Minulla on pitkä esinahka, joka johtuu massiivisesta masturboinnista. Onko tälle muuta vaihtoehtoa kuin ympärileikkaus?
Pitkä esinahka
14
5161
Vastaukset
- leikattu
Voin lämpimästi suositella ympärileikkausta. Minut leikattiin muutama vuosi sitten samasta syystä enkä ole kertaakaan katunut. Vaivasi kovasti pitkä ja löysä eainahka ennen leikkausta.
Varaat vain ajan yksityiselle ja käyt kertomassa asiasi.- Perehdy ensin
Kannattaa ennen operointia perehtyä myös kyseisen leikkauksen haittoihin, riskeihin ja yleisiin virheisiin, googlettelemalla löytyy pitkin maailmaa operointiaan katuvia leikattuja...
- valitse pätevä
Lääkäri päättää, onko nahkasi liian pitkä vai ei.
- nahkatyö.ry
Päättäkö myös siitä olisiko nahka jo kyllin roikkunut siirrettäväksi nahkurin orsille.
- oma kokemus
Mitä haittaa sinulle on tullut ylipitkästä esinahasta. Minullakin on sellainen ja samalla lekuri totesi ahtaan esinahan. Hän neuvoi minua löysentämään nahkaa
ja omat vaivat ainakin katosivat sillä.- mululumperi
Ole iloinen, urheiluautoissakin on piiitkä konepeitto!
- PeruuttamatonOperaatio
Älä nyt ainakaan mene silvotuttamaan vehkeitäsi, siitä ei ole kuin haittaa, vaikka LÄÄKÄRIT tykkääkin vähätellä niitä seurauksia.. jälkikäteen kaikki ongelmat kuitenkin kuitataan "normaaleiksi haitoiksi, mitäs suostuit"!
http://tamapaiva.blogspot.fi/2011/11/ymparileikkausmyytteja.html - taitoistapäin
..tai sitten runkkailet koska pitkä lörttö esinahka tuntuu vitulta :)
- qnaslörttö
Niin juuri, se lörttö on sinun omavittusi. Älä missään nimesä luovu siitä vaikka uskovaiset kuinka kehoittavat vaan runkkaa sillä itsesi uneen, nam nam....
- ItseTeenNäin
Ilmeisesti sulla on väärä tekniikka masturboidessa. Vedä esinahka täysin taakse ja hiero paljasta terskaa. Näin esinahka ei veny.
- onnimono
pitkä mulkun nahanlurpake on hiton hieno vitunkorvike, älä luovu siitä vitullakaan.
olis kiva tutustua mieheen jolla todella pitkä esinahka. itsellä kohtalainen
- Anonyymi
Minun poikakaverilta (16v ) ympärileikattiin se ylimääränen nahka pois kun se oli pitkä ja ahdas et meni pannessa just ja just terskan taakse. Nyt menee seksi paremmin ja on helpompaa kun on munankärki paljas.
- Anonyymi
Kierrä se kummankin reiden ympäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161698
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201266- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481191- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979