset eivät ole valmiita seuraamaan Kristuksen opetusta lähimmäisenrakkaudesta, sillä heidän mielestään maallikkosaarnaajien käsityksen lähimmäisten tuomitsemisen tärkeydestä ylittää kaiken!
Asiat oikeilla nimillään ja luterilaisuus luterilaisuutena eli Lutherin oppina! - palsta on sirkus
Asiat oikeilla nimil kirjoitti:
Taaskin ihmettelen, kun luterilaisuus mainitaan kristinuskona! Silti luterilaiset eivät ole valmiita seuraamaan Kristuksen opetusta lähimmäisenrakkaudesta, sillä heidän mielestään maallikkosaarnaajien käsityksen lähimmäisten tuomitsemisen tärkeydestä ylittää kaiken!
Asiat oikeilla nimillään ja luterilaisuus luterilaisuutena eli Lutherin oppina!Mene nyt jo sinäkin lopulta hoitoon päänuppisi takia. Näillä palstoilla käy riittävästi pölähtäneet jo muutenkin.
Nämä ovat kaikkein hölmöimpiä, joissa omassa yhteisössä asiaa ei myöskään hyväksytä, mitä tänne urputtamaan, mene muuttamaan se oma Kirkkosi, mikä se sitten onkin. Asiat oikeilla nimil kirjoitti:
Taaskin ihmettelen, kun luterilaisuus mainitaan kristinuskona! Silti luterilaiset eivät ole valmiita seuraamaan Kristuksen opetusta lähimmäisenrakkaudesta, sillä heidän mielestään maallikkosaarnaajien käsityksen lähimmäisten tuomitsemisen tärkeydestä ylittää kaiken!
Asiat oikeilla nimillään ja luterilaisuus luterilaisuutena eli Lutherin oppina!Asiat oikeilla nimil sanoi :
HOMOUDESTA VANHASSA TESTAMENTISSA :
3.Mooseksen kirja:
20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.
3.Mooseksen kirja:
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on KAUHISTUS.
18:29 Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.
Roomalaiskirje:
1:24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, HYLJÄNNYT saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
1:25 nuo, jotka ovat VAIHTANEET Jumalan totuuden VALHEESEEN ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin HIMOIHIN; sillä heidän NAISPUOLENSA ovat VAIHTANEET luonnollisen yhteyden LUONNONVASTAISEEN;
1:27 samoin MIESPUOLETKIN, luopuen luonnollisesta yhteydestä NAISPUOLEN kanssa, ovat KIIMOISSAAN syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, RIETTAUTTA ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän KELVOTTOMAN mielensä valtaan, tekemään SOPIMATTOMIA.
1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että NE, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.- Oletteko tekin valmi
pertsa2012 kirjoitti:
Asiat oikeilla nimil sanoi :
3.Mooseksen kirja:
20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.
3.Mooseksen kirja:
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on KAUHISTUS.
18:29 Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.
Roomalaiskirje:
1:24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, HYLJÄNNYT saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
1:25 nuo, jotka ovat VAIHTANEET Jumalan totuuden VALHEESEEN ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin HIMOIHIN; sillä heidän NAISPUOLENSA ovat VAIHTANEET luonnollisen yhteyden LUONNONVASTAISEEN;
1:27 samoin MIESPUOLETKIN, luopuen luonnollisesta yhteydestä NAISPUOLEN kanssa, ovat KIIMOISSAAN syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, RIETTAUTTA ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän KELVOTTOMAN mielensä valtaan, tekemään SOPIMATTOMIA.
1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että NE, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.Oletteko tekin siis valmistautunut tappamaan Raamatun tekstistä irrotettujen yksittäisten lauseiden ja sanojen tulkinnan vuoksi?!
Siis tappamaan niitä lähimmäisiänne, joista Kristus käski rakastamaan ja vaikka Jumala kymmenessä käskyssäänkin ilmoitti että älä tapa!? pertsa2012 kirjoitti:
Asiat oikeilla nimil sanoi :
3.Mooseksen kirja:
3.Mooseksen kirja:
Roomalaiskirje:
1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että NE, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.PERTSA on otsikoinut TAAS väärin kirjoituksensa. Parempi otsikko olisi ollut BISEKSUAALISUUDESTA VT:SSA, koska miesten kanssa makaavat kaikkein eniten juuri biseksuaalit.
Toisekseen Room. 1 ei kerro mitään mitä homoseksuaaliset olivat tehneet, vaan että heterot olivat VAIHTANEET ja alkaneet olemaan saman sukupuolen kanssa. Homo kun vaihtaessaan olisi naisen kanssa. Ja jos se olisi kielto homoiluun, niin se on Jumalan vastainen ajatus: Jumala sallii lesboilun, ja myös homoilun, paitsi ei miehen kanssa makaamista. Muu kun on sallittua.
Tässä se syy miksi PERTSA ei saa tulosta aikaan "työssään": hän ei esitä asioita kuten ne Raamatussa ovat, vaan esittelee ne omien ajatustensa pohjalta. Valehtelu harvoin on tehokas tapa saada tuloksia. Tulos tai ulos!Oletteko tekin valmi kirjoitti:
Oletteko tekin siis valmistautunut tappamaan Raamatun tekstistä irrotettujen yksittäisten lauseiden ja sanojen tulkinnan vuoksi?!
Siis tappamaan niitä lähimmäisiänne, joista Kristus käski rakastamaan ja vaikka Jumala kymmenessä käskyssäänkin ilmoitti että älä tapa!?"Oletteko tekin siis valmistautunut tappamaan Raamatun tekstistä irrotettujen yksittäisten lauseiden ja sanojen tulkinnan vuoksi?!
Siis tappamaan niitä lähimmäisiänne, joista Kristus käski rakastamaan ja vaikka Jumala kymmenessä käskyssäänkin ilmoitti että älä tapa!?"
Rangaistukset toimeenpanee Herramme aikojen lopulla.- mitä se on
evl.kirkkolainen kirjoitti:
No kirjaimellisesti otettuina Mooses ja Paavali ei pohjaa anna. Jeesuksen moraaliset ohjeet tuon pohjan antaa. Kyse on miten asian näkee.
Eli kirjaimellisesti Mooses ja Paavali ei Raamatun mukaan salli homoliittoja mutta Jeesuksen moraaliset opetukset voi käsittää ne salliviksi.
- hyvin mielenkiintoin
pertsa2012 kirjoitti:
"Oletteko tekin siis valmistautunut tappamaan Raamatun tekstistä irrotettujen yksittäisten lauseiden ja sanojen tulkinnan vuoksi?!
Siis tappamaan niitä lähimmäisiänne, joista Kristus käski rakastamaan ja vaikka Jumala kymmenessä käskyssäänkin ilmoitti että älä tapa!?"
Rangaistukset toimeenpanee Herramme aikojen lopulla.Elätte siis uskossa tappavaan Jumalaan!
Tämäkin on hyvin mielenkiintoinen asia, sillä kristinuskossahan Jumala on hyvä ja armahtavainen. hyvin mielenkiintoin kirjoitti:
Elätte siis uskossa tappavaan Jumalaan!
Tämäkin on hyvin mielenkiintoinen asia, sillä kristinuskossahan Jumala on hyvä ja armahtavainen.hyvin mielenkiintoin sanoi :
Tämäkin on hyvin mielenkiintoinen asia, sillä kristinuskossahan Jumala on hyvä ja armahtavainen.
20:11 Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
20:12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.- tiedoksi vain
hyvin mielenkiintoin kirjoitti:
Tämäkin on hyvin mielenkiintoinen asia, sillä kristinuskossahan Jumala on hyvä ja armahtavainen.Ja hei pölähtänyt, Pertsa ei ole luterilainen. Yksittäinen ihminen, josta saa väkivaltaisen kuvan, eikä itse ymmärrä sitä, mutta ei tosiaan luterilainen, vaan joku yhden miehen seurakunta, lainaillut adventisteilta.
Miksi teitittelet, kun olet oppimaton hölmö, etkä tunne luterilaista kristillisyyttä vähääkään? pertsa2012 kirjoitti:
hyvin mielenkiintoin sanoi :
Tämäkin on hyvin mielenkiintoinen asia, sillä kristinuskossahan Jumala on hyvä ja armahtavainen.
20:11 Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
20:12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.Noin juuri, PERTSA on tuonut uskollisesti esiin ((tai ääliömäisesti) kohdat, jotka ovat suoraan tuomitsemassa hänet itsensäkin.
persrsahan ei ole tehnyt mitään mitä piti, ja ei ole noudattanut edes Jeesuksen käskyjä, joten ainakin hänet tuomitaan tekojensa mukaan, ja ne teot eivät näy "elämän kirjassa".
Hyvä että persta antaa parempaa tietoa kuin "papit"; sekä omista touhuistaan ja Raamatusta. Edes pertas ei peri Jumalan valtakuntaa, niin aika heikosti siellä väkeä on. Onko liiankin suuri poru vähäisen väen takia?- äly ja väläys
mitä se on kirjoitti:
Eli kirjaimellisesti Mooses ja Paavali ei Raamatun mukaan salli homoliittoja mutta Jeesuksen moraaliset opetukset voi käsittää ne salliviksi.
Mikähän se Jeesuksen opetus on mistä tuollaisen täysin kaikkea Raamatun ilmoitusta vastoin olevan käsityksen olet saanut?
- älähän vääristele
hyvin mielenkiintoin kirjoitti:
Tämäkin on hyvin mielenkiintoinen asia, sillä kristinuskossahan Jumala on hyvä ja armahtavainen.Sama Jumala on kristinuskossa ja VT:ssä.
- äly ja väläys
helsinkijokkeri kirjoitti:
PERTSA on otsikoinut TAAS väärin kirjoituksensa. Parempi otsikko olisi ollut BISEKSUAALISUUDESTA VT:SSA, koska miesten kanssa makaavat kaikkein eniten juuri biseksuaalit.
Toisekseen Room. 1 ei kerro mitään mitä homoseksuaaliset olivat tehneet, vaan että heterot olivat VAIHTANEET ja alkaneet olemaan saman sukupuolen kanssa. Homo kun vaihtaessaan olisi naisen kanssa. Ja jos se olisi kielto homoiluun, niin se on Jumalan vastainen ajatus: Jumala sallii lesboilun, ja myös homoilun, paitsi ei miehen kanssa makaamista. Muu kun on sallittua.
Tässä se syy miksi PERTSA ei saa tulosta aikaan "työssään": hän ei esitä asioita kuten ne Raamatussa ovat, vaan esittelee ne omien ajatustensa pohjalta. Valehtelu harvoin on tehokas tapa saada tuloksia. Tulos tai ulos!Mikä sinä olet ketään arvioimaan. Itsehän olet ateisti.
äly ja väläys kirjoitti:
Mikä sinä olet ketään arvioimaan. Itsehän olet ateisti.
Persta on itse uskovana sanonut, ettei hän ole työllään saanut ketään kääntymään eikä tekemään parannusta. Minulla ei ateistina ole tapana arvioida, vaan katsoa tosiasioita ja kirjoituksia.
Persta on itse uskovana sanonut, ettei hän ole työllään saanut ketään kääntymään eikä tekemään parannusta. Minulla ei ateistina ole tapana arvioida, vaan katsoa tosiasioita ja kirjoituksia.
jokkeri sanoi :
Kukaan minun elämässäni koskaan ei ole sanonut minua valehtelijaksi, paitsi tämän palstan uskovat. Eräs ystäväni pyysi kerran minua opettelemaan valehtelun, ja siihen jäi se ystävä. Minulle ei voi edes ehdottaa valehtelua.
Ja kyllä osaisin hävetä silmät päästäni, jos sortuisin valehtelemaan.- Uskon Kristukseen
PERTSA on otsikoinut TAAS väärin kirjoituksensa. Parempi otsikko olisi ollut BISEKSUAALISUUDESTA VT:SSA, koska miesten kanssa makaavat kaikkein eniten juuri biseksuaalit.
Tässä se syy miksi PERTSA ei saa tulosta aikaan "työssään": hän ei esitä asioita kuten ne Raamatussa ovat, vaan esittelee ne omien ajatustensa pohjalta. Valehtelu harvoin on tehokas tapa saada tuloksia. Tulos tai ulos!Tuon ajattelutavan mukaan kaikki, joilla on jonkinlainen "synnynnäinen" taipumus johonkin pahaan tekoon, voi sitä toteuttaa, mutta joka on sen tavan myöhemmällä iällä opetellut, niin on syntinen. Tämä ei mene minun ajatusmaailmaani läpi.
Kyllä synti on synti, vaikka ihmiset miten yrittäisivät sen selittää toisin. Minä uskon Raamattuun Jumalan sanana ja uskon siihen, että sitä ei tarvitse selittää "omaan tarkoitusperäänsä" sopivaksi. - teitä hermostuttaa?
tiedoksi vain kirjoitti:
Ja hei pölähtänyt, Pertsa ei ole luterilainen. Yksittäinen ihminen, josta saa väkivaltaisen kuvan, eikä itse ymmärrä sitä, mutta ei tosiaan luterilainen, vaan joku yhden miehen seurakunta, lainaillut adventisteilta.
Miksi teitittelet, kun olet oppimaton hölmö, etkä tunne luterilaista kristillisyyttä vähääkään?Vaikutatte jotenkin hermostuneelta. Mikä teitä hermostuttaa? Ette kai te ole epärehellinen?
- äly ja väläys
Olet sanonut, ettei kukaan ole kääntynyt, mutta äskettäin sanoit työsi olevan silti tärkeää, jos saat uskovat pysymään uskossa; he kun ovat sitä tärkeää väkeä.
Kukaan minun elämässäni koskaan ei ole sanonut minua valehtelijaksi, paitsi tämän palstan uskovat. Eräs ystäväni pyysi kerran minua opettelemaan valehtelun, ja siihen jäi se ystävä. Minulle ei voi edes ehdottaa valehtelua.
Ja kyllä osaisin hävetä silmät päästäni, jos sortuisin valehtelemaan.Mikä opaskoirasi nimi on?
Uskon Kristukseen kirjoitti:
Tuon ajattelutavan mukaan kaikki, joilla on jonkinlainen "synnynnäinen" taipumus johonkin pahaan tekoon, voi sitä toteuttaa, mutta joka on sen tavan myöhemmällä iällä opetellut, niin on syntinen. Tämä ei mene minun ajatusmaailmaani läpi.
Kyllä synti on synti, vaikka ihmiset miten yrittäisivät sen selittää toisin. Minä uskon Raamattuun Jumalan sanana ja uskon siihen, että sitä ei tarvitse selittää "omaan tarkoitusperäänsä" sopivaksi.USKON KRISTUKSEEN. Koita käsittää ero pahuuden ja rikollisuuden sekä seksuaalisten suuntautumisten välillä.
Voit olla syntyjään hetero, mutta olla silti pahuutta tekevä syntisäkki. Et ole voinut kuitenkaan valita sitä oletko hetero, biseksuaali tai homo. Mutta elämän ja teot voi jokainen valita, tekeekö pahaa vai ei.
Voit olla homo ja tehdä pelkää hyvää. Teot ne Raamatussa ratkaisevat, siis heterokin voi olla syntisäkki. Ei siis voi selittää synnittömyyttään heteurella.helsinkijokkeri kirjoitti:
USKON KRISTUKSEEN. Koita käsittää ero pahuuden ja rikollisuuden sekä seksuaalisten suuntautumisten välillä.
Voit olla syntyjään hetero, mutta olla silti pahuutta tekevä syntisäkki. Et ole voinut kuitenkaan valita sitä oletko hetero, biseksuaali tai homo. Mutta elämän ja teot voi jokainen valita, tekeekö pahaa vai ei.
Voit olla homo ja tehdä pelkää hyvää. Teot ne Raamatussa ratkaisevat, siis heterokin voi olla syntisäkki. Ei siis voi selittää synnittömyyttään heteurella.jokkerille
_______
Et sinä homoilemalla taivasten valtakuntaan pääse - tee siis parannus.
Roomalaiskirje:
1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että NE, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.pertsa2012 kirjoitti:
jokkerille
_______
Et sinä homoilemalla taivasten valtakuntaan pääse - tee siis parannus.
Roomalaiskirje:
1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että NE, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.No PERTSA. En kuitenkaan ole kiimoissani vaihtanut mitään. Ja vaikuttaa siltä, että Jumala on eri mieltä kuin Paavali.
Jumalan mukaan riittää kun mies ei makaa miehen kanssa, ja Jumalalla ei ole ollut mitään pahaa sanottavaa myöskään lesboista.
Mutta eipä sinulta voi järjellisyyttä edes odottaa; olet parantumaton. Minä taas sanon Raamattuun vedoten, ettei taivasten valtakuntaan pääse ne jotka tekevät hommia lepopäivinä ja eivät käy katsomassa vankeja, Vain parannuksen teko ja toiminta auttaa.
Kirkosta on jo ennen noita eronnut yhä enemmän jäseniä.
Ehkäpä olisi ollut niinkin että jos myös kiivaimmat olisivat olleet hiljaa, ei äläkkää olisi noussut. Nythän seksistä on tehty vedenjakaja ja kristillisyyden keskeinen kysymys.
Ketkä oikeastaan ovat vaatineet kirkon osallistumista ja kommentteja – etenkin ”kantaa”? Kyllä sitä olaan vaadittu vähän joka suunnasta.
Jokaisella on vapaus liittyä tai erota.- Sulku saatanalle
Johonkin täytyy rajat asettaa, muuten ateistien, feministien ja homoaktivistien harjoittama vyörytys kirkossa tulee jatkumaan ja saamaan aina vain räikeämpiä ja jumalattomampia muotoa. Liberaalit eivät ole tyytyväisiä ennen kuin kirkko on kokonaan mädätetty ja tuhottu. Viimeisen taistelun aika on nyt. Jos uskovaiset sen häviävät, on perustettava uusi kirkko.
- uusi kirkko tarvitaa
Sulku saatanalle kirjoitti:
Johonkin täytyy rajat asettaa, muuten ateistien, feministien ja homoaktivistien harjoittama vyörytys kirkossa tulee jatkumaan ja saamaan aina vain räikeämpiä ja jumalattomampia muotoa. Liberaalit eivät ole tyytyväisiä ennen kuin kirkko on kokonaan mädätetty ja tuhottu. Viimeisen taistelun aika on nyt. Jos uskovaiset sen häviävät, on perustettava uusi kirkko.
Toki aivan uusi kirkko on taas perustettava, juuri sellainen joka on kaikkien rasistien ja homofobikkojen mieleen. Sellaisessa kirkossa olisi siis vain valkoisia sataprosenttisia heteromiehiä jotka osaavat pitää homoutensa piilossa, eikä siellä olisi sijaa yhdellekään naiselle edes kahvinkeittäjänä, sillä kukaan oikein ja kaikkein parhaimmin Lutheriin uskovista rajoittuneista heterouskovaisista ei voisi kuvitellakaan lankeavansa vielä syntiin naisen viettelemänä!
- kysynpä nyt
uusi kirkko tarvitaa kirjoitti:
Toki aivan uusi kirkko on taas perustettava, juuri sellainen joka on kaikkien rasistien ja homofobikkojen mieleen. Sellaisessa kirkossa olisi siis vain valkoisia sataprosenttisia heteromiehiä jotka osaavat pitää homoutensa piilossa, eikä siellä olisi sijaa yhdellekään naiselle edes kahvinkeittäjänä, sillä kukaan oikein ja kaikkein parhaimmin Lutheriin uskovista rajoittuneista heterouskovaisista ei voisi kuvitellakaan lankeavansa vielä syntiin naisen viettelemänä!
Miksi siis itse kuulut Kirkkoosi, jossa kaikki papit ovat miehiä? Eikä homoavioliitoista edes keskustella? (Lobataan kyllä jo.)
- kysynpä nyt
uusi kirkko tarvitaa kirjoitti:
Saako teillä siis nainen toimia pappina? Muuna kuin kahvinkeittäjänä. Sitä en ole tiennytkään.
Onko jompikumpi katolinen vai ortodoksinen kirkko hajonnut kahteen osaan ja teilläkin on nykyään naisille muuta kuin kahvinkeittotehtäviä?
Miten sitten muuten, onko tosiaan niin, että teillä siunataan homoparit? Sitäkään en ole tiennyt. - totuus on jo olemass
Sulku saatanalle kirjoitti:
Kristuksen kirkko on jo olemassa. Ei tarvitse perustaa enää uudelleen. Siinä kirkossa on kaikki Jumalan antamat käskyt ja ohjeet ja tiedot jo kaikkien ihmisten saatavana ja se ei toimi ihmisten omien mieltymysten mukaan, vaan kaikki ohjeet tulevat ylhäältä Jumalalta.
- 5+5
>>>Olisiko ilman homohässäkkää eronnut kuinka moni ?
- uskovainen1
"Lisäksi eronneet ovat pääosin hällävälistejä ja alle 35-vuotiaita."
Minulla on sellainen käsitys, että siellä eroajien joukossa on myös niitä, joille Jumalan sana merkitsee paljon. Osa on eronnut siksi, koska luterilainen kirkko ei vastaa enää heidän käsitystään oikeasta kristinuskosta. Ei tällaisia ihmisiä voi nimittää "hällävälisteiksi". - Jos ihminen ei ole k
uskovainen1 kirjoitti:
"Lisäksi eronneet ovat pääosin hällävälistejä ja alle 35-vuotiaita."
Minulla on sellainen käsitys, että siellä eroajien joukossa on myös niitä, joille Jumalan sana merkitsee paljon. Osa on eronnut siksi, koska luterilainen kirkko ei vastaa enää heidän käsitystään oikeasta kristinuskosta. Ei tällaisia ihmisiä voi nimittää "hällävälisteiksi".Miten ihmeessä he ovat koskaan edes voineet luulla luterilaisuutta oikeaksi kristinuskoksi? Aivan ihmeellistä, mutta en keksi sille mitään muuta selitystä kuin tietämättömyyden! Jos ihminen ei ole koskaan mitään muuta nähnytkään kuin luterilaisuutta, hän varmasti luulee sitä oikeaksi kristinuskoksi, jos luterilaisuus hänelle esitellään oikeana kristinuskona.
Tietenkin olen varma, että kristinuskoon oikeasti perehdyttyään hän ei enää luterilaisuutta noteeraa muuksi kuin luterilaiseksi lahkouskonnoksi, joka on vain kalpea häivähdys kristinuskosta! Toivomme siis, että mahdollisimman moni entinen luterilainen pystyy luopumaan luterilaisuudesta ja sitten löytämään vielä Kristuksen opetuksen.
Tervehdys!
Tarja Halonen (kauan sitten) aloitti ja Arkkipiispa Mäkinen jatkoi ja joku nais piispakin:
Melekosen lausunnon päästi isojen hampaiden takaa pääministeriksi opetteleva Aleksanterikin. Eipä uuskoisi jotta (sellainen vanha pieru) Tasavallan presidentti on
saman puolueen immeinen. Voe kauhistus!!!!!
Tv. [email protected]Lisäksi rauhansanalainen Sipilä, seuraava pääministerimme, lupasi kunnioittaa eduskunnan tahtoa ja saattaa lain voimaan ja presidentti Niinistö allekirjoittaa sen.
- Meidän tulisikin mie
Sikäli tämä onkin niin ihmeellistä, että nyt luterilaisuus näyttää kaatuvan homohössäkkään, joka on itse asiassa syällä kaikkien heterouskovaisten sydämessä! Meidän tulisikin miettiä, mistä tämä voisi johtua? Miksi puhtaiden luterilaisten heterouskovaisten suurin mielenkiinto kohdistuu nimenomaan homouteen?
- isolla lusikalla
Siksi ystäväni, koska se on heille väellä ja voimalla kalloihin syötetty, että nyt kaikkien pitää ajatella homoutta, homoutta, homoutta... Seta ja media ovat syöttäneet sitä vuosia, ja kirkon homoaktivistit ovat hekin urakoineet hiki hatussa asian eteen.
- sivusta nauran
MIksi olet itse niin kovin innostunut homoudesta? Teillä vasta kevyesti lobataan, ei ole mitään häämeininkejä vielä aikoihin.
Olisin iloinen jos olisin nyt jossain toisessa, saisin olla rauhassa jatkuvalta homotuputukselta. Mutta sinä olet niin innostunut, että käyt täällä. Ja sitten et edes erota luterilaisia ja muita toisistaan, tai osaa kuvitella, että yksittäisessä kirkossa on erilaisia ihmisiä, eikä kaikilla välttämättä onnistunut tapa esittää asioitaan. Huvittavinta on kun käyt ei-luterilaisten kimppuun syyyttämällä luterilaiseksi heitä ja heidän oppejaan. - ek se muuksi muutu
sivusta nauran kirjoitti:
MIksi olet itse niin kovin innostunut homoudesta? Teillä vasta kevyesti lobataan, ei ole mitään häämeininkejä vielä aikoihin.
Olisin iloinen jos olisin nyt jossain toisessa, saisin olla rauhassa jatkuvalta homotuputukselta. Mutta sinä olet niin innostunut, että käyt täällä. Ja sitten et edes erota luterilaisia ja muita toisistaan, tai osaa kuvitella, että yksittäisessä kirkossa on erilaisia ihmisiä, eikä kaikilla välttämättä onnistunut tapa esittää asioitaan. Huvittavinta on kun käyt ei-luterilaisten kimppuun syyyttämällä luterilaiseksi heitä ja heidän oppejaan.Homostelu on synti luonnotonta käyttäytymistä. Näin sanoo Raamattu.
ek se muuksi muutu kirjoitti:
Homostelu on synti luonnotonta käyttäytymistä. Näin sanoo Raamattu.
Raamattu kyllä sanoo vaikka mitä. Muun muassa Jumalan ja Jeesuksen suulla, että ne jotka kiroavat vanhempansa, on surmattava. Sellainenkin käytös lienee siis aika luonnotonta.
- kaikki muuttuu
Raamattu kyllä sanoo vaikka mitä. Muun muassa Jumalan ja Jeesuksen suulla, että ne jotka kiroavat vanhempansa, on surmattava. Sellainenkin käytös lienee siis aika luonnotonta.
Joo kyllä Mooses ja Paavali näin sanoo eihän sitä kukaan kiistä mutta Jeesus ei puhu homoista mitään ja hänen eettiset ohjeensa toisen ihmisen kohtaamisesta antaa selvästi toisen käsityksen.
Tämä ek se muuksi muutulle. - öhömm
kaikki muuttuu kirjoitti:
Joo kyllä Mooses ja Paavali näin sanoo eihän sitä kukaan kiistä mutta Jeesus ei puhu homoista mitään ja hänen eettiset ohjeensa toisen ihmisen kohtaamisesta antaa selvästi toisen käsityksen.
Tämä ek se muuksi muutulle.Ei puhu pedofileistä eikä sukurutsaajistakaan. Onko siis nekin mielestäsi eeettisten ohjeiden mukaista toimintaa?
öhömm kirjoitti:
Ei puhu pedofileistä eikä sukurutsaajistakaan. Onko siis nekin mielestäsi eeettisten ohjeiden mukaista toimintaa?
Kyllä Raamattu puhuu sukurutsasta 3. Moos. 18. jossa kielletään makaamasta tyttärensä ja sisarensa kanssa, ja kielletään ottamasta tätinsä sivuvaimoksi.
Pedofilia on Raamatun mukaan hyväksyttyä, koska sitä ei missään vaiheessa ole kielletty. Mutta eettistä se ei kylläkään ole, siksi se on meillä kyllä kielletty.- luulisi olevan aivan
isolla lusikalla kirjoitti:
Siksi ystäväni, koska se on heille väellä ja voimalla kalloihin syötetty, että nyt kaikkien pitää ajatella homoutta, homoutta, homoutta... Seta ja media ovat syöttäneet sitä vuosia, ja kirkon homoaktivistit ovat hekin urakoineet hiki hatussa asian eteen.
Mutta hyvänen aika sentään, eiväthän homotkaan ole läheskään yhtä paljon kiinnostuneita homoudesta kuin luterilaiset heterouskovaiset!
Toisaalta luulisi olevan aivan luonnollista, että varsinkin heterouskovaiset miehet katsoisivat hameiden perään ja vahtaisivat kiinnostuneina naisia, mutta sehän se synti heille olisikin! Joten ehkäpä juuri tästä syystä heitä kiinnostaa nimenomaan homous. He haluavat siis välttää syntiä!? - kaikki muuttuu
Kyllä Raamattu puhuu sukurutsasta 3. Moos. 18. jossa kielletään makaamasta tyttärensä ja sisarensa kanssa, ja kielletään ottamasta tätinsä sivuvaimoksi.
Pedofilia on Raamatun mukaan hyväksyttyä, koska sitä ei missään vaiheessa ole kielletty. Mutta eettistä se ei kylläkään ole, siksi se on meillä kyllä kielletty."öhömm" yrittää kääntää asian provokatorisessa mielessä nurinpäin koska ei hyväksy Jeesuksen filosofiaa.
silti outoa
>>>Kuinkahan moni olisi eronnut kirkosta ilman tätä homohärdelliä.- kjuyt627
Homot uskoo ja luottaa... Papisto on siinä irstailuissa on kaaauu...an!
Uskoisin kumminkin, että tietoisesti pilkkaavat ja vihaavat Jumalaa Hänen antaman kiellon johdosta JA riittämättömyydestää toteuttaa Jumalan käskyä lisääntymisen suhteen.
Homous tulee seksuaalisten kokemuksien ja oppien mukaisesti, usein jo lapsena hyväksi käytettyjen taholta. Kristittyjen kirkko on perustanut mm poikakoulu toimintaa pedofiiliksi kouluttamiseksi jo lapsena.
Kun tuollainen irstas seksuaalisuus siirtyy jälkeläisiin sukupolvesta seuraaviin, niin siitä kehittyy geeni luonnottomuus perimä ja joku voisi kutsua sitä perisynniksi koska Jumalan antaman tiedon vastaisuus se on.
Sairautta se ei ymmärtääkseni ole vaan Jumalallisuuden vastaisesti hankittua sairautta pahempaa. Sosiaalisesti poikkeavuutta kirkoissa ei lasketa sairaudeksi homouden osalta. Ainoa lääke siihen irstailuun ollenee HIV.- muistelepa ite
Väärien todistusten antaminen on muistaakseni jumalasikin mielestä synti.
No tiedä häntä olisiko eronnut, mutta kuten Raamattu sanoo luopumus lisääntyy; ja sanotaan että; " Mutta kun Ihmisen Poika tulee, löytääkö hän uskoa maan päältä?" .
Siihen kaikki tähtää. Kaikki näyttää menevän niinkuin Raamatussa on ennustettu, oli sitten "homohässäkkää" tai ei, mutta sekin varmaan osaltaan lisää tätä kehitystä.- 5tghb
Rikollisen kristinuskon uskolla ei ole Jeesuksella asiaa.
Vai väitätkö Jeesuksen valehdelleen?
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen." - odotan tämän loppua
Näin juuri asiat menee. Mutta tämähän ei ole meille uskoville yllätys kun luemme sen Raamatusta. Jeesus tulee pian, ihan oikeasti.
- pimeä länsimaailma
Olen epäillyt, että Jumala on laittanut sen tähän jouduttamaan sekannusta ja loppua. Ja sen lisäksi tietysti aika moni on havahtunut, kuinka täydellisen vieraantunutta kirkkoihin kuuluva seurakunta on joiltakin osin, on toki siis maailmankatsomuksissa eri käsityksiä myös tästä, mutta juuri se, että täysin Jumalasta irtautunut länsimaailma alkaa vainoamaan kristittyjä tämän vuoksi.
Heille kirkko siis on vain paikka, jossa järjestetään jotain seremonioita, joilla todellisuudessa heille ei ole mitään merkitystä. Se on jonkinlainen paikka,jossa Jumala on päinvastoin pelle, joka viihdyttää meitä.
Täydelliset pakanat siis ympäröivät meitä. - odotan tämän loppua
pimeä länsimaailma kirjoitti:
Olen epäillyt, että Jumala on laittanut sen tähän jouduttamaan sekannusta ja loppua. Ja sen lisäksi tietysti aika moni on havahtunut, kuinka täydellisen vieraantunutta kirkkoihin kuuluva seurakunta on joiltakin osin, on toki siis maailmankatsomuksissa eri käsityksiä myös tästä, mutta juuri se, että täysin Jumalasta irtautunut länsimaailma alkaa vainoamaan kristittyjä tämän vuoksi.
Heille kirkko siis on vain paikka, jossa järjestetään jotain seremonioita, joilla todellisuudessa heille ei ole mitään merkitystä. Se on jonkinlainen paikka,jossa Jumala on päinvastoin pelle, joka viihdyttää meitä.
Täydelliset pakanat siis ympäröivät meitä.Niinhän meille kerrotan, että lait ja ajat muutetaan ja aikaa nopeutetaan.
Sanotaanko näin – suomessa on ollut olennaista se että vaietaan, salataan ja luodaan kulisseja. Kaikki ongelmalliset asiat kun vaietaan kuoliaaksi, on kuin niitä ei olisikaan ollut.
Näin on saatu näyttämään kaikki paljon paremmalta kuin ne oikeastaan ovatkaan olleet. Ne , jotka saivat kulisseista suojan tai ne jotka peräti kykenivät elämään vaatimusten mukaan ( tai ne jotka pystyivät salaamaan kaiken) varmaan kokivat elämän ”hyvänä”.
Sehän kulissien tarkoitus on - näyttää muille että elää juuri oikean tavan mukaan – ja suojata niissä eläviä kun ei kykenekään siinä elämään.
Onhan se lumoaavaa ja ihanaa kun nuo kulissit saa vain pitää. Kaikki ovat silloin niin oikeamielisiä ja hyvä. Mutta se joka näkee noiden läpi – on ikävä ja inhottava. Totuutta ei kestä vaikenevien ja salaavien joukko. Se raivostuvat kun joku purkaa kulissit ja näkee ihmiset niiden takaa.Lespohässäkkä on tehnyt sen että ihmiset on joutunut eroamaan ettei kukaan ajattelee että hyi sentään tuollaisien kanssa seurustelet. Taidat olla samanlainen. Siis on hyvä että ihmiset joutuvat näyttämään väri millä puolella seisovat. Synnissä tai puhtaudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2343915Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462547Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401800Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991671- 1061664
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161479Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e471469Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1691410Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1291153Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251132