Minkälaiset vast.sukupuolen edustajat kiinnostuvat sinusta?

Ex PUA

No, kysymys on lyhyesti tuossa otsikossa.

Normaalisti kun täällä on esim. puhuttu, että miten naiset tykkäävät jännämiehistä ja statusmiehistä, jotka luonnollisesti ovat rikkaita ja näyttävät miesmallilta., siinä missä miesten mieleen on nyt edes etäisesti ihmiseltä näyttävä nainen, jolla ei ole aivan törkeää historiaa moraalittomissa sukupuolisuhteissa (statuksella ja varallisuudella ei ole mitään väliä sinänsä, koska mies rakastaa vain ihmistä).

Niin nyt käännetäänkin asetelma näin päin.

38

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

Todella suuri skaala näyttää olevan naisten suhteen jotka kiinnostuu, on sellaisia aivan kamalia lyhyitä, lihavia kaiken kruunuksi vielä tyylitajuttomilla värjätyillä punaisilla hiuksilla varustettuja naisia jotka kiinnostuu mutta sitten on myös kerran liikunnallinen nätti, hyväkroppainen mukavalla luonteella varustettu nainen kiinnostunut.
      Omaa tasoa on täten vaikea määrittää.

• Ex PUA

No lienee paikallaan myös itse vastata, kun kerran kysyin.

Minulla on nyt etenkin viime aikoina jakauma ollut siitä erikoinen, että naiset ovat usein edustaneet sitä ryhmää - ainakin osittain - jota olen arvostellut, ja kumpikin näistä ryhmistä on aavistuksen vastakohtainen.

Toinben on nämä ehkä jopa hieman uratietoiset, korkealle koulutetut naiset ja toinen jännäjennat.

Ensimmäisestä ryhmästä ne pari, blondi ja brunetti joiden kanssa on ollut vispilänkauppaa ja jotka olivat ensiksi aloitteellisia minua kohtaan, on sanottava että toinen opiskelee opettajaksi ja toinen lukee laki.

Totta puhuen, kumpikin vaikuttaa tuolta perusteelta naiselta, joka kiinnostuu yksinomaan statuksesta, eikä hyvä palkkakaan varmaan pahaa tee.

Itse taas pidän niitä yhdentekevinä asioina jokaisessa ihmisessä ja en kerta kaikkiaan ymmärrä sellaisia ihmisiä. Pidän tärkeänä tosin sitä, että ihminen etsii omaa tarkoitustaan ja tuo esiin lahjojaan, ehkä jopa siten että saa siitä elannon (olen itse toiminut niin, ja ainakin tämä lakinainen jostain kumman syystä pitää sitä hienona asiana, vaikka minun kohdalla on turha puhua lakimiesten palkkioista tai varmasta statusleimasta).

Toinen näistä on pieni, hyvinkin petite ja toinen taas hyvinkin uhkea (ei lihava) nainen, molemmat upeita kasvoitlaan ja heissä on naisellisuutta sekä mukavuutta. Opettaja antoi minulle tuossa jokin aika sitten sellaisen, ovelan kohteliaisuuden että vieläkin menee naama näkkärille, kun taas lakinainen tuntuu olevan lähes imartelevan utelias ja tekee tuttavuutta.

No, aika näyttää, ja luulen että eiköhän se oikea luonne tule vielä esille sieltä lopultakin, jos niin on ollakseen. .

Sitten jännäjennat.

No nämä eivät esittelyjä juurikaan kaipaa.

Eli tatuointeja ja lävistyksiä yms. Monesti elämäntavata muistuttavat

Viime viikonloppuna eräs sellainen antoi minulle suukon, niin että huulipunajälki jäi, ja kirjoitti kajalilla (lempi)nimensä ihooni ja laittoiv ielä sydämen. Tämä siitä huolimatta, että sen poikakaveri oli samassa baarissa. Sitä en tosin tiennyt, vasta kun se kertoi sen.

• tylsämies

Eivät naiset kiinnostu minusta ollenkaan.

• Eniten vedän puoleeni Itseäni noin 20 -30vuotta itseäni vanhempia perheenisiä. Koitetaan etsiä sitä ohitse mennyttä nuoruutta tällaisella nuorella naisella. Ikävä kyllä ei varatut ja/tai keski-ikäiset setämiehet romanttisessa mielessä kiinnosta, vaikka omasta mielestään ovatkin varsin nuorekkaita. Toki heille mielelläni suon kohteliaisuuden jos toisenkin, mukavia ukkoja.

Toinen ryhmä on semmoset perusjampat 35v, joilla on ihan hillitön kiire pariutua ja päällä kovemman luokan vauvakuume. Asunto ostettu ja kaikki muu kasassa vaimoa lukuunottamatta ja sellainen pitäisi nyt jostain epätoivon vimmalla löytää. Mieluiten heti. Kaikki hedelmällisessä iässä oleva käy. Varsinaisesti he eivät ole kiinnostuneita minusta vaan kohdustani.

• No tartu toki tuohon kakkosryhmään. Saattaa olla jäät pian lapsettomaksi tai yh:ksi ku aikas leikit jännäpoikien seurassa.

• tuco- kirjoitti:

No tartu toki tuohon kakkosryhmään. Saattaa olla jäät pian lapsettomaksi tai yh:ksi ku aikas leikit jännäpoikien seurassa.

Hahah, jännäpoijaat ei oo koskaan kauheasti kiinnostanut. Eikä kyllä lähes kymmenen vuotta vanhemmatkaan urhot. Lapsettomuus on muutenkin parempi vaihtoehto, kuin ne pennut jonkun kanssa jota ei rakasta.

• erinis kirjoitti:

Hahah, jännäpoijaat ei oo koskaan kauheasti kiinnostanut. Eikä kyllä lähes kymmenen vuotta vanhemmatkaan urhot. Lapsettomuus on muutenkin parempi vaihtoehto, kuin ne pennut jonkun kanssa jota ei rakasta.

Ei tuo lähes kymmenen vuotta ole paljon mitään itseasiassa. Fakta on, että miehet tapaa pitää sen kuntonsa naista pidempään sitten vanhana, joten on jopa suotavaa, että nainen nai ylöspäin iässä ja niinhän monet on hoksanneetkin ja tekeekin.
        Naisilla kun tulee ne vaihtarit, niin se kunto rapistuu joutuin. Voit kuvitella mitä se elämä on siinä tilanteessa seksuaalisesti edelleen aktiivisen miehen kanssa.

• tuco- kirjoitti:

Ei tuo lähes kymmenen vuotta ole paljon mitään itseasiassa. Fakta on, että miehet tapaa pitää sen kuntonsa naista pidempään sitten vanhana, joten on jopa suotavaa, että nainen nai ylöspäin iässä ja niinhän monet on hoksanneetkin ja tekeekin.
        Naisilla kun tulee ne vaihtarit, niin se kunto rapistuu joutuin. Voit kuvitella mitä se elämä on siinä tilanteessa seksuaalisesti edelleen aktiivisen miehen kanssa.

No ei se kymmenen vuoden ikäero, vaan se kotileikki ja järjen sumentanu vauvakuume. Elämäntilanne. Erot siinä mitä haluaa tulevaisuudelta ja milloin. Pikkulapsi-arki ei todellakaan tunnu omalta jutulta. Ei vielä ja tuskin koskaan. Varmasti on ikäisiäni naisia, jotka sellaista haluavat ja jätän nämä miehet ilomielin heille.

• erinis kirjoitti:

No ei se kymmenen vuoden ikäero, vaan se kotileikki ja järjen sumentanu vauvakuume. Elämäntilanne. Erot siinä mitä haluaa tulevaisuudelta ja milloin. Pikkulapsi-arki ei todellakaan tunnu omalta jutulta. Ei vielä ja tuskin koskaan. Varmasti on ikäisiäni naisia, jotka sellaista haluavat ja jätän nämä miehet ilomielin heille.

Jep. Tee vaan niin, mutta jos ajatellaan, että oot nyt jotain 26v esimerkiksi, niin mun mielestä sulla ei ole montaakaan vuotta aikaa enää pelailla kauheasti jos lapsia haluat.
        Jos ajatellaan, että ensin seurustellaan muutama vuosi ja sitten aletaan yrittämään lasta, niin sinä oot jo kolmikymppinen. Yksi muutaman vuoden epäonnistunut suhde jonkin haihattelijan kanssa, niin alat olla hyvin pian siinä pisteessä, et tuli hätä sen homman kanssa. Kantsii näitä miettiä jo ihan aikanaan, mutta tosiaan eriasia jos et edes halua tenavia...

• tuco- kirjoitti:

Jep. Tee vaan niin, mutta jos ajatellaan, että oot nyt jotain 26v esimerkiksi, niin mun mielestä sulla ei ole montaakaan vuotta aikaa enää pelailla kauheasti jos lapsia haluat.
        Jos ajatellaan, että ensin seurustellaan muutama vuosi ja sitten aletaan yrittämään lasta, niin sinä oot jo kolmikymppinen. Yksi muutaman vuoden epäonnistunut suhde jonkin haihattelijan kanssa, niin alat olla hyvin pian siinä pisteessä, et tuli hätä sen homman kanssa. Kantsii näitä miettiä jo ihan aikanaan, mutta tosiaan eriasia jos et edes halua tenavia...

Elämä kulkekoot painollaan, turha ottaa ylimääräistä stressiä jostain lisimisestä. Jotenkin vain vedän puoleeni juuri sellaisia neljänkympinkriisissään pyöriviä tyyppejä, jotka etsivät lähinnä lapsilleen synnyttäjää.

• Mr Cynical
        tuco- kirjoitti:

tuco kirjoittaa asiaa.

Vauvakuume iskee äkillisesti ja lujaa, useimpiin naisiin jossain vaiheessa. Ongelma vaan on siinä että parikymppisenä naisille syntyy illuusio jonka läpi ei ole helppoa nähdä. Silloin naisen suosio, joka biologisista syistä liittyy hedelmällisyyteen, on huipussaan. Syntyy ajatus että kyllä niitä miehiä riittää, ei ole kiire, nyt bailataan. Sitten kun on perheen aika, napataan mies joka täyttää kriteerit.

Vaan kun se aika tulee, huomataan että muutama asia onkin unohtunut. Markkina-arvo ei ole samaa luokkaa kun 25-vuotiaana ja nuorempana, vaikka peilistä katsottuna näyttäisi samalta tai paremmalta. Parhaat miehet on viety. Kavereilla on talot, lapset, autot ja muut.

Ja sitten tajutaankin ettei lasten hankkiminen ole sama asia kuin mekon tilaaminen H&M:ltä. Pitää etsiä se mies, seurustellaan pari vuotta, kokeillaan yhdessä asumista, sitten lapsia.

Mitä jos mies osoittautuukin rakkaustunnemyrskyn (kestää yleensä semmoiset 2 vuotta - kts. biologia) vääräksi? Mitä jos yhdessä asuminen ei onnistukaan? Mitä jos lapsen hankkimisessa tulee ongelmia kuten ei tullakaan raskaaksi tuosta vain, saadaan tänäkin päivänä yleinen keskenmeno?

Jos mikä tahansa näistä vaiheista menee ns. pieleen, se oli siinä.

Terve, vanha mies jonka liitto epäonnistui mutta lapset tuli sentään hankittua.

• Mr Cynical kirjoitti:

tuco kirjoittaa asiaa.

Vauvakuume iskee äkillisesti ja lujaa, useimpiin naisiin jossain vaiheessa. Ongelma vaan on siinä että parikymppisenä naisille syntyy illuusio jonka läpi ei ole helppoa nähdä. Silloin naisen suosio, joka biologisista syistä liittyy hedelmällisyyteen, on huipussaan. Syntyy ajatus että kyllä niitä miehiä riittää, ei ole kiire, nyt bailataan. Sitten kun on perheen aika, napataan mies joka täyttää kriteerit.

Vaan kun se aika tulee, huomataan että muutama asia onkin unohtunut. Markkina-arvo ei ole samaa luokkaa kun 25-vuotiaana ja nuorempana, vaikka peilistä katsottuna näyttäisi samalta tai paremmalta. Parhaat miehet on viety. Kavereilla on talot, lapset, autot ja muut.

Ja sitten tajutaankin ettei lasten hankkiminen ole sama asia kuin mekon tilaaminen H&M:ltä. Pitää etsiä se mies, seurustellaan pari vuotta, kokeillaan yhdessä asumista, sitten lapsia.

Mitä jos mies osoittautuukin rakkaustunnemyrskyn (kestää yleensä semmoiset 2 vuotta - kts. biologia) vääräksi? Mitä jos yhdessä asuminen ei onnistukaan? Mitä jos lapsen hankkimisessa tulee ongelmia kuten ei tullakaan raskaaksi tuosta vain, saadaan tänäkin päivänä yleinen keskenmeno?

Jos mikä tahansa näistä vaiheista menee ns. pieleen, se oli siinä.

Terve, vanha mies jonka liitto epäonnistui mutta lapset tuli sentään hankittua.

Näinhän se on ja pitää muistaa sekin, että esim. kolmen lapsen tekemiseenkin menee helposti jopa 6vuotta aikaa. Harva ihan joka vuosi niitä putkauttelee mielellään.
        Naisen hedelmällisyys romahtaa 35v jälkeen. Tunnen usiammankin lapsettomaksi jääneen kun asiaa on vitkuteltu liikaa.

• Minä en ymmärrä, että miten miehellä voi olla vauvakuume?

Miten mies voi haluta lapsia? Itselleni täysin vieras tunne.

Niitä tyyppejä kai, jotka pitävät omaa sukuaan jotenkin erinomaisena ja sitä sitten olisi pakonomainen tarve muka jatkaa. Tai sitten miehen omat vanhemmat painostavat siihen suvunjatkamiseen.

En kyllä pysty ymmärtämään sitäkään, että miksi nykyajankin naiset ottavat yhä miehen sukunimen avioliitossa? Mikä pointti? Ikivanhaa ajattelua mielestäni.

• 12345_
        M1978 kirjoitti:

Minä en ymmärrä, että miten miehellä voi olla vauvakuume?

Niitä tyyppejä kai, jotka pitävät omaa sukuaan jotenkin erinomaisena ja sitä sitten olisi pakonomainen tarve muka jatkaa. Tai sitten miehen omat vanhemmat painostavat siihen suvunjatkamiseen.

En kyllä pysty ymmärtämään sitäkään, että miksi nykyajankin naiset ottavat yhä miehen sukunimen avioliitossa? Mikä pointti? Ikivanhaa ajattelua mielestäni.

Miksi miehellä ei voisi olla vauvakuumetta? Mitä siinä niin ihmeellistä että ihminen halua omia lapsia?

• M1978 kirjoitti:

Minä en ymmärrä, että miten miehellä voi olla vauvakuume?

Täh, ootko tosissas? Tottakai miehillä voi olla vauvakuume. Vauvat on ihania. Iskee se miehille ihan yhtä lailla halu saada lapsia. Vaikka itse en siihen joukkoon kuulukaan, ymmärrän hyvin miksi vaimo ja lapset on monilla toivelistan kärjessä.

• 9+4

Eniten huomiota olen saanut minua noin 15-20v vanhemmilta miehiltä, heillä nyt taitaa olla sellainen villitysikä menossa, että viehättävät nuoret naiset kiinnostavat, ei tietenkään missään tositarkoituksella.

Jännämiehet eivät ole koskaan häirinneet, en ole heidän naistyyppiä, olen liian klassisen bisnes-tyylinen.

• Ex PUA

Ihmettelen miksi tuosta klassisesta bisnes-tyylistä ei olla väännetty jo jotain fetissiä.

Sihteerikkölasit ja jakkupuku naisella ajaa miehen seksuaalisuutensa hillitsemisen äärirajoille.

• 9+4
        Ex PUA kirjoitti:

Ihmettelen miksi tuosta klassisesta bisnes-tyylistä ei olla väännetty jo jotain fetissiä.

Sihteerikkölasit ja jakkupuku naisella ajaa miehen seksuaalisuutensa hillitsemisen äärirajoille.

Meidän sihteeri kulkee farkuissa ja hupparissa. Itse pidän suorista housuista, hameista ja bleisereistä, jakuista. Villakangastakit, saappaat koroilla. Kai sitten nä bisnes-miehet jotenkin innostuu kun se ikä 50v alkaa häämöttää.

Jos laitan farkut, ponihännän niin sitten ne on nämä 20-30v äijät hymyilemässä.

Tiedä nyt, kellä on mitäkin mielessä.

• Ex PUA
        9+4 kirjoitti:

Meidän sihteeri kulkee farkuissa ja hupparissa. Itse pidän suorista housuista, hameista ja bleisereistä, jakuista. Villakangastakit, saappaat koroilla. Kai sitten nä bisnes-miehet jotenkin innostuu kun se ikä 50v alkaa häämöttää.

Jos laitan farkut, ponihännän niin sitten ne on nämä 20-30v äijät hymyilemässä.

Tiedä nyt, kellä on mitäkin mielessä.

Sun tyylistä tykkään.

Sihteerinne taas en, joten sille olisi syytä pitää puhuttelu, ettei ihan ammattiryhmäänsä häpäise. ;)

Tuosta listastani puuttuu eräs nuori nainen, jolla on aina välillä vähäsen tuollainen tyyli, ja muutenkin vaikka se voi välillä käyttää ajoittaista jännäjennatyyliä (ei koskaan kokonaan), niin pitää sanoa että minusta siinä on jotain vetävää ja sellaista, sanotaanko, tasoa.

Vanhemmat miehet totta kai pitävät siitä, koska kypsä mies osaa arvostaa naista jossa on tasoa ja kypsyyttä, vaikka olisikin nuori.

• 9+4
        Ex PUA kirjoitti:

Sun tyylistä tykkään.

Sihteerinne taas en, joten sille olisi syytä pitää puhuttelu, ettei ihan ammattiryhmäänsä häpäise. ;)

Tuosta listastani puuttuu eräs nuori nainen, jolla on aina välillä vähäsen tuollainen tyyli, ja muutenkin vaikka se voi välillä käyttää ajoittaista jännäjennatyyliä (ei koskaan kokonaan), niin pitää sanoa että minusta siinä on jotain vetävää ja sellaista, sanotaanko, tasoa.

Vanhemmat miehet totta kai pitävät siitä, koska kypsä mies osaa arvostaa naista jossa on tasoa ja kypsyyttä, vaikka olisikin nuori.

Tyylini taita olla osasyyllinen siihen, että vanhemmat miehet ovat kiinnostuneet ja minun ikäiset ja "tasoiset" eivät uskalla tulla juttusille. Turhauttava. En haluaisi vaihtaa tyyliä johonkin farkku, teepaita, huppari , verkkarit suuntaan, jotta 30 vuotiaatkin miehet tulisivat juttusille eivätkä olettaisi, että olen joku tasokas mimmi etsimässä status-miestä..

Elämä on aina valintoja.

• Ex PUA
        9+4 kirjoitti:

Tyylini taita olla osasyyllinen siihen, että vanhemmat miehet ovat kiinnostuneet ja minun ikäiset ja "tasoiset" eivät uskalla tulla juttusille. Turhauttava. En haluaisi vaihtaa tyyliä johonkin farkku, teepaita, huppari , verkkarit suuntaan, jotta 30 vuotiaatkin miehet tulisivat juttusille eivätkä olettaisi, että olen joku tasokas mimmi etsimässä status-miestä..

Elämä on aina valintoja.

No jos tyylissä on tiettyä tasoa, niin se totta kai nostaa toisten odotukset korkeiksi, siis sen suhteen että kelpaavatko.

Vanhemmissa miehissä on tuon edellä mainitun lisäksi myös tiettyä itsevarmuutta, ja vähemmän itsetietoisuutta, joten ne ovat paljon välittömämpiä sinun suhteesi.

Mutta minusta on hyvä ettet vaihda tyyliäsi, ehkä saat odottaa hieman kauemmin ja olla aloitteellisempi, mutta nämä ovat asioita joissa ei pidä tehdä kompromisseja.

• BEM

Todella vaikea vastata. Eräs mikä on kiinnittänyt huomiota, että tämän vuoden aikana 3 väitellyttä tai väitöskirjaa tekevää ja nämä 10-15 v minua nuorempia (itselläni siis AMK-tasoinen koulutus)

Toinen yhteinen piirre on, että nämä jännäjennat loistavat poissaolollaan. Ei ainuttakaan. Mielelläni kokeilisin oikein pinnallista blondia.

Ehkä enemmän on pieniä naisia kuin pitkiä (itse olen 190 ) mutta se voi johtua siitä, että niitä on vain enemmän.

• tyymmee

vanhemmat miehet.... jotan 10-30 v vanhemmat. en halua isäni ikäistä miestä kuitenkaan enkä ole kiinnostunet heistä, vaan omanikäisistäni. Haluaisin että oman ikäset tulis juttusille mutta ei koskaan enkä ite uskolla.

• 16+9

Minusta on muutaman kerran kiinnostunut pari naista joilla on materiaaliset intressit kohdanneet, esim hyötyneet saamalla asunnon, kuitenkin minut on jätetty aina vähän ajan päästä ja ovat menneet onkimaan onnea ja rikkaampia miehiä.

• onnellinen pantu

Musta kiinnostuu lähes kaikki mutta menen treffeille ja annan vain yli 180 senttisille tummatukkaisille hurmureille ja olen onnellinen.

• burb

Kiinnostaa naiset, jotka eivät priorisoi rahaa ja materiaalia, vaan persoona, luonne, tyyli, yhteensopivuus (mieltykmykset, läppä) sekä seksi merkitsee paljon enemmän.

• burb

Luinkin näköjään aloituksen huonosti. Toki periaatteessa ihan sama, koska useat naiset sinällänsä kiinnostuvat mutta laittavat säädöt aina ahneuttaan poikki.

• onnellinen pantu
        burb kirjoitti:

Luinkin näköjään aloituksen huonosti. Toki periaatteessa ihan sama, koska useat naiset sinällänsä kiinnostuvat mutta laittavat säädöt aina ahneuttaan poikki.

Oot varmaan komea kun saat naisia mutta päässäsi liiraa niin ettei ne pysy luonasi. En tiedä auttaisiko mikään terapiakaan sinuun kun et ymmärrä että rahalla saa ja taksilla pääsee. Kuka voisi olla niin tyhmä että tieten tahtoen haluisi köyhäillä kun elämästä voi ottaa kaiken irti kaikilla elämän osa-alueilla.

• burb
        onnellinen pantu kirjoitti:

Oot varmaan komea kun saat naisia mutta päässäsi liiraa niin ettei ne pysy luonasi. En tiedä auttaisiko mikään terapiakaan sinuun kun et ymmärrä että rahalla saa ja taksilla pääsee. Kuka voisi olla niin tyhmä että tieten tahtoen haluisi köyhäillä kun elämästä voi ottaa kaiken irti kaikilla elämän osa-alueilla.

Rahalla saa pinnalliseen ja ahneen naisen, jonka vaatimuksiin kuuluu ennen kaikkea se, että mies käy töissä eli toisin tuo naisen elämään lisää rahaa ja materiaalia.

Mun oma tyyli on mielestäni karsinut nämä ahneet ja pinnalliset naiset aika tehokkaasti. Sille ei voi, että jotakuinkin kaikki ovat ahneudessaan samanlaisia.

Enpä nyt ole ikinä pitänyt itseäni komeana, tuskimpa naisetkaan. Kai se on enemmän jokun renttumaisen ulkonäön ja asenteen yhdistelmä, joka tosiaan toimii sen aikansa, kunens nainen alkaa ahnehtimaan.

• En varmaan edes huomaisi vaikka joku mies olisikin kiinnostunut.
      Elän nykyään niin omassa ahdistavassa kuplassani. En katso enää silmiin helpolla.
      Sitä kun on 11 vuotta ollut sinkkuna, ei enää ymmärrä mitään sellasten juttujen päälle.
      Joskus musta tuntuu, että töissä yks mies katselee mua, mutta voihan se katsoa pilkkaamismielessäkin, mistäs minä tiedän? Varmaan naureskelee kavereidensa kanssa tällasta säälittävää vanhapiikaa.

En usko, että hän olis kiinnostunut, oon 110-kiloinen ja hän ihan ok näköinen mies ja mua vielä nuorempikin.
      En vaan jaksa enää uskoa, että kukaan mies mua haluaisi. Ainakaan tosimielellä ja en halua pelkäksi panopatjaksikaan kelleen.

• Gentle Man

Eipä noita kiinnostuneita ole paljon ollut...

Mutta ne harvat kiinnostuneet:

- n. 15 nuoremmat sellaiset tavalliset nuoret tytöt
      - hieman vanhemmat naimattomat ja lapsettomat naiset

• Gentle Man

...siis n. 15v nuoremmat, (onneksi) ei sentään 15-vuotiaat :D

• Avoimesti kiinnostustaan osoittaneilla (eli suoraan treffeille tms pyytäneillä) taitaa lähes kaikilla olla yhteisenä nimittäjänä äärimmäinen epäliikunnallisuus. Eli skaalaa on järkyttävistä plösöistä semmoisiin laihaläskeihin joiden kunto ei kestä kilometrin kävelyä.

Sitten on kanssa niitä joiden uskon olleen kiinnostuneita, mutta jotka eivät ole lähestyneet millään tavoin. Näiden joukossa on kyllä ollut monia todella komeita ja mielenkiintoisia miehiä, mutta jostain syystä ovat sitten viime hetkessä sen kelkkansa kääntäneet ja päättäneet pyytää sinne treffeille jonkun muun minun sijastani. :-/

• 30+30

Jos ne on tajunneet viime hetkessä että stellun unelmatreffit koostuu Cooperin testistä, partiokokeesta ja ketjujen vaihtamisesta maastopyörään?

• 30+30 kirjoitti:

Jos ne on tajunneet viime hetkessä että stellun unelmatreffit koostuu Cooperin testistä, partiokokeesta ja ketjujen vaihtamisesta maastopyörään?

No olisihan tuo nyt aika romanttista vaihtaa yhdessä maasturin ketjuja kynttilänvalossa. :D

Mutta ihan vakavastikin puhuen, kyllä minä tykkään paljon enemmän semmoisista toiminnallisista treffeistä, joissa olisi välillä jotain muutakin puuhaa kuin kuulustella toisiaan kahvipöydän ylitse. Semmoinen on jotenkin ahdistavaa enkä aina osaa olla ihan oma iloinen itseni sellaisessa tilanteessa. Parasta olisi jos pystyisi välillä unohtamaan olevansa treffeillä, jolloin jäisi se pingotus ja hyvän vaikutelman antamisen stressi pois, ja tällöin voisi omana itsenään olemalla yllättäen antaakin paremmankin vaikutelman.

• Muisteloita
        stellaria81 kirjoitti:

No olisihan tuo nyt aika romanttista vaihtaa yhdessä maasturin ketjuja kynttilänvalossa. :D

Mutta ihan vakavastikin puhuen, kyllä minä tykkään paljon enemmän semmoisista toiminnallisista treffeistä, joissa olisi välillä jotain muutakin puuhaa kuin kuulustella toisiaan kahvipöydän ylitse. Semmoinen on jotenkin ahdistavaa enkä aina osaa olla ihan oma iloinen itseni sellaisessa tilanteessa. Parasta olisi jos pystyisi välillä unohtamaan olevansa treffeillä, jolloin jäisi se pingotus ja hyvän vaikutelman antamisen stressi pois, ja tällöin voisi omana itsenään olemalla yllättäen antaakin paremmankin vaikutelman.

Mulla tuli tästä mieleen. Mun lapsuudenystävä oli sellanen ikisinkku nainen, ei hänellä ollut mitään seurusteluja edes sitäkään vähää mitä itelläni oli, hän vain harrasti koiriensa kanssa agilityä, näyttelyitä, tokoiluja sun muuta.
        Sitten yks mies kiinnostui hänestä, tässä vaiheessa tää ystäväni oli muistaakseni jo 24v. En nyt muista tarkkaan, pitkälle yli 20 kuitenkin.
        Enkä muista sitäkään mistä se mies oli, olisko ollut työpaikalta, tää niin vanha juttu jo n.10 vuoden takaa.

No se mies sinnikkäästi lähti hänen kanssaan aina koirien kanssa lenkille, ei se sen kummempaa ollut silloin alussa.
        Kesti vähän ikisinkulla ystävättärelläni osata rentoutua ja lämmetä, mutta lopulta hän rakastui tulisesti tähän mieheen.

Tarinan opetus on se, että ei niistä treffaamisista tartte tehdä kauheeta showta ja paineita kukkasineen ja illallisineen, eikun lenkkitossut jalkaan ja tapaillaan vaikka lenkkipolulla arkitamineissa.
        Siinä osaa kumpikin osapuoli olla enemmän rentona ja oma itsensä ilman sen kummempaa pynttäytymistä.

Ja tää mun ystävä kertoikin, että hän jännitti alussa tapaamisia ihan hirveesti kun ei ollut mitään kokemusta miehistä, muistan edelleen ne hänen "APUUVA"-viestit, mitä laitteli mulle ihan paniikissa =D

Mutta se helpotti kun sai vaan käydä normaalisti koirien kanssa lenkillä ja mies kulki siinä mukana höpöttelemässä niitä näitä ja hurtat kevensi tunnelmaa telmiessään vastaantulevien karvaturrien kanssa.
        Siitä sitten pikkuhiljaa lähdettiin käymään elokuvissa ja rafloissa sun muuta.
        Siitä se lähti.

• Gentle Man
        Muisteloita kirjoitti:

Mulla tuli tästä mieleen. Mun lapsuudenystävä oli sellanen ikisinkku nainen, ei hänellä ollut mitään seurusteluja edes sitäkään vähää mitä itelläni oli, hän vain harrasti koiriensa kanssa agilityä, näyttelyitä, tokoiluja sun muuta.
        Sitten yks mies kiinnostui hänestä, tässä vaiheessa tää ystäväni oli muistaakseni jo 24v. En nyt muista tarkkaan, pitkälle yli 20 kuitenkin.
        Enkä muista sitäkään mistä se mies oli, olisko ollut työpaikalta, tää niin vanha juttu jo n.10 vuoden takaa.

No se mies sinnikkäästi lähti hänen kanssaan aina koirien kanssa lenkille, ei se sen kummempaa ollut silloin alussa.
        Kesti vähän ikisinkulla ystävättärelläni osata rentoutua ja lämmetä, mutta lopulta hän rakastui tulisesti tähän mieheen.

Tarinan opetus on se, että ei niistä treffaamisista tartte tehdä kauheeta showta ja paineita kukkasineen ja illallisineen, eikun lenkkitossut jalkaan ja tapaillaan vaikka lenkkipolulla arkitamineissa.
        Siinä osaa kumpikin osapuoli olla enemmän rentona ja oma itsensä ilman sen kummempaa pynttäytymistä.

Ja tää mun ystävä kertoikin, että hän jännitti alussa tapaamisia ihan hirveesti kun ei ollut mitään kokemusta miehistä, muistan edelleen ne hänen "APUUVA"-viestit, mitä laitteli mulle ihan paniikissa =D

Mutta se helpotti kun sai vaan käydä normaalisti koirien kanssa lenkillä ja mies kulki siinä mukana höpöttelemässä niitä näitä ja hurtat kevensi tunnelmaa telmiessään vastaantulevien karvaturrien kanssa.
        Siitä sitten pikkuhiljaa lähdettiin käymään elokuvissa ja rafloissa sun muuta.
        Siitä se lähti.

Uskoisin että suurin osa miehistä on kanssasi samaa mieltä.

Ikävä kyllä aika monella naisella on vahva fixaatio siitä että kemian tai kipinän on sytyttävä heti. Ehkä se tulee siitä että parikymppisenä totutaan baaripokausrutiineihin jotka ei tietysti toimi ellei kiinnostus herää nopsaan.

Joka tapauksessa...kun se luokittelu kaveriksi on tehty, sitä ei kovin helpolla muuteta. Mukavaa tietysti että poikkeuksiakin on.

• Poikamies44

Minua kiinnostavat alle 20-vuotiaat naiset, jotka ovat seksuaalisesti yhtä kokemattomia kuin minäkin, eli neitsyitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2404
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1812
    3. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1471
    4. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1396
    5. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      57
      1347
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      185
      1204
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      94
      1140
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1015
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      951
    10. Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !

Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako
      Mikkeli
      134
      830
    Aihe