SDP sulautukoon kokoomukseen

fdtoo

Ideologia ihan sama kuten on huomattu kun SDP ja kokoomus ovat yhdessä hallituksessa. Lipponen aloitti SDP:n kokoomuslaistamisen ja Urpilainen jatkoi samalla linjalla.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaalihuume

SDP ostaa äänestäjille konvehteja veronmaksajien rahoilla.

• demari-1

no käy syömässä veronpalautusta, kaikki sellainen on kotiinpäin.

Kokkareet ostavat konvehteja vain itselleen, persuissa vain Soinille.

• näillä nyt mennään
        demari-1 kirjoitti:

no käy syömässä veronpalautusta, kaikki sellainen on kotiinpäin.

Kokkareet ostavat konvehteja vain itselleen, persuissa vain Soinille.

Tuleviin vaaleihin demarit ovat jo valinneet kepun yhteistyökumppaniksi
        ja rahoittavat kepun vaalikampanjaa AY- rahalla 800 000 euroa

Sopimus kattaa vaalien jälkeisen hallitusyhteistyön ja
        Suomen täydellisen liittämisen liittovaltioon.

• ex-sostemi

Älkääs nyt olko noin riittisiä.

Eräällä toisella saitilla muuan SDP:n tuleva vaaliehdokas ehdottelee että jokainen ostaisi päivittäin 10 eurolla suomalaisia tuoteita. Se semmoinen ostelu lakkauttas meneillään olevan laman arvelee tuo ehdokas.

Tuo ehdotus varmaan rivienvälistään ennakoi sitä että SDP:n viimeisin kuningasidea eli työttömien rankaisu siitä rikoksestaan että: "Työnantajat eivät palkkaa sen enempää työvoimaa kuin mitä kulloinkin tarvitsevat" 9 euroa/päivä pakkotöillä tulee ensivuonna muuttumaan 10 euroa/päivä pakkotöiksi.

Kunhan 10 euroa/työpäivä melkein 40% köyhyysrajan tuloista yltävä Kelan työttömyyspalkka eiku/tai -korvaus
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/13111506
      napsahtaa työssäkäyväntyöttömän kansalaisen tilille, niin johan onni ja autuus leviää koko valtakuntaan ja kaikilla on pelkästään iloinen mieli.

• tilaan

Ovat sulautuneetkin jo melkein täydellisesti, enää ay-liike joka on sama kuin sosdem, koittaa vielä olla vähän itsenäinen, onhan senkin annettava vähän löysää kun maa on menossa konkurssi-

• parempi jos

kokkareet menee kommarisakkiin,tasottuu hölmölän touhut molemmilta. "työläisten" sdp oikealle,keskusta ja ps samaan,louput yhteen olkoon missä haluaa ja piipertäköön keskenään kd homoviheriöt.

• tilaan

Kaksipuoluetta riittäisi meitilläkin, päi peetähän tuota ollaan mänt vaikka puolueita on lähemmäs 10:nen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8617
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4768
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3807
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2990
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      44
      2304
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2213
    Aihe