Kuka palstalla kuvallisen profiilin omistava on teidän mielestänne rumin. Itse annan ääneni nimimerkille "Pikapankki" se sais tulla tappelemaan mun kanssa koska tahansa, miten voi olla noin raadellun näkönen
http://www.suomi24.fi/yhteisö/pikapankki
Gallpu: Palstan rumin käyttäjä
13
80
Vastaukset
- Saatta ola muitakin
Samat kuin palstapelle-ehdokkaatkin, eli "autoilija", tosin piilottanut apinanaamaisen pärstänsä, myös "pankkiautomaatin" oletan olevan samaa näköä, eli punapersepaviaanin peilikuva.
Pieni epäily kyllä että avauksen takana on "pankkiautomaatti", ei kai kukaan muu noin typerää avausta tekisi, mutta kun on katsonut peilistä niin siitä ajatus syntynyt. - En panis
Atte Kristian... hyi helevetti
http://www.suomi24.fi/yhteisö/atte.kristian- olethan idiootti
pankkiautomaatti kirjoitti:
Aika söpö, vaik onki vähän "hintahtava"
Sinä idiootti sait jo kannatusta palstan pallinaamaisimmaksi pelleksi, jos nyt vastaat miksi olet niin äärettömän tyhmä idiootti niin saat lisää ääniä.
olethan idiootti kirjoitti:
Sinä idiootti sait jo kannatusta palstan pallinaamaisimmaksi pelleksi, jos nyt vastaat miksi olet niin äärettömän tyhmä idiootti niin saat lisää ääniä.
Sekoitat mut nyt johonkin, toiseen. En liity mitenkään nimimerkkiin "Pikapankki" hän on joku stalleri tms
- olethan idiootti
Sekoitat mut nyt johonkin, toiseen. En liity mitenkään nimimerkkiin "Pikapankki" hän on joku stalleri tms
Älä ala taas väkyttämään vaan vastaa kysymykseen jo, se on esitetty monta kertaa mutta kiertelet ja kaartelet, siis miksi olet niin äärettömän tyhmä idiootti.
- sitroen.
Aika söpö, vaik onki vähän "hintahtava"
jumalauta sä oot söpö, jos olisin nainen, niin iskisin sut heti
- pankkiautomaatti
pankkiautomaatti
- AKA.
Jokos tissu AKA on tännekki kerinmyt. Siinä vasta kauniit kasvot.
- vxcc
465
- On se tyhmä, on se
Kuvassahan on pankkiautomaatti-nimimerkkiä nykyään käyttävä palstan tyhmin idiootti. Kirjoitusten aiheet ovat samoja ja nimimerkki on lähes sama kuin kuvassa. Pikapankki on siis nykyään myös Pankkiautomaatti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662169
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152156- 1091642
- 1301576
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 871125
- 54961
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234834Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa361832