Suomi Natoon puolustamaan Israelia

Ariel.

Kaikenmaailman Israelin vihaajat koittavat tuhota maineemme.
Tehkää kansalaisaloite jotta suomi pääsee natoon puolustamaan meitä.
Mielstäni on hyvin surullista että kirjoittamani palsta sai näin paljon vihaa tuolla maailmanmenoa päätyneeseen osioon. Mielestäni paskapalestiinalaisten täytyy kuolla oli sitten lapsia tai aikusia koska he ovat eläimiä! Ja nyt ne koittaa boikotoida Israelia vaikka Israel on oikeasti Jumalan antama pyhä maa meille valituille. PYHÄÄ EI SAA BOIKOTOIDA! Sitäpaitsi Coca-Cola ja McDonald's ei tue Israelia sotilaallisesti vaan rahat panostetaan teknologiaan ainakin minun mielestäni ! Sitäpaitsi toi kakkavideo joka tosta toisesta linkistä löytyy, siinä alussa näkyy kuinka me muka varastimme paskapalestiinalaisten maan sillä emme varastaneet vaan se oli Jumalan tahto!
Israel on sitäpaitsi AINA ollut Israel vaikka väliaikaisesti 2 tuhatta vuotta ovat kehdanneet kutsua maatamme Palestiinaksi.
Jumala antoi Israelin meille jotta voitaisiin tuhota Hamas järjestö!

Tossa järkyttävät vihapuheet meistä juutalaisista ja sinne on myös linkitetty minun aloittamani palsta jota kaikki sanovat sairaaksi :(

http://keskustelu.suomi24.fi/node/13118874

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mullahi

      Tuon kirjoittaja ei varmasti ole juutalainen tai israelilainen.

    • gxnng

      Eihän Israel ole edes Natossa. Jotain rajaa antisemitismillekin.

      • Tämä oli hauska. No on Israel ainakin hyvin "Natoon Yhteensopiva", paitsi ne määrää ja määrittelee mitä tekevät ja jenkkien on nieltävä kätevän Israel-lobbauksen kautta käytännössä kaiken paskan. Itse asiassa kunnia Israelille, suuri häpeä suurelle supervallalle, ketterämpi taltuttaa suuremman ja raskaamman.

        Itse asiassa aloituksessa on paljonkin ajattelemisenaihetta, sellaisia asioita tuodaan esiin, josta ei saisi puhua oikealla tavalla ja tämä kaikki tuodaan esiin myös huumorinkeinoin.

        Ei antisemitismi juurru avoimeen yhteiskuntaan, jossa tabujakin voi toisinaan ainakin harkitusti rikkoa. Siihen avoimuuteen voimme vaikuttaa, kaikki tavallamme, aloittaja puhui sarkasmiin ja huumorin keinoin suunsa puhtaaksi, tai en usko että siinä vielä kaikki oli? Eikö niin? Jenkeistähän on tullut hermoheikkoja juutalaisten suhteen, he oikein ilmeistäkin tuntuvat siltä, että kun juutalainen kiukustuu alkaa Yhdysvaltalaiselta politiikoilta silmien ympärys väreilemään jopa nykimään. Obama myös pelkää heitä.

        Tämä peli on kuitenkin pitkällä jaksolla mahdoton yhdistelmä. Maltillisuutta ja jäät hattuun uskonnosta riippumatta.

        Minä olen sen sitten sanonut, että seuraava antisemitismin aalto nousee ja nousee vahvasti Yhdysvaloista. Euroopasta se ei nouse niin kuin jenkit itse luulisivat, kenties…

        Kuitenkin takaisin aloitukseen: Anna palaa Jack!!
        -masson.


    • Suomen NATO-joukot

      USA:lla on suunnitelma sijoittaa NATO Lähi-Itään ajamaan ja puolustamaan USA:n intressejä.

      Niinistö lähettää aivan varmasti Suomen NATO-sotilaat Lähi-Itään kun ei aio tunnustaa Palestiinaakaan.

      • rshtshrt

        Tuo on jopa Tiltulta harvinaisen harhainen skenaario.


    • Tiltu valehtelee!

      "USA:lla on suunnitelma sijoittaa NATO Lähi-Itään ajamaan ja puolustamaan USA:n intressejä."

      USA:lla ei ole mitään valtuuksia yksin ohjailla Naton toimia. Nato on puolustusjärjestö, joka ei missään tapauksessa lähde auttamaan Natoon kuulumatonta valtiota! Tämä on käynyt hyvin ilmi Ukrainan tapauksessa!

      "Niinistö lähettää aivan varmasti Suomen NATO-sotilaat Lähi-Itään kun ei aio tunnustaa Palestiinaakaan."

      Suomi ei kuulu Natoon eikä meillä siis ole mtään Nato-sotilaita!

      Kukaan yksittäinen henkilö, olipa vaikka presidentti,ei voi/pysty lähettämään suomalaisia joukkoja sotimaan.

      Valtaosa Euroopan valtioista ei tunnusta Palestiinaa!

      Tämä oli harvinaisen paksua skeidaa jopa Moskovan Tiltun aikaansaannokseksi!

    • Ariel.

      Nyt autatte saakeli meidän maine menee ne on jo tykänny melkeen tuhat kertaa siitä. En tarkoittanut paskapalestiina tarkoitin palestiinalaisia. AUTTAKAAA !!!!!

      • propale

        joo, autetaan me palestiinalaisia pääsemään pois rikollisvaltio israelin ikeestä, ole siis huoletta.


    • Jäi epäselväksi..

      Auttakaa missä? Kerro!

    • I wonder

      Viisisakarainen tähti Israelin lipussa, viisikulmioinen rakennus jenkeissä. Kyllä Israelilla on ote jenkkien palleista. Ote on myös Kiinalaisilla, jotka on myös lainoittaneet pahasti velkaantunutta jenkkilää. Velkaa alkaa olla 20 000 miljardia dollaria. Pitkät sotaretket miehityksineen ovat tulleet kalliiksi. Miten tilaanteesta noustaan, vai noustaanko enää ollenkaan ilman muun maailman apua?

    • wonderland?

      Ei siinä mitään nousemista ole vaan lainoitus jatkuu! Jos Kiina heittäytyy hankalaksi niin USA ilmoittaa, ettei se velkojaan maksa? Mitä Kiina silloin voi tehdä? Lähettää ulosottomiehen vai?

      Ei valtioiden väliset velkasuhteet ole kovin yksinkertaisia asioita!

      USA tukee toki Israelia, mutta ei kaikessa ja se voi halutessaan olla myös tukematta. Israelilla ei ole mitään otetta kenenkään palleista... ei edes omistaan!

    • Jahve Jahve

      Onkohan viisasta "jeesuksen tappajien" alkaa levittämään Jahven kannattamaa kansanmurha-ajatuksia? Eikö Hitlerin teoista ole mitään opittu?

    • F35lla tappamaan ara

      F35lla Suomi menee puolustamaan Israelia tarkoittaa tappamaan arabeja, palestiinalaisia, irakilaisia, syyrialaisia, jemeniläisiä, iranilaisia.

      • gdhsdshg

        Niin, F-35:llä voi tehdä mitä tahansa. Eläköön vapaus!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe