Ideologia ihan sama kuten on huomattu kun SDP ja kokoomus ovat yhdessä hallituksessa. Lipponen aloitti SDP:n kokoomuslaistamisen ja Urpilainen jatkoi samalla linjalla.
SDP sulautukoon kokoomukseen
7
<50
Vastaukset
- vaalihuume
SDP ostaa äänestäjille konvehteja veronmaksajien rahoilla.
- demari-1
no käy syömässä veronpalautusta, kaikki sellainen on kotiinpäin.
Kokkareet ostavat konvehteja vain itselleen, persuissa vain Soinille. - näillä nyt mennään
demari-1 kirjoitti:
no käy syömässä veronpalautusta, kaikki sellainen on kotiinpäin.
Kokkareet ostavat konvehteja vain itselleen, persuissa vain Soinille.Tuleviin vaaleihin demarit ovat jo valinneet kepun yhteistyökumppaniksi
ja rahoittavat kepun vaalikampanjaa AY- rahalla 800 000 euroa
Sopimus kattaa vaalien jälkeisen hallitusyhteistyön ja
Suomen täydellisen liittämisen liittovaltioon.
- ex-sostemi
Älkääs nyt olko noin riittisiä.
Eräällä toisella saitilla muuan SDP:n tuleva vaaliehdokas ehdottelee että jokainen ostaisi päivittäin 10 eurolla suomalaisia tuoteita. Se semmoinen ostelu lakkauttas meneillään olevan laman arvelee tuo ehdokas.
Tuo ehdotus varmaan rivienvälistään ennakoi sitä että SDP:n viimeisin kuningasidea eli työttömien rankaisu siitä rikoksestaan että: "Työnantajat eivät palkkaa sen enempää työvoimaa kuin mitä kulloinkin tarvitsevat" 9 euroa/päivä pakkotöillä tulee ensivuonna muuttumaan 10 euroa/päivä pakkotöiksi.
Kunhan 10 euroa/työpäivä melkein 40% köyhyysrajan tuloista yltävä Kelan työttömyyspalkka eiku/tai -korvaus
http://keskustelu.suomi24.fi/node/13111506
napsahtaa työssäkäyväntyöttömän kansalaisen tilille, niin johan onni ja autuus leviää koko valtakuntaan ja kaikilla on pelkästään iloinen mieli. - tilaan
Ovat sulautuneetkin jo melkein täydellisesti, enää ay-liike joka on sama kuin sosdem, koittaa vielä olla vähän itsenäinen, onhan senkin annettava vähän löysää kun maa on menossa konkurssi-
- parempi jos
kokkareet menee kommarisakkiin,tasottuu hölmölän touhut molemmilta. "työläisten" sdp oikealle,keskusta ja ps samaan,louput yhteen olkoon missä haluaa ja piipertäköön keskenään kd homoviheriöt.
- tilaan
Kaksipuoluetta riittäisi meitilläkin, päi peetähän tuota ollaan mänt vaikka puolueita on lähemmäs 10:nen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213