Tällä päivämäärällä, 13.12.1999, päättyi Tarmo Uusivirran elämä, Wilhelm Schildtin kadun eräällä parvekkeella Jyväskylässä.
Rauha Taren muistolle.
Saako taivaassa olla kiltti?
Tarmo "Tare" Uusivirta
12
916
Vastaukset
- En muista
Oliko nyrkkeilijä?
- ???
Mutta mihin loppui Jyri Honkavaaran elämä? Parveke lienee ollut siinäkin osallisena.
- Tunnetaan Kuubassaki
Tarmo Uusivirta on mielestäni Suomen kaikkien aikojen paras nyrkkeilijä.
Ystäväni kävivät Kuubassa jossa kertoivat eräässä ravintolassa olevansa Suomesta. Ovimiehet olivat tulleet puhuttelemaan heitä ja olivat kertoneet kuinka suomalainen Tarmo Uusivirta oli Kuubassa käydessään otellut heidän silloista nyrkkeilyn No:1 vastaan ja voittanut tämän. Sitten he olivat sanoneet että myöhemmin käydyssä uusintaottelussa oli Kuubalainen mestari vuorostaan voittanut Taren mutta kaikesta oli nähnyt että ainakin nuo kovan näköiset ovimiehet muistivat Uusivirran ja kunnioittivat tämän muistoa suuresti. - Suosittelen .
Tarmo "tare" Uusivirrasta on tehty palkittu nyrkkeilyelokuvakin. Minusta se oli ainakin yksi parhaimmista ja vaikuttavimmista nyrkkeilyelokuvista mitä itse olen nähnyt.
- Käsittämätöntä?!
Harmi että kamppailulajit ovat Suomessa sellaisessa asemassa että lajeihin halutaan panostaa mahdollisimman vähän niin yhteiskunnan, median kuin sponsorienkin puolelta.
Sen sijaan kurlingit, Golffit ja muut vähemmän urheilulliset lajit tuntuvat kylpevän rahassa ja saavan kosolti palstatilaa lehdistössämme ja muissa medioissa. - Kannattaa katsoa !
Elokuva on Arto Halosen tekemä Ringside.
- Tarea kunnioittaen
Käsittämätöntä?! kirjoitti:
Harmi että kamppailulajit ovat Suomessa sellaisessa asemassa että lajeihin halutaan panostaa mahdollisimman vähän niin yhteiskunnan, median kuin sponsorienkin puolelta.
Sen sijaan kurlingit, Golffit ja muut vähemmän urheilulliset lajit tuntuvat kylpevän rahassa ja saavan kosolti palstatilaa lehdistössämme ja muissa medioissa.Kamppailulajit eivät saa samalla tavalla resursseja ja varallisuutta kuin muut urheilulajimme. Se on sääli koska jokainen kamppailulajeja harrastanut tietää kuinka kovaa voi olla kamppailu-urheilijan arki. Ehkä juuri tämä on se syy miksi itse arvostan niin suuresti nimen omaan suomalaisia ja tarkennetaan vielä että suomenkielisiä koska siinäkin on eroa oletko suomenkielinen tai suomenruotsalainen urheilijoita koska edellytykset menestymiseen ovat äärimmäisen kovat.
- Anonyymi
The Punk Tarmo Uusivirran elokuvassa, oli tekemäni leikekirjat vahvasti esillä. Mitään tekijänoikeuspalkkioita saanut koskaan, eikå nimeäni mainittu missään kohtaan.
Arto Halonen tekijänä.
- Peace Tare
Tare teki sen minkä miehen kuuluukin.
- Rest in peace
Hyvää matkaa Tare. Kyllä me tavataan vielä :)
- Anonyymi
Nykäskylän Suuri poika, melkein Matista seuraava
- Anonyymi
Oli täysin paperiäijä. Annoin sille selkään pari kertaa. Helppo homma kun oli hidas kuin Bidenin ajatus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881651
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1791234Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789