Pliiis auuttakaa mua

Ariel.

Olkaa kilttejä ja puolustakaa Israelia tuosta allamainitsemastani linkistä. :)
Mielstäni on hyvin surullista että kirjoittamani palsta sai näin paljon vihaa tuolla maailmanmenoa päätyneeseen osioon. Mielestäni paskapalestiinalaisten täytyy kuolla oli sitten lapsia tai aikusia koska he ovat eläimiä! Ja nyt ne koittaa boikotoida Israelia vaikka Israel on oikeasti Jumalan antama pyhä maa meille valituille. PYHÄÄ EI SAA BOIKOTOIDA! Sitäpaitsi Coca-Cola ja McDonald's ei tue Israelia sotilaallisesti vaan rahat panostetaan teknologiaan ainakin minun mielestäni ! Sitäpaitsi toi kakkavideo joka tosta toisesta linkistä löytyy, siinä alussa näkyy kuinka me muka varastimme paskapalestiinalaisten maan sillä emme varastaneet vaan se oli Jumalan tahto!
Israel on sitäpaitsi AINA ollut Israel vaikka väliaikaisesti 2 tuhatta vuotta ovat kehdanneet kutsua maatamme Palestiinaksi.
Jumala antoi Israelin meille jotta voitaisiin tuhota Hamas järjestö!

Tossa järkyttävät vihapuheet meistä juutalaisista ja sinne on myös linkitetty minun aloittamani palsta jota kaikki sanovat sairaaksi :(

http://keskustelu.suomi24.fi/node/13118874

2

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uhrimonopolit

Juutalaiset ovat samanlaisia kuin feministit, omaksuneet uhrimonopolin. Kaikkia kansoja täällä pantu kuivalla kakkoseen. Juutalaisilla sentään menee hyvin. On miljoonia kansoja jotka ovat enää aikakirjoissa tai assimiloitu muihin kansoihin.

• erwty6u7y8u

Jumalan tahto on että poistut Suomesta heti! Mene auttamaan sitä kotimaatasi. Ei toisella puolella maailmaa valittaminen auta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      37
      2584
    2. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      50
      2350
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      49
      2202
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      332
      1912
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      131
      1611
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1485
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1338
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1187
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1095
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1066
    Aihe