Voisiko joku rukoilla puolestani?

yksinäinen kulkija

Voisiko joku ystävällinen sielu rukoilla, että löytäisin aviopuolison?

35

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksin tai yksin

      Jeesus sinä olet luonut ihmisen mieheksi ja naiseksi. Sinä tiedät, että ihminen kaipaa rinnalleen aviopuolisoa. Johdata tätä esirukouksen pyytäjää, johdata sinne, missä hän voi tavata mahdollisen aviopuolisoehdokkaan. Anna hänelle myös rohkeutta ottaa yhteyttä ihmiseen, jos hän kokee, että tuohon haluaisin tutustua.

      Jeesus, anna hänelle myös lepo ja rauha tässä asiassa, niin että hänellä on riittävästi aikaa tutustua toiseen ihmiseen, ennenkuin tekee päätöksiä, niin että hän tietää, millainen tuo toinen on ja millainen hän itse on tuon toisen ihmisen kanssa.

      Anna hänelle myös rohkeutta keskustella toisen ihmisen kanssa kaikesta, mikä liittyy yhteiseen elämään, niin että hän tietää, mitä toinen ajattelee rahan käytöstä, ahkeruudesta, työstä, uskollisuudesta, rehellisyydestä, Jeesuksen seuraamisesta, lasten kasvatuksesta tai sitten ilman lapsia olemisesta, asumisen haaveista, asumispaikasta ja muodosta, unelmista, toiveista, kodinhoidosta, seurakunnasta ja alkoholin käytöstä, vapaa-ajan vietosta, harrastuksista, sukulaisista, politiikasta, hellyydestä, seksistä jne. niin että kumpikin tuntisi toisen niin hyvin, etten sitoutumista, että kumpikin voisi nähdä onko heillä onnistumisen mahdollisuuksia vai onko syytä jatkaa etsintää.

      Avioliitto on niin suuri askel - auta nyt Jeesus tätä sinun luomistekosi ihmettä, että hän saisi tässä tärkeässä asiassa sinun johdatustasi, mutta ymmärtäisi, että hän itse on vastuussa siitä, kenen kanssa hän menee naimisiin ja hän itse on vastuussa, miten hän panostaa avioliittoonsa ja antaa aikaa toiselle aviopuolisolle ja miten hän siinä avioliitossaan elää.

      Kiitos Jeesus, että sinä johdatat ja annat rohkeutta lähteä liikkeelle.

      Amen

      Onnea ja löytämisen iloa sinulle tässä tärkeässä ja suuremmoisessa hankkeessa.

      • preyer rules

        Hei odotas vähän ! Täysin väärä ilmaisu heti rukouksen alussa. "JUMALA loi ihmisen " ! Raamatun mukaan Jeesus ei luonut ihmistä.YAHWE loi ihmisen,eikä Jeesus Nazaretilainen,Jumalan poika. Jeesus ei myöskään tiedä viimeisten päivien alkamista,vain isä YAHWE tietää sen.Ne ovat Jeesuksen omat ilmaisut. Niistä on pidettävä kiinni loppuun asti . Halleluja-hve .
        Jokaisen on opittava miten rukoilla. Se selviää raamatusta Jeesuksen opettamana . Oikoteitä hakevat " kalvavat omaa lihaansa "


    • mari.

      siunausta puolison etsinnässä, Herra kanssasi!

    • Kaksin tai yksin

      Taivaan Isä, minä rukoilen myös kaikkien yksinäisten ihmisten puolesta, jotka kaipaavat rinnalleen aviopuolisoa. Anna sinä johdatuksesi ja siunauksesi runsaana tulla kaikkien yksinäisten osaksi, niin että jokainen kaipaava saisi hyvän aviopuolison ja varjele heidät kaikki 'epäkelvoilta' puolisoilta, niin ettei kenenkään tarvitsisi pettyä puolisonsa valintaan.

      Mikäli sinulla ei ole antaa hyvää aviopuolisoa, niin anna rauha ja lepo elää sitten yksin ja etsiä hyvien ystävien seuraa, niin ettei yksinäisyyden kokemus tule liian raskaaksi kantaa.

      Jeesuksen nimessä minä Isä tätä pyydän, siunaa jokaista yksinäistä kulkijaa, joka kaipaa puolisoa, anna heille elämän iloa ja tyydytystä elämän arjen keskellä ja johdata tässä tärkeässä asiassa.

      Pyydän myös suurta varjelusta kaikille niille, jotka ovat avioliittoon kelpaamattomia, etteivät tekisi väärin sinun edessäsi ja toisi häpeää sinun rakkaan poikasi Jeesuksen Kristuksen nimelle.

      Amen

    • Ole siunattu, sinä yksinäinen kulkija.

    • Normaali 34

      Ei kait kukaan halua uskovaista riesakseen. Puistattaa koko ajatus, hyi olkoo.

      • Oisko niin että

        Toinen uskova haluaa.


      • sterilointi
        Oisko niin että kirjoitti:

        Toinen uskova haluaa.

        Keskenään uskovaiset sikiää uusia uskovaisia, ei hyvä.


      • että silleen
        sterilointi kirjoitti:

        Keskenään uskovaiset sikiää uusia uskovaisia, ei hyvä.

        Mutta homoateisteista ei suku jatku mihinkään. Mitäs siittä tuumiskelet ?


    • kentaurivalistaja

      Olen itse tyytyväinen avioliittooni, mutta muistutan silti, etteivät läheskään kaikki avioliitot ole onnistuneita. Noin puolet kuuluu päättyvän eroon, ja eroaminen voi olla hyvinkin ikävä kokemus, ainakin hylätylle.

      Jollet löydä puolisoa itsellesi, niin yritä ajatella sinkkuelämän hyviä puolia, kuten suurempi vapaus tehdä kaikki oman mielen mukaan neuvottelematta kenenkään kanssa. Säästyt myös riidoilta, joita parhaissakin perheissä joskus on, samoin vauvojen aiheuttamilta yövalvomisilta. Voit harrastaa ja matkustella sovittamatta niitä muun perheen aikatauluihin töissä ja lomilla.

      Molemmissa elämänmuodoissa, sekä avioliitossa että sinkkuudessa, on omat hyvät ja huonot puolensa. Hyvä puoliso on aarre, mutta yksin on parempi kuin huonossa liitossa.

      Olin itse pitkään avoliitossa, ennen kuin suostuin avioliittoon. Pintapuolisen tuttavuuden perusteella ei mielestäni kannata avioitua, vaikka olisi kuinka uskovainen, ja ehdokas vaikuttaisi rukousvastaukselta.

      • pitkä liitto

        Nerokas kirjoitus avioliitosta . Ensi lokakuun toinen päivä tulee 50 vuotta siitä kun vaimo sanoi " tahdon ", heheh.


    • Sinuystava

      Mina rukoilla sinua hyvin suuri tapaturma joka tekee sinua vihannes. Kaikki huoli poistu sinulta.

      • Yks vaan

        "Minä rukoilla sinua hyvin suuri tapaturma joka tekee sinusta vihannes. Kaikki huolesi poistuu sinulta."

        Silloin ei ole kysymys rukouksesta, jos esittää toivomuksen, että jollekin tapahtuisi jotakin pahaa.Tuskinpa haluat itsekään muuttua vihannekseksi.


      • yksinäinen kulkija
        Yks vaan kirjoitti:

        "Minä rukoilla sinua hyvin suuri tapaturma joka tekee sinusta vihannes. Kaikki huolesi poistuu sinulta."

        Silloin ei ole kysymys rukouksesta, jos esittää toivomuksen, että jollekin tapahtuisi jotakin pahaa.Tuskinpa haluat itsekään muuttua vihannekseksi.

        Jumala saisi muuttua ja keittäisin Hänet kuumassa rasvassa rapeaksi ja tarjoaisin nälkää näkeville. Liekeissä ympäriinsä juokseva Jeesus olisi mukava näky nälkää näkeville.

        Jeesus maistuu varmaan Kanalta, uskon, koska on pelkuri chicken


      • Yks vaan
        yksinäinen kulkija kirjoitti:

        Jumala saisi muuttua ja keittäisin Hänet kuumassa rasvassa rapeaksi ja tarjoaisin nälkää näkeville. Liekeissä ympäriinsä juokseva Jeesus olisi mukava näky nälkää näkeville.

        Jeesus maistuu varmaan Kanalta, uskon, koska on pelkuri chicken

        amen!


      • MENE POIS
        Yks vaan kirjoitti:

        "Minä rukoilla sinua hyvin suuri tapaturma joka tekee sinusta vihannes. Kaikki huolesi poistuu sinulta."

        Silloin ei ole kysymys rukouksesta, jos esittää toivomuksen, että jollekin tapahtuisi jotakin pahaa.Tuskinpa haluat itsekään muuttua vihannekseksi.

        ## Silloin ei ole kysymys rukouksesta, jos esittää toivomuksen, että jollekin tapahtuisi jotakin pahaa ##
        ( Yks vaan)

        Älä tule tänne vääristelemään asioita ja haastamaan riitaa. Sinä et päätä mikä on rukous ja mikä ei.

        Kyllä kyseessä oli selvä rukous. Kirjoittaja kirjoitti aivan selvästi rukoilevansa.

        Emme kaipaa häiriköitä tänne.


      • Lukija2
        MENE POIS kirjoitti:

        ## Silloin ei ole kysymys rukouksesta, jos esittää toivomuksen, että jollekin tapahtuisi jotakin pahaa ##
        ( Yks vaan)

        Älä tule tänne vääristelemään asioita ja haastamaan riitaa. Sinä et päätä mikä on rukous ja mikä ei.

        Kyllä kyseessä oli selvä rukous. Kirjoittaja kirjoitti aivan selvästi rukoilevansa.

        Emme kaipaa häiriköitä tänne.

        Tuo nyt vain on totta, että ei ole silloin kysymyksessä rukous, jos esittää toivomuksen, että jollekin tapahtuisi jotakin pahaa. Luulisi, että kuka hyvänsä pelkästään peruskoulun käynytkin tietää tuon asian.

        "Emme kaipaa häiriköitä tänne."

        Tuosta olen sama mieltä.


      • jeppis jepulis
        yksinäinen kulkija kirjoitti:

        Jumala saisi muuttua ja keittäisin Hänet kuumassa rasvassa rapeaksi ja tarjoaisin nälkää näkeville. Liekeissä ympäriinsä juokseva Jeesus olisi mukava näky nälkää näkeville.

        Jeesus maistuu varmaan Kanalta, uskon, koska on pelkuri chicken

        Huomaa, että koulujen joululomat ovat alkaneet...


      • MENE POIS
        Lukija2 kirjoitti:

        Tuo nyt vain on totta, että ei ole silloin kysymyksessä rukous, jos esittää toivomuksen, että jollekin tapahtuisi jotakin pahaa. Luulisi, että kuka hyvänsä pelkästään peruskoulun käynytkin tietää tuon asian.

        "Emme kaipaa häiriköitä tänne."

        Tuosta olen sama mieltä.

        ##
        Tuosta olen sama mieltä.
        ##


        Oletko?

        ÄLÄ TULE tänne viisastelemaan. Sinä et päätä mikä on rukous auttaa eli mikä ei. Itsekin käytät useaa eri nimimerkkiä täällä häiriköintiin siika-aivo!


      • Lukija2
        MENE POIS kirjoitti:

        ##
        Tuosta olen sama mieltä.
        ##


        Oletko?

        ÄLÄ TULE tänne viisastelemaan. Sinä et päätä mikä on rukous auttaa eli mikä ei. Itsekin käytät useaa eri nimimerkkiä täällä häiriköintiin siika-aivo!

        Mene sinä pois, jos et hyväksy muita tälle palstalle. Eihänn sinun ole mikään pakko olla täällä. Etsi sellainen palsta, jonne kirjoittavat vain ne, jotka sinä hyväkyt tai perusta oma palsta.


      • Yks vaan
        Lukija2 kirjoitti:

        Tuo nyt vain on totta, että ei ole silloin kysymyksessä rukous, jos esittää toivomuksen, että jollekin tapahtuisi jotakin pahaa. Luulisi, että kuka hyvänsä pelkästään peruskoulun käynytkin tietää tuon asian.

        "Emme kaipaa häiriköitä tänne."

        Tuosta olen sama mieltä.

        " "Tuo nyt vain on totta, että ei ole silloin kysymyksessä rukous""

        - Todista väitteesi Lukija2. Kirjoittaja nimenomaa kirjoitti RUKOILEVANSA ja sinä väität ettei kyseessä ollut rukous.

        Todista väitteesi. Muutenhan kuka tahansa voi väittää ihan mitä vaan todeksi.


      • Yks vaan
        Yks vaan kirjoitti:

        " "Tuo nyt vain on totta, että ei ole silloin kysymyksessä rukous""

        - Todista väitteesi Lukija2. Kirjoittaja nimenomaa kirjoitti RUKOILEVANSA ja sinä väität ettei kyseessä ollut rukous.

        Todista väitteesi. Muutenhan kuka tahansa voi väittää ihan mitä vaan todeksi.

        Vastasin tällaiseen viestiin:" Minä rukoilla sinua hyvin suuri tapaturma joka tekee sinusta vihannes."

        Asiatyylissä ja asiallisia yhteykissä ei käytetä verbiä rukoilla tuommoisissa yhteyksissä, joissa toivotaan jolllekin jotakin pahaa. Tuon luulisi olevan itsestään selvä asia kenelle järkevälle ihmiselle tahansa. Olen käyttänyt tähän asti nimimerkkiä Yks vaan. Etsi itsellesi oma nimimerkki äläkä käytä toisen jo käyttöön ottamaa nimimerkkiä. Vai tulitko pelkästään häiriköimään tälle palstalle? Jos jatkat samaan tyyliin, niin ilmeisesti siinä tapaukseesa tulit.


      • Yks vaan
        Yks vaan kirjoitti:

        amen!

        En kirjoittanut tätä viestiä:"amen" .

        Ihmetyttää, että joku ei keksi itselleen oma nimimerkkiä, vaan ottaa käyttöönsä minun jo pitemmän aikaa käyttämäni nimimerkin Yks vaan.


      • Finska biljetten
        Yks vaan kirjoitti:

        "Minä rukoilla sinua hyvin suuri tapaturma joka tekee sinusta vihannes. Kaikki huolesi poistuu sinulta."

        Silloin ei ole kysymys rukouksesta, jos esittää toivomuksen, että jollekin tapahtuisi jotakin pahaa.Tuskinpa haluat itsekään muuttua vihannekseksi.

        Minkälaista rannikkokieltä sieltä pesee .Onko sinä puhu hoono suami ? Onhan niitä sanakirjojakin apuna .


    • Jeesus, tule näiden ihmisten sydämeen, jotka eivät sinua tunne. Sinä olet heidänkin puolestansa kuollut ja sovittanut heidänkin syntinsä ja pahat tekonsa ja pahat sanansa. Anna heille anteeksi ja vaikuta heidän sisimmässään sitä, että he uskaltaisivat lähteä etsimään totuutta, sillä he kulkevat eksyksissä, ehkä moni heistä on yksinäinen myös ja onneton ja kaipaisi sitä, että elämä tulisi mielekkääksi ja he voisivat kokea, että he saavat elää rikasta elämää ja löytävät oman paikkansa ja tehtävänsä elämässä, jossa voisivat tuoda iloa monille.

      Jeesus, anna kaikille ihmisille hyvä sydän, niin että heidän ei tarvitsisi pilkata ketään, eikä tarvitsisi elää niin onnetonta elämää, etteivät muuta ymmärrä kuin pilkata toisia. Jeesus siunaa heitä taivaallisella siunauksella.

      Amen

      • Yks vaan

        Asiatyylissä ja asiallisia yhteykissä ei käytetä Amen- verbiä tuommoisissa yhteyksissä, sekin dorka. . Tuon luulisi olevan itsestään selvä asia kenelle järkevälle ihmiselle tahansa, myös Lestadioalisille lehmille..

        Olen käyttänyt tähän asti nimimerkkiä Yks vaan. Etsi itsellesi oma nimimerkki äläkä käytä toisen jo käyttöön ottamaa nimimerkkiä. Vai tulitko pelkästään häiriköimään tälle palstalle? Jos jatkat samaan tyyliin, niin ilmeisesti siinä tapaukseesa tulit.
        @tarkkailija47
        numerosi on 100nallinen pelihahmon tunnus. mene kotiisi häpeämään stananpelvoja


      • Nimimerkki12
        Yks vaan kirjoitti:

        Asiatyylissä ja asiallisia yhteykissä ei käytetä Amen- verbiä tuommoisissa yhteyksissä, sekin dorka. . Tuon luulisi olevan itsestään selvä asia kenelle järkevälle ihmiselle tahansa, myös Lestadioalisille lehmille..

        Olen käyttänyt tähän asti nimimerkkiä Yks vaan. Etsi itsellesi oma nimimerkki äläkä käytä toisen jo käyttöön ottamaa nimimerkkiä. Vai tulitko pelkästään häiriköimään tälle palstalle? Jos jatkat samaan tyyliin, niin ilmeisesti siinä tapaukseesa tulit.
        @tarkkailija47
        numerosi on 100nallinen pelihahmon tunnus. mene kotiisi häpeämään stananpelvoja

        "Asiatyylissä ja asiallisissa yhteyksissä, ei käytetä amen-verbiä tuommoissa yhteyksissä, senkin dorka."

        Sana "amen" ei ole verbi. Sana "dorka" ei ole asiatyyliä. Kukaan asiallinen kirjoittaj ei nimittele toistav kirjoittajaa "dorkaksi".

        "Tuon luulisi olevan itsestään selvä, asia kenelle järkevälle ihmiselle tahansa, myös Lestadiolaisille lehmille."

        Asiatyylissä ei puhuta lestadiolaisista "lehminä".

        "numerosi on 100nallinen pelihahmon tunnus. mene kotisi häpeämään stanapalvoja".

        Mitä oikein tarkoitat?

        Ensin otat nimimerkkini Yks vaan käyttöösi, sitten kirjoitat epäasiallisesti. Mitähän keksit seuraavaksi?

        Vaihdan taas nimimerkkiäni. Toivottavasti matkija jättää nimerkkini tällä kertaa rauhaan.


      • mmmmm.
        Nimimerkki12 kirjoitti:

        "Asiatyylissä ja asiallisissa yhteyksissä, ei käytetä amen-verbiä tuommoissa yhteyksissä, senkin dorka."

        Sana "amen" ei ole verbi. Sana "dorka" ei ole asiatyyliä. Kukaan asiallinen kirjoittaj ei nimittele toistav kirjoittajaa "dorkaksi".

        "Tuon luulisi olevan itsestään selvä, asia kenelle järkevälle ihmiselle tahansa, myös Lestadiolaisille lehmille."

        Asiatyylissä ei puhuta lestadiolaisista "lehminä".

        "numerosi on 100nallinen pelihahmon tunnus. mene kotisi häpeämään stanapalvoja".

        Mitä oikein tarkoitat?

        Ensin otat nimimerkkini Yks vaan käyttöösi, sitten kirjoitat epäasiallisesti. Mitähän keksit seuraavaksi?

        Vaihdan taas nimimerkkiäni. Toivottavasti matkija jättää nimerkkini tällä kertaa rauhaan.

        Aamen tarkoittaa "totisesti niin on tapahtuva".


    • näin vaan kävi

      Itse tein suuren virheen puolisoni valinnassa, sen seurauksena minusta tuli erittäin arka ja pelokas, ja yksinäinen, silti inhoan kaikkia miehiä jotka yrittää lähestyä ja tehdä tuttavuutta. Elän yksin loppuelämäni.

      • love hurts

        Tosi ikävää. Oliko jotain merkkejä ennen suhteen vakavoitumista, joista olisit voinut päätellä kyseessä olleen vääränlainen kumppani?


      • näin vaan kävi

        Ei ollut, mies oli erittäin ystävällinen, huomaavainen, auttava, niin minua kuin muita ihmisiä kohtaan monen vuoden ajan.


      • Nimimerkki12
        näin vaan kävi kirjoitti:

        Ei ollut, mies oli erittäin ystävällinen, huomaavainen, auttava, niin minua kuin muita ihmisiä kohtaan monen vuoden ajan.

        " Ei ollut, mies oli erittäin erittäin ystävällinen, huomavainen, auttava, niin minua kuin muita ihmisiä kohtaan monen vuoden ajan."

        Jos noin on ollut, niin ihmetellä täytyy, mikä miehen sitten muutti. Sarastuiko hän johonkin tautiin vai mikä muutti hänen käytöksensä?


      • sellaista se on
        näin vaan kävi kirjoitti:

        Ei ollut, mies oli erittäin ystävällinen, huomaavainen, auttava, niin minua kuin muita ihmisiä kohtaan monen vuoden ajan.

        Narsistit osaavat esittää hyvinkin ystävällistä. Ongelmat paljastuvat sitten lähisuhteessa.


      • Worry/bird

        Miksi syyttää kaikkia miespuolisia yhden pettymyksen takia. Ei ole helppoa laittaa pyykit yhteen .Valtaosa maapallon väestöstä ovat epäsopivan henkilön kanssa loppuikänsä .Samoin on ammatin valinnan tuhteen .....I love my job ,it's the work i hate !
        Yksinäänkin voi elää . Elämä saattaa olla hankalaa,ja sitten tulee viikatemies vastaan . Parasta olla iloisella mielellä ,asiat voisivat olla moninkerroin huonommin . Don't worry , be happy !


    • Tetragrammaton

      Miksi hakea välimiehiä .Raamatussa on sinulle ohjeet ,miten tulee rukoilla .Suora yhteys toimii ilman häiriöitä .Raamatun mukaan rukouksella on hyvin rajoitettu määritelmä .Ensinnäkin sen on tapahduttava hengessä ,ja totuudessa .Jos ei ole pyhää henkeä,eikä totuutta, niin ilmeiseti yhteydet ovat poikki ? On myöskin muistettava mainita Luojan tahdon tapahtuvan niin maassa kuin taivaassakin . Jeesus piti Jumalan ylistämisen kaikkein tärkeimpänä kohokohtana.Jeesus sanoi tulleensa kirkastamaan isänsä NIMEN.
      Myöskään isän NIMEÄ ei voi jättää mainitsematta rukouksessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      388
      4762
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2634
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      154
      1896
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1618
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1483
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1337
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1325
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      62
      1277
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      48
      1272
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1091
    Aihe