kaduttaa

bodari97

Meni eilen ruokailut ihan vituiksi. Söin suunnitelman mukaan 2 ateriaa ja sen jälkeen pelkkää sipsiä ja limua :(
Haittaako lihasten kasvua%

11

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nain tyttösiä (homo)

      No ei todellakaan haittaa vaan edistää, sait lisäenergiaa ja energia ei koskaan hidasta lihastenkasvua, läskiä voi tulla, mutta ei missään nimessä hidasta kasvua.

    • lenkki

      Nyt vaan tarkasti kaikki salin penkkien kulmien asteet vihkoon ylös ja muuta neroilua niin saumaa on vielä.

    • Duplex blhfhb

      Kyllä nyt kaikki on ihan vitullaan. Tuskin sun keho palautuu tosta tilasta edes viikossa.
      Jotain saumaa voi olla, jos nyt teet salilla vinopenkkiä 37,3 asteen kulmassa, sit teet kyykkyä 13 sarjaa restpausella, espanjalaisprässiä, kajakkisoutua 5 sarjaa huippusupistuksella. Treenin jälkeen lyöt kerran nyrkkeilysäkkiä tuima ilme kasvoillasi ja päästät sellaisen palleamurahduksen samalla. Sen jälkeen menet tekemään aerobisen treenin, juoksumatolla KÄVELET 20 minuuttia. Tärkeää on, että kerrot tämän jollekin toiselle salilla olijalle "vielä olis jäljellä aerobinen treeni". Aerobisen treenin aikane juot palautusjuoman, jonka olet itse rakentanut. 5,76 grammaa kreatiinia, 73,6% maltoa, muista MAISSIpohjaista, ei peruna! Loput proteiinia, tietenkin irlantilaisen lehmän maidosta valmistettua isolaattia, mutta tämän varmaan tiesitkin.
      Uskoisin, että sipsien ja limun aiheuttama katabolia muutetaan noilla ohjeilla anaboliaksi.
      Tietenkin myös 175 euron tilaus vetämään johonkin lisäravinnepuljuun.

      • treenari1488

        Vinopernkki tehdään 38,6 asteen kulmassa. Vaikka itse treenaisit kuin ääliö niin ei sentään tarvitse olla peelo ja sekoittaa aloittelijoiden treenejä kirjoittamalla typeryyksiä ja trollauksia nettiin.


      • Duplex blhfhb
        treenari1488 kirjoitti:

        Vinopernkki tehdään 38,6 asteen kulmassa. Vaikka itse treenaisit kuin ääliö niin ei sentään tarvitse olla peelo ja sekoittaa aloittelijoiden treenejä kirjoittamalla typeryyksiä ja trollauksia nettiin.

        No niin se on silloin vahvempi kulma. Mut kun halutaan aktivoida enemmän ylärintaa, nimenomaan syvältä niin se tehdään 37,3 asteen kulmassa. Ja siinä just painetaan selkä kiinni nojaan ettei käsi mee sinne nojan ja selän väliin, et se nimenomaan ottaa ylärintaan ja muovaa lihaksen ulkosyrjää pyöreämmäksi. Et mäkin tajusin sen vasta pari kuukautta sit ku jätin maitotuotteet pois ja kerran avokadoo syödessä tuli sellanen mindblowing elämys, et tää uudisti koko mun rintatreenin.


      • ylioppilas
        treenari1488 kirjoitti:

        Vinopernkki tehdään 38,6 asteen kulmassa. Vaikka itse treenaisit kuin ääliö niin ei sentään tarvitse olla peelo ja sekoittaa aloittelijoiden treenejä kirjoittamalla typeryyksiä ja trollauksia nettiin.

        > Vinopernkki tehdään 38,6 asteen kulmassa.

        Kannattaa kokeilla myös 0,674 radiaanin kulmaa, koska lihakset tottuvat nopeasti asteisiin, ja yksikön vaihto toimii kasvuärsykkeenä. Sitten kun lihakset tottuvat 0,674 radiaanin kulmaan, niin voi kokeilla vaihtaa komplementtikulmaan, tämä tarjoaa taas uutta ärsykevaihtelua.


    • oldskuuul

      Itse olen kokeillut kulmaa 33,786 ja osia ja jotenkin tuntuu, että tuntuma on löytynyt ja kaikki on kivaa. kirjoitan vihkoon myös jokaikisen liikkeen salilla ollessani, joten treenini kestää kolmisen tuntia joka päivä. Ainut haitta mikä on niin nämä vihkot ei enää mahdu himassa mihinkään, sillä aloitin treenit syksyllä 1985.

    • sikabulkki

      Ei haittaa, mutta näin joulun kunniaksi kannattaisi syödä suklaakonvehteja. Kaupoissa on nyt suklaakonvehtivalikoimat laajimmillaan.

      Mitä vinopenkkiin tulee niin se tehdään samassa kulmassa kuin sinun kehonlämpösi on treenien aikaan. Ja lämpöhän mitataan rectumista ennen ensimmäistä sarjaa ja joka sarjan välissä.

      • öijo

        > Mitä vinopenkkiin tulee niin se tehdään samassa kulmassa kuin sinun kehonlämpösi on treenien aikaan. Ja lämpöhän mitataan rectumista ennen ensimmäistä sarjaa ja joka sarjan välissä.

        Ja muista myös vaihdella lämpötilayksikköä välillä celsiuksesta kelviniksi ja fahrenheitiksi jotta lihaksesi eivät kerkeä tottumaan!


    • oldskuuuol

      Konvehtirasia on aina mukana, varsinkin näin joulunaikaan. Välillä jään polkemaan kuntopyörää hetkeksi, että saan rasian loppuun ja sitten kirjoitan treenivihkoon tikkukirjaimilla, että kuntopyörää 5min 34sek ja sadasosia 600g rasia suklaata.

    • olddss

      Kokeilin tänää vinopenkkiä ja kulma oli 44 alaspäin..paha olo tuli ja olkapää sijoiltaa, mutta kirjoitin kolme aanelosta tekstiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe