Jos velkaa, kirkollisvero heti pois!

Negotiator

12

287

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo eri palstojen spämmääminen tuolla linkillä ei varmastikaan kamalasti edistä asiaasi.

      • KIITOS LINKISTÄ

        Höpsistä heijaa! Erittöin hyvä neuvo.... erittäin hyvä linkki... selvää rahansäästöä satoja euroja vuodessa ja muutamissa vuosissa tuhansien eurojen säästö.

        HUIMAA !! Pistää miettimään. Ensi vuoden kirkollisveron voi vältää eroamalla ennen vuoden vaihdetta!! Eroaminen on helppoa, pari klikkausta ja homma tehty. Ei tarvitse käydä missään, ei lähetellä etanapostia, ei tarvitse selitellä mitään....


    • velkaaaaaa

      Niin minäkin tein. Tärkeintä oli maksaa velat mahdollisimman nopeasti pois. Kirkollisveroa tulikin maksettua jo lähes 30 vuotta, joten nyt on aika tauolle.

    • näin se vaan on

      Tuossa hommassa on vielä sellainen jännä pointti, että voit liittyä uudelleen kirkkoon 2.1, ja olet taas kirkon jäsen, mutta et maksa kirkollisveroa, koska vero määräytyy 31.12 kirkkoon kuuluville.

      Eroat taas joulukuussa ja liityt tammikuun alussa, niin pikkukikkailulla olet jäsen paria päivää lukuunottamatta koko vuoden, mutta sillä erolla, että et maksa veroa.

      • 4+19

        "pikkukikkailulla olet jäsen paria päivää lukuunottamatta koko vuoden, mutta sillä erolla, että et maksa veroa"

        Mitä mieltä luulet Jumalan olevan moisesta kikkailusta?


    • vapaasti ajatteleva

      Olutta ja menyttä! Erosin 1975 ja liityin maalliseen ammattiliittoon.
      Jäsenlehti ja yhden kerran ratkaisevan tärkeää oikeudellista apua.
      Työtuomioistuimen uhka hellytti työnantajani minua tyydyttävään tarjoukseen.

    • näin se vaan on

      "Mitä mieltä luulet Jumalan olevan moisesta kikkailusta?"

      -Tuohon en osaa vastata, kun en ole kyseistä jannua tavannut..

      • Näin se vain on

        Tapaat vielä.


      • ktgjkkkgrjk
        Näin se vain on kirjoitti:

        Tapaat vielä.

        Jumalia on monia. Tajuttoman monia. Mikähän uskonto sadoista on oikeassa, vai onko mikään. Joka uskonnolla on kannattajia, jotka oikeasti uskovat olevansa oikeassa ja toiset väärässä. Miten joku järkevä voi enää uskoa tuollaisiin, kun tietoa on saatavissa ihan eri tavalla kuin 100 vuotta sitten.


    • T Taneli

      Hah Haa! Persaukisten touhua tämä kirkosta eroaminen. Minulla on varaa maksaa muutamia kymmeniä euroja joka kuukausi siitä että kuulun kirkkoon. Kirkon palveluksia käytän säännöllisesti ja olen peruskristitty ihminen.

      Erotkoon ne joilla ei massi kestä. Minulla kestää =)

      • vapaasti ajatteleva

        Järkevien touhua!

        En viitsi ryhtyä laskemaan kokonaissumma jonka olen säästänyt vuoden 1975 jälkeen maksamattomina kirkollisveroina.
        Suuruusluokanhan voi arvioida.


      • Viisaasti ajatteleva
        vapaasti ajatteleva kirjoitti:

        Järkevien touhua!

        En viitsi ryhtyä laskemaan kokonaissumma jonka olen säästänyt vuoden 1975 jälkeen maksamattomina kirkollisveroina.
        Suuruusluokanhan voi arvioida.

        Ei järkevien vaan lyhytnäköisten touhua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      331
      2846
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe