Mitä mieltä olette S&M touhusta?

Ruoska viuhumaan

27

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+5

      Modernin miehen pitää osata tyydyttää näitä naisten alistumisfantasioita.

    • Kakkosmiews

      Tämähän on siihen jännämiesjuttuun liittyväinen.

      Kaiken tasa-arvoisuuden keskellä ovat miehet sängyssäkin muuttuneet epävarmoiksi.

      Tuossa aikaisemmin on jo linkitetty uutinen, jonka mukaan kodinhengetärmiehet saavat vähemmän seksiä kuin muut.

      Naiset haluavat tulla otetuiksi seksissä siten että, mies ei ole koko ajan kyselemässä saako, sopiiko, tuntuuko hyvältä.

      He haluavat sänkyynsä ison, itsevarman miehen, joka määrää tahdin, jos ei muuten, niin sitten pienen roolileikin kautta.

      En usko, että monikaan nainen haluaa varsinaisesti fyysistä kipua, mutta he haluavat kerrankin olla avuttomia niissä käsiraudoissa ja vain tuntea kun toinen himoitsee ja ottaa hänet.

      • InhaKyynikko

        "Naiset haluavat tulla otetuiksi seksissä siten että, mies ei ole koko ajan kyselemässä saako, sopiiko, tuntuuko hyvältä. "

        Tiesitkö että rikokseen (raiskaus) kehoittaminen on rikos?


      • höhöö
        InhaKyynikko kirjoitti:

        "Naiset haluavat tulla otetuiksi seksissä siten että, mies ei ole koko ajan kyselemässä saako, sopiiko, tuntuuko hyvältä. "

        Tiesitkö että rikokseen (raiskaus) kehoittaminen on rikos?

        Harmi ettei tyhmyys tai lukutaidottomuus ole.


      • InhaKyynikko
        höhöö kirjoitti:

        Harmi ettei tyhmyys tai lukutaidottomuus ole.

        Ethän vain joutuisi vankilaan?


      • Tutkimusten mukaan masokistiset fantasiat ovat tosin yhtä yleisiä miehillä kuin naisilla.

        http://jamescfraser.com/storage/publications/Gende_Differences_in_Sado-Masochistic_Preferences_Among_Coll.pdf


      • 5+9

    • Sonne

      Mulle tää sopii tosi hyvin. Mä en ole harrastanut sitä vielä kovin pitkään, mutta kokemukset ovat tähän asti olleet hyviä. Oikeastaan on niin, että nykyisin mulla on turvallisempi olo, ja pystyn myös toteuttamaan itseäni paremmin ja vapaammin. Eikä se paria haittaa, koska hän harrastaa ilokseni samaa.

      Eli side mountingia (SM). Ja rigaus menee näin:

      (reps)

      http://www.scubaboard.com/forums/attachment.php?attachmentid=134925&d=1347192232

      • mulle ei

        Minulle on masokismia lukea sinun (naurua) ja (reps) kommentteja. Haluaisin ampua päähäni pistoolilla.


      • Sonne
        mulle ei kirjoitti:

        Minulle on masokismia lukea sinun (naurua) ja (reps) kommentteja. Haluaisin ampua päähäni pistoolilla.

        Valitan. Lajimme idiosynkrasiat ovat outoja.

        (Naurua)

        https://www.youtube.com/watch?v=fsYJvbI9F3U


    • Kuuluuko s&m:n ?

      Korsetit ovat ihan seksikkäitä.

    • naiset haluaa

      rajua menoa ja alistusta, siitähän tässä on kyse. Ei kukkapuskista;)

      • Hämärän rajoilta

        Vaikka naisista ja seksistä en mitään tiedäkään, niin tässä "kukkapuska vai ruoska" -jutussa ollaan minusta nyt tekemässä kahta ääripäätä sellaisista asioista, jotka ovat todellisuudessa varsin lähellä toisiaan.

        Raju meno ja alistusfantasioiden toteuttaminen perustuvat, yllätys yllätys, voimakkaaseen molemminpuoliseen välittämiseen, kunnioitukseen ja luottamukseen. Rakkaudesta puhuminen on nykyisin tehty vähän hankalaksi, mutta ihanteellisessa tapauksessa myös ja ennen kaikkea siihen.

        Eikö pikemminkin ole naurettava ajatus, että kahden toisistaan hullaantuneen ihmisen välillä jokin niin fyysinen ja alkukantainen (molempia positiivisessa merkityksessään!) asia kuin seksi olisi jotakin pikkusievää virkamiesmäistä silittelyä, jossa ei vahingossakaan ylitetä mitään arkisuuden rajoja?

        Tämä ei nyt ollut puolustuspuhe ruoskalle, jota en vielä ole aivan kyennyt ymmärtämään... ainakaan en usko, että sen heiluttelusta saati vastaanotosta mitään saisin itse irti. Lähitaistelut, huomaamatta syntyneet pikkunaarmut ja mustelmat sekä pohjimmiltaan yhteisymmärrykseen perustuvat pakottamiset sen sijaan kuuluvat (ainakin mielikuvassani) asiaan.


      • Tough Love
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Vaikka naisista ja seksistä en mitään tiedäkään, niin tässä "kukkapuska vai ruoska" -jutussa ollaan minusta nyt tekemässä kahta ääripäätä sellaisista asioista, jotka ovat todellisuudessa varsin lähellä toisiaan.

        Raju meno ja alistusfantasioiden toteuttaminen perustuvat, yllätys yllätys, voimakkaaseen molemminpuoliseen välittämiseen, kunnioitukseen ja luottamukseen. Rakkaudesta puhuminen on nykyisin tehty vähän hankalaksi, mutta ihanteellisessa tapauksessa myös ja ennen kaikkea siihen.

        Eikö pikemminkin ole naurettava ajatus, että kahden toisistaan hullaantuneen ihmisen välillä jokin niin fyysinen ja alkukantainen (molempia positiivisessa merkityksessään!) asia kuin seksi olisi jotakin pikkusievää virkamiesmäistä silittelyä, jossa ei vahingossakaan ylitetä mitään arkisuuden rajoja?

        Tämä ei nyt ollut puolustuspuhe ruoskalle, jota en vielä ole aivan kyennyt ymmärtämään... ainakaan en usko, että sen heiluttelusta saati vastaanotosta mitään saisin itse irti. Lähitaistelut, huomaamatta syntyneet pikkunaarmut ja mustelmat sekä pohjimmiltaan yhteisymmärrykseen perustuvat pakottamiset sen sijaan kuuluvat (ainakin mielikuvassani) asiaan.

        Ilman mustelmia ei ole rakkautta.


      • happytogether1
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Vaikka naisista ja seksistä en mitään tiedäkään, niin tässä "kukkapuska vai ruoska" -jutussa ollaan minusta nyt tekemässä kahta ääripäätä sellaisista asioista, jotka ovat todellisuudessa varsin lähellä toisiaan.

        Raju meno ja alistusfantasioiden toteuttaminen perustuvat, yllätys yllätys, voimakkaaseen molemminpuoliseen välittämiseen, kunnioitukseen ja luottamukseen. Rakkaudesta puhuminen on nykyisin tehty vähän hankalaksi, mutta ihanteellisessa tapauksessa myös ja ennen kaikkea siihen.

        Eikö pikemminkin ole naurettava ajatus, että kahden toisistaan hullaantuneen ihmisen välillä jokin niin fyysinen ja alkukantainen (molempia positiivisessa merkityksessään!) asia kuin seksi olisi jotakin pikkusievää virkamiesmäistä silittelyä, jossa ei vahingossakaan ylitetä mitään arkisuuden rajoja?

        Tämä ei nyt ollut puolustuspuhe ruoskalle, jota en vielä ole aivan kyennyt ymmärtämään... ainakaan en usko, että sen heiluttelusta saati vastaanotosta mitään saisin itse irti. Lähitaistelut, huomaamatta syntyneet pikkunaarmut ja mustelmat sekä pohjimmiltaan yhteisymmärrykseen perustuvat pakottamiset sen sijaan kuuluvat (ainakin mielikuvassani) asiaan.

        Kirjoitit oikein hyvin. Maailma ei ole mustavalkoinen ja niin ei ole seksi tai rakkauskaan. Meidän suhteessa rakastetaan tulisesti, omistaudutaan, omistetaan, luotetaan, satutetaan sopivasti henkisesti ja fyysisesti ja hellitään sekä tehdään hyvää. Meillä ei ole mustavalkoista tai itsestäänselvää. Pidän tästä kaikesta näin.


      • happytogether1
        happytogether1 kirjoitti:

        Kirjoitit oikein hyvin. Maailma ei ole mustavalkoinen ja niin ei ole seksi tai rakkauskaan. Meidän suhteessa rakastetaan tulisesti, omistaudutaan, omistetaan, luotetaan, satutetaan sopivasti henkisesti ja fyysisesti ja hellitään sekä tehdään hyvää. Meillä ei ole mustavalkoista tai itsestäänselvää. Pidän tästä kaikesta näin.

        Vielä lisätäkseni... me emme ole kiintyneet tavaroihin kuten ruoska tai käsiraudat ne ovat korkeintaan apukeinoja toteuteutukseen, mielentilojen luomiseen. Toivomme että joskus tuntisimme toisemme niin hyvin ettei kyseisiä välineitä enää tarvita. Tässä vielä lisää ihmeteltävää joillekin. Mieheni on arvoiltaan lähes pyhäkouluun sopiva, tosin ilman uskontoa, tekee romanttisia asioita kuten minäkin, haluamme vain toisemme. Hurmasimme toisemme arvomaailmoillamme ja syvällisillä rehellisillä keskusteluilla jo heti alussa. Oletukset ihmisistä on hyvä heittää menemään koska lokerikkoihin ihmiset eivät vain mahdu.


    • ei mun juttu

      En ymmärrä minäkään. Ei kiinnosta.

    • jaksa

      Nainen-mies valtapelit on yksi merkittävin asia miksi kannattaa pysyä sinkkuna.

      Taitaa monen pikkuvaimon harmiksi löytyä miehen antamasta lahjapaketista tänä jouluna tuo Anttilan tarjousruoska sekä korsetti :-)

    • Olen harrastanut

      parikymppisten opiskelijamisujen kanssa. Tykkäsivät tulla alistetuiksi. Vetelin niitä vuoron perään peppuun kun olivat sidottuja ja suut kapuloituina. Elämäni parasta seksiä!

    • 8+13

      Perus-settiä.

    • asdfasdasdfsf

      Mitäs tossa, eihän siinä ole kuin jotain silmälappuja tms..

    • mielipide1

      Kyllä mä voin miestä piiskata jos se sitä haluaa. Mua ei saa piiskata.

    • Itteä ei kyseinen touhu kiinnosta juuri yhtään kanskaan. Mutta tiedän että eräs tuttu on hyvin aktiivinen sillä saralla. Löytyy kunnon raudat ja kaikki :)

    • kinkypikkurouva

      Ihan asiallinen paketti, tykkään.Kunhan minä olen se, joka pitelee ruoskaa ja sitoo vastapuolen eli miehen.

    • Neuvosto_Liitto

      Miehen pitää olla alistuva osapuoli

    • hhöhööhöh

      Mikäs ihmeen dominakokous täällä on kun joka muija sanoo, että haluaa miehen alistuvan?

      • Donima

        Yksi dominia ilmoittautuu lisää. Hyvä mies osaa alistua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1685
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      283
      1237
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      917
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      865
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      229
      824
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      20
      749
    9. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    10. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      39
      722
    Aihe