tarinani

polly

minä synnyn helsingissä,kannelmäessä.äiti oli alkoholisti ja ei pystynyt huolehtimaan minusta
jouduin usein olemaan yksin kotona ja usein jää
kaapissa ei ollut mitään ruokaa.äidilläni oli monta poikaystävää jotka vaihtuivat tiuhaan.
kun ekalla eräs äitini poikaystävä soiti humalassa suomen suurimpaan lasten kotiin toivolaan ja kertoi tilanteen. muistan miten minut tullaan hakemaan.nukun sängyllä ja vieras ihminen tuntematon herättää minut.katson häntä hölmistynenä.nainen käskee nousta.nousen ja saan siinä mukaan vain nallekarhuni.nainen johdattaa minut ulko-ovellemme.ennen lähtöä vilkaisen keitiöön päin missä äti ja sen poikaystävä on
äidin silmissä häivähtää häpeä vaikka hän hymyilee ja rällästää.kuulen korvissani kun ovi pamahtaa kiinni.jouduin toivolan vastaan ottokeskukseen mikkolaan.paikka on outo ja minua kiusataan.vähän ennen joulua pääsen hetkeksi pois
kotiin mutta se oli kohtalokas siirto sillä sinä yönä äitin meinasi kuolla.äiti ja poikaystävä istuvat vierekkäin sohavaalla.poikaystävä pujottaa käden ädin kaulan ympäri takaa päin ja meinaa kännissä kuristaa äidin.säikähdän mutta tartun tilanteeseen.menen keittiöön ja otan leipäveitsen sieltä.olohuoneessa poikaystävä jatkaa "leikkiään" kohotan veistä ja huudan miehelle -Lopeta,tai mä kutsun jeparit tänne.
mies säikähtää ja painuu pellolle.äiti ja minä menemme nukkumaan.sen jälkeen olin vielä 1,5vuotta lastekodissa ennenkuin minulle oli löydetty pelastaja.valleniukset tulivat käymään
he olivat ottamassa siais lasta.parin kuukauden päästä asuin tampereella heidän luonaan.valeniukset olivat uskovaisia.olimme kerran koolla olohuonessa ja kuunetelimme siellä rradiota.siellä julistettiin siitä että jeesus on kuollut meidän edestä ristillä ja vain hänen kauttansa on iankaikkinen elämä taivaassa. saarnan
lopussa kehotettin ihmisiä jättämään elämä jeesuksen käsivarsille ja uskomaan hänen ja sina iltana minusta tuli uudesti syntynyt ja olen ylikiitollinen siitä herralle.tämä minun tarina on vain hippu muiden joukossa mutta tällä tarinalla on valtavasti tunnearvoa.siunausta!
P.S:älkää välittäkö virheistä olen vasta kolmetoista :)

1

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamu-

Jeeeees.... loistava tarina. Näin se elämä etenee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1220
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1028
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      819
    7. 75
      786
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      20
      769
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      719
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe