Kysymys Luotsille!

tietoa janoava

Jos haluan poistaa itse,
itsekirjoittamani viestin keskustelupalstalta,
miten sen teen?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En osaa neuvoa, vaikka etsin vastausta monesta paikasta täältä. Ehdotan, että kysyt asiaa tuolta linkistä "Palaute" -palstalta ja seuraat saatko sinne vastausta.

      (Sellaisten viestien poistaminen, jotka ovat asiattomia, voi yrittää painamalla viestin alakulmasta "Ilmoita asiaton viesti" -painiketta.)

      http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5557

    • Pässi se on!

      "Luotsi" on dorka ja osaa poistaa kyllä toisten kirjoituksia mutta neuvoa se ei osaa...

      • Muiden ihmisten jonkinlainen kunnioitus on paras sääntö, jolla viesti pysyy täällä. Jollei siis halua tutustua sääntöihin. "Normaali" kotikasvatus riittää oikein hyvin.

        Värikästäkin kirjoittelua saa olla, mutta muiden lukijoiden julkisessa loukkaamisessa joutuu usein havaitsemaan, ettei sellaisella kirjoituksella ole pitkää ikää.
        Myöskään taviskansalaisten yhteystietoja ei tällä palstalla pidetä ihan vaan inhimillisistä syistä.

        Täällä saattaa olla muita palstoja, joissa voi purkaa omaa pahaa oloaan. Ei tarvitse välttämättä myrkyttää jokaisella palstalla kaikkien lukijoiden mieltä. Palstan aihepiiri on Helsinki laajasti ottaen.

        Jos minulle uuden "arvonimen" antaneena et itse ole se pässi, niin varmaankin osaat sitten paremmin neuvoa aloittajaa pulmassaan.

        Kiitos jo etukäteen avustasi!


    • on hyvä Luotsi

      Oottaako sua noin päähän, kun Luotsi poistaa typerät törkykirjoitukset ?
      Meiltä muilta Luotsin toiminta saa pelkkää kiitosta, meillä on kenties koko S-24 paras Luotsi.
      Törkykirjoittelijoiden kauhu ja inhon kohde, me muut voitaisiin vaikka anoa Luotsille ansiomerkkiä. Ehkä joku Valkoisen ruusun ritarikunnan ansiomerkki, palstan siivoamisesta.

      • tavan duunari

        Kunniamerkki, salli mun nauraa. Luotsi on itse tuon kirjoittanut, sillä tavallahan sitä voi itseään kehua.
        Kyllä tällaisilla palstoilla saa väänttää niin paljon paskaa kun haluaa. Kunnon vittuilut on päivän kohokohta. Jos joku vittuilee minulle, niin takaisin saa sanaista vittuilu säilää.


      • tavan duunari kirjoitti:

        Kunniamerkki, salli mun nauraa. Luotsi on itse tuon kirjoittanut, sillä tavallahan sitä voi itseään kehua.
        Kyllä tällaisilla palstoilla saa väänttää niin paljon paskaa kun haluaa. Kunnon vittuilut on päivän kohokohta. Jos joku vittuilee minulle, niin takaisin saa sanaista vittuilu säilää.

        Teet kuten haluat ja samalla päätät myös luomuksesi elinkaaren pituuden. Monet kirjoittajat halunnevat keskustella ja lukea muitakin mielipiteitä.


    • veetuilut lähtee

      Vaikea ymmärtää palstan sääntöjä vai ?
      Hakeudu kuule jonnekin muualle, tuota asennetta ei täällä kaivata.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      572
      15096
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      43
      11934
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      361
      8932
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      9
      3791
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3557
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2647
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2147
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    9. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      129
      1749
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      193
      1622
    Aihe