Nyt on kaikki pilalla ja pian teen itsemurhan. Sitä ennen haluan, että lohdutatte minua. Voisi kaikki olla huonomminkin. No ei voisi, mutta auttakaa. Mä vaan masennun.
Lohdutusketju
15
<50
Vastaukset
Mitä sinulle on sattunut? O.O???
- Raippari
Sain selville yhden asian. Rakkain ihminen aikoo kohta jättää mut. Sillä on toinen!
Tää on mulle maailmanloppu ja tätä oon pelännyt jo monta kuukautta! Vittu, tekis mieli hajottaa kaikki. Itku tulee nyt tosi herkästi, vaikka ei yleensä tuu. Ja tärisen ja vapisen enkä varmaan saa unta tänä yönäkään. Jouluna oon varmaan niin masentunut, että lahjat ei lohduta.
Sit koulu, johon aloitin panostamisen. Niin lopetan sen panostamisen, koska en jaksa.
Harrastuksenkin varmaan lopetan ja pelaan vaan pelejä ja angstaan yksin kotona kokoajan. Lopulta mietin miten saan itsemurhan tehtyä nopeasti ja kivuttomasti. - Raippari
Raippari kirjoitti:
Sain selville yhden asian. Rakkain ihminen aikoo kohta jättää mut. Sillä on toinen!
Tää on mulle maailmanloppu ja tätä oon pelännyt jo monta kuukautta! Vittu, tekis mieli hajottaa kaikki. Itku tulee nyt tosi herkästi, vaikka ei yleensä tuu. Ja tärisen ja vapisen enkä varmaan saa unta tänä yönäkään. Jouluna oon varmaan niin masentunut, että lahjat ei lohduta.
Sit koulu, johon aloitin panostamisen. Niin lopetan sen panostamisen, koska en jaksa.
Harrastuksenkin varmaan lopetan ja pelaan vaan pelejä ja angstaan yksin kotona kokoajan. Lopulta mietin miten saan itsemurhan tehtyä nopeasti ja kivuttomasti.Yksinkertaisesti kaikki on pilalla...
- Jokuoutohemmo
Raippari kirjoitti:
Harrastuksenkin varmaan lopetan ja pelaan vaan pelejä ja angstaan yksin kotona kokoajan. Lopulta mietin miten saan itsemurhan tehtyä nopeasti ja kivuttomasti.Ei kannata ruveta pelaamaan. Paitsi ite Kyl pelaan hitsin paljon. Mä vain pelasin vain mun paappa oli huonossa kunnossa ja sit Se kuoli. En edes enää käynyt hänen luonaan koska pelasin. Mullakin on joskus tuollainen olo. Mutta älä anna sen eron pilata koko loppu elämääsi. Vaikka tuntuu varmasti nyt kamalalta.
- Jokuoutohemmo
Jokuoutohemmo kirjoitti:
Ei kannata ruveta pelaamaan. Paitsi ite Kyl pelaan hitsin paljon. Mä vain pelasin vain mun paappa oli huonossa kunnossa ja sit Se kuoli. En edes enää käynyt hänen luonaan koska pelasin. Mullakin on joskus tuollainen olo. Mutta älä anna sen eron pilata koko loppu elämääsi. Vaikka tuntuu varmasti nyt kamalalta.
Oho kirjoitus virheitä ;)
- Raippari
No ainakin jään lopullisesti tänne, koska ei muutakaan... mutta saatte sitten kestää minun jokapäiväistä valitusta ja itkua.
Voi Rape :'/ Tiedän, se on hirveää kun rakkaalla on toinen.
Suosittelen, että mietit seuraavia asioita
1. Tässä iässä suhteet usein vain loppuvat aikanaan
2. Mikään ei ole pysyvää. Koko todellisuus voi romuttua hetkessä. Mutta silti pitää koettaa jaksaa, löytää elämästä onnellisia asioita.
On todella ikävää, jos sinutkin jätetään, koska hänellä on toinen. Mutta usko pois, elämäsi voi silti jatkua.- Raippari
1. Tämä oli jotain erilaista, oikeaa, vannoin tämän kestävän.
2. En jaksa. Kaiken sen mitä sain ja nyt menetän. Elämäni tärkeimmän ihmisen. Ei tästä selviä. Elämä ei voi jatkua, ei ole ketään muuta. Sano minun sanoneeni tämä oli loppu. Olin vannonut itselleni juttuja ja en pysty jatkamaan. Ehkä sitten ikuisesti sinkku ja joku tylsä lintubongari erakko. Ilman yhtä ainuttakaan ystävää... Raippari kirjoitti:
1. Tämä oli jotain erilaista, oikeaa, vannoin tämän kestävän.
2. En jaksa. Kaiken sen mitä sain ja nyt menetän. Elämäni tärkeimmän ihmisen. Ei tästä selviä. Elämä ei voi jatkua, ei ole ketään muuta. Sano minun sanoneeni tämä oli loppu. Olin vannonut itselleni juttuja ja en pysty jatkamaan. Ehkä sitten ikuisesti sinkku ja joku tylsä lintubongari erakko. Ilman yhtä ainuttakaan ystävää...1. Niin sitä helposti uskoo. Kannattaa vain asennoitua, että se saattaa silti päättyä.
2. Varmasti sinulla on muitakin. Ymmärrän, että se oli sinulle shokki, enkä oletakaan että pääset heti siitä yli. Mutta silti kannattaa koettaa jaksaa. Miettiä elämän iloisia asioita, vaikka sateenkaaria, lintuja, luontoa.
Rape, olet vahva ihminen. Sinä selviät tästä kyllä hengissä. Eikä vielä edes muutenkaan olisi aikasi lähteä, elämässäsi on vielä paljon elettävää, kunhan saat sen uudelleen käyntiin.
Voimia jaksamiseen.
- Raippari
Tällä kertaa tämä on varmaa, kaikki palaset osuvat kohdilleen.
Siitä psykiohenkilölle hakeutumisesta... Ihan oikeasti. En väitä, että olet väärässä. Mutta ajattelet suicidaalisesti ja vainoharhaisesti.
- Raippari
jokutyyppi19 kirjoitti:
Siitä psykiohenkilölle hakeutumisesta... Ihan oikeasti. En väitä, että olet väärässä. Mutta ajattelet suicidaalisesti ja vainoharhaisesti.
Ei tässä mitkään psykologit auta!
- rape=pofuksio
älä puhu ittekses vittupää. vaikutat oudolta
Hanki jotain rojua jostain ja hakkaa se roju paskaksi ja heitä jonnekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 952143
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231350Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371028- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56904- 122787
- 82776