Koska kreationismi perustuu maagiseen ajatteluun ja täysin perusteettomiin uskomuksiin, koko kreationismi perustuu petokseen. Ei ole mitään syytä uskoa, että olisi joku luoja, jos luojan olemassaoloa ei pysty mitenkään toteamaan.
Kreationismi johtaa petokseen
10
61
Vastaukset
- 086rf06rf0
Ei edes petos. Ne raukat kun uskovat siihen itse.
Kreationismi on pelkkää tietämättömyyttä, typeryyttä ja taikauskoa.- jyri
HEH HEH, hyvin sanottu tyhmistä Kretukeista.
xxxxx Ei ole mitään syytä uskoa, että olisi joku luoja, jos luojan olemassaoloa ei pysty mitenkään toteamaan xxxxx
Selitä ensin kuinka maailmankaikkeus saattoi syntyä tyhjästä ja olemattomuudesta ilman Jumalaa?- 1+1=??
Ei vaan sinun pitää selittää, miksi piti olla joku jumala ja miksi tämä jumala on juuri Raamatussa kuvattu heimojumala, eikä jokin tuntematon jumaluus. Raamatunlauseet ei ole mikään selitys. Julistus ja saarnaus ei myöskään ole mikään selitys. Looginen selitys, joka perustuu faktatietoon, tai edes kelvolliseen teoriaan.
Ei maailmankaikkeuden ole tyhjästä tarvinnut syntyä, oi idiootti.
Maailmankaikkeus kun katsos voi olla myös ikuinen.
- itsensä pettäjiä
Evoluutio on itsepetos. Tähän uskova pettää itseään.
- Moosess
Olet oikeassa siinä että kreationismissa on jotain vialla.
Mutta onneksi meillä on puhtaasti tieteeseen perustuva MTK joka on kyennyt taitavasti osoittamaan Luojan olevan todellinen ja varsin taidokas älyniekka sillä ei kai kukaan vakavissaan usko että se ensimmäinen jakaantumiskykyinen supertietokonettakin monimutkaisempi solu olisivoinut syntyä alkuliemesssä sattumalta sillä eihän kukaan järkevä ajtattele supertietokoneenkaan voineen syntyä itsekseen .
Siis nyt rulettaa Moderni Tieteellinen Kreationismi eli MTK.- huutis.
»Olet oikeassa siinä että kreationismissa on jotain vialla. »
Totta, ja MTK:ssa on KAIKKI vialla.
- huutis.
»Kreationismi johtaa petokseen »
Ei, vaan kreationismi JOHTUU itsepetoksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per422711- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562562