Plastiikkakirurgi Heikki Penttilä

Lissu4

Hei! Tietääks joku missä Penttilä pitäis vastaanottoa? Tekee kuulemma rintojen suurennukset puudutuksessa ja kiinnostais.

14

1112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaana6

Heippa. Pitää vastaanottoa jossain Kouvolasssa, avaa uuden klinikan tammikuussa Helsinkiin. Krtoi kun soitin ja kysyin kontrolliaikaa. Jos kiinnostaa niin kannattaa kyllä odottaa! Tyytyväinen potilas. Katso vaikka aikaisempi keskustelu Estetikistä :-)

• Jaana6

www.laclinique.fi kuulemma 24h auki,soita sinne

• Jaana6
        Jaana6 kirjoitti:

www.laclinique.fi kuulemma 24h auki,soita sinne

ja kohta ihan Alexilla 46 a . tyytyväinen.

• Asiakas 1

Penttilä on taitava. Onneksi sillä on kohta oma klinikka. toivoo toinen tyytyväinen

• 4+12

Eli ketjun aloitus on piilomainontaa?
      Kuten moni muukin tämän palstan tällaisista jutuista.

• kolmastosityytyväine

No tietenkin! ...Selläinen tiedotus että Penttilä avaa uuden klinikan! ja sitten .".Penttilä on taitava. Onneksi sillä on kohta oma klinikka. toivoo toinen tyytyväinen" ..Siis mitä toinen tyytyväinen toivoo :-D hahahahahaha????jos on kerran toinen ja tyytyväinen mitä se vielä toivoo…ihme juttu!!!
      Jonoon vaan. Toki nyt voi menna Kouvolaan :-D onpas kysytyin taitava lääkäri joka pitää vastaanottoa Kouvolassa ja asuuu Helsingissa…. he he vitsi

• Mitä mitä??

Eiks Penttilä enää työskentelekään Lääkäriklinkikka Esteticissä?

• Penttillä

Kyllä on - HEIKKI PENTTILLÄ , näköjään hiljasta kuin on aikaa täällä pyöriä :D

• Kohtasilarit

On niitä muitakin kirurgeja jotka tekevät ilman nukutusta. Ite olen menossa 2 vk päästä Helsingissä leikkaukseen :)

• Anonyymi

onko elossa vanhaukko

• Anonyymi

Rintojen suurennus puudutuksessa ei ole mitään muuta kuin Suomikirurgien hintakilpailua potilaan terveyden kustannuksella. Juuri kun komplikaatioiden riski on suurimmillaan, potilas on matkalla kotiin, tai jo kotona. Puudutuksesta johtuva matalampi hinta johtuu siitä ettet ole tarkkailtava sairaalassa sitä ratkaisevaa yötä leikkauksen jälkeen. Onpa mahtava paikka säästää. Puudutusaineet myös turvottavat leikkausalueen, joten mahdollisten epäsymmetrioiden riski kasvaa. Mutta mitäpä ei kokematon suomikirurgi tekisi ahneuksissaan. Meriitteinä löytyy pitkä kokemus julkisella puolella, joka ei merkitse yhtään mitään kun puhutaan esteettisestä plastiikkakirurgiasta. Julkisella puolella nimittäin se plastiikakkirurgia on suurimmalta osaltaan muuta kuin esteettistä. Kannattaa miettiä kaksi kertaa näiden "rehellisten ammattilaisten" todellista ammattitaitoa, kokemusta ja etiikkaa. Mitä Penttilään tulee, niin vanha ukko, kuten Hukki, Kullamaa , Salmi ja muutamat muutkin. Vapina...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe