sattu iskee joulumieli darran kadottuu, ja väännä teist pikku paskapalleroist helevetin realistisen ja vakavamielisen joulukuvan. kertokaas milt haluutte näyttää, päätän ite mitä teette >;) ja tää meinaa siis et kerrotte milt oikeesti näytätte tai milt haluutte suolistos näyttää
joulupotretti
8
<50
Vastaukset
Helpotan tehtävääsi (ja ettei kenenkään tarvitse järkyttyä naamavärkistäni) ja sanon: Näkymätön.
Muussa tapauksessa ihan sama. Kunhan et mitään oransseja hiuksia tee.Mustat vaatteet. Huppari. Eli piirteet eivät juurikaan erotu.
- ebzu
Laita minut palvomaan Herreä tai nauramaan Pofun kanssa. Kiharat hiukset,punainen baskeri, keltainen paita ja harmaat housut.
- motari
minkä näköi se naikkone o?
- ebzu
motari kirjoitti:
minkä näköi se naikkone o?
Njääh,piirrrä vaan jonkinlaiset kasvot.
Minulle blondit hiukset, mustavalkoinen pääkallotoppi sekä erittäin revityt farkut.
- Jumala, Herre, IT
Minulla on hienot viikset. Olen pitkä, kasvojani - joita koristaa seppele- ympäröi sädekehä ja minulla on Putinin kuva t-paidassa, sekä siniset farkut ja mustat saappaat. Pidän käsissäni valtikkaa ja Globus crucigeria, sekä minulla on punainen viitta ja ympärilläni on valtavat rahavuoret ja vaimoni, joihin kuuluu Kurpizza, Pofuksio ja Ebzu.
(Huomenna pitkä päivä, en kirjaudu, en ole paikalla.)- motari
olisit ny sanonu enmmä niist kuulusist viiksistäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641790Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141682- 1361258
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261145- 83807
- 162741
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala412652- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535